חווה כרגע הפלה

שליחת תגובה

קל יותר לנהוג כהלכה בנסיבות לחץ כבד מאוד, מאשר להיות ללא רבב בתנאים רגילים
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: חווה כרגע הפלה

חווה כרגע הפלה

על ידי לילה_בלי_ירח* » 04 נובמבר 2018, 08:34

התחושה הזו שזה ״הולך אחורה״ במקום להתקדם... זה כל כך דומה ללידה שזה מטריף אותי...

חווה כרגע הפלה

על ידי לילה_בלי_ירח* » 04 נובמבר 2018, 08:01

שאלה למי שעברה, מכירה, יודעת...
הדימום שלי החל שלשום אחר הצהריים כדימום קל, חום, כמו של ראשית וסת. כאמור הלכתי להיבדק ולא נמצא עובר ולא דופק (שבוע 7). אתמול סבלתי מכאבים, הדימום התגבר מעט ונהיה יותר אדום, אבל עדיין היה חלש יחסית (יצא רק בשירותים). לא ראיתי תוכן (שליה/שק הריון) שיוצא, רק קרישי דם קטנטנים. היום הדימום שוב נחלש וחזר להיות בצבע חום, כמו התחלה/סיום של וסת... אני מבינה ויודעת שכל אישה לגופה, אבל לפי כל מה שקראתי גם בכתבה של שרהלה זה נשמע קצת מוזר והבנתי שאמור להגיע דימום יותר כבד ומסיבי. זה נכון? מישהי יודעת או מכירה ויכולה לשתף?

חווה כרגע הפלה

על ידי לילה_בלי_ירח* » 03 נובמבר 2018, 20:40

תודה קרן שמש. תודה לכולכן על האור שאתן מכניסות לתוך החושך. אוהבת אתכן בלי להכיר ושמחה לפגוש את החמלה שלכן בנקודה הזו בחיי. לוקחת את העצות שלכן איתי: לנוח. לאכול. לשתות. להיעזר. ולהכיל את זה ואת עצמי ואת יקיריי.

חווה כרגע הפלה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 03 נובמבר 2018, 18:58

((-))
תורידי מעצמך כל דבר שאינו חיים-ומוות. את כרגע מתעסקת עם חיים-ומוות.
לא מוצאת מילים יותר טובות מאלו.
תחבקי אותך (כן , פיזית, עשיתי ואני עושה זאת, זה נותן לי כוח)
תחבקי אותו (את ההריון שהיה ואיננו עוד)
תנוחי
תשתדלי, אם תצליחי, לפחות מעט, אולי גם לפנק אותך
אמבטיה חמימה, מוזיקה מרגיעה, את יכולה להתאים לעצמך מדיטציה מעצימה תוך כדי.

תודה על האמונה שלך בי ובגוף שלי
איזה משפט מקסים @}
תנסי להגיד אותו, אם זה מתאים לך , אולי, לעצמך.
שוב.
ושוב.
ושוב.

שולחת ((-)).
וגם אחד ל שני ילדים קטנים ול _בעל שקצת מותש מהטיפול בהם
אני ממש בעד עזרה נוספת. כלשהי.
אפילו קטנטונת.

לדוגמא, אצלי, יש את השכנה שתמיד מציעה הילדה תבוא לשחק אצלה. בדרך כלל אני מסרבת בנימוס או מזמינה אלי. לא נעים לי שהיא תטרח סביב הילדה שלי, והילדים שלה צפופים וקטנים.
ברגעים שכאלו זה פשוט הזמן לשחרר. קצת עם השכנה, אולי מעט עם דודה או סבתא. גם ביביסיטר זו לא מילה גסה, אם צריך.
את אמא מקסימה וצריכה כוחות. לעבור את זה, ולחזור בשלום, גם בשבילם...

((-))

חווה כרגע הפלה

על ידי לילה_בלי_ירח* » 03 נובמבר 2018, 17:51

תודה בשמת. קלעת גם להתלבטות שלי לגבי יום ההולדת. לא רוצה לאכזב אותו מצד אחד, לא רוצה עומס פיזי ונפשי מצד שני. תודה על העצות, על השיתוף, על התמיכה. אלה ליטופים קטנים לנפש וגוף שכואבים כאב גדול.

חווה כרגע הפלה

על ידי בשמת_א* » 03 נובמבר 2018, 17:13

לא יודעת מה לעשות ואיך להתנהג
קודם כל חיבוק ((-))
אצלי היתה גם הפלה בשבוע כזה שנמשכה 4 שבועות (כמו וסת רק יותר כבדה) והריון אחר שנפל בשבוע 6-7 היה קצר יותר, פחות משבועיים. ההבדלים גדולים, אי אפשר לדעת מראש.
מה שכן, חשוב שתנוחי ותדאגי לעצמך.
לא צפוי שום סיבוך אם את שומרת על עצמך, נחה, שותה מספיק, ואוכלת מספיק. את מאבדת דם, זה מחליש. עדיף שהבעל יהיה מותש מהטיפול בילדים ולא את, הוא לא חווה הפלה כרגע. יש אפשרות לגייס עוד עזרה?

דרך אגב, אם אפשר, לא הייתי חוגגת לקטן יומולדת עכשיו. לא חייבים מסיבות בכל מצב. אפשר לעשות משהו צנוע יותר מאוחר, או לוותר, לשבת כל המשפחה במיטה ולצפות בסרט עם עוגה קנויה אולי... על סמך ניסיון אני אומרת לך: תורידי מעצמך כל דבר שאינו חיים-ומוות. את כרגע מתעסקת עם חיים-ומוות.
את התור לרופאה תוכלי תמיד לבטל ברגע האחרון. אי אפשר לדעת מראש אם תרצי ללכת או לא.
{@

חווה כרגע הפלה

על ידי לילה_בלי_ירח* » 03 נובמבר 2018, 17:10

תודה רבה על התמיכה והעידוד. תודה על האמונה שלך בי ובגוף שלי, כי אצלי היא מתערערת ומתחזקת מדקה לדקה. רכבת הרים נפשית וגופנית...

חווה כרגע הפלה

על ידי פלונית_אחרת* » 03 נובמבר 2018, 16:48

אני דרך אגב לא עברתי שום בדיקה תוך כדי או אחרי, אבל גם הרגשתי טוב.

חווה כרגע הפלה

על ידי פלונית_אחרת* » 03 נובמבר 2018, 16:47

((-))
חיבוק, כואב ועצוב :-(
אבל... נשמע שאת והגוף שלך פועלים מצויין, הגוף יודע לרוב לפלוט עוברים שאינם יכולים להתפתח כבר בתחילת ההריון.
לפעמים בשלב הזה בהריון זה פשוט כמו מחזור אינטנסיבי, הדימום נמשך מספר ימים.
אני עברתי הפלה ספונטנית בשלב הזה של הריון, הרגשתי צירים לכמה זמן (משהו כמו שעתיים ), אז התחיל דימום יחסית מסיבי (עם רקמות ) ואח"כ היה מחזור רגיל.
שיעבור בקלות ובבריאות ובחיבוק גדול.
אני חושבת שבאתר של שרה לה שפס וינקלר חומר על הפלה בבית.
זה התהליך הכי טבעי בעולם ורוב הנשים עוברות אותו.

חווה כרגע הפלה

על ידי לילה_בלי_ירח* » 03 נובמבר 2018, 16:10

הריון שלישי, שבוע 7. דימום קל שלח אותי לביה״ח שם לא נצפה דופק ולא עובר, רק שק הריון ושק חלמון קטן. הרופא, שלתחושתי לא רצה להיות זה שנושא בשורת איוב, אמר שאף על פי שהוא היה מצפה לראות יותר ייתכן ובעוד שבוע-שבועיים בבדיקה חוזרת הדברים יסתדרו.
חזרתי הביתה שבורת לב אבל גם עם סימן שאלה קטן ותקווה שלא רציתי להאחז בה. קמתי בבוקר וחשבתי ״אולי בכל זאת..?״
אבל הדימום נמשך, גם אם לא מאוד מתגבר, ומלווה בכאבים שבין כאבי מחזור לצירים. ובביקור בשירותים נפלטים דברים ריריים ומדממים, ואני משלימה עם זה שההריון הזה נגמר.
כאובה ועצובה, וחוששת ממה שמחכה לי בימים הקרובים. הרופא בחדר המיון אתמול אמר שאם אכן מדובר בהריון לא תקין, הכי טוב לתת לדברים לקרות באופן טבעי אלא אם אני מרגישה שקורה משהו שמסכן אותי, או שיש חום או דימום מסיבי.
אני בבית עם שני ילדים קטנים ובעל שקצת מותש מהטיפול בהם. לקטן שלי יש מחרתיים יום הולדת, ואני חושבת איך לפני שלוש שנים בימים האלה בדיוק עברתי את אותם כאבים במסגרת השלב הלטנטי. אולי אני סתם דרמטית יתר על המידה.
אני מפחדת ממה שאמור לעבור עליי בימים הקרובים. לא יודעת מה לעשות ואיך להתנהג. אשמח לקבל - 1. חיבוק וירטואלי, 2. עצות לגבי מה ואיך, או איזשהו טווח זמנים מבחינת מה וכמה סביר שייקח (יומיים? שבועיים?) יש לי בדיקה אצל רופאת הנשים שלי בעוד שבועיים שנקבעה מזמן לאולטראסאונד ראשוני - ותנוצל בתקווה לבדוק שהרחם נקי אחרי ההפלה. האם זה נשמע טווח זמנים סביר לבדיקה? לא הייתי רוצה להקדים ו/או לעשות בדיקות מכאיבות או מיותרות אלא אם יש בכך צורך.
אהבה לכולן

חווה כרגע הפלה

על ידי אופיר* » 07 אוקטובר 2018, 16:11

מבינה מאוד.
את ממש לא מלחיצה אותי ,להיפך מאוד עוזר לי לשמוע אותך ועל החויה שלך

חווה כרגע הפלה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 07 אוקטובר 2018, 13:15

אופיר
שולחת שוב ((-))

לא ידעתי שאפשר לקבל במוקד של קופת חולים. אני קיבלתי בבית חולים. כשהתחיל הדימום שלחו אותי לשכב בבית אבל מבחינה פרומלית זה לא נחשב שיחרור ואחר כך חזרנו לביקורת (לא זוכרת אם אחרי יום או יומיים).

