חיסון חצבת

אמא_נמרה*
הודעות: 1872
הצטרפות: 07 אפריל 2003, 19:23

חיסון חצבת

שליחה על ידי אמא_נמרה* »

בשיטוטי ברשת מצאתי את זה:

New Law Concerning Second Dose of MMR Vaccine
On January 14, 2004, Governor McGreevey signed into law changes to the requirement for a second dose of the MMR vaccine. The new law goes into effect on July 14, 2004.

Background
In order for any child to enter school or day care, New Jersey has immunization requirements including the MMR vaccine. The first dose is normally given at 12 to 15 months of age; the second dose can be given at any time at least one month after the first dose, but should be given by the age of 4 to 6 years.

Medical research shows that 95% of all children who receive one dose of the MMR vaccine successfully develop immunity to MMR by that first dose. The medical community routinely gives a second dose of the vaccine to all children in order to cover that 5% of children who might not have been protected. However, a simple blood test, known as an “antibody titer (pronounced tighter)”, can determine if the child developed immunity to MMR after the first vaccination.

Provisions of the New Law
Under the new law, before a second dose of the MMR vaccine is given to a child, physicians and other health care providers can give parents or guardians the option to have an antibody titer performed to determine if the child was successfully immunized by the first dose of the vaccine. If the documented evidence from a laboratory shows that the child has been successfully immunized by the first dose, the child is exempted from the need for further MMR vaccinations.

Physicians may tell parents about the option of taking the blood test, but they are not required to do so. Therefore, parents and guardians may have to specifically ask for the antibody titer before a second MMR vaccination is administered.

Note
COSAC is not trying to take a position about the relative merits or dangers of childhood vaccination. However, as long as there is controversy regarding vaccinations, our position is that if a simple blood test can determine whether a child has been successfully immunized, then parents should have the option to have the antibody titer before being required to have a second dose of MMR.

For a copy of the new law, contact the COSAC office.



http://www.njcosac.org/govwatch
Talila*
הודעות: 97
הצטרפות: 08 אפריל 2005, 21:34

חיסון חצבת

שליחה על ידי Talila* »

דיון חשוב (לדעתי) בעקבות מוות ילד לא מחוסן מחצבת (בחו"ל). הקישור הוא להודעה הראשונה.
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... d=79512308
תמי_גלילי*
הודעות: 2628
הצטרפות: 17 מרץ 2006, 17:18
דף אישי: הדף האישי של תמי_גלילי*

חיסון חצבת

שליחה על ידי תמי_גלילי* »

מעניין.
אותה הודעה בדיוק הופיעה בפורום שלנו, עם עוד כמה הודעות:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... d=79512786
אבל בטון הרבה יותר קנטרני, שלא לומר מרושע ("ניסויים בחיי ילדים").
בעלת ההודעה נמנעה מלהגיב עניינית על טיעונים שהועלו בשירשור ורק הטיחה גיבוב של דברים, שלא כולם קשורים לשאלת חיסון החצבת.

תלמה פינץ איתרה הודעות קודמות של בעלת אותו ניק (ראו להלן באותו שירשור), ונראה שמאז 2002 היא נכנסת בכל פעם לפורומים בתפוז ומטיפה את משנתה.

שוין. שיהיה לה לבריאות. אני לא פוסלת את האפשרות שחלק ממה שהיא אומרת אלה דברי אמת,אבל ברור לי שהיא שיקרה לפחות בחלק מדבריה.
המסקנה שלי מכל זה היא שאני לוקחת את כל מה שבעלת הניק אומרת עם קורט מלח, לכל הפחות.
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

חיסון חצבת

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

היא נכנסה גם לפורום 192.
אולי היא מה-טרולים שלא יודעים שהם טרולים.
תמי_גלילי*
הודעות: 2628
הצטרפות: 17 מרץ 2006, 17:18
דף אישי: הדף האישי של תמי_גלילי*

חיסון חצבת

שליחה על ידי תמי_גלילי* »

תבשיל קדרה,

נראה לי שאת צודקת.
אגב, מי שיטרח ויקרא את השירשור מ-2002:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... id=6451814

יראה שהיא משתלחת בלידות בית ויוצאת להגנתן של אחיות טיפת חלב. כאשר נשאלה אם יש לה רפרנסז אמרה כן, כאשר נדרשה להביא אותן נאלמה ונעלמה.
נהורה*
הודעות: 317
הצטרפות: 25 ינואר 2004, 11:09

