קרן שמש צהובה

שליחת תגובה

הכל בתואם מושלם
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: קרן שמש צהובה

קרן שמש צהובה

על ידי היי,* » 26 נובמבר 2018, 22:59

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי קרן,

נשלח לך מייל.

thanx.

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 09 אוקטובר 2018, 13:02

נשמע מקסים, ממש
תודה ששיתפת
@}

קרן שמש צהובה

על ידי זרח_הפרח* » 08 אוקטובר 2018, 16:26

הי, לעניין הרכיבות.
הילדון בן החמש הולך ומשתפר ברכיבה, ורציתי לקדם אותו לרכיבת שטח, כדי שיראה שאפשר לעשות עוד דברים חוץ למרכוב במגרש בצפר.
זה, וגם אני מאוד שמחה שאנחנו יכולים סופסוף לרכוב ביחד!
אבל אני מאוד חסרת בטחון באופניים, ולא רציתי לצאת לשטח לבד איתו. אז מצאתי מדריך שאני מכירה כבר כמה שנים, מאוד קשוב וסבלני, מכיר ילדים, לא נבהל כשקשה להם, עושה הפסקות מתי שצריך ולא רק "איפה שמתוכנן". נגיד ככה, אני יכולה להפתנות לחשוב על עצמנו ולא על המדריך ואיך הוא מסתדר.
מבחינתי ברגע שיש מדריך, הרבה מהאחריות יורדת ממני. הוא מתכנן מסלול מישורי שמתאים לילד. הוא אחראי אם יש פנצר או שרשרת קרועה או מה באמצע הדרך. הוא יודע איפה במסלול כדאי לעצור לקפה ואוכל, איפה אפשר לקטוף משהו טעים. אני לא לבד. זה בעיקר.
וגם מבחינת הילדון. אנחנו בבית, ואני רואה שטוב לו שיש לו כמה שעות בשבוע מבוגר אחר שלוקח אחריות. כזה שאין לו "חשבונות" מהבית, דף חלק. אז יש לנו כמה חוגים, ואת הרכיבות, וזה מספק לנו את הפינה הזאת של העברת אחריות זמנית למישהו שהוא לא אני. טוב לשנינו.

קרן שמש צהובה

על ידי קור_את* » 25 ספטמבר 2018, 16:49

אני רואה שגל התרומות נעצר. חשבתי לי, אולי כדאי לכתוב פניה אישית למשתתפות מסוימות (שנראה לך מתאים לפנות אליהן) בדף הבית שלהן.

רעיון מעניין. אני תוהה אם זה ברוח האתר....

קרן שמש צהובה

על ידי תמרוש_רוש » 25 ספטמבר 2018, 14:16

היי קרן,
אני רואה שגל התרומות נעצר. חשבתי לי, אולי כדאי לכתוב פניה אישית למשתתפות מסוימות (שנראה לך מתאים לפנות אליהן) בדף הבית שלהן.
לא בטוחה אם זה נכון, אבל רציתי להגיד.
יישר כוח!

קרן שמש צהובה

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 אוגוסט 2018, 22:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

דף מוצנע

קרן שמש צהובה

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 אוגוסט 2018, 22:34

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

דף מצונע
דף בית אישי

איך טרם תייגתי
מוזר

קרן שמש צהובה

על ידי יולי_קו » 19 יולי 2018, 21:45

קרן חמודה, הסיפור על איה ולולי מתאים בדיוק לדף חוכמות של ילדים . מתמוגגת.

קרן שמש צהובה

על ידי תמרוש_רוש » 19 יולי 2018, 18:49

התרגשתי, מהלמידה של הילדה: איך להגיב לכאב, איך להתייחס, מהרגישות
גדולה, הקטנה שלך.
ספרי עוד...

קרן שמש צהובה

על ידי תמרוש_רוש » 19 יולי 2018, 18:48

מסתבר שיש לי שני מיילים שלך. כתבתי לך לכתובת האחרונה שבשמת העבירה לי, כתובת עם שתי אותיות ומספרים. אם לא קיבלת אותו תגידי לי ואשלח לך לכתובת השניה - זאת עם מילים עבריות (באותיות אנגליות).

(())

קרן שמש צהובה

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 יולי 2018, 23:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בשמת
תודה רבה

קרן שמש צהובה

על ידי בשמת_א* » 17 יולי 2018, 18:29

העברתי את המייל שלך, הכל בסדר, כשהיא תוכל היא תענה.

קרן שמש צהובה

על ידי פרח_בית* » 17 יולי 2018, 17:53

_איה? <כואב?>
הנהנתי קצרות, והיא הציעה באדיבות: לולי? <עיגולי?>
היא החלה לעסות את האזור בתנועות סיבוביות נמרצות,
ורק אחרי שווידאה שאני בסדר חזרה ליניקה נמרצת_

מתוק ביותר!

קרן שמש צהובה

על ידי פרח_בית* » 17 יולי 2018, 17:52

_תמרוש, אני ממש רוצה להתכתב איתך במייל
האם בשמת העבירה לך את המייל שלי?_
אם יש צורך אני גם יכולה לעזור, יש לי את המייל של תמרוש. המייל שלי מופיע בראש דף הבית, את יכולה לשלוח לי מייל ואעביר לה

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 17 יולי 2018, 17:48

סיפור חמוד על ילדה חמודה?
במהלך האישפוז היא היתה מחוברת לעירוי, בחלק מהזמן הוא היה ברגל
והציק
במיוחד בתחילת העירוי
כדי להקל ביתי הבוכיה עיסתי את רגלה בתנועות סיבוביות תוך כדי שיר על עיגול שיצא לטיול
בתנוחות מסוימות זה ממש עזר לה להירגע, במיוחד כשאר חיברו אותה במהלך השינה...

אמש, אחרי נשיכה, התנשפתי קצרות בעת ההנקה
הילדה שיחררה את הפטמה, התבוננה אלי, ושאלה:
איה? <כואב?>
הנהנתי קצרות, והיא הציעה באדיבות: לולי? <עיגולי?>
היא החלה לעסות את האזור בתנועות סיבוביות נמרצות,
ורק אחרי שווידאה שאני בסדר חזרה ליניקה נמרצת

מהממת אחת!!!
ואנוכי התרגשתי, מהלמידה של הילדה: איך להגיב לכאב, איך להתייחס, מהרגישות
גדלה הנערה שלנו!

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 17 יולי 2018, 17:43

תודה תמרוש
ותודה לכלוכן
כולנו מותשים
מחלימים לאט לאט

תמרוש, אני ממש רוצה להתכתב איתך במייל
האם בשמת העבירה לך את המייל שלי?