אני חושבת שממש קשה לעבור את כל זה לבד, כאשר בן הזוג לא נמצא.
אני חושבת שהדימום המאסיבי ערך כשבוע, ואחר כך המשיך עוד קצת. אבל חולשה בתוך פחות משבוע נשמעת לי ממש ממש הגיונית.
שוב, ((-)), אין לי מילים
אולי כדאי לנסות לבקש עזרה, ו/או לשתף מישהי קרובה שתוכל לעזור גם פרקטית
הגוף שלך ממש מבקש מנוחה, ככה זה נשמע. ואולי גם הלב.

רוצה כבר להרגיש שאני מתחזקת
אני מאמינה שעוד מעט תרגישי קצת פחות מותשת וקצת יותר מתחזקת
אבל עד שאני ממש הרגשתי חזרתי לעצמי, מבחינת הכוחות, זה קצת לקח זמן. ועד שהרגשתי שזה מאחורי זה לקח קצת יותר זמן...

לא אומרת כדי להלחיץ, חלילה, או משהו כזה, רק מציעה אולי, לרווח קצת. לתת מקום לחולשה הזו, באופן ספיציפי.
היא תעבור, ויהיה לך עוד כוח. אבל עכשיו כואב, וחלש, ועצוב, וזה מה שיש
מבינה אותי?
((-))

חווה כרגע הפלה

על ידי אופיר* » 07 אוקטובר 2018, 12:54

אני חושבת שהיום יש קצת פחות דימום, אני בעיקר מרגישה מאוד חלשה. אחרי כל פעולה קטנה בבית אני צריכה לשכב אחרת מרגישה שהולכת להתעלף.
התגובה שלי לתרופה היתה מאוד חזקה חום, צמרמורות, הקאות ,שילשולים וכמובן כאבים מאוד חזקים של צירים מתקדמים ודימום. לא הייתי מוכנה לזה בכלל , הרופא אמר שזה יהיה כמו מחזור. קיבלתי את הטיפול במוקד נשים של קופ"ח וחזרתי הביתה. בעלי היה בחו"ל ואמרתי לילדים שכנראה יש לי וירוס ואני קצת חולה.
ביום שישי בבוקר הייתי בסוג של "הי" כי חשבתי שזה מאחורי ועכשיו אני מתחזקת ובדרך למעלה אבל בערב שוב היתה לי צניחת אנרגיה ודימום שהתגבר.
אני בעיקר מוטשת ורוצה כבר להרגיש שאני מתחזקת. השארתי הודעה לרופא.
קרן שמש, תודה ששיתפת הרגיע אותי שכתבת כשבוע דימום

חווה כרגע הפלה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 07 אוקטובר 2018, 11:44

קודם כל חיבוק ((-))
ימים ממש לא קלים
הי מבינה אותך בעולם.

את יכולה, אולי, לנסות לכמת, למה את מתכוונת ב דימום רב?
למיטב זכרוני, החלפתי תחבושות כמה פעמים ביום, במהלך השבוע הראשון.
אבל אני לא חושבת שביום החמישי החלפתי ממש כל שעה שעתיים.

איך זה אצלך?

אגב, אצלי התקשרתי מספר פעמים למחלקת הנשים בבית החולים בו קיבלתי את הציטוטק, להתייעצויות כאלו ודומותיהן.
האחיות היו מאוד מקשיבות ומקצועיות. איך אצלך? האם השאירו לך כתובת לשאלות?

((-)) ((-))
חיבוק ענק, משתתפת בצערך.

חווה כרגע הפלה

על ידי אופיר* » 06 אוקטובר 2018, 13:35

ביום שלישי עברתי הפלה עם צייטוטק ועדיין יש לי דימום רב.
מישהי יודעת האם זה סביר? וכמה זמן אמור להימשך?
אני כבר ממש מוטשת

חווה כרגע הפלה

על ידי אהבה_בת_חווה* » 08 אוקטובר 2015, 11:34

היי בנות, משתפת גם, למען הבאות ולנוכחות:

בשבוע שמיני לא מצאו דופק. הרופא היה קר ואדיש ברמות שפשוט לא נתפס.. הדפיס שני דפים -"בית חולים. עכשיו. קדימה. בית חולים"
בבית החולים דיברו איתי על גרידה וכולי דמעות. החלטתי עם עצמי שאני לא רוצה. לא רוצה התערבות.
הגעתי הביתה וחיפשתי באנטרנט נשים כמוני, שעברו את הדבר הנורא הזה ומה בכלל האפשרויות, והגעתי לכאן. קראתי סיפורים של נשים שבחרו בדרך טבעית ולהיות קשובות לגופן ונפשן, והתחזקתי עם החלטתי. למרות שהפחידו אותי עם אינספור אפשרויות רעות ומאיימות, על העצב הקיים והלחץ הנפשי, ככה עוד קצת. אבל אני יודעת שזה כיוון שהם לא מבינים ולא מכירים שום דרך אחרת.
ידעתי עם עצמי, שיקח זמן לגוף שלי להבין שהוא כבר לא בהריון, שיקח זמן לנפשי להבין זאת גם ונתתי לעצמי את המרחב, להיות עצובה, להתאבל, להפרד, לשחרר, להביט פנימה אל עצמי, היכן אני נמצאת בחיי וכיצד אני מתמודדת. לאחר שבועיים, הלכתי לטיפול רייקי. בערב החלו כאבי בטן עזים. בבוקר כבר היו צירים לכל דבר שארכו כשעה- שעתיים, הכרתי תודה על הרגע הזה, למרות הכאבים, כיוון שידעתי שהנה אני משתחררת מהמשא הזה. בסוף נרדמתי מתשישות. כשקמתי לעשות פיפי, משהו נפלט. הייתי חייבת לדעת ולראות, זה היה בגודל של קצת יותר מאגוז מלך ובצד אחד מעין קרום דם. זה היה שק הריון שלם ושיליה. מחזור המשיך כרגיל לאחר מכן. התייעצתי עם שרה לה המיילדת לגבי בדיקה ומתי, היא אמרה שמחזור יגיע בעוד חודש ולאחריו ניתן לבצע בדיקה. לאחר חודש הגיע דימום מוזר כזה, כמעט, בקושי ובערך, לא ידעתי אם זה מחזור או דימום של המשך ההפלה, לכן המתנתי, ככל שהמתנתי התקרבתי למועד המחזור הבא והחלטתי להמתין לו ושהוא יהיה האנדיקציה האמיתית. המחזור הבא הגיע רגיל ונורמלי. לאחריו הלכתי להבדק. למרות טריגר שלהיות ליד אולטרסאונד. הבדיקה יצאה תקינה, רחם נקי.
הוצפתי הכרת תודה פעם נוספת, על שהגוף שלי ידע. ידע לקלוט, ידע לפלוט את מה שלא הסתדר.. וידע גם להתנקות.

חיבוק גדול לכל מי שקוראת את הפוסט הזה. האמיני בעצמך. תבטחי.

חווה כרגע הפלה

על ידי אורית* » 26 ינואר 2015, 10:18

כואבת יקרה. אני עברתי הפלה יזומה לאחר שנמצא עובר עם מומים קשים מאוד, בשבוע 12 . מקבלים כדור להכנסה לנרתיק ולאחר מכן עוברים הרדמה מלאה ולא חשים בדבר. מתעוררים כאילו לא היה כלום מבחינה פיזית. מבחינה רגשית - הקושי הוא שם וממשי אבל גם ממנו מחלימים (אני התאבלתי על העובר האבוד שלי זמן ארוך). אני קיבלתי מחזור בחודש שלאחר ההפלה וחודש לאחר מכן, מבלי כוונה, נכנסתי להריון . ההריון היה תקין ונולדה ילדה מופלאה שאני מברכת כל יום על קיומה. מה שכן, הייתה לי שליה נמוכה, כמעט פתח, ורופא שבדק אותי העלה השערה שזה יכול להיות קשור לכניסה להריון מיד לאחר ההפלה. לא יודעת, לצערי ילדתי בניתוח קיסרי הן בגלל השליה הנמוכה והן בגלל חבל טבור שישב במקום לא טוב. אבל כאמור, כל זה מאחורי והילדה המקסימה בידי (:

חווה כרגע הפלה

על ידי הכואבת* » 25 ינואר 2015, 10:22

שלום בנות, זו הפעם הראשונה שאני כותבת, למרות שאני קוראת את התגובות שלכן כבר כמה ימים. לפני כשבוע בבדיקת האולטרסאונד גילו שהעובר ללא דופק, הייתי בשבוע 7-8. הרופא המליץ על צייטוטק ואם זה לא יעזור אז נעשה שאיבת גרידה. עם הבכי וההלם לקחתי צייטוטק והרגשתי נורא!!! כל הגוף שלי רעד, היו לי צמרמורות ושלשולים, כאבי בטן איומים והתכווצויות אבל דימום היה ממש מעט... אחרי שלושה ימים של סבל הלכתי לרופא ושוב קיבלתי בשורה שלא הצלחתי. הכל עדיין מת ונשאר בתוכי. אני מחכה לניתוח מחר ומאוד חוששת, למרות שמדובר ברופא שלי שינתח אותי, אני לא מפסיקה לבכות ולא מוצאת עניין בכלום. זה קורה לי לפרקים. מישהי יכולה לספר לי על החוויה שלה עם שאיבה כזו? אחרי כמה זמן אפשר להתחיל לנסות?

