לטוס ולטייל עם תינוקות

שליחת תגובה

אופטימיות היא פסימיות בהווה, פסימיות היא אופטימיות בהווה. ומה עכשיו?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: לטוס ולטייל עם תינוקות

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי תמרוש_רוש » 20 יוני 2016, 04:50

חוששת מאוד מכאבי האוזניים בטיסות. קשה לי לחשוב שהם סובלים רק בגלל שבא לנו קצת חופש.... למישהו יש ניסיון עם זה? האם זה נכון שכואב להם בטיסה?
זה ממש לא סיפור גדול!
יש קצת שינויים בלחץ האויר בהמראה ובנחיתה. זה לא כאב, זה יותר ברמה של אי נוחות. הנקה פותרת את זה יופי.
אני טסתי עם בן 4 חודשים, ארבע שעות לכל כיוון, ולא נראה שהוא סבל בכלל. דווקא בהמראה ובנחיתה הוא לא רצה לינוק כי היה לו יותר מדי מעניין להסתכל סביב.
בעיניי לפחות זו ממש לא סיבה להמנע מטיסות. |Y|

וכל מה שאמרה גנום.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי גנום* » 19 יוני 2016, 11:18

ורד הטיסה ליוון מאד קצרה -גג שעתיים תלוי לאיזה אי טסים. כאבי אזניים בנחיתה יש או אין... זה ממש לא מחוייב המציאות. אצל תינוק יונק הנקה בנחיתה סביר להניח תפתור את זה. לבן השנתיים אפשר להציע מוצץ (אם רלוונטי) או למצוץ\ללעוס משהו. בעיניי לפחות זו ממש לא סיבה להמנע מטיסות. לגבי עגלה ומנשא-מביאים מהבית. כסא בטיחות לרכב ניתן לשכור אם שוכרים רכב שכור אבל כדאי לברר עלויות מראש-יש חברות שנותנות חינם ויש כאלו שגורשות מחיר גבוה מאד.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי ורד* » 19 יוני 2016, 10:13

שלום לכולם, אנחנו רוצים לנסוע ליוון עם שני הקטנטנים שלנו, האחד בן כמעט שנתיים והשני בן ארבעה חודשים. הקטן יונק. חוששת מאוד מכאבי האוזניים בטיסות. קשה לי לחשוב שהם סובלים רק בגלל שבא לנו קצת חופש.... למישהו יש ניסיון עם זה? האם זה נכון שכואב להם בטיסה? אשמח גם לטיפים לגבי התנהלות עם עגלות/ מנשאים/כיסאות בטיחות. האם צריך להביא את כל הציוד הזה מהבית? התוכנית שלנו היא להתמקם בחוף אחד וממנו לצאת לטיולים קצרים.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי בשמת_א* » 26 מאי 2016, 14:10

אנחנו טסנו לארה"ב כשהתינוקת שלי היתה בת שנתיים וקצת. אמרתי לה מראש, שהיא תינק ותישן כל הטיסה (טיסת לילה). וכך היה...
כמו שאומרת תמרוש רוש, אין כמו לישון על אמא...

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי תמרוש_רוש » 26 מאי 2016, 08:52

זה לא נורא: יהיו לך שני מושבים, אחד לך ואחד לו. תשקלי לבקש מקום ליד החלון, כך שתוכלי להישען על הקיר ולפרוש רגליים לאורך שני המושבים.

טיפ אולטימטיבי לטיסה: להביא כרית רכה בגודל רגיל (60X40 ס"מ). כך, לא משנה איפה תישני, תהיה לך תמיכה מלאה לגב. זה שיפר לי באופן בלתי נתפס את איכות הטיסה שלי (שתי טיסות ארוכות מאוסטרליה לישראל, בהריון). הכרית גדולה, אבל בדיוק מספיק קטנה בשביל להיכנס למזוודת עלייה למטוס, ולא שוקלת כמעט כלום.

טיפ אולטימטיבי להכנת התינוק לטיסה: לכתוב לו סיפור על עצמו ועל הטיסה הצפויה. לתאר שם בקצרה את כל השלבים החשובים והחוויות המרכזיות בטיסה, ומה הוא מצופה לעשות, הכל בטון חיובי שמראה איך הוא משתלב בהתרחשויות. למשל: "אחר כך אורי היה עייף. אז אמא כיבתה את האור, אורי שכב עליה והיא כיסתה אותו בשמיכה. אורי נרדם וישן וישן. איזה כיף לישון על אמא!". תצרפי תמונות שלו ותמונות רלוונטיות מהאנטרנט (של מטוסים, ואלמות נוסעים והפנים של המטוס, אולי גם של מגש האוכל האופייני), הכל בוורד, תדפיסי, תכניסי לאיזה קלסר שקוף, ואני מבטיחה לך שהוא ימות על הסיפור הזה וירצה לשמוע אותו כל ערב.

טיפ מעציב: יש חברות תעופה שאוסרות להשכיב ילדים על הרצפה. אבל לפעמים מעלימים עין.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 מאי 2016, 00:49

יהיה הסדר.
בדרך כלל חברות התעופה מתחשבות במצב ודואגות שיהיה לידך מושב פנוי. אם זה לא המצב, דברי עם הדיילים שיעבירו אותך מקום לאחר שכל הנוסעים עלו.
אפשר לנסות לפרוש שמיכה על הריצפה, מתחת לרגליים שלך, ולתת לו לישון שם.
זו טיסה ממש ארוכה, אבל היא גם חולפת... גם אם תהיו שניכם עצבניים ועייפים - אחר כך תוכלו לנוח...
בהצלחה

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי איריס* » 26 מאי 2016, 00:07

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מבקשת המלצות וטיפים לנסיעה לארהב עם תינוק בן שנה וחודש. בסינט לא נותנים בגגל גיל (לדבריהם רלוונטי רק עד גיל 9 חודשים). התינוק בריא ושוקל יפה, ואני לא מבינה איך הוא אמור להיות ולישון עלי 12 שעות. מעבר לאי הנוחות אצלי הוא ממש יסבול אם לא יוכל לישון במאוזן כמה שעות בעריסה. מה עושים?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 מרץ 2015, 15:54

לפני מספר חודשים חציתי את גרמניה ברכבת עם בתי, בערך 10 שעות נסיעה. היא הייתה אז בת שנה ו 4.
היה באפשרותי להזמין מקום במחלקת ילדים, אבל לא עשיתי את זה. בדיעבד, לאחר ביקור במחלקה, הבנתי שזו היתה החלטה טובה. המחלקה היתה פשוט מן תא פרטי כזה, ואני חושבת שזה היה עלול להיות קצת קלסטרופובי וצפוף ומשעמם.
למען האמת, לא הזמנתי מקום בכלל. פשוט נכנסתי לרכבת ובחרתי לי מושב שהיה פנוי (את רוב הנסיעה העברנו עם משפחה הודית שבדיוק נחתה בגרמניה, ובתם התינוקת שהיתה בדיוק בגיל של בתי).

הנסיעה עברה בנעימים. רצנו איזה 30 קילומטר באותו יום, הלוך חזור ברכבת... הכרנו אנשים וילדים והיה ממש נחמד.
אני לא יודעת מה יחסה של בתך לאוכל, שלי תמיד מוכנה לאכול, ולכן הצטיידתי בהרבה אוכל, פירות וירקות חתוכים וכל מיני מאכלים שגורמים לה לשבת לאורך זמן, כמו צימוקים או שעועית ירוקה מאודה (אני באתי מהבית, אז היה לי פשוט להתארגן על זה. אולי במקרה שלכם יהיה קצת יותר מסובך).