קרן שמש צהובה

על ידי תמרוש_רוש » 16 יולי 2018, 11:05

חמודה, מ ה שלומך?
תזכרי שגם את יצאת משם תשושה. מאחלת לך הרבה מנוחה ועדינות

קרן שמש צהובה

על ידי אמא_של_מוש* » 11 יולי 2018, 21:56

וואי נשמע לא פשוט בכלל..
כל הכבוד על המסירות והטיפול הטוב ביותר שנתת לילדתך!
החלמה מהירה (())

קרן שמש צהובה

על ידי בשמת_א* » 11 יולי 2018, 16:31

כן, כדאי במקביל. וההנקה עצמה מספקת פרוביוטיקה. את יכולה לקחת פרוביוטיקה בעצמך וגם שמן דגים, זה יחזק אותה (-:

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 11 יולי 2018, 15:47

אודי עדיין מקבלת אנטיביוטיקה דרך הפה
אני תוהה מתי להתחיל עם פרוביוטיקה
האם יש טעם לפני סוף הטיפול?

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 11 יולי 2018, 15:45

אודי בסדר
מתוקה קטנה
ניכר עליה שהיא עברה שבוע לא פשוט

המטפלת שלה כזו מקסימה שהיא פשוט ממיסה אותי
אתמול הם חגגו לה מסיבה בנוכחות כל בני המשפחה המורחבת, כולל הנכדים
כל כך התרגשתי מההתרגשות שלהם...

ואז היא אמרה לי, המטפלת: היא נראית כמו ילדה אחרי שבוע טיפול מסור בנוכחות ההורים,
לא כמו ילדה שאושפזה בבית חולים

וזה כל כך שימח אותי וריגש
כל כך השתדלנו, באמת
הייתי איתה שם ממש ברוב השעות, קפצתי הביתה למיקלחת וכמה שעות שינה מינימליות,
ואז היה איתה אבא,
ובמקביל כמה דודות מסורות שקפצו לבקר ולשמח

אני חושבת שזו חויה ממש לא מומלצת אבל בכפוף לנסיבות עשינו הכי טוב שיכולנו ובסך הכל אולי זה לא כל כך מעט, מה שהצלחנו...

קרן שמש צהובה

על ידי יולי_קו » 11 יולי 2018, 04:33

אנחנו בבית!!!
הנשימה חוזרת, השרירים מתרפים, החיוך מתפשט.
מה שלום אודי?

קרן שמש צהובה

על ידי תמרוש_רוש » 11 יולי 2018, 00:40

(())(())(())(())(())(())


והצענו להם שיתארגנו גם
:-D
קרעת אותי.

קרן שמש צהובה

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 יולי 2018, 22:49

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אנחנו בבית
מליל אמש
הודענו שאנחנו משתחררים והתארגנו
והצענו להם שיתארגנו גם

עכשיו זה נשמע קליל אבל למעשה זה היה קשה קשה קשה
יש לי עוד איזה מיליון חוויות לספר מהאשפוז הזה
ועדיין לא סיימתי לספר על הפעם הקודמת במיון...

ממש הרגשתי שהלמידה משמעותית ואפשרית לי לישום
אספר מה שיוצא, לא לפי הסדר...

ותודה ענקית לכל אחת שליותה אותי כאן
נתתן לי המון כוח!

קרן שמש צהובה

על ידי לב_שומע* » 10 יולי 2018, 08:00

ואני חושבת שיש לרופא הזה קשיים רבים בהבנה. ושמסכנה אשתו. אם כך הוא אכן מתנהג אליה, אז היא סובלת מאלימות מילולית.
אם שמעת והבנת, למה לא הגבת?
אם שמעת ולא הגבת, כנראה פספסת משהו מהמסר. או שאתה אדם שלא ראוי לתקשר איתו בכלל.
אני חושבת שרופאים הם בין היצורים היחידים בעולם שעדיין מרשים לעצמם לתקשר איתנו בכזו שפה שוביניסטית.
וראוי, לגמרי ראוי, שזה ייפסק.

קרן שמש צהובה

על ידי יולי_קו » 10 יולי 2018, 06:31

בדיוק.

קרן שמש צהובה

על ידי תמרוש_רוש » 10 יולי 2018, 05:58

צאי משם.
שיקול הדעת שלך לא פחות חשוב ולא פחות נכון ולא פחות מדויק משלהם. את האפוטרופסות, ובסבירות גבוהה שאת יודעת מה שאת עושה.

אם הטיפול לא יעיל ולא אפקטיבי-החוצה.
גם שינה רציפה זה טיפול תומך חשוב.

חבל שלא כתבתי לך את זה לפני יומיים… עוד לפני הפוסט האחרון רציתי לכתוב לך, אם נראה לך שטיפול לא אפקטיבי, עדיף להיות מחוץ לבית חולים אשר בתוכו

קרן שמש צהובה

על ידי קור_את* » 10 יולי 2018, 00:15

קרן, הסיפור על הרופא הוא מחריד. מחזקת את ידייך!!

קרן שמש צהובה

על ידי יולי_קו » 09 יולי 2018, 23:28

רפואה שלמה!
בדיוק מה שאמרו טלי, לב, תמרוש,בשמת ומיץ. את לא חייבת לאכול את כל ה427537422 שמנסים להאכיל אתכן. יש גבול, והאמת היא שאת יכולה לקבוע אותו. עד כאן.
חיבוק ענק לשתיכן.

קרן שמש צהובה

על ידי מיץ_חמוציות* » 09 יולי 2018, 17:42

קרן קודם כל החלמה מלאה לקטנה.
בתור עובדת במערכת הרפואית, כמה מחשבות:
  1. להתלונן על הרופא הנ"ל. ועוד איך להתלונן. במייל קצר וענייני להנהלת ביה"ח עם העתק לשירות הלקוחות שיש כיום בכל בית חולים. אין לכן מושג כמה זה משפיע
  2. כמו שאמרו מעליי, את לא אסירה. אם למיטב הבנתך האשפוז מיותר תחתמי על סירוב אשפוז ותשתחררו. מציעה בחום כן להמשיך להיות במעקב אצל רופא/ת משפחה שאת סומכת עליו לגבי המשך הטיפול
  3. טיפולים משלימים לחיזוק הקטנה ולחיזוק שלך-דיקור, ביו פידבק, מה שמדבר אלייך.
רפואה שלמה!!

קרן שמש צהובה

על ידי בשמת_א* » 09 יולי 2018, 16:20

גם - אם זה באמת מיותר, מותר גם להודיע שאת משתחררת על דעת עצמך.
בדיוק.
את לא שבויה שלהם.
תגידי שאת רוצה להמשיך את הטיפול בבית, היחס פה מזעזע והאישפוז כבר מיותר.
תנו לי ניירת לחתום שזה על אחריותי ואנחנו מסתלקות מפה.