חווה כרגע הפלה

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 ינואר 2015, 08:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי בנות יקרות !!!לצעאי גם אני עברתי הפלה בשבוע שישי בארה״ב,העובר לא התפתח כצפוי חשבתי שנכנסתי לחודש שלידי מה שהותיר בי חוסר הבנה איך??
הרופא היה לו קשה להביט בי ואמר שאין מה לעשות בנדון ,העובר ייצא לבד ורק במידה ויופיעו דימומים כבדים אגיע ,
סמכתי על תחושת הבטן שאמרה כי עדיף שזה יהיה כך באופן טבעי
היום אני אכן שלמה מרגישה טוב יותר אני סך הכל כמה ימים אחרי אך בהחלט די סבורה כי כל מה שקורה יש לו סיבה
אל ייאוש !!!!!!!כל דבר יגיע בזמנו ...
ו

חווה כרגע הפלה

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 אוקטובר 2011, 20:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

גם אני עברתי הפלה טבעית ראשונה ושניה, ועכשיו אני גם מפחדת להכנס להריון. רופאים לא יודעים למה ! עברתי דיוקר סיני, ספורט לא עזר.

אני בדיכאון, האם אתם מכירים רופא טוב שיכול לעזור ?

חווה כרגע הפלה

על ידי סגו_לה* » 11 אוגוסט 2011, 21:59

גם אני העדפתי גרידה,אחרי יותר משבועיים עם דימום חזק,בדיקות חוזרות ונשנות שהראו עדיין שק הריון לא הייתי מוכנה לקחת סיכון בציטוטוק לעבור כאבים ולמצוא שרידי הריון שיובילו אותי בסוף לגרידה.
לצערי הייתי צריכה להמתין לחדר ניתוח - כמעט שבועיים ! עד שעברתי את הגרידה.
התהליך לא כואב אבל ברמה הנפשית אצלי היה מטלטל,אני חושבת שגם בגלל ההרדמה המלאה וגם המהפך ההורמונאלי.
תידאגי לקבל תמיכה רגשית.זאת לא המלצה,זהו צורך בסיסי ואמיתי.
שיהיה בהצלחה ובשורות טובות.

חווה כרגע הפלה

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 אוגוסט 2011, 19:10

האם בעלות נסיון דומה לשלי יכולות לשתף אותי בהחלטות שלהן ובהשלכות שלהן?
אני בחרתי בגרידה.
הרגשתי שהיכולת שלי לתת מקום, זמן ופניות לעצמי ולעובר שצריך להיפרד ממנו כשאני עם עוד ילדם בבית היא לא מה שאני צריכה.
והעדפתי לסיים עם זה ולא לחכות וגם לחשוש אחר כך מתופעות לוואי.
תוך 4 שעות מהרגע שנכנסתי לבי"ח [כרמל] הייתי אחרי ובכלל הם היו מאד מאד בסדר.
גם היום בדיעבד אני שמחה שזו הייתה הבחירה.
ההתאוששות הייתה קלה ופשוטה יחסית [פיסית] וללא תופעות ארוכות טווח.
פחות מחודש אחר כך נכנסתי להריון עם הקטנה - מאחלת גם לך הריון מלא ובריא בקרוב.

חווה כרגע הפלה

על ידי פלפל_ירוק* » 11 אוגוסט 2011, 14:48

הי גלית
עברתי דבר דומה והתיאור נמצא בדף הפלה ספונטנית, כתבתי שם בשם - בוששת. את תראי שעדכנתי שם מדי כמה ימים בזמן שהמתנתי להפלה. בסופו של דבר עשיתי גרידה ולמרות שאני מאד באופן טבעי בתחומים רבים אני חושבת שאם חס וחלילה זה יקרה לי שוב אעשה מיד גרידה ולא אמתין אפילו יום למרות שהרעיון החריד אותי בזמנו, וזאת משום שההמתנה עם עובר מת בבטן היתה קצת בלתי נסבלת עבורי. אבל זו רק החוויה שלי ויתכן שתהיה לך חוויה שונה ומעצימה אם תמתיני לתהליך הטבעי.
אני יכולה לציין שגם המדקרת שלי, וגם המדקרת של בעלי הסכימו שבמקרה שלי כדאי לעשות גרידה ודווקא הרופאה שלי ממש לא לחצה בכיוון הזה.

חווה כרגע הפלה

על ידי ה_עוגיה* » 11 אוגוסט 2011, 00:38

והרופאה אמרה שזה אפשרי שיתחיל דימום לבד אך רוב הסיכויים שלא הכל ייצא ואצטרך להגיע לגרידה דחופה בבי"ח.
אני מנסה להבין את הסיטואציה. היה הריון, כרגע יש עובר ללא דופק ואין הפלה טבעית?
אני לא יודעת מה הסטטיסטיקות עליהן מסתמכת הרופאה (לא בדקתי בעצמי) אבל לתחושתי לרב לא נותנים הזדמנות להריון לצאת לבד כך שאין לה ממש דרך לדעת מה קורה בד"כ בהפלה טבעית. כשאני הגעתי לבית חולים בזמן ההפלה עצמה (מדממת והכל) הרופא ישר רצה להיכנס עם שפכטל. הזוי לגמרי.

למיטב ידיעתי הסכנה בהמתנה היא זיהום ועוד משהו (לא זוכרת) אבל יש סימנים מקדימים. אפשר לחכות ולעקוב ולתת לגוף לעשות את שלו. לגבי "נשארות שאריות" - יש US שמאפשר לראות מה המצב וגם הגוף מתריע (אם נשארות שאריות ממשיך דימום).

במצב כמו שלך אני הייתי בוחרת להמתין ולעקוב.

מסייגת ואומרת שלא ברור לי מה ההשפעה של בעיית בלוטת המגן שיש לך והאם זה משנה לתהליך ההפלה. אולי יש בזה סכנות נלוות. כדאי לברר עם מי שמבין.

ממליצה לקרוא את mis]המאמר של שרהלה carriage[/po]/

(()) בריאות @}

חווה כרגע הפלה

על ידי גלית* » 10 אוגוסט 2011, 21:50

אתמול גילינו באולטרסאונד ראשון שלעובר/ית שלנו אין דופק. כל כך שמחתי על ההריון הזה. יש לנו ילד מקסים בן שנה ועשרה חודשים ובמאי האחרון רגע אחרי שהיתה לי תשובה חיובית בבדיקת שתן- התחילה הפלה טבעית. הציעו לי לקחת ציטוטק או לעשות גרידה, אבל העדפתי לתת לטבע לעשות את שלו ולאחר כחודש וחצי- ההפלה הסתיימה והבטא התאפס. נכנסתי מיד להריון ונורא שמחנו. הבטן יצאה ואי אפשר היה להסתיר, רגישות בחזה, אפילו קצת בחילות (שלא היו בהריון הראשון..), הייתי מאושרת. אציתי מאד אח או אחות או אחים לבן שלנו. היייתי ממש המומה כלא ראינו דופק והסתבר שאני סובלת מפעילות יתר של בלוטת המגן שעוד לא אוזנה ועל רקע זה כנראה העובר שלנו הפסיק להיות. מלבד העצב הגדול ותחושות האשמה הקשות שלא טיפתי בבלוטת המגן בזמן, אני צריכה להחליט עכשיו מה לעשות.
אני בהריון. הגוף לא יודע שהעובר כבר עזב אותנו. אין דימום ואין כאבים. הרופאה שעשתה לי אולטראסאונד נוסף בערב בחדר מיון, רק כדי לוודא והביאה רופאה נוספת שתחווה את דעתה גם (מקסימות ורגישות שתיהן) אמרה שהיא ממליצה על גרידה ושאסור לי להיכנס להריון עד שהבלוטה תהיה מאוזנת (כדורים בשם PTU). יש אפשרות לציטוטק עד שבוע 9- שזה יום ג' הקרוב. המחשבת על גרידה מחרידה אותי. שאלתימה קורה אם לא מתערבים בכלל והרופאה אמרה שזה אפשרי שיתחיל דימום לבד אך רוב הסיכויים שלא הכל ייצא ואצטרך להגיע לגרידה דחופה בבי"ח. ההתלבטות שלי היא ביין ציטוטק לבין לחכות שיקרה לבד. האם בעלות נסיון דומה לשלי יכולות לשתף אותי בהחלטות שלהן ובהשלכות שלהן? אשמח לכל דעה.
עריכת כל הדף