רכבת זה מקום מאוד נחמד. יש מרחב, לא צריך לשבת ולהחגר, יש אנשים מעניינים ואפשר לראות את הנוף מהחלון.
באופן אישי, אני תמיד מעדיפה טיסות/נסיעות יום, ולא לילה (אלא אם כן זה באוטו, שאז ברור לילה).

נראה לי שזהו.
טיול מהנה!

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי נועה* » 17 מרץ 2015, 08:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום, אני רציתי לשאול האם למישהו יש ניסיון בנסיעה ברכבות ברחבי אירופה. אנחנו מתכננים נסיעה במאי לאיטליה, וחשבנו לחצות את איטליה מונציה לפירנצה ברכבת עם הבת שלנו, היא תהיה בת שנה וחודשיים.
אשמח לקצת מידע על נסיעה ברכבת בכלליות וגם לטיפים לנסיעה עם תינוקת. כמו,, האם כדאי לשכור תא פרטי?.. טיפים לארוחות.. ועוד.
אשמח לכל טיפת מידע למי מכם שיש לו ניסיון בנושא. תודה מראש:)

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 יולי 2014, 20:41

מחפשת רעיונות לטיסה של חודש ימים בספטמבר או אוקטובר עם ילד בן 4 וחצי ותאומים בני שנה. יש רעיונות ?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי ברונית_ב* » 02 אוקטובר 2013, 09:17

ואני תוהה בקשר לטיסה לשוייץ עם תינוק יונק 100% בן 9 חודשים בנובמבר. הוא לא מחוסן.
השהות תהיה ברובה בבית אחד, מינימום נסיעות, נוחות של בית.
השאלה שלי קשורה לטיסה (האויר במטוס) ולשדות תעופה.
האם איזה חיסון הומיאופטי לחיזוק מערכת החיסון?
הוא ברנש בריא חמסה עליו.
עצות תתקבלה בברכה.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי דודית* » 21 יולי 2013, 10:43

הי, טיול לסרילנקה עם בן הזוג ותינוק בן שנה וחודשיים בספטמבר.
אנחנו כמעט לא טסים בגלל לחץ מהסביבה.
מנסה פה דקה לפני שיורדים מזה לקבל עימות, טיפים, המלצות וחיזוקים.
המון תודות לעונים.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי ענת* » 11 נובמבר 2012, 22:22

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי, רוצים לטוס לני יורק בפסח עם תינוקת בת שנה, לא נקבל עריסה כך שנצטרך להעביר את הטיסה כשהיא על הידיים. מה עדיף, טיסת יום או טיסת לילה? הפחד שלי בטיסת לילה שגם אני ארדם לעומת זאת טיסת יום 12 שעות להעביר במצב עירות, יהיה קשה להחריד.
מה עדיף? יש עצות וטיפים להעביר את הטיסה בצורה הקלה ביותר?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי שומרונית* » 02 אוקטובר 2012, 01:15

ניסיתי ליצור עמה קשר ... לבנתיים לא קיבלתי תשובה

תודה

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פז* » 01 אוקטובר 2012, 03:20

ראי מספר הודעות מעלייך:
מנשא לי? (26.02.2012 15:03):
חזרנו מטיול של שבועיים לסרילנקה עם בת 15, בת 12 עם צרכים מיוחדים ותינוקת בת חצי שנה, החלפנו שלוש טיסות בכל כיוון. מאוד נהנינו! אני מרגישה שיש לי הרבה טיפים למשפחות שיוצאות למסעות דומים, ומכיוון שמאוד נעזרתי באתר, אשמח לעזור הלאה
[email protected]
נעמה

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי שומרונית* » 30 ספטמבר 2012, 18:26

שלום לכולם
אנחנו מתככנים טיול לסרי לנקה והודו עם ילדה בת שנה ושלושה חודשיים.
זקוקים לטיפים לגבי מספר נושאים:
  1. שינה- הילדה מתגלגלת לפחות 100 פעמים בלילה והשינה עמה קשה ומלווה בבעיטות :) .. וכמובן שלשים אותה במיטה לבד זה מסוכן... עצות ?? (חשבנו לקחת מהארץ לול קמפינג)
  2. המלצה לטפוות הומאופתיות שכדאי לקחת
3ץ המלצה לסוגי תחבורה טובים בדרום היבשת- קארנטקה, קארלה , טאמיל נאדו- כמובן הכי טובים עם תינוקת

בכלל כל המלצה על מקומות / גסט האוסים טובים יתקבלו בברכה

חג שמח

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי אמא_של_שי* » 28 יולי 2012, 12:23

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום חברות!
אני ובעלי מתכננים לטוס שבועיים לתאילנד בפסח, שי שלנו תהייה בת שנה.
רציתי לדעת האם כדאי? כי אפילו מים מורתחים אני די מפחדת לתת לה.
האם זה אפשרי לנסוע שלושה באופנוע אני בעלי והתינוקת.
ואם למישהו יש איזה מסלול נחמד עם תינוקת אשמח לעצות...
מה בקשר לחיסונים האם היא צריכה לעבור אותם חיסונים שאנחנו עוברים?(כבר עברנו לפני שנתיים)

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 מאי 2012, 23:10

אני בעלי ובננו בן השנה טסים לחופשה בת שבוע באיי יוון, הדילמה היחידה היא כיצד להתנייד איתו בתוך האיים.
האם ניתן להשכיר כסא בטיחות בחברות השכרת הרכב?
לכל היודע דבר בעניין זה אשמח לקבל תשובה
תודה :-)

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי גילי* » 22 מרץ 2012, 16:20

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+


אני ובעלי מתכננים טיול לארה״ב (שיקגו) לשבועיים עם תינוק שנכון להיום הוא בן חודשיים ובטיול עצמו יהיה כבר בן חצי שנה.
הסבתות פשוט לא נותנות לי מנוחה וגורמות לי להרגיש כמו האמא הכי אגואיסטית בעולם!!!
הייתי רוצה לדעת מה דעתכם על טיסה כה ערוכה עם תינוק כל כך קטן? האם זה לא יעשה לו נזק?
הדבר שהכי מפחיד אותי מביחנת הטיול הוא לא הטיסה אלא ההבדלי שעות!!! איך מתגברים על זב עם תינוק כל כך קטן?
לכל טיפ אודה!!!!