זה לא דבר רע לומר גם אם משכנעים אותך לא להסתלק אלא להישאר עוד יום... אין צורך לשתף פעולה ולהיות קורבן שלהם.

עשיתי את זה לא פעם.
ברגע שהתחילו עם האיומים וההפחדות שלהם, פשוט הסתכלתי להם בעיניים ואמרתי: "הבנתי. על מה אני צריכה לחתום?" ולא התייחסתי לאף מלה שלהם. היית צריכה לראות איזה איומים וניבויי זעם רשמו לנו בשחרור... כמובן שום דבר מזה לא התגשם, הם היו רק חייבים להוציא את העצבים שלהם על זה שסירבתי לשטויות שלהם. חושבים שהם אלוהים.

קרן שמש צהובה

על ידי טלי_ב* » 09 יולי 2018, 16:15

מה שלב כתבה.
וגם - אם זה באמת מיותר, מותר גם להודיע שאת משתחררת על דעת עצמך.
אם נשארו עוד בדיקות ומעקבים לפעמים אפשר גם לבצע אותם דרך הקופה או עם הפניה.

ו... זה ייגמר. בקרוב תהיו בבית @}

קרן שמש צהובה

על ידי לב_שומע* » 09 יולי 2018, 15:55

צודקת צודקת צודקת!!!
ואני בעד שתכתבי ועליו. {@
ומותר לך לבכות ומותר גם לצעוק.
לפעמים זה עוזר..

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 09 יולי 2018, 15:42

קשה קשה קשה
היום ממש רבתי עם הרופא
אמרתי לו שאנחנו רוצים כבר הביתה
זה היום התשיעי של האשפוז
אני כבר ממש מאבדת את זה
ובפרט שאני לא רואה סיבה לכך שמשאירים אותה שם
סתם סחבת על גבי סחבת מעצבנת

לא ממש ממש סתם אבל בערך.

אז אמרתי לו שאנחנו רוצים היום הביתה
ואז, בהמשך השיחה, אמרתי את זה שוב
הוא קטע את דברי ואמר בציניות: שמעתי בפעם הראשונה ואין לי קשיים בהבנה
רק את אשתי אני שומע פעמיים, וגם איתה אני מבהיר אחרי הפעם השניה ששמעתי
זה היה משפיל
היו סביבו מלא מתמחות שהמשיכו בסבב כרגיל
אני נאלמתי עם דמעות בעיניים...

וזה אחרי שהוא מדבר עלינו עם המתמחות באריכות ולא מפנה אלינו מבט בכלל
מגעיל
הילדה, בת שנתיים, קראה לכיוון הצוות איזה 7 פעמים 'היי, היי,היי'
אבל אף אחד לא טרח להסתכל עליה בחזרה
ממש מגעילים

שוקלת לכתוב לו משהו
או עליו לממונים

קודם רוצה לראות את הילדה שלי בבית
אין לי כבר כוחות...

קרן שמש צהובה

על ידי תמרוש_רוש » 06 יולי 2018, 02:31

_היא מפרשת את כל המגע סביבה כפגיעה והכאבה
צודקת מנקודת מבטה
ואז אני רואה אותה מלטפת את הבובה ואומרת לה: הכל בסדר, הכל בסדר
בטון מרגיע ועוטף_
אין לך מושג איזה מעולה זה. את רואה אותה. את שומעת אותה. את נותנת לה אופציה לעבד את החווייה, והיא לוקחת אותה בשתי הידיים.
אני כל כך מתרגשת שאין לך מושג.

קרן שמש צהובה

על ידי תמרוש_רוש » 06 יולי 2018, 02:28

איך היא פיתחה חיידק עמיד?
היא חיה בשנת 2018.
זה לא רק היא. זה החיידק שהתפתח איפשהו, התעמד בניסיונות קודמים עם אנשים אחרים, ותפס אותה.
ברוכה הבאה לעידן הפוסט-אנטיביוטיקה.

הבוקר הצלחתי לגונן עליה עד 9 וחצי
תשמעי, את גדולה. הערצתי אותך כאן. ממש הערצתי.
@}@}@}

אל תדאגי, היא תהיה בסדר :-)

קרן שמש צהובה

על ידי אמא_של_מוש* » 05 יולי 2018, 23:29

רפואה שלמה במהרה!

קרן שמש צהובה

על ידי תמי* » 05 יולי 2018, 20:49

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

החלמה מהירה!

קרן שמש צהובה

על ידי אוליב* » 05 יולי 2018, 20:43

קרן, כוחות וחיבוקים גם ממני. החלמה מהירה ושלמה!

קרן שמש צהובה

על ידי בשמת_א* » 05 יולי 2018, 18:18

שולחת לכם כוחות, חזקו ואמצו ((-)) וגם (())

קרן שמש צהובה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 יולי 2018, 18:01

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

<זו אני, קרן, ממחשב אחר...>

קרן שמש צהובה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 יולי 2018, 17:59

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ויש גם נקודות של אור: המהממת שלנו מסרבת לבדיקת חום (בבית השחי, למדתי משהו בחיי וב'באופן' ;ׁׂ)
הבאנו לה את הבובה מהבית והצענו לה למדוד לה חום
היא ביצעה את הפעולה בשמחה ובאגרסיביות, וכששאלנו אותה מה היא עושה היא אמרה 'איה'.
הבנו אותה
היא מפרשת את כל המגע סביבה כפגיעה והכאבה
צודקת מנקודת מבטה

ואז אני רואה אותה מלטפת את הבובה ואומרת לה: הכל בסדר, הכל בסדר
בטון מרגיע ועוטף

התרגשתי כל כך @}

קרן שמש צהובה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 יולי 2018, 17:54

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי
הילדה תלך למעון בשנה הבאה
ותודה על כל ההתייחסות המפורטת

מתחילת השבוע אנחנו באשפוז שמרגיש כשיו כמו סאגה בלתי נגמרת
מסתר שמדובר בחידק עמיד הגורם להצטברות של מוגלה: לא עקיצה ולא נעליים
ניקזו את המוגלה מהפצע, שוטפים אותה באנטיביוטיקה דרך הוריד, כבר חשבנו שנלך הביתה לשבת עם אנטיביוטיקה פומית אבל הבוקר שוב החזירו אותה לוריד
סיוט

וקשיי הירדמות בבית זה כלום לעומת להרדים אותה בבית חולים. בשעה 3 היא נופלת שדודה וב-8 לכל המאוחר מעירים אותה. הבוקר הצלחתי לגונן עליה עד 9 וחצי
שתישן ותאסוף כוחות הילדה
מסכנה של אמא

מפחיד אותי לחשוב על כמויות האנטיביוטיקה שהיא סופגת. המערכה הזיהומית הזו זו הפעם הראשונה בחייה שהיא נחשפת לאנטייבוטיקה
איך היא פיתחה חיידק עמיד?
לאלוקים פתרונים...