חווה כרגע הפלה

על ידי איטל_נה_גיג* » 20 מאי 2011, 17:47

הפלות 7 שלום
ממליצה לך מאוד לעשות יוגה שנקראית איינגאר יוגה- חשוב ללכת למורה בדרגה גבוה -יש עמותה בה רשימת המורים בכל הארץ. מנסיון שלי עם נשים שהיו להם בעיות פוריות והלכו לתרגול הזה חשוב שגם הבעל יצטרף נכחתתי לראות שזה עזר והחזיק הריונות שהיו בעייתים.לפי מה שהבנתי התנוחות של היוגה תומכות את האבריים הפנימיים ומחזקות אןתם כך שיכולה להיות בעיה מבנית קלה כזו שלא מאובחנת ע'י הרופא וגורמת לחוסר זרימה של דם או הורמונים לעובר שבסופו של דבר גורמים להפלה או לבעיה בכלל להכנס להריון. התנוחות מחזירות את האיברים בהדרגה למיקום האנטומי ומתחזקות את הגוף הורמונאלית.אם תרצי לדבר עם נשים שזה עזר להם אוכל להפנות אותך

חווה כרגע הפלה

על ידי רות* » 19 מאי 2011, 07:36

אני יודעת מסיפורים שהומאופתיה ממש יכולה לעזור בעניין זה

חווה כרגע הפלה

על ידי מתחדשת* » 18 מאי 2011, 22:48

בדיוק היום דיברתי עם מישהי שגרה ביישוב שלי, יש לה 3 ילדים אבל היא היתה בהריון 11 פעמים.
שאלתי אותה אם מצאו סיבה להפלות שלה, היא אמרה שלא.
כששאלתי אותה מה עזר בסופו של דבר, היא ענתה: פשוט להמשיך לנסות, לא להתייאש ולא להישבר.

אני מבינה שאין לך ילדים ובבדיקות לא מצאו אצלך שום דבר?
האם קיבלת טיפול כלשהו? שמעתי שלפעמים נותנים נוגדי קרישה גם בלי בעיית קרישה מוכחת ושזה מעלה את שיעור לידות החי.
ניסית רפואה משלימה? יש רופא סיני בשם אייל פוליטי שמטפל בהפלות חוזרות בלתי מוסברות באחוזי הצלחה טובים.

אגב, יש כאן דף על הפלות חוזרות.

חווה כרגע הפלה

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 מאי 2011, 22:20

היי אני בת 29 +1 עברתי 7 הפלות חוזרות ביצעתי את כל הבדיקות האפשריות
טופלתי במרפאת הפלות חוזרות בסורוקה נישלחתי לפרופסור קרפ בשיבא
האם לדעתכן ניתן ללדת עובר חי לאחר כל כך הרבה הפלות בבקשה שמישהי תשפוח קצת אור לחיי

חווה כרגע הפלה

על ידי מבולבלת_כבר_לא* » 09 מאי 2011, 15:11

אתמול יום א כבר כמעט הפסיק הדמום והייתי בלחץ שיבוא עוד אז עשיתי us ותודה לקל הכל נגמר ללא גרידה וכולי.... מאחלת לכל מי שחווה כעת שיהיה לה כל כך קל . ותודה לכל מי שענתה תמכתן בי מאד.

חווה כרגע הפלה

על ידי מבולבלת* » 05 מאי 2011, 23:22

תודה על התשובה . כמה ימים זה לוקח? האם הדמום מתגבר בהדרגה? כרגע אני ממש מרגישה מצוין.

חווה כרגע הפלה

על ידי גל_הגלגל* » 05 מאי 2011, 22:33

עברתי מקרה ממש דומה.
יכול להיות שיהיה דימום רציני מאוד (מאוד מאוד). כדאי שיהיה אתך מישהו כל הזמן למקרה שיתחיל פתאום איבוד דם רציני (שיכול לגרום לסחרחורת, חוסר יכולת לקום, התעלפות). - חשוב ממש!
אצלי, מה שהתחיל כמו מחזור לאט לאט התגבר והתחילה סחרחורת קלה ותחושת בחילה. נכנסתי למקלחת להתרענן, ומתוך ערפול חושים כנראה איבדתי תחושת זמן... מצאתי את עצמי יושבת על רצפה המקלחת מתנדנדת ומנקרת ופולטת קרישי דם גדולים בכמויות ממש מפחידות...
בלי שום כוונה להפחיד יותר מידי, פשוט איבוד הדם יכול לקפוץ עליך גם כשאת לא מצפה לזה, אז חשוב שיהיה איתך מישהו עד שהכל עובר. למזלי, אישי בדיוק הגיע, קלט את מצבי ולמרות הווטו המאוד ילדותי שהצבתי לו הזמין אמבולנס מבלי לבקש את רשותי. רק בדרך לבית החולים הספגתי 2 מגבות גדולות.... בסוף התברר שהיה קריש דם קטן שהיה תקוע והגוף לא הצליח לפלוט הכל החוצה, ולכן כמויות הדם ההיסטריות ששטפו ושטפו עד שרופא "שחרר לי את הסתימה"... בבת אחת הדימום הפך קל בהרבה, והרבה יותר דומה למחזור.
בדיעבד, אם הייתי מנוסה, בטוחה, ולא על סף עילפון, הייתי יכולה לעשות זאת בעצמי, סביר להניח שבעזרת החדרת אצבע לצוואר הרחם (זה פחות או יותר מה שהרופא עשה)
ודבר שני, אצלי ידעו בוודאות שנשארו קרישים עם אפשרות לחומר הריוני ברחם, ובכל זאת סירבתי לגרידה.
חתמתי על שחרור עצמי בניגוד לאזהרות לזיהומים - שקיימות בהחלט, אני לא מנסה להקל ראש,
אבל הסתדרתי בכוחות עצמי. תוך כמה שעות הדימום התייצב על הפרשות חומות מעטות שנמשכו כשבועיים. זה סיפור ארוך, הייתי צריכה לעשות הרבה דברים בשביל לחזק את הגוף כדי שיצליח להתמודד עם זה,
אבל גם אם נשאר משהו אחרי ההפלה אפשר בלי גרידה.

חווה כרגע הפלה

על ידי מבולבלת* » 05 מאי 2011, 21:44

תודה ענקית לכל העונות זה מעודד . במיוחד שלפני 6שנים בתקופה הזאת הייתה לי הפלה בשבוע 24 ועברתי לידה קשה כי עד שיצא כל העובר נגמרה השפעת האפידורל ובדיוק לא היה מרדים.אין לי חשק לטראומות נוספות .שאלה נוספת האם אפשר לסמוך על בדיקת us לודא שלא נשאר כלום ברחם? ממש לא מתחשק לי לעבור גרידה . גם בגלל הפחד מצלקת מההרדמה ועוד .....

חווה כרגע הפלה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 מאי 2011, 16:34

לפעמים בשלבים האחרונים יש התכווציות ברחם ברמת כאב של צירים. אני שתיתי יין בשלב הזה וזה הקל עלי מאוד.

חווה כרגע הפלה

על ידי קוראת* » 05 מאי 2011, 15:59

אם הוא ראה שק מפותח (גם אם קטן) עם עובר ממש, כנראה עיקר ההפלה עוד לפנייך ((-))
עד מתי לחכות? אין לזה תשובה, זה יכול לקחת זמן. חכי עד שייגמר או עד שלא תרצי יותר לחכות. אולי כדאי לקבוע תור לגרידה כבר מעכשיו (בבתי החולים הציבוריים לוקח בסביבות שבוע עד שיכולים לקבל אותך, באזור המרכז אפילו יותר לפעמים), ומקסימום לא תצטרכי את זה כי הכל יצא עוד לפני. (אני מניחה שהרופא נתן לך הפניה למיון...?)
כמה עוד צריך לצאת? עצמת הדימום משתנה מאשה לאשה, אבל בהחלט יכול להיות שיהיה דימום רציני מאוד (מאוד מאוד). כדאי שיהיה אתך מישהו כל הזמן למקרה שיתחיל פתאום איבוד דם רציני (שיכול לגרום לסחרחורת, חוסר יכולת לקום, התעלפות).
האם זה יכאב חזק? גם זה משתנה מאשה לאשה. זה בהחלט עלול.

חווה כרגע הפלה

על ידי מבולבלת* » 05 מאי 2011, 15:31

אני לא יודעת איפה שמתי את הדף של הus בבלבול הגדול. אבל אני זוכרת שהרופא אמר שיש שק תוך רחמי .

חווה כרגע הפלה

על ידי מבולבלת* » 05 מאי 2011, 15:29

תודה על התשובה סך הכל מאז שהיתי אצל הרופא עברו 4 ימים . הרופא ראה עובר המתאים בארך לשבוע ארבע חמש .עדיין יש לי דימום ומידי פעם גוש קטן.

חווה כרגע הפלה

על ידי קוראת* » 05 מאי 2011, 11:49

אם כבר אין דימום, את יכולה ללכת לעשות א"ס ולבדוק מה מצבך.
אם ההריון אכן לא התפתח משבוע 4, בהחלט יכול להיות שהכל מאחורייך.
אני מבינה שהרופא ראה שק הריון. מה עם עובר? את יודעת מה היה הגודל של השק? (ייתכן שזה מצוין על תמונת האולטרסאונד, אם קיבלת כזו)

חווה כרגע הפלה

על ידי מבולבלת* » 05 מאי 2011, 11:34

בשבוע 8 התחיל לי דימום. הרופא ראה בus הריון ללא דופק וללא צורה יפה. זאת אומרת שבעצם יתכן שההריון הפסיק כבר בשבוע 4 הרופא אמר לי לחכות בבית עד שהכל יצא ואז ללכת לus. בנתיים לא הלכתי לעבודה וסתם הפסדתי כסף כי זה היה ממש כמו מחזור רגיל למעט שני גושים לא מאד גדולים.אני לא יודעת מה לעשות עד מתי לחכות כמה עוד צריך לצאת? האם זה יכאב חזק? בבקשה כתבו לי עצה. תודה רבה .

