איפה כאן מדברים עם העורכות

שליחת תגובה

אמירת הודיה על הקיים, על מה שיש, על המובן מאליו, מעולם לא גרעה מאף אדם שום דבר.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: איפה כאן מדברים עם העורכות

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי גמדת_עריכה* » 03 מרץ 2023, 08:57

גריינתי

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 03 מרץ 2023, 02:12

שלום יקרות,
אפשרות הגריון לא פועלת לי. תוכלו לעזור לי בבקשה? אני מעוניינת לגריין את המשפטים הללו של בית אהוב בדף מאותגרת אירגון הבית. זה נמצא כמה הודעות לפני סוף הדף.
תודה מראש!
ואפשר למחוק את ההודעה שלי מפה אחרי הביצוע.
בית אהוב? (24.02.2014 18:18):
זה נשמע הזוי אבל הנה משהו שמאוד מאוד עוזר לי.. בגלל שלא תמיד מתאפשר לי לקחת עזרה, תוך כדי שאני מנקה ומסדרת אני פשוט מדברת לעצמי כאילו אני החברה הכי טובה של עצמי "הנה את רואה כמעט סיימנו.. את פשוט נהדרת .. נשאר רק עוד כמה דברים.. הברקת את זה מדהים!"

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי עורכת_בקטנה* » 08 מרץ 2022, 09:39

בשמחה.
אולי גם הדף הרעלת כספית יוכל לעזור, יש בו הרבה התייחסויות לרוטה ובהן גם כמה התייחסויות לענייני מעיים (למשל בהודעה של תמי (31.05.17 12:53)).

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי קול_פעמונים* » 07 מרץ 2022, 21:38

תודה רבה!
יתכן שזה אכן הדף,
עברו אי אלו שנים אבל אני זוכרת שדובר בהרחבה על התפשלות מעיים.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי עורכת_בקטנה* » 07 מרץ 2022, 20:45

אולי הדף מחלות מול תופעות לוואי בחיסונים יכול לעזור? יש בו כמה התייחסויות לרוטה.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 07 מרץ 2022, 18:15

לא חושבת שהיה דף כזה.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי קול_פעמונים* » 07 מרץ 2022, 16:48

למיטב זכרוני היה כאן דף על חיסון רוטה שמשום מה אינני מוצאת.
אני תוהה האם הוא עדיין כאן או שהוא נמחק במסגרת הצנזורה המתהדקת?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 16 נובמבר 2021, 13:02

בדף קרם ידיים שעובד מישהי ממליצה על קרם כלשהו, בלי להיות חלק מהקהילה ובלי לציין מה טוב בו. זה נראה לי פרסומי. למחוק?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 16 נובמבר 2021, 08:38

בוקר טוב,
אפשר לחסום את Isabella Ethan ?
היא מפרסמת.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 03 אוקטובר 2021, 12:54

איפה אפשר היום למצוא אותן?
כאן.
יולי עורכת דברים כשצריך, אני עורכת מדי פעם, אי ננה עורכת, עורכת בקטנה מתלבשת על תיקון הדגשות בהמון דפים... ועוד משתתפות פעילות תורמות גם לעריכה.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 אוקטובר 2021, 14:48

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ראם ניתן להסיר בבקשה את דברי יוסף בן דויד, בהנקה וחשק מיני

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 02 אוקטובר 2021, 00:45

פשוט תכתבי פה את השאלה או ההודעה שלך, ומזה תתפתח שיחה.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי אמיליה* » 01 אוקטובר 2021, 22:58

אני רוצה לדבר עם העורכות, איפה אפשר היום למצוא אותן?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 18 מרץ 2021, 15:39

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

עכשיו אני לא מצליחה גם בדף שלי :-O

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 18 מרץ 2021, 15:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

רק אני לא מצליחה להוסיף הודעה לככר השוק?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי שי* » 18 מרץ 2021, 12:41

12:41 חמישי 18-3-21

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 14 מרץ 2021, 09:03

מי יודעת לתייג?
יש דף חדש נוקי סיפור הפלה שראוי לתייק אותו כדף סיפור הפלה, הפלה ספונטנית בבי״ח. מי תסכים לתייג?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי מומינאמא* » 11 מרץ 2021, 17:51

כן, נדמה לי שעניין השעה נמשך כבר חודש לפחות (יעלי כתבה אצל יונת בדף באמצע פברואר, אז לפחות מאז).