קרן שמש צהובה

על ידי תמרוש_רוש » 04 יולי 2018, 16:39

אני רוצה להדגיש משהו.

כרגע את עובדת בשלוש משמרות סביב השעון:
א. משמרת עבודה-בשכר
ב. משמרת אמהות
ב. משמרת רגשית: התייחסות עומק לקשיים ברובד הבסיסי של החיים שלך, ובנוסף התמודדות רגשית עם הצרות האחרונות, שלא היו קלות בכלל.

בהינתן זה, כמה לא-עייפה ולא-מותשת את אמורה להיות?

קרן שמש צהובה

על ידי תמרוש_רוש » 04 יולי 2018, 16:26

אני עם כל מה שכתבו לך לפני :-)
קודם כל, חיבוקים לך ואיחולים לקטנה @}@}@}

_אני מתעייפת מידי. מרגישה שהחיים קצת כבדים. כל החלטה ענקית עלי כהר.
לאיפה זולגות האנרגיות שלי?_
נו, באמת :-D
גברת מושלמת מתמודדת עם גידול ילדה בת שנתיים, פלוס עבודה במשרה מלאה (אצלי בלקסיקון, כל מה שמעל ל- 30 ש"ש זה משרה מלאה. בשביל הורים בטח), פלוס עבודת עומק רגשית רצינית ומחויבת, פלוס בעיות שינה מתמשכות של התינוקת שפוגעות בזמן המנוחה היקר שלך. שלא לדבר על צרות רפואיות שהיו לכן לא-מעט בזמן האחרון.
ואז היא מתפלאת לאן הולכות האנרגיות.... ;-)
כי הן אמורות להישאר במקום ולתדלק אותך לעוד מרתון-יומיומי כזה, לא?

לא.

לא.

אה, כן, שכחתי את הניואנס: ממש ממש לא.

((-))(())

ועכשיו ברצינות.

קודם כל, תודה על החתיכה החסרה בפאזל שאיכשהו :-P הצלחת לא להסגיר בדף על גמילה מהנקה לילית:
לפעמים, היא ישנה בבוקר עם אבא עד 10 או אחרי. את השנצ בגן בין 12 ל1 היא מפספסת, ואז היא נירדמת אצל המטפלת בין 3 ל4. זה כבר ממש מאוחר ובלילה היא מתקשה לישון, וחוזר חלילה.
אלמנטרי, ווטסון.
מנגנון עירות-שינה הוא כמו נדנדה. אי אפשר לטפל בקצה אחד שלו בלי להתייחס לקצה השני...
אז קודם כל, את צריכה אפשרות לנוח, כל יממה.
ובשביל זה היא צריכה לקום מוקדם בבוקר, בשעה 8 לכל המאוחר, כדי ששתיכן תוכלנה לישון בשעה נורמלית בלילה ולהרוויח את השעות המוקדמות לשינה טובה ואמיתית.

עכשיו:
כשמחברים את כל חתיכות הפאזל ביחד, יוצא - לדעתי - שמעון זה הדבר הכי נכון עכשיו.

כי:
א. במעון יש הרבה פחות ילדים מאשר בגן הנוכחי שלה.

אני לא טועה ואני לא צוחקת עלייך. מבחינה תפקודית (ואצל מרפאה בעיסוק אובססיבית כמוני, רק הבחינה התפקודית תופסת) מספר הילדים בגן איננו אבסולוטי, אלא הוא היחס המספרי בין הילדים, הצוות והמרחב.
בגן הנוכחי שלה יש מאסה של 15 ילדים על מינימום מטפלת ומינימום מרחב.
צפוף מאוד, ומעט מאוד ויסות של מבוגרים, מעט מאוד מאוד תשומת לב אישית.
במעון יהיו 24 ילדים על, אני מנחשת, פי שלוש מרחב ופי 4 מבוגרים.
שזה אומר, שלעתים נדירות היא תצטרך להתמודד עם עוד 14 ילדים אף-באף כמו שהיא צריכה עכשיו, כי לפחות חלק מהם יהיו בפינה אחרת, או מווסתים על ידי מבוגרים אחרים.

ב. עם מעון יש לה הרבה יותר סיכוי להתעורר בשעה נורמלית וכפועל יוצא גם ללכת לישון בשעה נורמלית, לישון טוב יותר בשעות המוקדמות של הלילה, לקום בבוקר בראש טוב, יותר מווסתת ויותר מוכנה להתמודד עם האתגרים של גן (כל גן), ולתת לך את הלילה שלך.

כלומר, המעון יצמצם שני גורמי סטרס מאסיביים.
יכול להיות שהוא יוסיף גורם אחר. למשל, את הנקשות בלוח הזמנים. או גננת לא סימפטית. המעון הזה לא אידיאלי. אבל לדעתי, בהינתן שאת תלכי לעוד ביקור או שניים שם, תקבלי תחושה טובה יותר של הצוות, ואז תבקשי את מי שמוצאות חן בעינייך הכי (עדיפות א' ועדיפות ב', אולי נבון לבקש שתיים), הוא יעזור לך לטפל בשני גורמי לחץ גדולים ומכריעים יותר.
דרך אגב, גננת טובה יכולה מאוד לעזור לילדים להתכונן למעבר משלב לשלב, להחליק את המעברים האלה בנעימות, ולנהל את סדר היום השרירותי בצורה שתרגיש לילדים הרבה פחות שרירותית. זה לא בשמיים.

עזרה ראשונה:
יש לך עוד ימי מחלה שאת יכולה לנצל? אז תנצלי אותם. זיהום בעקיצה זו סיבה מוצדקת לחלוטין ליום מחלה, בסיטואציה שלך.
קשה לך, קשה לה, קשה לכולכם.
וכמובן, לגייס עזרה ממקור אחר כדי לאזן את המערכת: זשעתיים של ניקיון בית, מיקוד-חוץ לבישולים לשבועיים הקרובים, משלוחים מהסופרמרקט, כל דבר שעובד לכם.
(())

קרן שמש צהובה

על ידי תמי* » 03 יולי 2018, 13:08

מקווה ששיש שיפור והקטנה מתאוששת!