חווה כרגע הפלה

על ידי מי_מה* » 28 פברואר 2010, 23:23

שמחה שאת אחרי ובטוב
מצטרפת לחיבוקים

חווה כרגע הפלה

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 פברואר 2010, 17:26

ככה מהצד אני מרגישה שקיבלת וואחד שיעור, ואת עוד תגלי שזה היה לגמרי לטובה.
ללידה את תבואי מוכנה יותר, לא רק כי תתכונני במשך הריון שלם, אלא כי החוויה הזאת, כולה מתחילתה ועד סופה, זו הכנה מצוינת להריון לידה והורות.

מחבקת

<מתחדשת ממחשב אחר>

חווה כרגע הפלה

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 פברואר 2010, 15:44

נטע ש הוספתי בלי לרפרש

_עקבתי כל הזמן ואני שמחה שאת אחרי ובטוב.
איחולי החלמה מלאה בגוף ובנפש והריון בריא כשיגיע הרגע הנכון לך._

אם השאלה שלי מפריעה-מחקי אותה

חווה כרגע הפלה

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 פברואר 2010, 15:26

עעברתי הפלה יזומה בבית בעזרת בלק קוהוש (black cohosh) וויטמין סי ללא פקעות ורדים ועוד משהו שאנילא זוכרת
יכולה אולי לפרט או להפנות לדף המדובר

חווה כרגע הפלה

על ידי עדי_ל* » 28 פברואר 2010, 14:49

עקבתי כל הזמן ואני שמחה שאת אחרי ובטוב.
איחולי החלמה מלאה בגוף ובנפש והריון בריא כשיגיע הרגע הנכון לך.

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 28 פברואר 2010, 14:04

אתמול בלילה התחילו כיווצים של הרחם. יצאה חתיכה אחת גדולה ודמית שנראית כמו כבד עוף, כמו שתיארו פה לפני. שמחתי מאד והרגשתי שהנה זה קורה. הכיווצים הלכו וגברו, ותוך פחות משעה אלו היו כאבים בלתי נסבלים, ובמקביל הזרם של הדם נעצר לגמרי. כאב בלתי אנושי, אין לאן לברוח, תנוחות, מקלחת, לא יכולתי לדבר, אפילו לא יכולתי לשתות, פשוט הייתי מעולפת, סמרטוט, כאב בלתי נסבל שלא עובר, עם הפסקות קצרות בין הצירים האלו, שגם בהפסקות יש כאב, אבל לא חותך ככה. אין לי מילים לתאר, סבל בלתי ניתן לשיעור, ככה זה בלידה?
זה היה נורא נורא. נסענו לבית חולים, אני סובלת כל הזמן, הגענו, הם עשו א"ס ואמרו ששאריות של העובר עדיין בפנים, והוא מנסה לצאת החוצה בגלל זה הכאב. בינתים אני נשכבת בבת אחת על הרצפה, ממש ככה, בכל מצב, מתרסקת, לא אכפת לי למות, רק שיפסיק לכאוב, במיוחד ששום דבר לא מתקדם. נותנים לי זריקה בישבן נגד הכאב, זה לא משפיע. אני רצה לבעלי, בוכה בוכה, אני לא יכולה לשאת את זה עוד
אומרים שיאשפזו אותי, ויחכו לראות אם השאריות יוצאות, ואם לא אז מחר (שזה היום) יעשו גרידת ניקוי. אני אומרת, טוב, אבל מעדיפה עכשיו. אי אפשר אפילו לדבר איתי למילוי טופס בסיסי של תרופות, היסטוריה רפואית. מזל שהיה איתנו חבר הונגרי שעזר בתרגום, כי האנגלית שלהם הייתה בסיסית ביותר.
בסוף יוצרים קשר עם רופאה מרדימה בבית חולים, היא פנויה, מציעים לי ניתוח עכשיו, יום שבת 11 בלילה, אני אומרת, כן עכשיו! מאשפזים אותי למחלקה, והולכים לחדר ניתוח. הרופאה המרדימה מדברת אנגלית ומסבירה לי לאט ובסבלנות מה עומד לקרות. הרופאה הגניקולוגית שתישאלה אותי בכניסה תעשה את הגרידה. אנשים סביבי מאד נעימים, רגועים, אני מוכנה למות, תרדימו אותי, אני לא מסוגלת לספוג את הכאב הזה יותר. כניראה שאז הורדמתי, והתעוררתי, בעלי אמר שעברה רק חצי שעה וזה נגמר. אני במיטה, רגועה, תחושת הקלה שלא תיאמן, עדיין לא מאמינה שאין את הכאב הזה בבטן, בודקת שוב ושוב. אומרת תודה לרופאה, ותודה לחבר המתרגם, כי הייתי מאד מאד ישירה ולא עדינה איתו בזמן הכאב, ונשיקה לבעלי.
קומה מעל זו מחלקת יולדות. אני לא ממש ישנה, מדי פעם מתעוררת לשמע תינוק בוכה.
הרבה שאלות, מה יהיה, איך אני אוכל ללדת, זה כאב שאני לפחות לא יכולתי להכיל, ואני מכירה תנוחות ונשימות
אולי בגלל שלא חיכה תינוק בסוף התהליך, אולי בגלל שזה כאב נוראי, אין לאן לברוח, אין שום שליטה, אתן בטח יודעות למה אני מתכוונת

בכל מקרה החוויה הרפואית הייתה מאד טובה. העולם שלי התהפך במידה רבה, העקרונות, הרצונות, ואני מרגישה שיש לי מלא מה לעבד ולעכל מהחוויה הזו. לשנינו, בעלי ואני.
מאד שמחה להיות אחרי, הרחם שלי חזרה למצבה המקורי, וזה מרגיש טוב. הייתי צריכה לעשות את זה קודם, בפנים, ידעתי, אבל היה לי קשה לקבל את ההחלטה.

חווה כרגע הפלה

על ידי קן_לציפור* » 28 פברואר 2010, 12:18

הרופא אמר... שהסכנה היא זיהום. זה מדהים כמה זה משכנע כשהוא אומר את זה
תזכירי לו שמגרידא גם אפשר לחטוף זיהום.
ולהתאשפז אח"כ עם אנטיביוטיקה בוריד לכמה ימים.
מנסיון.

תמשיכי בדרכך הבטוחה.

חווה כרגע הפלה

על ידי בהצלחה* » 28 פברואר 2010, 00:21

עעברתי הפלה יזומה בבית בעזרת בלק קוהוש (black cohosh) וויטמין סי ללא פקעות ורדים ועוד משהו שאנילא זוכרת אבל את יכולה להסתכל קיבלתי הנחיות מהאתר יש שם מישהי שכתבה איך עושים
זה גורם לכיווצים- תקראי בהפלה יזומה עם צמחים.

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 27 פברואר 2010, 15:03

מי מה תודה על השיתוף {@

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 27 פברואר 2010, 11:27

את בוכה מספיק? את נפתחת מספיק? מוציאה מספיק?
כן, לא, לפעמים
:-)

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 27 פברואר 2010, 11:18

ובבית: שמן שקדים עם פטצ'ולי, קראתי שזה מעודד עיכול ובהשראת הסיפור של אמא דבש עם השמן קיק והצירים, ניסיתי את זה
זה הרגשה מאד טוב, מעסה את הבטן בסיבובים
מקשיבה למוזיקה, לאה שבת המקסימה
עושה אמבט עם שמנים לחיטוי - שמן עץ התה, שמן גרניום
הרופא אמר... שהסכנה היא זיהום. זה מדהים כמה זה משכנע כשהוא אומר את זה, אז זו הדרך שלי למנוע זיהום
אני שמחה שהלכתי לרופא כי זה זרק אותי מחדש למקום שבו אני פשוט לא יודעת, רק מנסה
ושוב ושוב הודפת מעלי כל מה שלא חובה לסחוב איתי

מתחדשת, אכן, להוציא ולבטא רגשות זה דבר שאני עובדת עליו. זה גם תרגול טוב עם הבנזוג, לבטא את הקושי שלי בכל מיני דברים, במילים פשוטות, בלי האשמות, עם דמעה אמיתית. הוא כל כך נפתח מול זה ונהיה כזה רך ותומך
בענין ההפוך על הפוך, אני לגמרי מסכימה. אבל זה צריך להיות אמיתי, לא? לא רק "לאיים" על עצמי שאני הולכת לעשות גרידה, אלא באמת להתכוון לזה, אז אם זה יבוא ספונטני
בינתים הדימום בכל זאת ממשיך, וזה מחזיר אותי לפרופורציות אחרי אדון רופא, שהגוף ממשיך בעבודה שלו
אני ממשיכה לשתות הרבה תה עלי פטל