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי מנשא_לי* » 26 פברואר 2012, 15:03

שלום,
חזרנו מטיול של שבועיים לסרילנקה עם בת 15, בת 12 עם צרכים מיוחדים ותינוקת בת חצי שנה, החלפנו שלוש טיסות בכל כיוון. מאוד נהנינו! אני מרגישה שיש לי הרבה טיפים למשפחות שיוצאות למסעות דומים, ומכיוון שמאוד נעזרתי באתר, אשמח לעזור הלאה
[email protected]
נעמה

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 ינואר 2012, 23:19

היי
אנחנו צריכים לנסוע למערב ארה"ב באמצע אוגוסט עם תינוקת שתהיה בת שנה וארבעה חודשים בערך.
המשמעות של זה היא טיסה ארוכה (25 שעות בערך, עם 3 עצירות) שכנראה לא נהיה גמישים בה (כי ניקח את הטיסה הכי זולה שנצליח למצוא, אם יש כזה דבר).
ממה שאני רואה, כל הטיסות יוצאות מהארץ בשעות איומות- 12 בלילה, 2 לפנות בוקר, 5 לפנות בוקר.
ניאלץ כפי הנראה לעשות עצירה באירופה, מה שאומר שלא יהיה לילה ואת הטיסה הארוכה באמת נעשה בשעות יום שלנו.
המלצות להתמודדות יתקבלו בברכה :)
  • נ.ב. לא הבנתי את הטריק של כוסות המים. אשמח לקבל הסבר.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי חוט_השני* » 21 נובמבר 2011, 22:48

לא יכולה לערוך מכאן אז כרית מתירות זו כרית מתיקות
ו אםהגדולה זה כמובן עם הגדולה :-)

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי חוט_השני* » 21 נובמבר 2011, 22:45

שעתיים וחצי ממדריד אם אני לא טועה.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי חוט_השני* » 21 נובמבר 2011, 22:44

למה לא הייתי טסה?
ראשית כי אני הרוסה עדיין בשלב כזה וזקוקה לפינה שלי, לבית.
חוץ מזה יש משהו שאני לא יודעת להסביר אבל כל הדבר הזה של טיסות מעברים מלונות, מרגיש לי לא מתאים לקטנטנים. מצד שני זה גיל הכי קל וכיפי לטייל. רק יונקים, ישנים המון. מן כרית מתירות כזו שמחוברת לגוף ממילא :-)
גם אנחנו חיפשנו עכשיו יעד לדצמבר (נסיעה משפחתית מורחבת) ופסלתי כל מדינת עולם שלישי בגלל בת שנה ותשע (אםהגדולה דווקא הייתי בהודו בגיל שנתיים )
אירופה נפסלה בגלל קור. ארצות רחוקו
בגלל מרחק ועכשיו על הפרק ובבדיקה אחד האיים הקנרים. באחד מהם (טנריף) כבר היינו לפני עשר שנים והיה נחמד מאוד.

אולי זה כיוון שיכול לעניין אתכם. מזג אויר סביר כל השנה.
פחות מסתדר עם לחזור למנוחת צהריים כל יום אבל מתאים לטיולי יום קלים ונינוחים.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי דורית_א* » 21 נובמבר 2011, 10:36

שלום חוט השני!
הגיינה - חשבתי במקרה שצריך מרפאה,בית חולים, סתם רופא. למשל, לא ניסע איתו להודו בגיל הזה.
יש לנו שלושה שבועות, ואפשר גם יותר קצר, נניח שבוע או שבועיים.
העייפות שלנו - טוב, זה משתנה מיום ליום... בגדול הקטנצ'יק נותן לנו לישון די יפה.
נגיד, אם הזמן - ינואר - היה מתאים לטיול ביפן (מה שכנראה הוא לא כי יהיה גשום) אז זה היה מצוין - היינו נוסעים נניח לקיוטו לשבוע, משתקעים במקום אחד, מטיילים מדי יום למקדש אחד נגיד, ו\או לגן אחד, כלומר יציאה של שלוש שעות, מנוחה במלון, ושוב יציאה של שלוש שעות נגיד, וזהו ליום אחד. ואז עוברים לאזור אחר ועושים אותו דבר...
אנחנו מחפשים משהו בקצב כזה די מינורי, אבל במקום יפה ועם נגיעות של טבע... בעקרון שנינו טיילי טבע אבל לא נלך עכשיו לטרקים...
התינוק די אוהב נסיעות באוטו, לא נראה לי שיפריע לו אם זה לא יהיה יותר משלוש שעות ביום נניח, מפורדות לשעה וחצי שעה וחצי.
חשבנו על תאילנד או על ויאטנם, למישהו יש נסיון בעניין?
חוץ מזה, למה לא היית טסה עם תינוק בגיל הזה?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי חוט_השני* » 20 נובמבר 2011, 21:23

דווקא מבחינת הגיינה זה קל עם תינוק שרק יונק, לא אוכל ולא זוחל.
אישית לא הייתי מסוגלת לטוס עם תינוקות בגיל הזה כך שהעצות הן תיאורטיות בלבד.
כמהזמן עומד לרשותכם?
איך הכוחות שלך?
עייפות?
איזה סוג טיולים/חופשות אתם אוהבים?
איך התינוקי בנסיעות באוטו בשלב זה?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי דורית_א* » 20 נובמבר 2011, 11:31

שלום! רוצים לטוס לטיול עם תינוק חמוד ובריא בן חודשיים, בינואר. אנחנו מצד אחד מאוד רוצים טיול - זה זמן נדיר שאבא שלו יכול לקחת חופש לכמה שבועות, ואחרת יקרה רק עוד שנה... אבל מצד שני מפחדים מהטיסה (אני בעצמי תמיד חוזרת חולה מטיסות, אז תינוק על אחת כמה וכמה...) וגם ינואר זה לא זמן טוב לטיול למקומות קרובים שהם גם עם הגיינה סבירה וגם לא קרים\גשומים מדי... יש למישהו עצה או דעה?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פרפר* » 28 אוקטובר 2011, 18:54

תודה לך על התגובה המהירה זה בהחלט מעודד לדעת שאפשרי לטוס עם תינוק בגיל כל כך קטן, חשבתי שאצטרך לחכות קצת וזה תיסכל אותי

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי בהצלחה* » 28 אוקטובר 2011, 10:20

ודאי שאפשר לעבור בשלום. מה מטריד אותך?
מהניסיון שלי (בת 5 חודשים) זה דווקא די קל - ישנים, יונקים, ישנים...
משהו ברעש, החושך והתנועה של המטוס כנראה לה לישון טוב לדעתי.
לי זה היה קל מנסיעה ברכב - כי היא יכולה להיות עלי מתי שהיא רוצה.
כשהם מתחילים לרצות לזחול או ללכת - אז זה כבר נעשה יותר מאתגר.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פרפר* » 28 אוקטובר 2011, 02:14

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכולן אמהות יקרות
מה דעתכן על טיסה מארצות הברית עד ישראל עם תינוק בן 3 חודשים? בערך 15 שעות
אני מאד מתלבטת ומפחדת כי זה גיל פיצי ומצד שני רואה פה הרבה זוגות שכן עוברים את זה בשלום..
הגעגועים לארץ הורסים אותי, האם אפשר לטוס עם תינוק בגיל כזה??

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי קשת_בענן* » 02 אוגוסט 2011, 14:08

_טיפ שקיבלנו מאוחר מידי- ליצור מכשיר אדים לאוזניים: לוקחים שתי כוסות, שמים בתוכן בד\ צמר גפן ושופכים עליו מים רותחים כך שהבד יתחיל להעלות אדים
את הכוסות מצמידים לאוזניים._
לא בטוחה שטכנית הבנתי איך עושים זאת. את יכולה לפרט קצת יותר?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי צפרדע_צבי_ופרפר* » 10 יוני 2011, 08:06

אנחנו לא הזמנו מראש אבל קיבלנו בשתי הטיסות את המושב ל העריסה. הציעו את העריסה עצמה אבל לא רצינו
מה שכן הבאנו כדור פילאטיס קטן שנופח לאחר כל המראה (היו שלוש :-/) בגלל שזה מפתיע זה קובל בחיבה ע"י הצוות והנוסעים.
ומנשא כמובן. בזמן הטיסה זה היה לא רע , יחד עם טיולים ברחבי המטוס.
הזוועה הייתה בנחיתות וההמראות- היא לא הסכימה לינוק ופשוט צווחה באימה 15 דקות כל פעם (חוץ מפעם אחת שהיא ישנה). מסכנונת.