חיסון חצבת

שליחה על ידי נהורה* »

רציתי לספר על נסיוני האישי עם החיסון- קשה לבסס איזה שהיא אמירה כללית על סמך נסיון זה
אבל חשוב שאמהות תדענה שיש מיקרים גם מהסוג שלי.
אני ילידת 70, חוסנתי בחצבת בגיל שלושה שבועות, ומייד חליתי במחלה, כידוע זו מחלה מאוד לא קלה, והתגברתי עליה לא בקלות רק לאחר שלושה שבועות.
בגיל 14לאחר תקופה ארוכה מהחיסון הנוסף שקיבלתי בבית הספר, חליתי שוב...כן כן במחלת החצבת הפעם הגעתי לבית חולים שכבתי בבית במשך שלושה חודשים ארורים למדיי עם דלקות מכף רגל ועד ראש. המערכת החיסונית שלי מאז לא ממש חזרה לתפקד בצורה נורמאלית. אני מאמינה בכל ליבי שלו הייתי חולה במחלה באופן "טבעי" הייתי לוקה בה באופן שהוא חלש בהרבה והיא בטח ובטח לא היתה חוזרת על עצמה.
את ביתי המתוקה הרחקתי כמו מאש מהחיסון הזה, זו מחלה "נאחסית" למדיי, והסיכוי לחטוף אותה מהחיסון עצמו כנראה לא זניח.מאידך, זו מחלה שאחוז גבוה שחולה בה, נרפא.
בסופו של יום וזה תקף לכל החיסונים לא רק לחצבת, למרבית המחלות ההקשות, אין כלל חיסון, ולכן הדיון באשר להן כלל לא מתקיים- משפעת לדוגמא כל שנה מתים מאות אלפי אנשים, ולזה לא מחסנים את כולם באופן קטגורי.
לדעתי מחלת החצבת לא מספיק קשה (לעומת פוליו או דלקת קרום המוח), על מנת לקחת את הסיכון של הסיבוכים אותם היא יכולה להביא. כל חיסון נושא עמו גם סיכון, השאלה היא מה גובהם היחסי.
טלילה*
הודעות: 81
הצטרפות: 22 אוקטובר 2005, 03:31

חיסון חצבת

שליחה על ידי טלילה* »

תמי, תודה! קראתי את הדיונים שהתפתחו בפורום שקישרת אליו וגם בפורום שתבשיל קדרה סיפרה עליו. הדיונים שונים בתכלית באופיים ובתוכנם - אבל משניהם למדתי משהו.

נהורה - מה שסיפרת שקרה לך עם חיסון החצבת קורה באופן שגרתי עם חיסוני השפעת דהיום. נכון לעכשיו לא השתכנעתי שקיים חיסון אפקטיבי לשפעת.
נהורה*
הודעות: 317
הצטרפות: 25 ינואר 2004, 11:09

חיסון חצבת

שליחה על ידי נהורה* »

כוונתי היתה הפוכה,
לדעתי לא כדאי לחסן לא לחצבת לא לשפעת ולא לאבעבועות רוח(חיסון דיי שכיח היום), אלו הן מחלות שלרוב עוברות בקלות, ולדעתי לא שוות את הסיכון.
תמי_גלילי*
הודעות: 2628
הצטרפות: 17 מרץ 2006, 17:18
דף אישי: הדף האישי של תמי_גלילי*

חיסון חצבת

שליחה על ידי תמי_גלילי* »

לטיפול בחצבת - ויטמין A במינון גבוה למשך זמן קצר. הכמויות שמדברים עליהן הן 400.000 IU למשך יומיים.
http://tropej.oxfordjournals.org/cgi/co ... t/39/6/342
יש לעשות זאת אך ורק בפיקוח רופא כיוון שוויטמין A רעיל בכמויות גדולות לאורך זמן (מצטבר בכבד). (אם כי יש לציין שיש נטייה להגזים בחשש להרעלה, ולכן לא להשתמש בדרך הזו). אין לעשות זאת עם ויטמין A בשמן כבד קוד כי אז יש חשש להרעלה מכמויות גבוהות מדיי של ויטמין D, המצויות בשמן כבד קוד. רק ויטמין A סינתטי.
דרך הטיפול הזו נמצאת בספרי הרפואה ומתבססת על מחקר ענף. משתמשים בפרוטוקול הזה כיום עם ילדים אוטיסטיים שיש להם TITERS לחצבת, בהצלחה נאה.
שרה_ק*
הודעות: 1317
הצטרפות: 05 יוני 2003, 21:32
דף אישי: הדף האישי של שרה_ק*