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 26 פברואר 2010, 23:51

בנות! כמו שאומרים בהונגרית תודה: קוסונום (עם מבטא טורקי דווקא)
אתן מקסימות ומעודדות
יש פה מקום עם חדר מלח. מכירות? יש כזה בכפר הירוק אני חושבת. זה חדר מצופה מבפנים בגבישי מלח ומואר דרך המלח, עם מוזיקה מרגיעה,
ריפוי לא מהעולם הזה. פשוט מדהים, לכל בעיה, במיוחד לצינונים ושיעול
אבל אני עשיתי הרבה החלטות ושינויים מאז פגישתי האחרונה עם אדון רופא, ואחד מהם, לנצל את מה שיש פה
אז יום אחרי יום ישבתי שעה בחדר מלח. ושם, הפלגתי דרך דמיון מודרך, והרפיה סתם בלשבת בנינוחות, והמוזיקה, ופשוט גלשתי אונליין ליוניברס
וקרו דברים מאד מעניינים
ביום הראשון בכיתי ארוכות. רק אני, והמלח. אחר כך רגיעה, ואני במקום מוגן (בדמיון) ושם אני שוכבת בתוך נחל והמים זורמים סביבי ושוטפים כל מה שמיותר (בדמיון שלי זה תמיד פינת חמד ליד המפל הגדול של הבניאס :-) ) ושוטפים ושוטפים, ויוצא עוד בכי, ותחושת אשמה, וילדים שהיו מאינסוף גלגולים ולאט לאט אני עולה ומתערבלת עם בנזוגי הנוכחי ואנחנו עולים מעלה, בינתים אני גם עדיין בנחל, וצוואר הרחם נפתח ושק ההריון נשפך ממני לאט לאט, ואנחנו שנינו למעלה מתבוננים בזה, ונפרדים, באהבה, והשק נפרד וממשיך, לאט במורד הנחל.
ביום השני, היום, באתי, וישבתי, וחיכיתי, אבל היה פחות אקשן ;-) אז רק נרגעתי, אין בכי, אין עצב, יש הסתכלות קדימה. הרחם נפתחת, אני מרגישה. אני מסתכלת על העתיד, ועל הילדים העתידיים שלנו, ומתחילה להתעניין בזה, מרשה לעצמי לרצות את הילד הבא, לחשוב על שמות, לחייך ולתכנן תכניות
יצאתי זוהרת
אמשיך יותר מאוחר... בינתים זה

חווה כרגע הפלה

על ידי אהבת_עולם* » 26 פברואר 2010, 16:25

אני מאחלת לך שמה שתבחרי יצא לטובה
תרתי משמע :-)

חווה כרגע הפלה

על ידי מי_מה* » 26 פברואר 2010, 10:31

הו מותק . אני מאוד מתחברת למה שמתחדשת כתבה וגם מזדהה איתך בפחד מהגרידה.
אולי דווקא הפחד הוא מה שעוצר, בהפוך על הפוך ?
אני יכולה לשתף אותך שאצלי ההפלה התחילה דוקא כשכבר השלמתי עם זה שאעבור גרידה והלכתי לבית חולים לקבוע אחת ולמחרת יצא שק ההריון...
אני מאחלת לך שמה שתבחרי יצא לטובה ושתהיה לך שבת שלום .

חווה כרגע הפלה

על ידי מתחדשת* » 26 פברואר 2010, 08:08

את עוברת משהו מאוד עצוב וקשה. את בוכה מספיק? את נפתחת מספיק? מוציאה מספיק?

אני מקווה שהכיוון הזה לא מעיק עלייך, אם כן תאמרי לי ואני אעצור / אמחק.

חווה כרגע הפלה

על ידי מתחדשת* » 26 פברואר 2010, 08:06

לא עברתי הפלה טבעית בבית, אבל חוויתי כל מיני דברים אחרים שחלקם קשורים.
חוזרת בערך על עצה שכבר נתתי לך איפשהו במעלה הדף:

[h=3]

אל תשמרי שום דבר בבטן.[/h]

כל רגש שאת חווה - לבטא בלי דחיות.
מותר לך, וחשוב שתעשי את זה.

((-))

רוצה לדבר קצת על למה את מפחדת מגרידה? (גם את זה לא עברתי, אבל בטוחה שהמון נשים כאן עברו ויכולות להרגיע)
אולי דווקא הפחד הוא מה שעוצר, בהפוך על הפוך
אל תפחדי לפחד, שתפי אותנו, בטאי את הפחד, אל תשמרי בבטן.

חווה כרגע הפלה

על ידי יערת_דבש* » 25 פברואר 2010, 23:15

לפני הלידה הומלץ לי לריכוך צוואר הרחם נרות של שמן נר הלילה. (והלידה היתה מאד קצרה יחסית ללידה ראשונה)
אני לא יודעת אם זה יכול לעזור, תשאלי איזו דולה.

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 25 פברואר 2010, 22:57

לצערי א"ס היום הראה ששק ההריון עוד לא יצא :-( חשבתי שעברנו את זה
אני יותר מודאגת, כל מי שעברה הפלה טבעית בבית, וזה לקח זמן ורוצה לשתף פה, אני אשמח
ישבתי כמו עציץ מול הרופא, רציתי לשמוע את נקודת המבט שלו במלואה ושאלתי שאלות. אוף, קשה! החלטה קשה, לא רוצה כמובן לעשות לעצמי נזק בלתי הפיך
שוחחתי עם הבנזוג המותק שלי, מתנה מאלוהים, וגלגלנו רעיונות ואפשרויות.
הרופא אמר שצוואר הרחם כרגע סגור, אז בימים הקרובים אעשה כל מה שיש על מנת לפתוח אותו
ואם זה לא יעבוד, אז גרידה
מאד מפחדת מגרידה
בכל אופן הגענו (בנזוגי ואני) להבנה שמה שאנחנו רוצים זה תינוק, ולא לעשות ניסויים עם הגוף, אז צריך להישאר מפוקסים
טוב, כל מה שיש לכן להגיד שיכול לתמוך - {@

חווה כרגע הפלה

על ידי מתחדשת* » 23 פברואר 2010, 06:54

(())

_כל המחשבות שלל הדיעות, רק מה שמעצים את הקול הפנימי.
השקט הזה בפנים בתוך ההמולה שבראש, ממש למדתי להקשיב לעצמי, אבל ממש_
עכשיו אני מבינה שזה להכיל כל כך הרבה, את כל היקום כולו, זה כל כך ענק, זה כל כך מעצים, הבריאה עצמה עוברת דרכי

זוכרת שכתבת בשבילי זו לידה, אולי לא של תינוק, אולי שלי כאמא ?
את אמא מדהימה.

(())

תמשיכי לדבר עם הגוף, להודות לו, לבקש ממנו להוציא הכל.

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 23 פברואר 2010, 00:17

מאז שגיליתי בא"ס שהעובר הפסיק להתפתח עברו כ- 3 שבועות.
בעצם רק לפני כמה ימים החל הדימום, ה ה דימום. כזה שלא משאיר מקום לספק.
עד אז, היו 3-4 שבועות של דימום מועט יחסית, לפעמים איזה יום אחד היה יותר דימום, וזה עבר.
אני עושה כביסות חוזרות ונשנות לתחבושות, גם כן התיש אותי (נפשית כבר) והשתמשתי בחדפעמיות להראות להם מה זה!
היום זה עבר לי ושוב מדממת, משרה, סוחטת, משקה את העציצים, מכבסת תולה
בקיצור, נשמע שאני בהיי, אבל הימים האלה של הדימום המאסיבי מאאאאד לא קלים. רק היום אולי אני מתחילה טיפה להיות מסוגלת להכיל את העוצמה הזאת
אני מאד שמחה שחיכיתי, ומודה לכולכן על התמיכה. וכל הסיפורים באתר על הפלה טבעית בבית, חיזקו, במיוחד הפרטים של מה ממש קרה
אבל, חשבתי שאם אני הולכת על טבעי, יהיה יותר קל, וזה ממש לא הסיפור, טבעי זה טבעי, מה שבא בא.
זו בכל זאת תחושת הקלה, שזה בא. משלל המידע שאספתי היו גם חלקים שבאמת הזיזו אותי, ולבסוף פשוט התנתקתי לגמרי מהעולם, לגמרי, וגם הייתי חולה אז 100% לגיטימציה (כניראה מה שהייתי צריכה) לנוח ולהתעלם מכולם ומהכל. כל המחשבות שלל הדיעות, רק מה שמעצים את הקול הפנימי.
השקט הזה בפנים בתוך ההמולה שבראש, ממש למדתי להקשיב לעצמי, אבל ממש. ממש. כל בוקר, החלטה מחודשת, הקשבה - את רוצה ללכת לבית חולים (א"ס) או להישאר בבית. בלי דיעות קדומות, נקי.
אז עם הדימום הגיעה הקלה, וגם חוסר יכולת מוחלטת להכיל שום דבר (בעברית פשוטה זה אומר קריזה שחבל על הזמן, עצבים, עצב, כאב, וגם צחוקים ובהלה ומצב רוח על הקצה). אחרי כמה ימים שזה עכשיו אני מבינה שזה להכיל כל כך הרבה, את כל היקום כולו, זה כל כך ענק, זה כל כך מעצים, הבריאה עצמה עוברת דרכי, ולא ידעתי לזהות.
למרות שלא תהיה לך תזכורת חיה, הגוף שלך יצטרף להתאושש מלידה.
נכון... כל כך נכון
זה כאילו שוב יש לי מחזור בעצם, אבל עוצמתי

מאז שהעובר נניח הפסיק להתפתח עברו 8 שבועות, אז ליעל שכתבה שחיכתה חודשיים, תודה! כי לא ידעתי למה לצפות וזה נתן עוד יתד להיאחז בה ברגעים קשים
מכאן, שגם אני חיכיתי חודשיים יותר או פחות

חווה כרגע הפלה

על ידי ה_עוגיה* » 14 פברואר 2010, 23:49

(())
כן, שרהלה מעולה. בלידות וגם בתמיכה מרחוק בהליכים כאלה. גם לי היא עזרה המון וחיזקה והרגיעה.
קחי בחשבון שיכולים להיות כמה גלים של דימום (לי היו 3, כשבין השני לשלישי היו 5 ימים נקיים). כל עוד הבטא שלך לא חזר למצב טרום הריוני (0?) זה יכול להיחשב לחלק מההפלה. בדיקת דם פשוטה תיתן את התשובה אם את חוששת (אותי הדימום המאוחר הבהיל).