טיפ שקיבלנו מאוחר מידי- ליצור מכשיר אדים לאוזניים: לוקחים שתי כוסות, שמים בתוכן בד\ צמר גפן ושופכים עליו מים רותחים כך שהבד יתחיל להעלות אדים
את הכוסות מצמידים לאוזניים.

אגב בשתי המראות נתנו לה להישאר במנשא (ארגו) במקום להתעקש על החגורה הקטנה, באחרות היא לא רצתה להיות בתוכו.
כמו בכל דבר זה תלוי יותר ביכולת ליצור אמפתיה אצל הדיילת (אחת שתהיה בעדכם זה מספיק) מאשר בתקנות החברה.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי ורמיר* » 10 יוני 2011, 00:20

אויש שכחתי בכלל את אלעל, כי הם תמיד יקרים אז אני מתעלמת מהם... ובאמת שאין לי מושג. אגב, ידוע לכם ששום חברה לא מבטיחה עריסה וחייבים לבקש מראש בעת הזמנת הכרטיס ולא בעת העליה למטוס? בכל מקרה נראה לי שהילד שלכם גדול מדי, אז תקחו מנשא לטיסה עצמה. אם יהיה מושב ביניכם מה טוב, תנסו להרדים את הילד. אצלי בטיסות זה לא ממש עבד אלא סיפק לבני היקר מרחב לקפוץ עליו ואז עליי. במנשא הוא די השתעמם אז פשוט נרדם. עכשיו יש לנו cares אז כשיש מושב פנוי ובדרך כלל יש מושב אחד פנוי, זה עובד כמו במנשא- חוסר יכולת לנתר אלא רק למשחק רגוע מביאה לשעמום שמביא לשינה מבורכת. נשמע אולי רע אבל כשהדיילות עוברות עם העגלות, אני מעדיפה שיעסיק עצמו עם ספר או בובה מאשר לרדוף אחרי אינדיאני במעברים :-)

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי ורמיר* » 10 יוני 2011, 00:10

Klm אין עריסה בכלל
ארקיע לא ידוע לי
אייר ברלין יש עריסה
ג׳ט אייר אין עריסה
ורוב בעריסות הן מותנות משקל ולא גיל, בדרך כלל מספיקות עד גיל תשעה חודשים או עד שהילד מגלה סימני עצמאות כמו לשבת בתוך העריסה ואז יכול להתהפך וליפול ממנה. תקחו מנשא ושיישן עליכם, מלבד בהמראות ונחיתות שאז חייב להיות קשור בחוט שהם קוראים לו חגורת בטיחות לתינוק. תיהנו ואם אתם מתכננים לשכור אופניים, תחשבו על bakfiets שהם אופניים עם עגלה קדימה ומאד מאד נוחות עם תינוק! ויש גם מקום לתיקים וכל הברדק...

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יוני 2011, 23:25

אנחנו טסים מחרתיים לאמסטרדם עם תינוק בן שנה (טיסת לילה)רציתי לדעת אם בגיל הזה עדיין אפשרי לקבל עריסה במטוס תודה ולילה טוב

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי ורמיר* » 05 יוני 2011, 00:00

הי, העניין עם התינוקת? כי תהיה כבר תינוקת... אני אמורה ללדת ולטוס איתה :-) ואני מהמחסנים, רק שלא ניתן לחסן לפני גיל שנתיים להפטיטיס א, ב, ולטיפוס הבטן. אני בינתיים עסוקה בלהלחיץ את עצמי...

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 מאי 2011, 04:34

נדמה לי שכדאי קודם לבדוק עם חברת התעופה. יש חברות שמגבילות נסיעה עד לסוף חודש שישי מחשש ללידה במטוס.
מה העניין עם תינוקת לא מחוסנת???
תהנו ומזל טוב!

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי ורמיר* » 11 מאי 2011, 02:52

הי, אשמח לעצה- גיסי מתכנן להתחתן בבאלי באוקטובר. נשמע תענוג, רק שאנחנו נהיה עם ילד בן כמעט שנתיים ואני אמורה ללדת כחודש וחצי לפני כן. האם בטוח לטוס טיסה ארוכה כל כך שלא לדבר על השהיה עם תינוקת לא מחוסנת? מתלבטת מאד ואשמח לעזרה

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי ניצן_אמ* » 30 אוגוסט 2010, 19:48

רכבת.
טיסה שעה וחצי זה בלי כל ההגעה, והעליה והירידה שלוקחות טון זמן.
רק לא אוטו.
רכבות מהירות, ישירות, ויקרות. האפשרויות האחרות בסופו של דבר מייקרות ומאריכות.
אם מזמינים מראש ובאינטרנט, אפשר לקנות ממש בחצי מחיר.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי תפוח_אדמה* » 30 אוגוסט 2010, 19:25

היינו פעם בדילמה דומה, עם תינוק קצת יותר גדול ובחרנו מטוס. יכולת התזוזה ברכבת גם מוגבלת מאד. המטוס נגמר הכי מהר. היה בסדר.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 אוגוסט 2010, 19:12

ואגב, נראה שלטוס זה הרבה יותר זול מרכבת...

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 אוגוסט 2010, 19:12

אני רואה שרכבת לוקחת 5 שעות, וטיסה שעה וחצי. במכונית 7 שעות, אבל מזה נראה לי שנרד.
מבחינת חשיפה לחידקים, טרטור וכו'... עדיף רכבת או מטוס?
איך התינוק בנסיעות? לא יודעת... הוא בן שבועיים ונסע מעט מאוד... תינוק נוח ושקט בסך הכל בינתיים...

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי תזמורת_הים* » 30 אוגוסט 2010, 19:08

רק לא במכונית. זו נסיעה של לפחות 7-8 שעות נטו באוטוסטרדות במהירות 140 קמ"ש.
גם אני בעד רכבת, אבל מהירה (מהכי מהירות+יקרות שיש).

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי ניצן_אמ* » 30 אוגוסט 2010, 17:24

אמנם יקר אבל לא כמו כרטיס טיסה.
מילאנו-נאפולי זה גם מרחק שברכבת מהירה יצא לך יותר מהר מאשר הטיסה + כל הטרראם של הטיסה.
ברכבת אפשר לפתוח שולחן בנוחות ולתת לזאטוטים להתרוצץ (בגיל הזה פחות רלוונטי.)
אם במקרה גם קונים כרטיס ילד (על תינוקות הם לא יודעים במעמד הקנייה) אז מקבלים כסאות בקרון עם עוד משפחות או אפילו בתא נפרד עם עוד משפחה אחת. שווה.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי טול_טול* » 30 אוגוסט 2010, 16:35

המומחים אומרים רכבת!
מסכימה:

במכונית התינוק קשור בכסא כל הנסיעה ואתם מתעייפים כי מישהו צריך לנהוג כל הזמן,
בכביש מהיר לא תמיד אפשר לעצור מתי שרוצים בשביל להניק או להרגיע תינוק בוכה, נשמע סיוט.

במטוס התינוק על הידיים אבל יש מרחב תזוזה מוגבל וההמראות והנחיתות יכולות להיות מאוד לא נוחות לתינוק, לחץ באוזניים וכו'.

ברכבת אפשר להסתובב, יש הרבה מרחב ואם קונים ברכבת המהירה (יורוסטאר) אמנם יקר אבל ממש מהיר ואין כמעט עצירות.