חיסון חצבת

שליחה על ידי שרה_ק* »

באחד הפורומים ניסיתי לשאול את שולי האם לילד שנפטר היו בעיות בריאות ברקע, והאם האמא נסתה לתת תרופות להורדת חום והיא לא ענתה. אבל בפורום ישראלים בחו"ל היא ספרה שהאמא לקחה את הילד ל2 הומיאופאתים במשך השבוע שהוא חלה. אם המצב לא התשפר תוך יום, היא היתה צריכה להביא אותו לבית החולים ולא לחכות להחמרה כזאת.

יש אפשרות לעזור לחצבת חוץ מוויטמין A. אין לעשות זאת עם ויטמין A בשמן כבד קוד כי אז יש חשש להרעלה מכמויות גבוהות מדיי של ויטמין D, המצויות בשמן כבד קוד. רק ויטמין A סינתטי ההפך, שמעתי שזה בטוח יותר עם הטבעי ולא עם הסינטטי. מספיק כף אחת או שתיים ליום. חברת קרלסון היא הכי טובה שהם מקפידים על טריות המוצר.
ואז צריך לתת וויטמין C אסקרובאט (שזה יותר חזק ובטוח מ'הרגיל' ) פעמיים - 3 ביום.
רבע כפית סודה לשתיה ללא אלומיניום + חצי כפית אבקת וויטמין C. לשים קצת מים על האבקות. אחרי שזה מפסיק לבעבע להוסיף מים עד שהכוס מלאה. לשתות מזה.
תמי_גלילי*
הודעות: 2628
הצטרפות: 17 מרץ 2006, 17:18
דף אישי: הדף האישי של תמי_גלילי*

חיסון חצבת

שליחה על ידי תמי_גלילי* »

ההפך, שמעתי שזה בטוח יותר עם הטבעי ולא עם הסינטטי.
מעניין, אשמח לקבל רפרנסז.

הנה עוד על הפרוטוקול אצל ילדים אוטיסטיים:
http://www.autism-rxguidebook.net/uploa ... OTOCOL.doc
הכמויות האפקטיביות הן 400,000 IU של ויטמין A. בכמויות כאלה הוויטמין D שב-CLO יהיה רעיל. CLO בהחלט מומלץ כתוסף שיגרתי (זה בעצם לא תוסף אלא אוכל), אבל במנות כאלה לא!!! בבקשה. לילדים אוטיסטיים הסובלים לעתים קרובות מהרעלת עופרת אני ממליצה להימנע מ-CLO עד לאחר בדיקת שיער המוודאת שאין בעיה כזו, כיוון שוויטמין D גורם להטמעת העופרת בגוף.

אפשרות אחרת היא ויטמין A מ-CLO שאינו מכיל ויטמין D, כמו של קרלסון שהיא אכן חברה מצויינת (יש במינונים שונים). אני אישית ממליצה עליו לטיפול שגרתי בלבד, ועל הצורה הסינתטית לכמויות ענק, כיוון שקל יותר לתת איתה מינון נכון. כיום זה הקונצנזוס של רופאי ה-DAN!.

ויטמין C זה תמיד טוב, וכמעט תמיד בטוח. סודה לשתייה זה גם טוב. ויטמין C עם סודה לשתייה זה פשוט BUFFERED ויטמין C, שהייתרון שלו הוא שהוא פחות משלשל ולכן ניתן לקחת ממנו במנות גדולות יותר. אבל במקרה של חצבת זה לא מחליף טיפול, זו רק תוספת בלתי מזיקה (אלא אם כן היא גורמת לשילשול), בוודאי בכמויות נמוכות כאלה.