נוחי הרבה. עכשיו, אחר כך. למרות שלא תהיה לך תזכורת חיה, הגוף שלך יצטרף להתאושש מלידה.

(())

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 14 פברואר 2010, 17:35

תודה, בינתים שוב יש האטה אם לא עצירה בדימום
ואני ממש חולה, ולכן מנסה לקצץ מידע מבחוץ ולהקשיב לבפנים
מתוך: נעמי בן שיטרית לידה ללא מיילדת (2010-02-14T17:18:52)
_חלק משמעותי מבחירה בלידה ללא מיילדת הוא המוכנות להשתמש באינטואיציה ולא רק בידע מבחוץ.
לדעת שכל המידע שתזדקקי לו קיים בך או בסביבתך ויהיה נגיש לך בבוא השעה.
זה אומר שאת יכולה להחליט שאת רוצה ללדת לבד , ויחד עם זאת תשארי פתוחה וקשובה לאפשרות שהאינטואיציה (לא הפחד) תכוון אותך להזמין מיילדת.
את פשוט תדעי... זה לא שיקול הגיוני אלא אינטואיטיבי._

חווה כרגע הפלה

על ידי מי_מה* » 13 פברואר 2010, 22:10

במיטה אוכלת שותה ישנה ורואה סרטים של ג'ין אוסטין
מעולה.
ואני מזכירה לך את מה שתמיד צריך להזכיר לי, לנוח גם אחרי, לא ישר לחזור לפעילות בפול גאז.
חזקי ואמצי יקירה, שולחת חיבוק ותמיכה.

חווה כרגע הפלה

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 פברואר 2010, 10:00

נטע ש, תרגישי טוב

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 13 פברואר 2010, 07:35

כבר התייאשתי, והחלטתי שבוע הבא ללכת לא"ס ולקבוע תור לגרידה
הבוקר הגיע הדימום האדום אדום של ווסת
מאד שמחתי לגלות, דם אדום
יחסי לווסת הוא מאד מכבד, וגם עכשיו אולי יותר מאי פעם, הרגשה מכבדת
הצער והאבל נחווים אבל בדרכים אחרות, הדם הזה משחרר מאיתנו משהו גדול

השבוע הייתי לבד בבית, בעלי היה בנסיעת עבודה. היה לי הרבה זמן עם עצמי, וזמן עדין עדין של פרידה מהתינוק שלי
של התנצלות כנה על שלא יכל לבוא לעולם הפעם... תינוק שלי היית, גם אם כה קטן
תהליך התבגרות שלנו כהורים, קורס הכנה להורות, ולא למדנו כלום
אני חושבת שהתה עלי פטל תורם.
חוץ מזה שנהייתי חולה, שפעת או התקררות, ויש לי כאב ראש אדיר שנובע גם מסינוסים סתומים (מטפלת בהכל) (אין לי חום)
אז אני במיטה אוכלת שותה ישנה ורואה סרטים של ג'ין אוסטין

חווה כרגע הפלה

על ידי מתחדשת* » 12 פברואר 2010, 15:03

נטע, מה שלומך?

חווה כרגע הפלה

על ידי מתחדשת* » 10 פברואר 2010, 07:15

תמשיכי לדבר עם הגוף
תבקשי צירים
כשעולה בך רגש - תני לו את כל המקום ובטאי אותו בשלמות, גם אם הוא כאילו לא "בסדר" (למשל, עצב במצב כזה ברור שהוא בסדר, אבל כעס זה רגש שאנחנו עלולות לשפוט. מבינה למה אני מתכוונת? את במצב קשה וכואב ונורא, זה כמובן טוב שאת מקבלת את זה ולא נאבקת במציאות, אבל אל תגזימי בלקבל על חשבון להרגיש. הדחקה במקרה הזה עלולה לעכב את ההפלה.) (זו ההבנה האינטואיטיבית שעולה לי מקריאה שלך, אולי אני טועה.)
תזכירי לעצמך שוב ושוב שמה שיש לך בפנים, מה שאת נפרדת ממנו וחייבת להוציא, זה לא הילד שלך. הוא כבר עזב, ויחזור. זו רק הקליפה הריקה שלו. היא מיותרת לך.

<אייקון של הרבה כוח>

חווה כרגע הפלה

על ידי יעל* » 10 פברואר 2010, 07:12

נטע,
אני חיכיתי פעם חודשיים. העובר היה גדול שבוע 13.
כשנשברתי וקבעתי טור לגרידה (אחרי שסרב להשתחרר) הוא יצא.
קחי לך את הזמן והיי קשובה.
חיבוק גם ממני אם עוזר

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 10 פברואר 2010, 00:31

מצאתי היום עלי פטל לחליטה, תודה על ההצעה הנדיבה
תודה לכולכן על התמיכה.
נראה לי שאת כבר בשלב שבו לא צריך תרגול יוגה כדי לעזור לגוף לשחרר כי התהליך כבר קורה
אז זהו, שהתהליך קורה מאד לאט, כל יום טיפונת דימום, הדימום מאד כהה וסמיך, כמו ריבה... והצירים שהרגשתי עברו, זה לוקח הרבה זמן, צריך הרבה סבלנות.
עברו הרבה כבר כ-5 שבועות מאז שהעובר הפסיק לגדול, ולכן אני תוהה אם זה עדיין בסדר לחכות... שיחה קצרה עם אמא ערערה אותי... בין השורות ובין המילים החוסר אמון בי בגוף ביקום בהכל
ולכן, דווקא היותי לא בישראל זה כרגע יתרון ענק. בתחילת ההריון הרגשתי חוסר של ישראל, אבל עכשיו אני מאד שמחה להיות רחוקה, כי רוב האנשים לא יודעים לתמוך בתהליך כזה מנקודת מבט כמו שלמשל אתן נותנות פה. הרבה אהבה מגיעה מישראל, וזה מאד תומך, אבל להבין ולקבל את התהליך הטבעי של הגוף וכו', זה יוצא דופן. איכשהוא פה והאנשים שסביבי לוקחים את זה כמו שזה, ובנזוגי תומך בדרך הזאת, שזה גם הפתיע אותי.
וכמה שאני לא רוצה לזרז, בסתר ליבי אני מקווה שמשהו שאני עושה יזרז... אבל בטבעיות :-)
לא יודעת למה לצפות! ממשיכה בדרך הטבע,
מלא מלא תודה לכל המציעות עזרה והמבינות לליבי, גם השקטות... זה עוזר ותומך ומאד נחוץ לי כרגע...

חווה כרגע הפלה

על ידי ענת_גיגר* » 09 פברואר 2010, 15:04

(())

חווה כרגע הפלה

על ידי עינת_ש* » 09 פברואר 2010, 00:42

נטע, מה שלומך?
את רוצה שנשלח לך מהארץ עלי פטל?

חווה כרגע הפלה

על ידי עדי_ל* » 08 פברואר 2010, 15:22

גם ממני חיבוק ותמיכה,
כח להיות ברגע, בכל רגע ורגע בתהליך.
באופן מפתיע, או שאולי בגלל העוצמה הפחות חזקה(מבחינת הכאב) של ההפלה לעומת הלידות, היה לי יותר קל להיות שם, לנשום בתוך זה, וזו היתה חויה מטלטלת, מסעירה ומעצימה.
שיעבור עליך תהליך עדין מרפא.

חווה כרגע הפלה

על ידי מתחדשת* » 08 פברואר 2010, 10:14

בשבילי זו לידה, אולי לא של תינוק, אולי שלי כאמא

וואו, כמה שאני מזדהה עם זה.
(())

חווה כרגע הפלה

על ידי מי_מה* » 08 פברואר 2010, 08:14

סליחה שהגעתי כל כך מאוחר. נראה לי שאת כבר בשלב שבו לא צריך תרגול יוגה כדי לעזור לגוף לשחרר כי התהליך כבר קורה. אחרי ההפלה לא הייתי עושה שום תרגול של אסאנות. מקסימום חתול, כדי להניע קצת את עמוד השדרה ורצפת האגן. ישיבה שקטה ונשימת אוג'אי. לא יותר.ולחזור לתרגול בהדרגה , בעדינות ובהקשבה מירביים. באמת נראה לי שאת כבר כל מה שצריך גם בלי העצות שלי ומה שהכי נחוץ עכשיו זה החיבוק והתמיכה אז שולחת לך .(()) |L|
אני יודעת איך זה לעבור הפלה לבד בניכר. היתה לי אחת כזאת בין הבכור למרכזי כשגרנו באנגליה. זו היתה חוויה מאוד בודדה.
חזקי ואמצי יקירה. שיעבור עליך תהליך עדין מרפא.