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי מזמור_לילה* » 11 מרץ 2021, 11:41

מזמור, גזלייטינג זה כשרק לך (ולעוד כמה אנשים, בפינות) זה קורה והאנשים האחרות אומרות לך שאת מדמיינת
אכן, ומסתבר שלא כך המקרה (-;

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 11 מרץ 2021, 11:25

כן, האתר קפץ שעתיים אחורה.
אני אודיע ליונת.
מזמור, גזלייטינג זה כשרק לך (ולעוד כמה אנשים, בפינות) זה קורה והאנשים האחרות אומרות לך שאת מדמיינת ;-)

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 11 מרץ 2021, 11:22

תני לבדוק...

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי שקטה* » 11 מרץ 2021, 11:20

מופיעה לי ההודעה האחרונה שלך כאילו נכתבה ב11:13.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 מרץ 2021, 11:13

הודעה שנכתבת בשעה 13:13 ב 11-3-2021 מתי תראה באתר?
בדיקה?!

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי מזמור_לילה* » 11 מרץ 2021, 09:00

מישהי שמה לב לכך שמשהו התחרבש עם הזמנים באתר? נדמה לי שהשעות שכתובות ליד ההודעות הן לא השעות הנכונות שבהן ההודעות עלו, לא יודעת לגבי התאריכים אבל אולי גם שם יש סטייה.
אני הוזה או שכך הדבר?
<מזמור לילה בחרדת גזלייטנינג>

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 04 מרץ 2021, 10:19

בדרך כלל אפשר. אבל משהו קרה בדף הזה שבלגן את ההודעות. אז היה צריך שם מצב עריכה |Y|

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 04 מרץ 2021, 08:10

גיליתי שאי אפשר למחוק הודעה בודדת. בניסיון למחוק את ההודעה נמחקו הודעות קודמות אבל לא ההודעה שרציתי למחוק (נתקלתם פעם בתופעה כזאת?).

הדרך שמצאתי:
להכנס למצב עריכה, לבחור תאריך קודם לתאריך ההודעה, ומשם לסמן את הטקסט למחיקה ולמחוק. ככה הצלתי הודעה של בשמת.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 04 מרץ 2021, 03:28

טלפונים לא אוהבים את באופן. אני לא נתקלתי בבעיה כזאת, אבל זה לא מפתיע אותי.
בכל אופן, תודה ליולי קו שמחקה וסידרה @}

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי שקטה* » 03 מרץ 2021, 20:29

ניסיתי למחוק הודעה שלה בדף על חינוך ביתי ולא הצלחתי כבר כמה פעמים. אולי כי זה מהנייד?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי מזמור_לילה* » 03 מרץ 2021, 19:43

מסכימה עם אי ננה. זה כבר מוגזם בעליל.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 03 מרץ 2021, 02:12

מסכימה!

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי שקטה* » 02 מרץ 2021, 21:05

נקראת לי לגמרי מעורערת בנפשה ולא מאוזנת. לדעתי אפשר להתעלם או למחוק אם זה ממש מפריע לכן, לא נראה לי שיש לה הרבה מודעות לאיפה היא כתבה מה לפי הסגנון.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי עורכת לפעמים* » 02 מרץ 2021, 20:40

|y|
גם לי זה מרגיש כמו זריקת בוץ...

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי אי_ננה* » 02 מרץ 2021, 20:11

לאחרונה פחות באנרגיות של לכתוב כאן ספציפית באתר ולשתף או להיות חלק מדיונים (שיעור חזק ב-"אני לא חייבת להגיב על כל דבר שנאמר"), אבל מאוד בעניין של לקורא ולערוך.

נמאס לי מההצפות של יחס/כבוד לילד או כל שם אחר שהיא/הוא תבחר/יבחר בהמשך.