קרן שמש צהובה

על ידי אמא_של_מוש* » 02 יולי 2018, 13:51

הי קרן מה שלומך ומה שלום אודי?
@}

קרן שמש צהובה

על ידי בשמת_א* » 01 יולי 2018, 14:46

מדובר בעקיצה שמזדהמת. אנחנו לא יודעים למה. האם בגלל סוג העקיצה? המיקום?
אני רוצה רק להגיד, שתינוקת כל כך קטנה שמגיבה בזיהום חמור על עקיצה, מחשיד בעיני מבחינת המערכת החיסונית.
יכול להיות שהתינוקת שלך נמצאת בסטרס לא נורמלי?
זה באמת חיוני והכרחי שתינוקת כל כך פיצית תהיה כל כך הרבה שעות ביום בטיפולם של זרים ובלי אמא שלה?
ובתור התחלה, בשעות הכי טובות שלה, בגן עם 15 ילדים? סליחה, שכחתי מה בדיוק הסיפור שלך, אבל האמת, לדעתי גם את וגם הבת שלך פשוט חיות בסטרס מטורף, שתיכן. וההשפעה די ניכרת, על שתיכן. ואני בדיוק בדיוק צופה בהרצאה של ד"ר ג'ון ברגמן
https://www.youtube.com/watch?v=4xgkouoNZB0
והוא מסביר שהסטרס הוא האלמנט המשותף בין כל המחלות שפוגעות בנשים באחוזים מטורפים, והוא מסביר את המנגנון בגוף. והדבר הראשון שהסטרס גורם הוא השבתה של מערכת העיכול והשבתה של המערכת החיסונית. לדוגמא, אצל תינוקת בת שנה ומשהו (עכשיו היא בת שנתיים אבל היא במוסד הזה עם הגננת מגיל שנה ומשהו?), זה יכול לגרום א. לאובדן תיאבון וב. לזה שדברים פשוטים מתפתחים לזיהומים שדורשים מיון.
מה דעתך?

קרן שמש צהובה

על ידי דגן_בגן* » 01 יולי 2018, 12:59

_לא לא לא למטפלת אחת עם 15 ילדים!
זה חסר אחריות ורשלני
מצטרפת ומוסיפה עוד איזה חמישה - שישה לאא_
כבר הבעתי את דעתי כששאלת בעבר, ומוסיפה שוב עכשיו. אני מהתחום ויש לי הרבה נסיון. זה כל כך הזוי שאין לי מילים. זה ברמת ההזנחה הפושעת - פיזית ורגשית.
[טוב, האמת שאני גם מזדעזעת מ יש אפילו זמן צפיה |אוף| ]

קרן שמש צהובה

על ידי גוונים* » 01 יולי 2018, 12:17

הי קרן,

_לא לא לא למטפלת אחת עם 15 ילדים!
זה חסר אחריות ורשלני_
מצטרפת ומוסיפה עוד איזה חמישה - שישה לאא.
אצלנו עולה אפשרות שנה הבאה שהגננת תהיה בחלק מהזמן לבדה עם חמישה ילדים והם כבר בני שנתיים וחצי עד שלוש וחצי (כלומר עצמאיים באכילה והרוב גם מסוגלים ללכת לשירותים כמעט לבד לגמרי) ועדיין אני משקשקת מזה ומאוד לא מרוצה מהמצב ושוקלת אותו רק בגלל שמדובר על שעות ספורות בימים ספורים...

לגבי העקיצה אין לי עצות ואני גם מאוד חוששת מעצות באינטרנט כשלא יודעים את התמונה כולה.
אני בוודאות הייתי הולכת למיון, לא מרגישה מספיק בטוחה בעצמי להתעסק עם התחום הרפואי. אבל זו כמובן רק דעתי האישית הבודדת ואין לה שום משמעות לכאן או לכאן.

קרן שמש צהובה

על ידי תמי* » 01 יולי 2018, 12:00

היא נתנה בי מבט חמור, הניחה אצבע על השפתיים וסיננה ברוגז ששש.... ששש... ששש....

ענק.
תמיד אני אומרת שמי שדחף אותי לעבור שינויים משמעותיים בחיי, כולל שינוי דפוסים בסיסיים מאוד, היה הבנות.
בהצלחה (:

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 01 יולי 2018, 11:00

יש עוד מה לעשות עם מוגלה?
שוב הרופא מפנה אותנו למיון
ואני כל כך לא רציתי להגיע לזה ואל רוצה
יש מעוד משהו שאני יכולה לעזור לידיה שלי כדי להתגבר
רוצה לתת עוד כמה שעות ולראות...

מדובר בעקיצה שמזדהמת. אנחנו לא יודעים למה. האם בגלל סוג העקיצה? המיקום?
הפעם אני די בטוחה שהטיפול מצידנו היה הכי טוב שאני יכולה
יש עוד משהו שאפשר לנסות?

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 01 יולי 2018, 10:59

אמא של מוש
מודה על תשובתך
אחזור לזה מאוחר יותר

קרן שמש צהובה

על ידי אמא_של_מוש* » 01 יולי 2018, 09:19

שמש יקרה,
בהיותי סטודנטית עבדתי במשפחתון פרטי (12-14 ילדים עם 2 מטפלות או בימי שישי הייתי לבד עם 6 ילדים) אז אני כותבת לך מנסיוני הדל בתחום.

לא לא לא למטפלת אחת עם 15 ילדים!
זה חסר אחריות ורשלני.
אני לא רוצה להלחיץ אותך אבל תאמיני לי שלהורים אין מושג מה קורה עם הילדים, הגננות תמיד יגידו שהכל טוב או הרוב.
אין סיכוי בעולם שגננת אחת מסתדרת היטב עם כזאת כמות של ילדים, בעיני אפילו עדיף כבר מטפלת שנראית פחות נחמדה אבל יש לה פחות ילדים.
אני אפילו לא מצליחה להבין איך אפשר ברמה הכי בסיסית לטפל בכל כך הרבה ילדים, אני אפילו לא מדברת על יחס אישי ומשהו מעבר לטיפול הטכני.
איך מושיבים 15 ילדים לאכול? מוזגים להם אוכל? שוטפים להם פנים וידיים? ועוד חלקם צריכים עזרה באכילה!

לדעתי חד משמעית עדיף פה המעון.

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 01 יולי 2018, 08:59

ועכשיו שוב התלבטות קורעת על המסגרת החינוכית לשנה הבאה.

בינתיים, אודי נמצאת בגן עד השעה 1:30. זה גן שלא הכי מלהיב אותי אבל הרגשתי שהילדה פשוט היתה צמאה לחברה, אז התפשרתי.
הגננת מקסימה: סבלנית ורגועה, אין שם הרמת קול וכמעט אין אלימות בין הילדים. המון עצמאות לילדים: אודי אוכלת כמעט לבד. מה כן: המון ילדים בבית שכלל לא מותאם להם, והצפיפות אוכלת לי את הראש. יש שם כ-15 ילדים בגילאי שנה עד שלוש עם מטפלת אחת בסלון ומרפסת לא גדולים.
אני כן מרוצה בעקרון מהיחס של הגננת ובוטחת בה לחלוטין, אל לא אחת מתברר שהילדה לא אכלה כמעט ואפילו שהאוכל נשאר בשלמותו בתיק. היא לא מצליחה לעקוב אחרי כולם.
מה גם שהיא מספרת להם סיפורים ארוכים ומשעממים (אותי, לא ניראה שאותם ;ׂ) וכמעט לא שרה איתם שירים או עושה איתם יצירות.