גם מבחינת איכות הסביבה זו האפשרות הכי טובה.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי חוט_השני* » 30 אוגוסט 2010, 16:29

המומחים אומרים רכבת!

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי חוט_השני* » 30 אוגוסט 2010, 15:26

כמה זמן לוקח להגיע בכל אחת מהדרכים שציינת?
זו חייבת להיות נסיעה רצופה או שאפשר לפצל?
איך התינוק בנסיעות?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 אוגוסט 2010, 13:45

אנחנו עומדים לנסוע עם תינוק בן 4 חודשים לאיטליה לביקור משפחתי שיכלול גם נסיעה בין מילאנו ונאפולי. האם עדיף את הנסיעה הארוכה הזו לעשות במטוס, רכבת או מכונית?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי לירי_יער* » 21 יולי 2010, 17:35

אפשר להביא את המנשא כ"קארי און"
בדיוק חזרנו עכשיו מכמה טיסות ארוכות עם הילדים.
לא יודעת כמה המנשא הקשיח באמת עזר
היאמו יותר כיכב

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי טסים* » 21 יולי 2010, 15:32

אנחנו טסים בקרוב לחו"ל בטיסות ללא קצרות. יש פה מישהו שיש לו נסיון עם ילד בן שנה בטיסה? הוא יהיה עלינו בטיסה.
יש לנו מנשא יאמו שיהיה צמוד אלינו בטיסה עצמה אבל גם מנשא טיולים (כזה עם מערכת גב) - האם אתם יודעים אם ניתן להביא את זה כתיק יד לטיסה או שחייבים לשים את זה עם המזוודות בבטן המטוס? הוא שוקל רק 5 ק"ג (המנשא הזה).
תודה!

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי אלופת_ישראל* » 23 אוגוסט 2007, 09:03

שלום ..ממ אני רואה שלא בקרו פה מזמן...
אנחנו רוצים לטוס לברזיל, כמובן עם פיצקי בת 10 חודשים.
פתאום התחילו להציף אותי פחדים...מה אני עושה לה מה בוער לי...מה עם היא תחלה
אולי אני אגואיסטית והיא זקוקה לבית המוכר. כמובן ששגרה לא תיהיה לה בטיול...
בבקשה עם טיילתם בברזיל שתפו אותי.
הרבה אהבה מוזיקה וכדורגל לכולם

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי מיקה_וקיריקו* » 29 מאי 2007, 13:19

תודה על התגובות וההערות. אני אתחיל להתעניין במנשאים (ואולי גם נחכה לפגוש את התינוקי שבתקווה יוולד בסוף אוגוסט, נראה מה יש לו לומר בעניין...). :-) מ.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי ה_עוגיה* » 26 מאי 2007, 09:44

א. כמובן שזה קודם כל תלוי בתינוק עצמו (ובמצבם של הוריו), אבל האם בכלל כדאי/אפשר לטוס עם תינוק כלכך צעיר?

הבעיה היחידה שאני רואה זה האויר הג'יפה במטוס אבל מזה לא תצליחו להימנע.
גיל חודשיים זה גיל קל מאוד לתפעול (לא צריך לרוץ אחרי התינוק כשהוא זוחל לו לעמדת הדיילות)

ב. עדיף להמעיט בטיסות ולהשתדל להגיע ברכבות? (נוסעים צפונה מקופנהגן ואין טיסות ישירות...)?

זה משהו שנכון יותר, לדעתי, לגילאים גדולים יותר. אנחנו מצאנו שהתנהלות ברכבות נוחה יותר מאשר במטוסים אבל בגיל כזה, בו התינוק עליך במילא - לא נשמע לי הבדל גדול.

ג. מה עם חיסונים? בכלל אנו בהתלבטויות לגבי חיסונים, אך בכל זאת בעצם המסע התינוק נחשף ל"מזיקים" ואני טרודה... מתי בדרך כלל תינוקות מתחסנים? האם אפשר לדחות את החיסונים למרות הכל?

מה התכנית שלכם לגבי חיסונים בלי קשר לטיסה?
למיטב זכרוני בשגרת החיסונים המומלצת יש חיסונים בגיל לידה, חודש וחודשיים. אם תכננתם לחסן לפי השגרה - לא הייתי מחסנת רגע לפני טיסה כדי להספיק לעבור את תופעות הלוואי בבית.
אם אתם מעוניינים לדחות חיסונים או לוותר עליהם וחוששים שזה בעייתי בגלל שתהיו בסביבה אחרת (למרות שמדובר באירופה ולא במדינת עולם שלישי) - יש מרפאת מטיילים שמתעסקת בדיוק בזה (נגד מה מתחסנים בהתאם ליעד הנסיעה). אפשר להתיעץ שם.

יש עצות או הערות?

עגלה היתה לנו מאוד לא שימושית בגילאים האלה. רק סבתות עשו בה שימוש.
כשתסעו יהיה לכם כבר תינוק בן חודשיים ותדעו מה השימושיות של עגלה בשבילכם ואם כדאי לכם לקחת.
שינה באמבטיה של עגלה זה משהו שאנשים עושים אבל נשמע לי שאחרי גיל חודשיים-שלושה נעשה שם צפוף או אפילו מסוכן.

לא הבנתי מה אופי הנסיעה אבל נראה לי שיהיה לכם מאוד שימושי להחזיק שני מנשאים שיתנו לכם תשובה למגוון צרכים.
גם בעניין הזה - יהיה לכם כבר תינוק בן חודשיים וקצת ותק וידיעה מה מתאים לכם ומה לא אבל נשמע לי ש"מקדם" (שמתאים לנשיאה על הגב כבר מגיל לידה) יוכל לעזור הרבה (או אולי כבר יאמו. תלוי בהתפתחות של הילד) ובנוסף איזשהו מנשא שמאפשר ערסול, משהו מגזרת הבד ארוך ותואמיו (לופי, שרון דרור) או אלכסוני כלשהו.
אם יש לך שאלות נוספות בעניין המנשאים - אפשר להמשיך לדון ב המלצות מנשאים

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי חוט_השני* » 26 מאי 2007, 01:54

איזה כיף!{@
זה הגיל הכי קל לנסיעות. אל תשכחי לקחת מנשא וציצי ואת מסודרת :-)

אנחנו ננסה לינה משותפת בהתאם לתנאים
בד"כ אין בעיה להצמיד את המיטה לקיר או להצמיד מגן מאולתר למיטה (שולחן, כסא כורסא...)

האם אפשר לדחות את החיסונים למרות הכל?
בעיקר אם התינוק רק יונק ונמצא אם אמו כל הזמן, אז ממש אין סיבה לחסן בשלב זה. כדאי לקרוא ב מדור בלי חיסונים כדי להבין את הנושא ולהרגע.

בעיקר כדאי להשקיע בשני מנשאים טובים שנמצאו נוחים ומתאימים. (שניים כדי לכבס ולגוון, בעיני over the shoulder baby holder ולופי אבל ב מדור מנשאים תוכלו לגלות יותר.

אולי עדיף לדחות את קניית העגלה ולראות איך הולך בלעדיה. אם תצטרכו בכל זאת תוכלו לקנות שם.
בעיני עגלה בגיל זה נוחה מאוד בשדות תעופה כדי לסחוב את התיקים אבל אם מעורבות הרבה נסיעות באוטובוסים,הרבה מדרגות ומקומות קטנים וצפופים אז עגלה יכולה להיות די מטרד. שווה לשקול ולהתייעץ.