מודיעה קבל עם, עדה, ועורכות - מתכוונת למחוק את ההודעות האלו שפשוט...מרגישות כמו זריקת *** באתר ובריחה החוצה
בלי תקשורת ובלי אכפתיות לכלום
לא נראה שלמישהי/מישהו שם אכפת אם קוראות את ההודעות, מוחקות אותן, מתייחסות אליהן..אין תגובה בכלל.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 28 פברואר 2021, 22:57

כתבתי לה בדפים החדשים שבהם כתבה, אבל לא מחקתי את ההודעות שלה עדיין. נראה לי שניתן לזה כמה ימים.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 19 פברואר 2021, 06:08

עכשיו היא נכנסה גם לדף באופן טבעי. אז מחקתי.
נראה לי, הכי טוב להשאיר כרגע את שלושת ההודעות הראשונות שהיא השאירה בדפים הרלוונטיים (חינוך ללא כפייה, כבד את ילדיך ו להקשיב לילדים, ולמחוק הודעות חדשות, אפשר תוך הפניה קצרה לדף המתאים.
אני מניחה שיונת תמחוק בדף שלה כשמתאים לה.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 19 פברואר 2021, 00:02

כרגע אין שם מקום לדיון. את רואה מהכתוב שאין שם נמען, אין זולת.
אז שיפרוק, ישפוך את הלב, אנחנו לא נפריע.
(אחר כך נטאטא את מה שצריך)

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 18 פברואר 2021, 21:09

בחזקת הטרלה.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי עורכת לפעמים* » 18 פברואר 2021, 20:16

מה דעתכן על הכבוד לילד שצץ בדפים השונים?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 30 דצמבר 2020, 15:59

שלום,
אולי גמד זריז יאחד את הדף החדש מגורים עצמאיים בטבע לדף הקיים בית בטבע?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 28 דצמבר 2020, 13:02

למישהי בא לשנות את שם הדף טיפול רגשי או פסיכולוגי במצבי התעללות ל טיפול רגשי או פסיכולוגי במצבי התעללות?
הבטחתי לעשות את זה ואין לי כוח...

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 17 דצמבר 2020, 12:56

אה, וגם היפרדות שליה.
מזל שהסוף טוב.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 17 דצמבר 2020, 12:56

מי תסכים לתייג את סיפור הלידה של עיני מלאך בדף סיפור הלידה של המלאך שלי (דף לידה, בי״ח, חירום, קיסרי...)?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי עורכת_בקטנה* » 16 דצמבר 2020, 10:21

לגבי מדור מחלות ואתגרים בריאותיים, סיימתי לעבור עליו ולמחוק את שמות הדפים שנמחקו על ידינו בשנים האחרונות.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 12 דצמבר 2020, 04:14

העברתי הרבה מהדף ל דיוני עריכה הארכיון חלק ג.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 12 דצמבר 2020, 04:03

_מה דעתכן על הדף ק ו ל י?
אולי דף למחיקה?_
עדיין לא דף למחיקה, לדעתי.
אפשר עוד כמה שבועות או חודשים. בינתיים הוא לא מפריע.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי עורכת_בקטנה* » 11 דצמבר 2020, 14:28

היי יולי קו!
לגבי השאלות שהצעת שאענה עליהן כאן:

מהו הכלי בו את משתמשת?
צר לי לאכזב אבל לא משתמשת בכלי כלשהו... אני עורכת ידנית, כלומר: בהתחלה מרפרפת על הדף מהר כדי לראות אם יש בלוקים מודגשים, וכשמוצאת אותם מתעכבת עליהם רגע כדי לוודא שזה אכן נראה כמו משהו לא מכוון. ואם כן אז נכנסת למצב עריכה, מוצאת בעזרת Ctrl+F את המילים שעשו בעיות ומתקנת.

איך את מצליחה לערוך כל כך הרבה דפים?
בעזרת העובדה שאני נהנית מזה :-) (לא תמיד מצליחה לערוך הרבה, אבל כשכן מצליחה זה בעזרת ההנאה שלי)

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 דצמבר 2020, 18:24

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ולדעתי, הדף לא כ"כ ארוך...
לכו לדף קורונה מתמודדים , מזמור לילה , אלו באמת עולים מ מ ש לאט..

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 09 דצמבר 2020, 18:22

אני בעד להעביר חלק גדול מהדף לארכיון.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 09 דצמבר 2020, 18:22

אני לא בעד לשנות את שם הדף (אני לא מתחברת למעבר טוטאלי למין נקבה בדיפולט. האם זה סימן שקפצה עלי זיקנה?)