מינונים - חצי כפית = ? כמה יש בכפית?
אצל ילדים נותנים דרך הפה עד 500 מג בשעה, אם יש שילשול מורידים את המינון או את התדירות. לא הייתי מסתכנת בשילשול כשיש בעיה כמו חצבת.
תמי_גלילי*
הודעות: 2628
הצטרפות: 17 מרץ 2006, 17:18
דף אישי: הדף האישי של תמי_גלילי*

חיסון חצבת

שליחה על ידי תמי_גלילי* »

עדכון לגבי הילד שכביכול מת מחצבת: בשיחה עם כריס פויל ממשרד יחסי הציבור של בית החולים לילדים בהרטפורד נמסר לרז, כי לא ידוע על מקרה מוות מחצבת בשבועיים האחרונים לא בבית החולים בהרטפורד ולא בבית החולים לילדים.
מחלקת יחסי הציבור של בית החולים לילדים בהרטפורד 860-545-9954.

ייתכן בהחלט שהכותבת אכן ראתה ילד שמת מול עיניה (וצר לי על הילד, ואימו, ועליה), אבל זה לא היה מחצבת. יש אפילו סבירות נמוכה שהיה מוות מחצבת ואיש היחס"צ לא יודע (אני מפקפקת, כיוון שלקח לו 48 שעות לברר ולחזור אלינו, אבל זו תמיד אפשרות).
POOH_והתוספות*
הודעות: 1091
הצטרפות: 19 ספטמבר 2004, 11:38
דף אישי: הדף האישי של POOH_והתוספות*

חיסון חצבת

שליחה על ידי POOH_והתוספות* »

מישהי/ו יודעים משהו על מגפת חצבת?
בכמה פורומים כתבו הורים על טלפונים מבהילים מטיפת חלב...
ועל כתבה כלשהי בטלויזיה אתמול או שלשום בנושא.
ועל כך שממליצים לחסן את כל הלא מחוסנים גם אם עוד לא הגיעו לגיל שנה [הגיל המומלץ לחיסון].

מישהי יודעת משהו? עד כמה זה הפחדה רגילה ועד כמה יש בזה משהו מבהיל באמת?
יעלי_לה
הודעות: 4315
הצטרפות: 08 ספטמבר 2005, 09:00
דף אישי: הדף האישי של יעלי_לה

חיסון חצבת

שליחה על ידי יעלי_לה »

ממעט ידע והרבה היגיון אני יכולה לומר ש:
חצבת היא מחלת ילדות שהיתה פעם נפוצה בטירוף (כמעט כולם חלו בה). את יכולה לקרוא עליה כאן
הסימפטומים שלה לא נעימים אבל לא נוראים. המחלה עצמה ללא סיבוכים לא מסוכנת. הסיבוכים שלה יכולים להיות מסוכנים ואפילו מאוד, אבל הם מלווים בסימפטומים אופייניים שהורה מודע ועירני יכול לזהות בזמן (ר' קישור).
אני את שלי לא מחסנת. לא רואה סיכוי גדול שיידבק, ולא רואה סיכוי בכלל שיסתבך אם יידבק, כי הוא ילד בריא שינק כמעט שנתיים, אוכל טוב, חזק, חולה לעתים רחוקות. אם זה לא היה המצב הייתי בהחלט שוקלת חיסון.

רציתי לקחת אותו לטיפ"ח לשקילה ולמנה אחרונה של אנטיטטנוס, אבל לאור הבהלה (גם על פוליו הבהילו קצת בשבוע שעבר) אני מחכה. לא בא לי להתחיל להתווכח.
POOH_והתוספות*
הודעות: 1091
הצטרפות: 19 ספטמבר 2004, 11:38
דף אישי: הדף האישי של POOH_והתוספות*

חיסון חצבת

שליחה על ידי POOH_והתוספות* »

תודה...
ההתחלה של מה שכתבת ידועה לי.
ההמשך הוא הבעייתי - ועכשיו אני עוד יותר מבולבלת.

לגבי הגדולה אין התלבטויות - היא רוב חייה הייתה בריאה יחסית.

הקטן היה חולה כל שנתי הראשונה +. עכשיו הוא בן שנתיים..
רק התחלנו את הטטנוס שלזה דווקא לא היו לו תגובות לוואי למרות החששות הגדולים שלי.
בכל מקרה אני אתן גם לאבא שלו לקרוא ונחליט ביחד.
תודה על הקישור..
GaLa_k*
הודעות: 1
הצטרפות: 06 ספטמבר 2007, 15:41

חיסון חצבת

שליחה על ידי GaLa_k* »