בגדול נראה לי די פשוט, דווקא בגיל כזה.
מתי צפויה הלידה?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי מיקה_וקיריקו* » 24 מאי 2007, 10:22

שלום! מבקשת להתיעץ... (עם תינוקי שעוד לא נולד....) כשלנגד עיננו נסיעה מתוכננת לאירופה. אנו ניסע כשהקטנצ'יק יהיה כמעט כבן 2 חודשים ונשוב כשהוא יהיה בסביבות 6 חודשים.
יש לי די הרבה שאלות:
  1. שאלה לגבי המסע:
א. כמובן שזה קודם כל תלוי בתינוק עצמו (ובמצבם של הוריו), אבל האם בכלל כדאי/אפשר לטוס עם תינוק כלכך צעיר?
ב. עדיף להמעיט בטיסות ולהשתדל להגיע ברכבות? (נוסעים צפונה מקופנהגן ואין טיסות ישירות...)?
ג. מה עם חיסונים? בכלל אנו בהתלבטויות לגבי חיסונים, אך בכל זאת בעצם המסע התינוק נחשף ל"מזיקים" ואני טרודה... מתי בדרך כלל תינוקות מתחסנים? האם אפשר לדחות את החיסונים למרות הכל?
ד. עם מי מתיעצים לגבי נושאי בריאות בשלב הזה? (אפשר לקבוע תור אצל רופא תינוקות לפני שהתינוק נולד?)

אנו עומדים לרכוש עגלה .
  1. שאלה לגבי מיטה/עגלה: אנחנו ננסה לינה משותפת בהתאם לתנאים וכו', אך בכל מקרה רציתי לדעת אם
א. אפשר להשכיב תינוק לישון ב"אמבטיה/עריסה" של העגלה על בסיס יומיומי?
ב. צריך לקנות מזרון טוב, נכון?
ג. זה בריא, זה נוח?
ד.שווה להשקיע ב"אמבטיה" קשיחה/יחידה נפרדת, למרות שבבכוונתנו להשתמש במנשא?
ה.יש עצות או הערות?

אשמח מאד לתגובות...בתודה, מ.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי עדידי* » 13 מאי 2007, 12:11

שלוםחברים
רוצים לטוס להודו עם אפרוח בן שנה
הסבתות מלחיצות בסיפורי זוועה
מישהו יודע משהו על זה?
עומרי יונק וגם אוכל מעט אוכל מוצק ואנחנו מתכננים צפון הודו
נשמח לכל מידע בעניין
או לפה או ל- [email protected]

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי אמת_וצדק* » 19 דצמבר 2006, 12:39

קנינו כרטיסים ליוון בפסח, משהו כמו 10 ימים. אנחנו = בעלי, אני ונעמה שתהיה בת שנה ושלושה חודשים.
אנחנו רוצים להזמין מקומות במלונות, אבל אין לנו מושג לאן כדאי ונשמח מאוד לקבל רעיונות.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 דצמבר 2006, 12:00

_הרבה בגדים להחלפה כי המצב הלא רגיל עלול לגרום לתופעות חריגות שעלולות ללכלך את הבגדים...
מיותר!!!
לא מסכימה. לבן שלי היו יציאות עצומות בהיקפן ונוזליות מאד בכל טיסה טראנס אטלנטית, ואותו הדבר אם כי פחות גם בטיסות פנימיות בארה"ב. ברמה שאני הייתי צריכה להחליף בגדים. תמיד טוב שיהיה, כי את לא יכולה לדעת אם התינוק שלך רגיש ללחץ האויר או לא לפני שטסת._

ואני 'נתקעתי' בטיסה למערב ארה"ב (דרך אירופה) עם פעוטה משלשלת. עדיף שיהיה מיותר מאשר שיחסר.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי אמא_של_שפן* » 17 דצמבר 2006, 11:06

_הרבה בגדים להחלפה כי המצב הלא רגיל עלול לגרום לתופעות חריגות שעלולות ללכלך את הבגדים...
מיותר!!!_
לא מסכימה. לבן שלי היו יציאות עצומות בהיקפן ונוזליות מאד בכל טיסה טראנס אטלנטית, ואותו הדבר אם כי פחות גם בטיסות פנימיות בארה"ב. ברמה שאני הייתי צריכה להחליף בגדים. תמיד טוב שיהיה, כי את לא יכולה לדעת אם התינוק שלך רגיש ללחץ האויר או לא לפני שטסת.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי אמא_ישר_מהתנור* » 04 דצמבר 2006, 14:00

מי יודע מאיזה על נסיעות לחו"ל בגיל חודש ?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 05 אוגוסט 2006, 12:44

לגיבוי תקחי מחיות מוכנות (גרברים)
נכון, אבל גם: זה הזמן לנסות להציע לו קצת אוכל אצבעות. בארוחת בוקר במלון הוא יכול להחזיק ולמצוץ חתיכת מלון/אבטיח/מלפפון, בארוחת צהריים או ערב - תרמיל של שעועית ירוקה או חתיכת תפוח אדמה מבושל (ובקיצור, כל מה שמותר בגיל הזה, רק לא טחון).

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי הרגע_הזה* » 04 אוגוסט 2006, 13:07

סביר להניח שתעברי להנקה <כמעט> מלאה. הכי נוח והכי 'בטוח' בשבילו (מבחינת התחושה והחשיפה לדברים חדשים). לגיבוי תקחי מחיות מוכנות (גרברים) ואל תסמכי על לקנות במקום (אולי אין מה שתרצו וגם חבל לבזבז על זה זמן).
עדיף טיולון, יש כאלה שנשכבים ומתאימים <כמעט> מגיל 0. אם אתם רק נייחים במלון אז עגלה יכולה להיות עדיפה כי יהיה לו יותר נוח במקום מוכר, בד"כ עגלה יותר רחבה ומצד שני אתם לא צריכים לקפל אותה עד החזרה לארץ (שלא כמו בטיול שכל יום ישנים במקום אחר).
גם עגלה וגם טיולון לוקחים עד המטוס וממש לפני הדלת מוסרים לדיילים. מבקשים מראש לקבל את העגלה בנחיתה ולא עם המטען - לפעמים צריך לצאת אחרונים או לחכות קצת לעגלה אבל שווה.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי רחלי* » 03 אוגוסט 2006, 21:34

אנחנו עומדים לנסוע לנופשון של ארבעה ימים עם תינוק בן כמעט שמונה חודשים (זה מלון ברמה די גבוהה, מהסוג של הכל כלול, כך שציוד בסיסי יש שם). יש לי כמה שאלות, ובטח יצוצו עוד בהמשך. איך מסתדרים עם אוכל? (הוא יונק, אבל אוכל גם מחיות מכפית). חשבתי להביא ציידנית, אבל לא זכור לי שבמקרר משקאות במלונות יש גם מקפיא, ונראה לי שאוכל שמופשר ועומד במקרר ארבעה (או אפילו שלושה) ימים, עשוי להיות בעייתי. יש למישהו רעיון?
שאלה נוספת: אנחנו משתמשים גם בעגלה. התינוק כרגע בן שבעה חודשים - עדיין לא יושב. היינו רוצים לקחת אתנו טיולון במקום עגלה, אבל זה עשוי להיות מוקדם מדי. יש טיולונים שמתאימים לתינוק שעדיין לא ממש יושב? אם לא - איך מטיסים עגלה בבטחה?
אשמח לרעיונות ועיצות נוספים בכל תחום שהוא - סביר להניח שעל חלק מהדברים קשה לחשוב מראש.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי דגנית_ב* » 27 מרץ 2006, 15:30

מנסיון בהרבה טיסות מאד ארוכות גם עם 2 תינוקות/ פעוטים זה:
_כדאי להביא:
הרבה בגדים להחלפה כי המצב הלא רגיל עלול לגרום לתופעות חריגות שעלולות ללכלך את הבגדים..._
מיותר!!!
שום תופעות חריגות. ממילא אין מה לעשות חוץ מלטפל בהם אז אפשר להיות מוכנים עםמגבות/נים/שמיכה של המטוס כדי לקלוט ולנגב ולהחליף חיתול בזמן. אולי זה מעביר את הזמן להוריד אוברול ולהלביש אחד נקי אבל זה גם יכול לעצבן אתכם ואת הילד.
בשביל מה לסחוב בגדים נקיים/מלוכלכים נוסף על הציוד הרב?
הרי על יד הדלפק של השכרת מכוניות לא מחכה מכונת כביסה... או ייבוש.