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 דצמבר 2020, 18:14

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מה דעתכן על הדף ק ו ל י?
ראה שמי שזו לא תהיה רצתה סתם לנסות, לא?
אולי דף למחיקה?
אם לא לדעתכן, מקובל עלי.
(כותבת כאן חסכונית אחת)

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 דצמבר 2020, 15:14

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

_לשנות את שם הדף הזה לאיפה כאן מדברות עם העורכות

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי עורכת לפעמים* » 09 דצמבר 2020, 15:02

|y|
ואולי בהזדמנות חגיגית זאת גם להעביר חלק מההיסטוריה לארכיון
הדף ממש נפתח לאט אצלי...

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי זרח_הפרח* » 09 דצמבר 2020, 14:20

תגידו, לא נראה לכן הגיוני לשנות את שם הדף הזה לאיפה כאן מדברות עם העורכות...?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי מזמור_לילה* » 09 דצמבר 2020, 10:55

מסכימה איתך יעלי. ושוב תודה!

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 08 דצמבר 2020, 20:30

לטעמי לא צריך. יש ממנו העברה אוטומטית ואפשר להשאיר אותו לצורך הקלה על חיפוש עתידי.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 08 דצמבר 2020, 19:36

מזמור, נורא קל למחוק דפים.
את פשוט נכנסת לעריכה, לסמן את הכל ומוחקת. כמו ב-Word. ואז שומרת.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי מזמור_לילה* » 08 דצמבר 2020, 15:20

יעלי, לדעתי אין קישורים. אם צריך, אפשר למחוק אותו (אני לא יודעת איך), למרות שאני מבינה ממך שהוא כבר לא קיים ממילא. משאירה את העניין בתודה לעורכות מנוסות. (-:

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 08 דצמבר 2020, 14:55

צריך לתייג את הדף בלי הגרש למחיקה?
כרגע יש העברה אוטומטית ממנו לדף החדש.
אם אין קישורים לשם הקודם בדפים אחרים, אפשר עקרונית למחוק אותו (ואם יש קישורים אפשר לתקן אותם, ואז למחוק אותו).
לא צריך לסמן אותו כדף למחיקה בשום שלב (זה סתם ייצור אותו. כרגע הוא למעשה לא קיים בפני עצמו).

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 08 דצמבר 2020, 01:30

לא ברור לי ק ו ל י הזה.
הניק הזה לא כתב בשום מקום אחר.
אולי זה היה רק ניסיון.
ומישהו ניסה שימוש בניק של מישהו אחר רק כדי לראות ולהבין איך זה עובד.
אני אתן לו ליהנות מהספק, כרגע.

אבל כל מי שמוצא דברים שנכתבו בשמו - נא להגיב מיד באותו דף ("שימו לב - אני לא כתבתי את ההודעה הזאת") ולדווח לנו כאן. זה לא מקובל וזה לא נאות.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי מזמור_לילה* » 07 דצמבר 2020, 21:26

תודה רבה יעלי!
צריך לתייג את הדף בלי הגרש למחיקה?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 07 דצמבר 2020, 15:21

סידרתי את זה.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 07 דצמבר 2020, 15:18

(צ'יק צ'ק חייב לקבל גרש מטבע הדברים)

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 07 דצמבר 2020, 15:17

את מהטלפון? יכול להיות שבמקלדת של המכשיר יש רק את הגרש הלא נכון (' במקום ')

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 07 דצמבר 2020, 15:07

אבל הדף אניטה מורג׳אני עולה בלי הגרש.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 07 דצמבר 2020, 15:02

כמעט נכון. מקבלים גם ספרות וגרש בודד.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 07 דצמבר 2020, 12:04

האם יתכן ששמות דפים לא מקבלים תווים שאינם אותיות?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 07 דצמבר 2020, 12:04

כנראה השכפול קשור לניסיון שלי.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי מזמור_לילה* » 07 דצמבר 2020, 11:14

תודה יולי קו על הניסיון. אז אולי השיכפול בטעות קשור לזה ולא לדברים האחרים (-;

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי מזמור_לילה* » 07 דצמבר 2020, 11:12

כן, משהו גם התחרבש בדף על אניטה מורגאני
הוא כאילו השתכפל...
אני תיכף מוחקת ומסדרת את זה, אבל מציינת פה כי אולי זה קשור לכל התופעות המוזרות האחרות שצויינו פה

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 07 דצמבר 2020, 11:10

ניסיתי כמה פעמים לפתוח דף אניטה מורג׳אני עם גרש מעל האות ג׳ (בשביל להעתיק לתוכו את תוכן הדף ללא גרש) אבל זה לא מצליח לי. צריך גמד מוכשר במיוחד למניפולציות סבוכות כאלה.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי עורכת לפעמים* » 07 דצמבר 2020, 09:27

וואלה,
בדף של ברוש בלבוש סופרמן יש ברכה ממני עם פרח
כשראיתי אותה נאלמתי, כי לא זכרתי בכלל שראיתי את הדף
התלבטתי אם לכתוב שמי שרוצה לברך מוזמן לעשות זאת בשמו, ולא בשמי
ואז התחיל מין תעתוע והתלבטות פנימית האם אכן לא כתבתי את זה ואולי לא שמתי לב...
מוזר...