ב13:30 אוספת אותה המטפחת והיא שם עד 16:30. אני מאוד רגועה לגבי החלק הזה של היום: המטפלת מבשלת אוכלת טרי כל יום והיא לרוב מאוד שמחה ואוכלת עם הבנות שלה שחוזרות מבית הספר לקראת 2. אפילו שלפעמים המטפלת פורשת לשנ"צ והבת נשארת עם בנות ה-8 וה-10 אני רגועה כי אני יודעת שהילדה ממש אוהבת אותן והן אוהבות לשחק איתה. היא לא נשארת ללא השגחה ובכל מיקרה המטפלת מאוד ערנית (גם בשנתה. לא ידעתי אבל מסתבר שיש דבר כזה).

האופציה היא להמשיך בשנה הבאה במתכונת הזו. או
או לשלוח את הילדה למעון.
אני מרגישה שמעון זה משהו אחר לחלוטין מכל מה שהיא מכירה: גם מבחינת המרחב וגם מבחינת כמות הילדים. הלכנו ביחד (אני והילדה) להירשם ולהתרשם. היא נהנתה מהמרחב בצורה שלא היה צורך להסתיר: היא התרוצצה מהבימבות לספות ונהנתה מכל רגע. והספיקה גם לחוות אלימות מילד גדול אחד שחטף לה... יש במעון ארוחות מושקעות, סדר יום עשיר ותעסוקה מאוד מאוד מגוונת.
מה שאני פחות מתחברת אליו במעון זה סדר היום המוכתב והמדוקדק: באותה שעה כל יום אוכלים, ישנים, משחקים בחוץ או בפנים, הולכים לג'ימבורי, ו... יש אפילו זמן צפיה.
מצד שני, המעון מפוקח ומצולם וברקע האירועים האחרונים זה לא ניראה מיותר.

אני חושבת שההסתייגות הגורפת שהיתה לי מהמעון בגיל קטן יותר, נעשית קצת פחות רלוונטית, ככל שהילדה גדלה. היא עכשיו בת שנתיים והגילמה היא לגבי השנה הבאה.
בשנה שלאחריה היא תלך ככל הניראה לגן עיריה עם קרוב ל-30 ילדות ו-2 אנשי צוות. מקסימום סייעת שלישית לסירוגין.

אולי דווקא המסגרת של המעון כתחנה בדרך לשם היא נכונה יותר: 24 ילדים עם 4 גננות.

המעון גם יכול מאוד לעזור לנו בסדר יום: נכון להיום, לפעמים, היא ישנה בבוקר עם אבא עד 10 או אחרי. את השנצ בגן בין 12 ל1 היא מפספסת, ואז היא נירדמת אצל המטפלת בין 3 ל4. זה כבר ממש מאוחר ובלילה היא מתקשה לישון, וחוזר חלילה. ניסיתי לבקש מהאיש להשתדל כן להעיר אותה בסביבות 9 לכל המאוחר, אך בינתיים זה לא קורה. במעון לא מקבלים אחרי 9 וזו עשויה להיות תרומה משמעותית בשבילי. מצד שני היום אני די גמישה באיסוף בצהריים וזה נוח לי, במעון גם אני אצטרך להתייצב בשעה היעודה מידי יום

ממש התלבטות קשה, לא יודעת מה עולה על מה
החסרונות והיתרונות ממש שונים, קשה לי לשקול אותם זה מול זה

אה, לא כתבתי חסרון בולט במעון שממש מקשה עלי לקבל החלטה: המטפלות. כעקרון, אין לי בחירה מי תהיה המטפלת של הילדה. ממה שהתרשמתי, ראיתי אחת ממש נחמדה, שתיים בסדר גמור, ואחת שהיתה ניראית לי באופן אישי לא משהו. צריכה לקפוץ לשם שוב, להתרשם. לנסות לדבר קצת עם הורים מהשנה הקודמת ואז לבקש את מי שהכי ניראית לי. ולקוות שאקבל. ולחשוב מה לעשות עם לא. לא אוהבת את זה. הייתי מעדיפה שבחירת המטפלת תהיה לב הענין. כרגע זה לא.

תשתלחו לי כוחות ואם יש גם תובנות ועצות
אני מתעייפת מידי. מרגישה שהחיים קצת כבדים. כל החלטה ענקית עלי כהר.
לאיפה זולגות האנרגיות שלי?

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 01 יולי 2018, 08:39

ניראה לי שכבר סיפרתי פה באיזשהו דף שאני נוקטת בדרך לא משהו כדי להפסיק שיחות עם הזוג שהולכות למקום שאני לא רוצה להיות בו.
בעבר זה היה משהו כמו 'תשתוק'
ואחר כך עבר למין שששש ארוך כזה
לא יפה ולא חברי ולא מכבד
אני יודעת
אבל כרגע, זה מה שיש
לטעמי זה לא משהו אבל פחות גרוע מחילופי צרחות שהיינו מגיעים אליהם בלי קושי מיוחד.
(למען הסר ספק מדגישה: אני לא אוהבת את המצב הקיים, אבל מודעת שזה מה שיש כרגע).
.................................................................
יורשת העצר שוב סובלת מעקיצה מכוערת במיוחד. בפעם הקודמת הגענו עם זה למיון וניקזו את המוגלה בהרדמה.
אני ממש לא רוצה להגיע לשם שוב, הפעם.
אז היתה לה פטריה וחששנו שהזיהום קשור אליה איכשהו, עכשיו הכל נקי וברור שזו עקיצה
למה התגובה ההיסטרית הזו של הגוף - זה החלק הלא ברור: אלרגיה או שזו עקיצה של עכביש כלשהו
מתמיהה ומאוד מאוד מוזר.

כדי שהמוגלה לא תתפתח לממדים מדאיגים, הבת הושרתה באמבטיה מלאה במים חמים ומעט סבון
ובסופה, בלחיצה קלושה על האזור - יצא גוש של מוגלה במהירות.
הסברתי לה רגע לפני מה הולך לקרות, היא שיתפה פעולה, והמוגלה היתה בחוץ.

