על ידי צפריר_שפרון* » 12 מרץ 2007, 16:05
כאן, חינוך מיני, כמו גם כל אותם נסיבות ואמונות, ניתן, בתוך מארג שלם של חניכה.
חניכה זו, של המשפחה כולה, לעצמאותה ועצמאות פרטיה, במשפחה, עולה מתוך המשפחה, בעבור המשפחה, כמבנה בסיסי לתרבות האנושית בת זמננו.
גם כאן, נמצאים אם כך ההורים, מטביעים את חותם התנהגותם המינית, עצמאותם המינית, על פי נטיותיהם, בדפוסי המשפחה כולה, ומשפיעים על התפקוד המיני העתידי של ילדיהם, השפעה מכרעת.
כאשר מדובר על חינוך מיני, על פני שעולה מתוך ההפרדה של חניכת הילד, או הנער, או הילדה או הנערה, כחניכה גברית או נשית, נמצא זה, דווקא כביטוי ישיר, של החניכה ההדדית של ההורים עצמם, מתוך למידתם את מיניותם הם ומיניות הצד הנגדי - זה המשלים בתואם מושלם, זכר ונקבה - לאדם.
וכאשר ההורים עצמם, במובן הזה מחנכים אחד את השני, כתהליך מנוגד או מופרד, מן הסתם, נמנעים מאיחוד המיניות של האדם.
כך, שאם מבקשת האשה לחנך, במובן של לאלף; או במובן של ללמד; או במובן של לחנוך את הגבר, עד לתפקודו המיני לשביעות רצונה, זה מה שמנחילה לילדיה.
ואם מבקש הגבר לחנך, במובן של לאלף; או במובן של ללמד; או במובן של לחנוך את האשה, עד לתפקודה המיני לשביעות רצונו, זה מה שמנחיל לילדיו.
ואם, במובן הזה של התחנכות משותפת,נמצאים השניים, חוקרים ולמדים, מעצמם, את הצד שמשלים את מיניותם, במובן הזה הגבר למד את מיניות האשה, וזו למדה את מיניותו, ולמידה זו היא הדדית, מתוך ייחוד הבשר, אז, במובנים רבים ניתן החינוך המיני הביתי, כרובד אחד, של החינוך הביתי.
אז, הגברים הופכים להיות גבר אחד, הנשים הופכים להיות אשה אחת, ובמובן הזה כל 'אני' יחיד ומיוחד, הופך להיות 'אנחנו' יחיד ומיוחד - מבחינת הזוג הזה, שהוא לעולם 'אנחנו'.
אז, החינוך המיני הביתי, זה ההדדי, שעולה בין שני ההורים, כביטוי אישי, מיוחד במינו, עדיין מתקיים במלוא הדרו, במובן הזה של חינוך, או חקר, או צמיחה, כמושג, המאחד תחתיו את כל הזוגות באשר הם.
לכן, הכותרת הזו נמצאת מפירה את החינוך המיני, על פני מפרה אותו.
כאן, חינוך מיני, כמו גם כל אותם נסיבות ואמונות, ניתן, בתוך מארג שלם של חניכה.
חניכה זו, של המשפחה כולה, לעצמאותה ועצמאות פרטיה, במשפחה, עולה מתוך המשפחה, בעבור המשפחה, כמבנה בסיסי לתרבות האנושית בת זמננו.
גם כאן, נמצאים אם כך ההורים, מטביעים את חותם התנהגותם המינית, עצמאותם המינית, על פי נטיותיהם, בדפוסי המשפחה כולה, ומשפיעים על התפקוד המיני העתידי של ילדיהם, השפעה מכרעת.
כאשר מדובר על חינוך מיני, על פני שעולה מתוך ההפרדה של חניכת הילד, או הנער, או הילדה או הנערה, כחניכה גברית או נשית, נמצא זה, דווקא כביטוי ישיר, של החניכה ההדדית של ההורים עצמם, מתוך למידתם את מיניותם הם ומיניות הצד הנגדי - זה המשלים בתואם מושלם, זכר ונקבה - לאדם.
וכאשר ההורים עצמם, במובן הזה מחנכים אחד את השני, כתהליך מנוגד או מופרד, מן הסתם, נמנעים מאיחוד המיניות של האדם.
כך, שאם מבקשת האשה לחנך, במובן של לאלף; או במובן של ללמד; או במובן של לחנוך את הגבר, עד לתפקודו המיני [b]לשביעות רצונה[/b], זה מה שמנחילה לילדיה.
ואם מבקש הגבר לחנך, במובן של לאלף; או במובן של ללמד; או במובן של לחנוך את האשה, עד לתפקודה המיני [b]לשביעות רצונו[/b], זה מה שמנחיל לילדיו.
ואם, במובן הזה של התחנכות משותפת,נמצאים השניים, חוקרים ולמדים, מעצמם, את הצד שמשלים את מיניותם, במובן הזה הגבר למד את מיניות האשה, וזו למדה את מיניותו, ולמידה זו היא הדדית, מתוך ייחוד הבשר, אז, במובנים רבים ניתן החינוך המיני הביתי, כרובד אחד, של החינוך הביתי.
אז, הגברים הופכים להיות גבר אחד, הנשים הופכים להיות אשה אחת, ובמובן הזה כל 'אני' יחיד ומיוחד, הופך להיות 'אנחנו' יחיד ומיוחד - מבחינת הזוג הזה, שהוא לעולם 'אנחנו'.
אז, החינוך המיני הביתי, זה ההדדי, שעולה בין שני ההורים, כביטוי אישי, מיוחד במינו, עדיין מתקיים במלוא הדרו, במובן הזה של חינוך, או חקר, או צמיחה, כמושג, המאחד תחתיו את כל הזוגות באשר הם.
לכן, הכותרת הזו נמצאת מפירה את החינוך המיני, על פני מפרה אותו.