ותודה ענקית לכולכן

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי ברוש_בלבוש_סופרמן* » 07 דצמבר 2020, 05:47

שלום לכן,
בדף ק ו ל י הברכה הראשונה איננה שלי
הומלץ לי להפנות את תשומת לבכן

וללא קשר, תודה על האתר והעבודה הקשה

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי מזמור_לילה* » 06 דצמבר 2020, 13:27

הייתי מקצרת עוד ל-קורונה דיונים ותיאוריות
(הקונספירציה, כפי שמעיד הדיון בדף, היא בעיני המתבונן)
בנוסף, הייתי מעבירה את החלק הראשון של הדיון לדף התמיכה שנפתח, ואולי משאירה הודעה בנוסח ״חלקו הראשון של הדיון הועבר לדף זה וזה.״

וכל הכבוד לך תמרוש רוש על עבודת הפרך, ובכלל לכל הנמלים העמלניות באתר ישר כוח @}

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי עורכת לפעמים* » 06 דצמבר 2020, 13:02

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 דצמבר 2020, 09:03

תמרוש רוש תודה רבה, סידור כיפי ומטיב |L|

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי שקטה* » 06 דצמבר 2020, 06:52

תודה רבה תמרוש על ההשקעה!

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 06 דצמבר 2020, 01:34

טוב, גמרתי לסדר את מדור מחלות ואתגרים בריאותיים עם טקסט נפרש וחיסלתי את כל ההדגשות.
עכשיו אפשר למצוא שם משהו (זו היתה רשימה אינסופית עם המון כפילויות).
מה שכן - צריך עוד לעבור עליו ולמחוק את שמות הדפים שנמחקו על ידינו בשנים האחרונות.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 06 דצמבר 2020, 01:29

שאלה:
בריאה גילי ומירב - סיפור אישי מאוד מעניין, רק שהאתר שהם מקשרים אליו עם הסיפור עצמו - כבר לא קיים.
שווה לקטלג אותו בכלל?
(היה בסימן שאלה ל מדור מחלות ואתגרים בריאותיים)

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 06 דצמבר 2020, 00:08

שאלה אחרת: מתי לאחרונה עידכנו דפי אינדקס ומדורים?
אני מתכוונת, הכנסת דפים חדשים (שווים) למדורים השונים, תיוג ואינדוקס דפים שמתחבאים ביער.

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 06 דצמבר 2020, 00:05

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 05 דצמבר 2020, 14:10

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 05 דצמבר 2020, 14:09

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יולי_קו » 05 דצמבר 2020, 10:02

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי מזמור_לילה* » 04 דצמבר 2020, 15:05

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי יעלי* » 04 דצמבר 2020, 11:17

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 04 דצמבר 2020, 01:52

קונספירציות קורונה?
:-D
דיוני קורונה?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי עורכת לפעמים* » 03 דצמבר 2020, 22:23

ולא לתייג דף כווכחני בגלל שיש אחרים שלא מתוייגים - זו לא סיבה טובה, בעיניי.
מסתבר שיש גם דפי בלוג וסיפורי לידה לא מתוייגים, עדיין משתדלים לתייג.

אני כן בעד איזשהו פתיח שמסביר מה קורה בדף
כי אחרת פשוט צוללים לג'יפה בלי שום הכנה...

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי עורכת לפעמים* » 03 דצמבר 2020, 22:20

קונספירציות קורונה?

איפה כאן מדברים עם העורכות

על ידי תמרוש_רוש » 03 דצמבר 2020, 22:00

קורונה מתמודדים - לאיזה שם כדאי לשנות?
(מסכימה עם הרעיון)
אולי כדאי לשים את ההצעה הזאת גם בדף עצמו.

חזרה למעלה