הילדה שלי לא מחוסנת לחצבת,בשיחה עם אחות בטיפת חלב בהתחלה לא ממש הצלחתי להבין ממנה עד כמה זה נחוץ באמת לרוץ ולחסן. בסופו של דבר שאלתי אותה אם הבת שלי נמצאת בסכנת הידבקות היום יותר מאשר לפני חודש, היא קצת גמגמה אבל אמרה שרמת הסיכון לא השתנתה, אז אני לא הולכת לחסן...
מתלבטת_עם_לחסן*
הודעות: 1
הצטרפות: 25 אוקטובר 2007, 16:26

חיסון חצבת

שליחה על ידי מתלבטת_עם_לחסן* »

אשמח לשמוע את דעתכם הפיצית שלנו בת עשרה חודשים ומה שחיסנו אותה עד עכשיו זה טטנוס ופוליו, יש מקרים של חצבת בירושלים ומלחיצים אותנו בטיפת חלב לחסן.. אשמח לשמוע תובנות בנושא
תודה!
מיכל_בר*
הודעות: 667
הצטרפות: 30 אוגוסט 2005, 22:41
דף אישי: הדף האישי של מיכל_בר*

חיסון חצבת

שליחה על ידי מיכל_בר* »

אכן, המגפה בירושלים מתפשטת והשאלה מתחדדת: האם לחסן?
פשוט_יעל*
הודעות: 79
הצטרפות: 19 יוני 2007, 17:01
דף אישי: הדף האישי של פשוט_יעל*

חיסון חצבת

שליחה על ידי פשוט_יעל* »

גם אני שואלת אותה שאלה, ביתי בת הארבע לא קיבלה והתקשרו אליי מקופת החולים והאמת קצת נלחצתי, אולי כדאי לבדוק הומאופטי?
ער_אציל*
הודעות: 118
הצטרפות: 30 אפריל 2007, 20:14
דף אישי: הדף האישי של ער_אציל*

חיסון חצבת

שליחה על ידי ער_אציל* »

אני מתארת לי שאם הייתי מודעת לאפשרות הבאה הייתי חושבת אחרת לגבי מתי לקבל את החיסון: בני בן שנה וחודש וקיבל את חיסון החצבת חזרת אדמת לפני 12 יום וקיבל את המחלה בצורה קלה.
היה לי חשוב לתת לו את החיסון הזה כי אני יודעת שיש התפרצות עכשיו בארץ אבל האמת שברגעים אילו (כשהוא פורח + דלקת עיניים+שיעול ואחרי שני לילות של חום גבוה ) אני תוהה אם לא היה נכון לחכות עוד שהגוף שלו יגדל יותר.
החלטתי לחסן אותו (כלומר להדביק אותו בזה) אז למה לא חיכיתי לזמן נכון יותר עבורו?! האם יש בכלל זמן כזה? האם גיל שנה הוא לא בחירה של המערכת הרפואית שנוח לה לחסן בגיל צעיר כשהילדים עוד קטנים?
כמישהי שבדקה הרבה סביב הנושא ושמעה הרצאות בעניין ולא חיסנה צהבת אני ממש מתביישת שלא הבנתי שיש מצב שאני אדביק את הילד שלי, הדבר הכי יקר לי בעולם, בגיל שנה בחצבת. והוא ממש יחלה במחלה הזו.אמנם בצורה קלה אבל חצבת.
אני חושבת שלאור מה שקרה נכון הרבה יותר לחסן בגיל מאוחר את החיסונים שמחליטים בכל זאת לתת.
אשיר*
הודעות: 1
הצטרפות: 12 נובמבר 2007, 10:39

חיסון חצבת

שליחה על ידי אשיר* »

אז טרחתי וחיפשתי כל הבוקר חיסון נגד חצבת ומעדכנת לטובת אלו שיחפשו אחרי:
א. התשובה הממשלתית מוסדית - אין אפשרות לחסן נגד חצבת, כולל טלפון לאגף המתאים (רוקחות).
ב. בית מרקת אחוזה בחיפה - אין להם. (היה בעבר).
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

חיסון חצבת

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

תודה על העדכון.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

קראתי שבאזור בית שמש ובירושלים יש גל גדול של מתחסנים
יכול להיות שלהם נותנים את חיסון החצבת בנפרד? אולי שווה לבדוק שם?
אמא_של_בוטן*
הודעות: 224
הצטרפות: 17 מאי 2007, 12:58
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_בוטן*

חיסון חצבת

שליחה על ידי אמא_של_בוטן* »