בפעם השניה זה היה יותר מורכב, לקטנטונת כבר היה ברור מה הולך לקרות ושזה עומד לכאוב, מאוד
אז היא לא שיתפה פעולה, בכל דרך העומדת לרשותה.
הבנתי אותה
ועדיין עמדתי על דעתי לבצע עת הניקוז החשוב

כשפתחתי את פי בשנית, להסביר בסבלנות, שאני מבינה שזה יכאב אך זה חשוב
היא נתנה בי מבט חמור, הניחה אצבע על השפתיים וסיננה ברוגז ששש.... ששש... ששש....
אחלה דוגמא אישית נתתי לה |אוף|

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 01 יולי 2018, 08:30

תודה חברות, לכל אחת ואחת מכן על שאתן פה ומקשיבות @}

קרן שמש צהובה

על ידי תמי* » 29 יוני 2018, 14:30

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

כל הכבוד ובהצלחה!

קרן שמש צהובה

על ידי פרח_בית* » 29 יוני 2018, 10:03

(())

קרן שמש צהובה

על ידי יולי_קו » 29 יוני 2018, 10:00

חיבוק.

קרן שמש צהובה

על ידי עדינה_מאד_מאד* » 29 יוני 2018, 08:33

יופי, נשמע טוב.

קרן שמש צהובה

על ידי בשמת_א* » 28 יוני 2018, 11:32

(())

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 28 יוני 2018, 10:54

תודה לכולכן
היה טוב
והבוקר הרגשתי פתאום הרבה יותר יפה ופחות עיפה
משהו כבד בתוכי השתחרר
אני ממש שמחה על ההחלטה וגם על הדרך
וגם ממש ממש אוהבת את הצעדים שאני עושה: בקצב ובמינון שמתאים לי, בלי לחץ.
וחסי, זה הרבה בזכותך, כי קודם לא חשבתי על האופציה הזו: זה היה ניראה לי מאוד דיכוטומי - או טיפול רציף במפגש שבועי, או שלא.
והאפשרות הזו של כן אבל בקצב שלי עושה לי ממש נפלאות. ראשית, כי היא הזמנה ואפשרות אבל לא מטלה.

היא הקשיבה נפלא והיתה מאוד אופטימית בסך הכל
אני לא יודעת אם היא ניסתה להעביר מסר של 'נכון, עכשיו את כאן, אבל היציאה אם תירצי נמצאת שם, ולא רחוק'
אבל בסך הכל כן היתה מאוד מכילה למקום שבו אני נמצאת כרגע והדגישה שהיציאה היא רק אפשרות ויש עוד אפשריות שלגיטימיות באותה המידה. כולל להישאר במצב כפי שהוא עכשיו ככל שאני בוחרת בו.

אני שמחה שעשיתי את זה
וקבעתי פגישה נוספת לשבוע הבא, מה שלא עשיתי עד כה אף-פעם
הרגשתי שזה היה הרבה ורציתי לדעת כבר מעכשיו איפה נקודת הניקוז הבאה.

ותודה לכולכן על שאתן כאן
איתי
ממש מרגישה את האנרגיות ומקבלת מהן כוחות
@}

קרן שמש צהובה

על ידי חבצלת* » 28 יוני 2018, 02:32

_תשלחו לי נרות וחיבוקים ופרחים
קשה לי
הולכת לפתוח מחר אצל המטפלת פנדורה_
@}@}@}@}@}@}@}

אני כל כך שמחה לשמוע.
הרבה זמן הכבידו עלייך דברים.
אני בטוחה שהיה לך האומץ.
אני בטוחה שלא היה קל.
ואני בטוחה שגם אם לא הלך כפי שקיווית, זה צעד ענק בדרך הנכונה.
אני אוהבת אותך ומחזיקה לך אצבעות.
תמשיכי. את בדרך הנכונה.
|L|

קרן שמש צהובה

על ידי בשמת_א* » 27 יוני 2018, 13:39

מחזיקה לך אצבעות ושולחת אנרגיות חיוביות (-:
{@ {@ {@

קרן שמש צהובה

על ידי אמא_של_מוש* » 27 יוני 2018, 12:30

מקווה שזה יוביל אותנו למקום טוב יותר
אמן שמש יקרה
@}
(())

קרן שמש צהובה

על ידי עדינה_מאד_מאד* » 27 יוני 2018, 11:01

מקווה שזה יוביל אותנו למקום טוב יותר
כל הכבוד לך על האומץ.

קרן שמש צהובה

על ידי תמי* » 27 יוני 2018, 09:49

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שולחת לך פרחים וחיבוקים וחיזוקים.
בהצלחה רבה בתהליך, וכל הכבוד על האומץ.

קרן שמש צהובה

על ידי טלי_ב* » 26 יוני 2018, 22:45

(()) @} (()) @} (()) @} (()) @} (())

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 26 יוני 2018, 22:39

תשלחו לי נרות וחיבוקים ופרחים
קשה לי
הולכת לפתוח מחר אצל המטפלת פנדורה
מצפה וחוששת להתאכזב
מתקשה כבר לשאת בדי
חייבת לאוורר את הרגשות בהקשבה
חלקים כבר סיפרתי, חלק אפילו פה
יש חלקים שמעולם לא ראו אור
..............................................................................................................
האם יהיה לי האומץ לשחרר אותם?

מקווה שזה יוביל אותנו למקום טוב יותר
שולחת גם לעצמי
(()) @} (()) @} |נר| @} (()) @} (())

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 26 יוני 2018, 17:03

הי,
תודה רבה

קרן שמש צהובה

על ידי בשמת_א* » 26 יוני 2018, 16:15

וואללה, שכחתי לגמרי לגמרי שיש לי המייל שלך (-: אשלח לתמרוש.

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 26 יוני 2018, 15:34

הי תמרוש
נעים לי שאת חושבת עלי
תודה
@}

לא מתאים לי להשאיר פה מייל,

אפשר שתשאירי את שלך ואני אמחק בהקדם, אם מתאים לך (אני קוראת יותר מכותבת)
רעיון נוסף שעלה לי: דרך בשמת. יש לה את המייל שלי ומניחה שגם את שלך
מה ניראה לך?

קרן שמש צהובה

על ידי תמרוש_רוש » 23 יוני 2018, 14:29

היי קרן, בקשר לשיחה בדף הפסקת הנקה לילית, אשמח לשלוח לך משהו הכתבתי פעם לבן שלי. וגם, רוצה לכתוב לך משהו על התהליך שעברתי. תשאירי לי את האימייל שלך בדף הבית שלי, ואני אשלח לך.
(הייתי משאירה לך את שלי, אבל את לא נכנסת לפה רציף, ואני לא אוהבת להשאיר אותו תלוי ברשת יותר מדי זמן)

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 12 יוני 2018, 15:15

תודה לכולכן
@}

אחותי מחלימה בקצב מסחרר, שזה פשוט מדהים

הפרצוף שלה היה ניראה בהתחלה כמו מעטפה קרועה, ועכשיו נישארו נקודות במקומות מסויימים
בסוף השבוע יוציאו את הסיכות וניראה מה אחר כך

פשוט מדהים לחושב על זה באיזו מהירות הגוף מייצר תאים חדשים
ולחשוב על זה שזה קורה כל הזמן ואנחנו בכלל לא מבחינים
מיום ליום היא ניאית ומרגישה הרבה יותר טוב
למרות שעוד מוקדם להעריך איזו השפעה תהיה לאירוע על חייה...