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 07 פברואר 2010, 23:27

אם יורשה לי להציע חליטת עלי פטל?
כן, אני מתקשה למצוא את זה כאן, אבל נראה לי שזה יכול לעזור
אני שותה תה סרפד ותה עוזרר שמצאתי פה בחנות, נראה לי גם טוב, אבל אין לי מידע
חיבוק ותמיכה
המון תודה, נתמכת בכן

היום יש לי צירים קצרים של 10 שניות כל איזה חצי שעה, זו דווקא הרגשה מאד טובה, מעצימה ממש, ובגוף יש סוג של היי, טריפ תוך כדי הציר, זו תחושה נעימה וממכרת
בשבילי זו לידה, אולי לא של תינוק, אולי שלי כאמא
ממשיכה...

חווה כרגע הפלה

על ידי עינת_ש* » 07 פברואר 2010, 16:04

חיבוק ותמיכה.

אם יורשה לי להציע חליטת עלי פטל? זה גם טוב להפחתת הדימום אחרי.

חווה כרגע הפלה

על ידי יערת_דבש* » 07 פברואר 2010, 01:49

חיבוק ותמיכה.

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 07 פברואר 2010, 01:32

מעדכנת, התחיל דימום יותר משמעותי, דימום כהה, זה עוד לא אדום
נראה לי שהשיחות עם הגוף עוזרות
וגם תרגול יוגה ארוך בבוקר
כמו כן בדקתי את צוואר הרחם, והוא היה נמוך ביותר ומעט פתוח
אז נראה לי שזה קורה
זו הקלה גדולה שזה מתחיל לזוז, ובכל זאת מברכת על כל טיפה של סבלנות שיש בי, אני לא יודעת מאיפה זה בא, הסבלנות

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 06 פברואר 2010, 19:11

כן, זה בדיוק מה שחיפשתי, נוסח מדויק! תודה {@
דיקור לא יתאים לנושא הזה, גם קשה לי למצוא פה מדקר שישתף איתי פעולה בנושא, וגם לא מרגיש נכון לנסות לזרז

חווה כרגע הפלה

על ידי מתחדשת* » 06 פברואר 2010, 12:45

חוץ מזה כדאי לך לשאול את מי מה. היא תוכל להמליץ לך למשל על תנוחות יוגה.
(אגב, למה לא דיקור?)

חווה כרגע הפלה

על ידי מתחדשת* » 06 פברואר 2010, 12:43

האם יש לכן רעיונות איך "לשוחח" עם הגוף ולעזור לשחרר את העובר

קודם כל לומר לו תודה על שקלט את ההריון
לא להתבלבל ולכעוס עליו על כך שהעובר חדל לחיות, כי זו לא אשמתו.
להודות לו שהוא החזיק ושמר את ההריון יפה כל-כך עד עכשיו.
ולומר לו שהוא משוחרר מהמשימה הזאת. היא כבר לא רלוונטית.
לבקש ממנו להפנים את המשימה החדשה - לפלוט את ההריון בשלמותו.
לומר לו שוב ושוב שהוא יכול לעשות את זה נפלא
ושאת מאוד תודי לו על כך.

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 06 פברואר 2010, 10:02

אשה אמיצה אינה אישה שלא מפחדת... אלא מישהי שעל אף הפחדים עושה מה שמרגישה שרוצה... (ב עילום מתוך להסביר לילד חד הוריות)

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 06 פברואר 2010, 10:00

בינתים עוד אין דימום. שבוע הבא אלך לא"ס לבדוק ובינתים...
עשיתי בדיקת לסוג הדם ויצא B Positive ! כלומר RH חיובי, אבל כשקראתי את התוצאה קפץ לי לעיניים B Positive
נראה לי שהגוף לא ממש קולט שההריון הזה פסק
אני אומרת לעצמי משפטים כמו: את לא בהריון, לא יבוא תינוק מההריון הזה, משפטים שקשה לשמוע ומערערים אותי
אבל הגוף צריך לקלוט שההריון נגמר ולשחרר את העובר...
האם יש לכן רעיונות איך "לשוחח" עם הגוף ולעזור לשחרר את העובר (לא דיקור הומאופטיה וכו', אלא ממש בגוף)

חווה כרגע הפלה

על ידי טליה_טקאוקה* » 01 פברואר 2010, 12:04

((-)) מצטערת לשמוע...
גם אני הייתי במצב דומה (בלי דופק בשבוע 12 בהריון ראשון) ולא הלכתי לבית חולים ועברתי את זה לבד בבית.
אבל, זה לקח זמן....נראה לי שלרוב האנשים אין את הסבלנות לתת לגוף לעשות את שלו בקצב שלו...
אם את רוצה את יכולה ליצור איתי קשר במייל.
(היום יש לי שני ילדים מתוקים והיו לי שתי הריונות בלי שום בעיות, ההיפך היה כייף...)@}@}

חווה כרגע הפלה

על ידי מנטרה* » 01 פברואר 2010, 11:56

היי נטע...
כל כך עצוב לי לכתוב לך בדף הזה במקום הדף בו אנחנו רגילות "להפגש"...
אני מאחלת לך שהכל יעבור מהר ובקלות, ושאכן תתרחש ההפלה בדרך טבעית, אם ניתן.
אני מתארת לעצמי שזה לא קל, אני שולחת לך המון חיבוקים, ומחזקת אותך מכאן.
זה אמנם מאוד עצוב, אבל זה קורה... וכמה שזה נשמע נורא, כנראה שעדיף בשלב מוקדם מאשר מאוחר. (סליחה אם הדברים האלה נראים לך לא במקום...)
מאחלת לך הריון חדש ובריא ברגע שתהיי מוכנה אליו.
שיהיה לך רק טוב.
מחבקת אותך חזק!
מנטרה.

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 31 ינואר 2010, 19:48

ועוד דבר, אחותי המתוקה התקשרה, עצובה לשמוע
ובטח גם את עצובה וזה קשה ואובדן.
זה אובדן אבל יש תחושת עוצמה מאד גדולה, קשה להסביר, אז מנחמת את אהוביי שמתקשרים לנחם ולעזור. אני צריכה ללמוד לקבל אהבה ועזרה ולא רק לתת
היא שאלה, לא היית מעדיפה ללכת לבית חולים? אני, היא אמרה, לא הייתי רוצה להמשיך לשאת עובר מת בגופי.
עניתי שבדיוק להיפך, הכי לא הייתי רוצה לעשות גרידה. זה הרבה יותר מלחיץ אותי מלהיות בבית לחכות לגוף שלי שישחרר.
ואז הבנתי, שזה לא שאנשים הולכים לבית חולים ללידה או הפלה כי זה יותר בטוח, אלא כי זה פחות מפחיד עבורם
בזמן שאני נאבקת עם הדיעות בראשי, מה יותר נכון ובטוח, אבל ברור מעל כל ספק שבבית אני הכי רוצה ומרגישה בטוחה וכו'
תודה נמרה פלונית וחדוה יקרה על התמיכה (())
בינתים יש מדי פעם במהלך היום כיווצים מאד עדינים של הרחם, אולי אפשר לומר שזה כמו מחזור, אבל לא ממש, זה גם לא כואב, זה כיווץ, ומעט גב תחתון וטיפה דימום, ממש טיפונת. וגם מעט תחושת כאב בדפנות הנרתיק, אם זה מובן ההסבר.
מחכה, ועם הזמן מרגישה יותר ויותר בטוחה בגוף שלי.

אני כותבת עבור נשים שעברו עוברות ויעברו את זה, כי לי כל כך עוזר לקרוא סיפורים דומים. ממש נותן השראה, כבר לא צריך לחפש בנרות סיפורים מעצימים על הגוף החכם שלנו, הכל פרוס פה לפנינו
תודה {@
וכל מי שעוברת את זה אני מאד ממליצה להתקשר ל שרה לה היא הייתה כזאת מקסימה שאין לי מילים לתאר. נראה לי שהריון הבא אני באה לישראל רק כדי ללדת איתה, אבל זה כבר לסיפור אחר
בינתים, מחכה

חווה כרגע הפלה

על ידי נטע_ש* » 31 ינואר 2010, 19:40

היום פילסתי שלג (הונגריה), ירד המון המון שלג, ופילסתי את כל הדרך הארוכה יציאה מהבית שנוכל לצאת עם האוטו. שני פסים ארוכים שיפנו מקום לגלגי הרכב לצאת.
אני מאד בעשייה פיזית (מרגיש לפני לידה, אמנם שעוד לא חוויתי בחיי אלו)
אז לפלס שלג זה מהמשימות האהובות עלי. פילסתי ופילסתי, וחשבתי על השם בדרך להיות אמא שאני מפלסת את הדרך
והכל נמצא בה, ולא ידוע
אני מוצפת באהבה, ואין סוף הודייה לעוברצ'יק שבא אלינו לבקר, ויחד איתנו מפלס את הדרך

חווה כרגע הפלה

על ידי חדוה_כשר* » 31 ינואר 2010, 13:49

היי נטע, הווירטואליה קשה, במיוחד במקרה כזה. אבל בכל זאת, שולחת לך חיבוק חם ואוהב. חדוה.

חווה כרגע הפלה

על ידי אמא_נמרה* » 31 ינואר 2010, 09:38

((-)) מאחלת לך שתעברי את זה בשלום.

חזרה למעלה