בתגובה למה שאמא נמרה כתבה ב6.6.06, על בדיקת דם שיכולה לקבוע אם הילד כבר מחוסן לMMR- יש למישהו מושג אם אפשר לעשות את הבדיקה הזאת בארץ?
אליס*
הודעות: 63
הצטרפות: 10 ינואר 2006, 13:44

חיסון חצבת

שליחה על ידי אליס* »

מה עושים אם יש רק חשש לחצבת, כלומר חום גבוה למשל.... אין לנו חצבת (חמסה חמסה...) אבל אני רוצה לדעת מה לעשות, בלי להכנס ללחץ כל פעם שיש חום... איך אפשר להתחזק? (בינתיים לא נכנעת ללחצים של טיפת חלב ירושלים שכבר שלחה לנו מכתב ו התקשרה).
גברת_פלפלת*
הודעות: 1216
הצטרפות: 26 אפריל 2005, 14:41
דף אישי: הדף האישי של גברת_פלפלת*

חיסון חצבת

שליחה על ידי גברת_פלפלת* »

היתה כתבה בידיעות אחרונות של דנה ספקטור, בה היא מספרת איך היה חשש שביתה נדבקה בחצבת, וחברה שלה התקשרה לומר לה שאם יגלו שאכן זו חצבת יהיה עליה (על החברה) לבצע הפלה- כיוון ששהתה ליד הילדה החולה כביכול. מכאן היא יוצאת במסקנה- איזה טיפשה הייתי שלא חיסנתי (באמת טיפשה, היא לא חיסנה 'מסיבות אידיאולוגיות' אלא כי לא היה בא לה, לדבריה, וודאי שלא נוקטת באמצעים לחיזוק בתה וכו') וקוראת קריאה לכולם- לחסן.
מישהו שמע על הדבר המופרך הזה?
גברת_פלפלת*
הודעות: 1216
הצטרפות: 26 אפריל 2005, 14:41
דף אישי: הדף האישי של גברת_פלפלת*

חיסון חצבת

שליחה על ידי גברת_פלפלת* »

(שואלת באמת כי לא נתקלתי בזה, לא בזילזול)
ספרתי_לסבתא*
הודעות: 5
הצטרפות: 24 מרץ 2008, 09:41

חיסון חצבת

שליחה על ידי ספרתי_לסבתא* »

המחלה שרלוונטית לנשים בהריון היא אדמת .חשוב מאוד לקבל אותה בילדות הקטנה בגיל 5-6
חצבת ,חום גבוה יחד עם פריחה שמתחילה מאחורי האוזניים, בלוטות לימפה נפוחות בעורף, רגישות גדולה לאור בעיניים או דלקת עיניים.
להקל על חצבת ולמנוע סיבוכים:תרופה הומיאופטית 'מדוריינם' - להתייעץ עם הומיאופט ./ אכיניציאה ./ להוריד חום עם מטליות לחות קרירות.
דנה ספקטור טועה . טוב מאוד לחלות במחלות ילדות. חבל שהיא לא יודעת מדוע לא חיסנה.. ועכשיו היא יוצרת לעצמה רייטינג על גלים של היסטריה
מעניין איזה יצרן חיסונים משלם לה או לעיתון שלה.מי שלא מחסן צריך לשמור על אורח חיים מחזק ותומך ולזה אין לה מספיק זמן.
ספרתי_לסבתא*
הודעות: 5
הצטרפות: 24 מרץ 2008, 09:41

חיסון חצבת

שליחה על ידי ספרתי_לסבתא* »

האישה , ל חברתה של דנה ספקטור , רק אדמת בעייתית לנשים בהריון. תלוי בת כמה היא . ב - 1982 נדמה לסבתא , שחיסנו את כל הבנות עד כיתה ו' . - נגד אדמת . שתעשה בדיקת נוגדנים לפני הפלה.
רק נחשפת וכבר הפלה?
ספרתי_לסבתא*
הודעות: 5
הצטרפות: 24 מרץ 2008, 09:41

חיסון חצבת

שליחה על ידי ספרתי_לסבתא* »

ילדים וילדות בגיל4-5-6 כדאי לרוץ ולהדביק בחצבת .זה החיסון הטוב ביותר .
אופייני לחצבת שהחום בא במהירות יחד עם הפריחה. המחלה לא חייבת להיות קשה . לא לעשות פניקה. כן לסייע נגד סיבוכים . בעיקר על ידי שהיה בבית ,לא לצאת לרוח ,ותמיכה כנ"ל.
ספרתי_לסבתא*
הודעות: 5
הצטרפות: 24 מרץ 2008, 09:41