ה ב ג ד י ם ש ל ה ת י נ ו ק מ ו כ ת מ י ם ? א ז מ ה ?
שאר הנוסעים נראים כל כך טוב אחרי 10 שעות טיסה?
זה מאד מעייף ב המצב הלא רגיל לשמור על עסקים כרגיל.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי רז* » 25 מרץ 2006, 23:36

אנחנו עשינו טיול של חודש בניו זילנד עם תינוק בן ארבע חודשים והנה כמה לקחים
  • טיסות ונסיעות קצרות: כמובן שאי אפשר לטוס לניו זילנד בארבע שעות, אז עשינו הפסקה של יום וחצי בסינגפור, זה היה ממש מוצלח מבחינת פיזור העומס על הילד וההורים. מבחינת הנסיעות ברכב, שברנו את המסלול לקטעי נסיעה של לכל היותר 4 שעות ביום, יותר מזה קשה לילד לשבת במושב שלו.
  • לא לטוס בחברות שלא מספקות עריסה לתינוק. עריסה זה מין מתקן שמחובר לקיר הקידמי של תא הנוסעים שבו התינוק שוכב בנוחות (מתאים עד גיל 6-9 חודשים) ככה שלא צריך להחזיק את התינוק על הידיים 10 שעות וגם ההורים זוכים למקומות הכי טובים במטוס. יש להקפיד להזמין את העריסה עם הכרטיס. בעניין הזה אני חייב להמליץ על סינגפור אירליינס שבנוסף לעריסה ומקומות טובים גם משתדלים לא להושיב אנשים זרים ליד משפחה עם תינוק. (לטובת הזרים כמובן)
  • לשכור מראש רכב גדול יחסית, שיהיה מקום לעגלה ומזוודות. אנחנו שכרנו סטיישן, פשוט לא הינו נכנסים לרכב "משפחתי".
  • קיבלנו לברית שק שנה קטנטן בשביל הילד, כשקיבלנו אותו חשבנו שזאת עוד מתנה שלעולם לא נשתמש בה. בדיעבד במשך כל הטיול הוא ישן בתוך השק שנה למרגלות המיטה שלנו. מצד אחד זה חסך לנו את הצורך לבקש מיטה לתינוק בכל מלון או מוטל בדרך, מצד שני הילד ישן כל יום במקום מוכר ונוח.

לא לפחד לנסוע עם ילדים, הם חלק מהמשפחה, הם חלק מהחיים. נגמרו הימים של טיולי טרקים בגו'נגלים של נאפל, אבל זה לא אומר שנגמרו החיים. תמשיכו לטייל עם הילדים, בהתאם לגיל ולרמת הקושי שהם יכולים לסחוב.
גיל 4 חודשים הוא מצויין לטיול, הילד עוד לא מגלה רצונות משלו, כך שנמנעים הוויכוחים לאן נוסעים מחר ו"אני רוצה עוד גלידה". כמו כן עדיין לא צריך להכין לו אוכל מיוחד, רק שד או בקבוק.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי רינת* » 08 פברואר 2006, 20:04

אני חושבת לטוס לטיול קצר של כחודש-חודשיים לצפון הודו עם תינוק בן 10 חודשים. אשמח לשמוע תגובות ועצות לרבות מה בנוגע לחיסונים

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 נובמבר 2005, 22:31

תודה על המידע. במה הקטנטנה חוסנה? היכן הייתם בתאילנד ולכמה זמן? נדרשו איזה שהם אמצעים הגנתיים (בעיקר לעקיצות יתושים)?
באיזה עונה של השנה נסעתם?
תודה על השיתוף.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 נובמבר 2005, 12:38

שלום
אנחנו טסנו עם תינוקת בת שנה לתאילנד ולא היתה שום בעייה נהפוך הוא, היה נפלא ....
הבת שלנו הייתה מחוסנת רק בחלק מהחיסונים אבל לשמחתנו לא חלתה בכל מקרה בבנקוק יש שני בתי חולים מצויינים לכל מקרה...
טיסה נעימה
אם נדרשים עוד פרטים אנא כתבי לי

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 נובמבר 2005, 12:35

מה דעתכם על טיול לאיי תאילנד עם תינוקות בת 7 חודשים (במרץ) לא מחוסנת? מישהו עשה זאת?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי מונו_נוקי* » 10 יולי 2005, 07:24

יש. לפחות בחוף כרמל. , תראו משהו מגניב ושימושי

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי תזמורת_הים* » 10 יולי 2005, 06:16

גם בתחנת ארלוזורוב יש מעלית.
אני לא בטוחה לגבי התחנות בחיפה.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי מונו_נוקי* » 09 יולי 2005, 22:45

אורית הסבירה טוב יותר מה שניסיתי לומר. כאמור הרכבת לא מחכה וכדאי לעמוד מראש שם.
קומה ג, אני נסעתי ברכבת עם עגלה כזו ולפחות בתחנת האוניברסיטה יש מעלית.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 09 יולי 2005, 22:13

מונו, זה נראה קל. אבל בפועל זה אומר להיטלטל עם עגלה במדרגות של רציפי הרכבת (ולפחות בת"א יש הרבה כאלה) - לא ריאלי.
תעלי ישר לקרון של המקומות השמורים
גם זה רעיון...

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי תזמורת_הים* » 09 יולי 2005, 21:52

טיפ לרכבת- אם את מתכוונת לקנות כרטיס עם מקום שמור, כדי לחסוך טרטור מיותר בתוך הרכבת תעלי ישר לקרון של המקומות השמורים. זה תמיד הקרון הצפוני ביותר, ושם יושב רק מי שקנה מקום שמור.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי מונו_נוקי* » 09 יולי 2005, 18:00

תמונה

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי מונו_נוקי* » 09 יולי 2005, 17:59

רגליים אפשר לקנות בנפרד ואז לא צריך להחזיק את הסלקל ביד
נניח כזה
תמונה
http://img.shopping.com/cctool/PrdImg/i ... 826487.JPG

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 09 יולי 2005, 17:21

(אופסי)
אה... יש לזה ידית :-)
אפילו לא שמתי לב לזוטה הזאת בתמונה שהבאתי.
אז יש לי סלקל, מסתבר... עדיין הוא לא ממש קל. אבל אני נוטה לחשוב ששתיכן צודקות ושעדיף על אוטובוס.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי עירית_לוי » 09 יולי 2005, 15:57

זה כסא בטיחות.