אתמול בערב היא טיגנה שניצלים
אז בסך הכל היא בטוב...

קרן שמש צהובה

על ידי עדינה_מאד_מאד* » 12 יוני 2018, 08:46

בריאות שלימה לאחותך .
העברתי את כל מה שכתבתי בדף בעדינות בעדינות לדף עדינה מאד מאד.
משמח אותי שאת כותבת אצלי :-)

קרן שמש צהובה

על ידי תמרוש_רוש » 11 יוני 2018, 16:58

אוי ((-))

קרן שמש צהובה

על ידי אמא_של_מוש* » 05 יוני 2018, 23:33

אחד עצוב בגלל המצב ואחד מחייך לעודד
@}

קרן שמש צהובה

על ידי אמא_של_מוש* » 05 יוני 2018, 23:33

(()) ((-))

קרן שמש צהובה

על ידי יולי_קו » 05 יוני 2018, 23:04

אוי.

חיבוקים ואיחולי החלמה לאחותך האמיצה וגם לך ולאודי.
באמת נס שזה נגמר בחיים.

קרן שמש צהובה

על ידי בשמת_א* » 05 יוני 2018, 22:38

((-))

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 05 יוני 2018, 22:14

אני עדיין רוצה להשלים את סיפור המיון עם אודי שלנו,
אבל לאור הנסיבות זה קצת ייקח זמן.

היום באנו לבקר את אחותי
הכנתי את אודי שאחותי קיבלה מכה כואבת, ואולי היא תהיה עצובה
ושאנחנו רק נחבק אותה ונגיד לה שאנחנו אוהבות אותה
כשהגענו, היא ממש נבהלה, זה היה ניכר
וממש לא רצה לחבק אותה
כמובן שזה היה בסדר גמור מבחינתי

היא חזרה ואמרה שוב ושוב ושוב, שיש לאחותי מכה, והתבוננה בה בהשתאות
התלבטתי איך להגיב

אחותי הגדולה ניסתה להסיח את דעתה לנושאים אחרים
זה די עבד
ואני המשכתי להתלבט
מצד אחד - אני קצת פחות מתחברת לגישה של להשיח את הדעת כשיש משהו מכאיב, גם עם רגשית
מצד שני - למען הכבוד של אחותי הקטנה אי חושבת שזה היה יותר מתאים
נכון שהיא פצפונת, אודי שלי, אבל זה לא היה מנומס, בלשון המעט: היא ממש בהתה בה, נחרדת
אז אולי בשבילה זה כן היה נכון להסיט את הנושא?

אני פשוט נשארתי שם, נוכחת אבל דוממת
נאלמת
מאוד קשה לי לראות את אחותי כך
מאוד מאוד :'(
............................................................................................................................................................................................................................
במיטה, אודי התקשתה להירדם
היא ביקשה שוב ושוב שאשיר לה שיר,
וכל שיר שניסיתי היא אמרה בקול לאאאאאאאאא
לא בטוחה מה היא ניסתה להגיד לי
אחר כך היא קצת בכתה
לקחתי אותה עלי
היא פשוט נשכבה מעלי ונרדמה תוך כמה דקות

אני חושבת שעשיתי טוב
ניראה לי שהיא היתה צריכה גם את הבכי וגם את החיבוק כדי לעכל את כל זה
לא פשוט

גם אני צריכה בכי וחיבוק
כרגע אין הזדמנות, לא לזה ולא לזה
הבטחתי לעצמי לארגן לי בכי מאופשר בימים הקרובים
היום זה לא הסתדר
מקווה אולי בחמישי להכניס לי איזה חלון כזה
שולחת בינתיים אחד וירטואלי
:'(:'(:'(

וחיבוקים ואיחולי החלמה לאחותי האמיצה ((-))

קרן שמש צהובה

על ידי בשמת_א* » 05 יוני 2018, 17:38

אוי אוי מאחלת לאחותך רפואה שלמה במהרה, ואיזה נס שזה כל מה שקרה 0-:

קרן שמש צהובה

על ידי אמא_של_מוש* » 05 יוני 2018, 11:32

וואי איזה אנשים ממש מבאס...
ב"ה שזה נגמר רק בזה שיהייה לה ולבנות האחרות רפואה שלמה במהרה!
@}

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 05 יוני 2018, 10:30

שוב לילה במיון בעין כרם
אחותי הקטנה נפצעה בתאונה
חצתה בירוק בכביש עירוני סואן ורכב העיף אותה ועוד 2 בחורות
בניסי ניסים היא יצאה עם מכות ותפרים, אבל בלי פגיעה מערכתית
(התפרים בראש חששו לפגיעת ראש והבהילו אותה בנט"ן לחדר טראומה)

בכביש יש אנשים מטומטמים ואחרים משלמים את המחיר
אני בטראומה :'(
היא צעירה ויפה,
ועכשיו הפרצוף שלה מקורקס
מקווה שלא יישארו לה צלקות איומות...

קרן שמש צהובה

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 05 יוני 2018, 10:27

הי,
לצערי לא מגיעה לכתוב נורמלי
ממש מכחה להזדמנות לשתף,
ותודה לכל הקוראות במרץ

הולכת והרוח בפני
באת לי ממש בטוב
אני ממש רוצה להשתמש בשמניים אתריים ואין לי מושג איך להתחיל
הלחץ בעבודה כרגע פחות רלוונטי לי - אני בעבודה אחרת כבר
אך עדיין עם מגרנות מפעם לפעם

אני ממש אשמח להכיר, ואם את ירושלמית עוד יותר טוב
איך אפשר ליצור קשר?
ואגב, באיזו מסגרת את מציעה את השמנים האתרים? טיפולית? תחביבית? רק שאבין מאיפה זה בא...

תודה גם אוליב, היינו בעין כרם
והמיון ילדים ממש בסדר גמור

קרן שמש צהובה

על ידי אוליב* » 03 יוני 2018, 20:34

קרן, באיחור אבל גם אני ירושלמית ושמחה להקשיב. גם לנו הייתה חוויה חיובית יחסית במיון ילדים. לאיזה בית חולים הלכתם?

קרן שמש צהובה

על ידי חבצלת* » 03 יוני 2018, 17:52

קוראת כל מילה :-)

חזרה למעלה