לסלקל יש ידית שמקלה על הנשיאה:
תמונה

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 09 יולי 2005, 15:51

אין לך סלקל?
אני אפילו לא יודעת איך מבדילים בין סלקל לכיסא. יש לי משהו שקניתי יד שנייה, שנראה בערך כך (מאותה פירמה, אולי דגם אחר):
http://cgi.befr.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... 87887&rd=1

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי עירית_לוי » 09 יולי 2005, 14:43

אגב, כשכתבתי כסא בטיחות_ התכוונתי ל _סלקל (בלי רגליים).

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי מונו_נוקי* » 09 יולי 2005, 13:55

אין לך סלקל?
לי יש סלקל עם רגליים. אני נסעתי לחברה בחיפה גם כן. נסעתי במכונית עם הסלקל .בתחנה וברכבת נעזרתי בסלקל כשהוא על הרגליים(כמו עגלה) וכך גם יכולתי לנסוע איתה בתוך חיפה. שימי לב שמאד צפוף ברכבת בקיץ. תשתדלי להיות בתחנה רחוק משאר הנוסעים כדי שיהי לך מקום בלי לעבור בין הקרונות.
אני קניתי מקום שמור והם לא הסבירו לי שהרכבת לא מחכה עד שמוצאים את המקום השמור אלא צריך להתחיל לטייל בין הקרונות.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי עירית_לוי » 09 יולי 2005, 13:05

לי האפשרות של מונית + רכבת נוחה יותר, למרות החיסרון של לסחוב את כסא הבטיחות.
בשנה הראשונה לחייה של בתי גרנו עדיין בעיר ולא היה לנו רכב, ונסעתי ככה הרבה להורים שלי.

בהליכה הקצרה (מהבית למונית, מהמונית לרכבת) היא היתה במנשא מקדימה, התיק היה על הגב וכסא הבטיחות ביד אחת. זה השאיר לי יד פנויה לכל הדברים האחרים (לקנות כרטיס, לאחוז במעקה במדרגות וכו').

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 09 יולי 2005, 08:41

התייעצות: אני מתכננת לנסוע עם הינוקא מת"א לחיפה ברכבת, להתארח אצל חברה. אוטו אין לנו.
יש לי שתי אפשרויות
  1. לקחת כיסא בטיחות ולעשות את נסיעות הביניים (בית-תחנת רכבת ותחנה-בית) במונית? זה יביא אותנו ישר אל רציף הרכבת, אבל יהיה כרוך בסחיבת כיסא הבטיחות אל הרציף, בין הקרונות, שמירה עליו בזמן הנסיעה וכולי.
  2. לעשות את נסיעות הביניים באוטובוס, בלי כיסא, אבל אז להיטלטל עם תינוק במנשא אל תחנת האוטובוס וממנה בשני הכיוונים. (מהבית שלי לתחנת רכבת - כעשר דקות באוטובוס, ועוד הליכה של עשר דקות לתחנה או ממנה. לבית שלה.... לא יודעת). גם לא יאפשר לי "לשים אותו" אף לרגע אחד, למקרה שאצטרך לבצע איזו פעולה לוגיסטית מסובכת ברכבת.
מה עדיף?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי איילת* » 17 מאי 2005, 19:12

עומר (10 חודשיים) לא מחוסנת ואנחנו רוצים לטוס לטיול של כחודש חודשיים ובגלל היותה לא מחוסנת אנחנו מתלבטים לאן מכיון שאנו מעדיפים אזורים זולים אך הבעיה שבאזורים אלו אפילו מי שמחוסן נדרש לחסן בעוד חיסונים מה לעשות האם מישהו יודע על מקום שמשלב את שניי הבעיות שלנו (זול, ושלא נדרשים חיסונים)??? אשמח לתשובה...

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי סיון_ג* » 25 מרץ 2005, 21:35

הי רותילה...בכל מקרה 'השיגרה' תשתנה כשאבא לא יהיה בבית חודשיים...לדעתי זו הזדמנות נהדרת בשבילכם כמשפחה להינות מחוויה קצת אחרת...מבחינת הילדה - אני חושבת שבגיל הזה כל שינוי משפיע אבל גם אמא וגם אבא יהיו איתה וזה הכי חשוב עבורה...אתם יכולים גם שם לנסות לשמר את הטקסים החשובים לה וגם אם לא אז יהיו טקסים אחרים...
האם תהיו במקום אחד או תנדדו?

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי רותילה* » 20 מרץ 2005, 09:27

בן הזוג שלי נוסע בסתיו לעבודה בארה"ב לחודשיים ואני שמעולם לא חציתי את האויקנוס האטלנטי מאוד רוצה לבוא גם. אבל, התינוקת החמודה שלנו תהיה בת שנה וחודש ונראה שמה שהיא תהיה הכי זקוקה לו זה פשוט מרחב, אני מאוד אוהבת את השגרה הנעימה שלנו בבית - שנת צהריים מבורכת בת שעה וטקס אמבטיה מפואר בשבע וחצי. מה יקרה לשגרה שלי כשנחזור? אני מניחה שצריך יהיה לבנות מחדש כשנחזור.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי סיגל_ב* » 17 מרץ 2005, 15:43

אשמח גם לקבל רעיונות ועצות לטיול כזה כולל "רדו מזה, זה לא משהו שעושים עם תינוק..."
אני חושבת שזה נפלא לטייל עם תינוק, פשוט כדאי להתאים את זה לו. מה שהועלה למעלה: קראוון (ללא הצורך בכסא בטיחות) ועצירות א-ר-ו-כ-ו-ת של ימים רבים בפינות מקסימות בחיק הטבע - נשמע לי נפלא.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי טל* » 17 מרץ 2005, 15:25

אנחנו בדיוק באותו מצב, מתכננים גיחה די ארוכה לאוסטרליה וניו-זילנד עם גוזל שיהיה בן שנה וחצי.
אשמח גם לקבל רעיונות ועצות לטיול כזה כולל "רדו מזה, זה לא משהו שעושים עם תינוק..."
סיון - אפשר "לראיין" אותך קצת על הטיול שעשיתם?
אני במייל talitai שטרודל bezeqint נקודה net.
תודה!

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי מונו_נוקי* » 17 מרץ 2005, 14:35

אפשרי טיול גם בעיר. או במקום שהוא יותר רביצתי (איים ביוון או תאילנד....)אפשר לנסוע בשעות שהוא נוהג לישון בהן. כמו כן לעצור הרבה בדרך.

לטוס ולטייל עם תינוקות

על ידי סיון_ג* » 17 מרץ 2005, 14:21

הי דיקלה, אנחנו טיילנו עם תינוקת בת 9 חודשים משך שלושה חודשים...שכרנו קמפרוואן (קרוואן ממונע) והאמת היא שלמרות שזאת היתה חוויה מדהימה היום הייתי עושה את זה עם תינוק קצת אחרת...הייתי מראש הולכת על טיול רגוע יותר עם עצירות של כמה ימים באותו המקום...מצמצמת קילומטראז מלכתחילה ומשאירה הרבה זמן לא מתוכנן...הימים הכי כייפים שלנו היו העצירות של כמה ימים במקומות נידחים (טיילנו באוסטרליה וניו זילנד) בחייק הטבע ובשלווה...
אם אתם שוכרים קרוואן כדאי מראש לברר על נקודות החזרה אחרות ולא מדי רחוקות וכך גם לא תצטרכו לעשות מסלול לולאה...
בהצלחה!

חזרה למעלה