חיסון חצבת

שליחה על ידי ספרתי_לסבתא* »

תינוקות יונקים יש להרחיק מאחים שחולים בחצבת. להפריד ביניהם , לרחוץ ידיים בסבון בין טיפול בחולה לבין טיפול בתינוק .לא לרחוץ את הילדים ביחד. התינוק שלא יונק זה בעיה ,לשמור היטב , להפריד .
נטע*
הודעות: 477
הצטרפות: 29 דצמבר 2002, 20:18

חיסון חצבת

שליחה על ידי נטע* »

מה עושים עם סבתא היסטרית שלא מוכנה להתקרב לילדים אלא אם נחסן אותם נגד חצבת? הגילאים: ארבע שנים והקטנה- כמעט שנתיים. הסבתא טוענת שלא חוסנה בילדותה ומאוד מפחדת מסיבוכים אפשריים של המחלה בגילה (60). היא אומרת שאינה יודעת אם חלתה במחלה ואין לה את מי לשאול. האם יש בדיקה כלשהי שהיא יכולה לעשות על מנת לדעת אם חלתה בילדותה בחצבת?
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

חיסון חצבת

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

למה שלא תתחסן בעצמה?
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

חיסון חצבת

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

שואלת ברצינות.
גיל*
הודעות: 84
הצטרפות: 13 אוגוסט 2003, 15:33

חיסון חצבת

שליחה על ידי גיל* »

בגילה ניתן להניח שנחשפה לחצבת בילדותה והיא מחוסנת.
אין המלצה לחסן, אפשר (רק למען השקט הנפשי) לעשות בדיקת נוגדנים.
גברת_פלפלת*
הודעות: 1216
הצטרפות: 26 אפריל 2005, 14:41
דף אישי: הדף האישי של גברת_פלפלת*

חיסון חצבת

שליחה על ידי גברת_פלפלת* »

מה עושים עם סבתא היסטרית שלא מוכנה להתקרב לילדים אלא אם נחסן אותם נגד חצבת?
שלא תתקרב. את צריכה לחסן אותם בגללה?!
גברת_פלפלת*
הודעות: 1216
הצטרפות: 26 אפריל 2005, 14:41
דף אישי: הדף האישי של גברת_פלפלת*

חיסון חצבת

שליחה על ידי גברת_פלפלת* »

ספרתי לסבתא
אני שאלתי כיוון שחיפשתי ולא מצאתי סימוכין לעניין הזה (של ההפלה) ורציתי לוודא שאני לא טועה לפני שאני כותבת להם תגובה נזעמת.
גומות_חן*
הודעות: 200
הצטרפות: 20 נובמבר 2006, 15:50
דף אישי: הדף האישי של גומות_חן*

חיסון חצבת

שליחה על ידי גומות_חן* »

האם מישהו יודע אם יש חיסון רק לחצבת שניתן לרכוש? חושבת לחסן את הבת שלי
נטע*
הודעות: 477
הצטרפות: 29 דצמבר 2002, 20:18

חיסון חצבת

שליחה על ידי נטע* »

תודה על התשובות. גיל- גם אני הצעתי לה לעשות בדיקת נוגדנים לחצבת כדי להיות רגועה. היא ביקשה שאני לא אתחכם איתה...לא נראה לי שהיא תסכים להתחסן אבל כשאלה עקרונית: האם בגילה מחסנים נגד חצבת? האם זה אפקטיבי?
גברת_פלפלת*
הודעות: 1216
הצטרפות: 26 אפריל 2005, 14:41
דף אישי: הדף האישי של גברת_פלפלת*

חיסון חצבת

שליחה על ידי גברת_פלפלת* »

אז מה שהסבתא רוצה, בעצם, זה לא איזה פתרון אמיתי ל'בעיה' (הפחד שלה כביכול להידבק) אלא להפעיל מניפולציה כדי לגרום לך לחסן. לא?
אמא_דתית*
הודעות: 128
הצטרפות: 19 מרץ 2007, 11:56
דף אישי: הדף האישי של אמא_דתית*

חיסון חצבת

שליחה על ידי אמא_דתית* »

מה ידוע לכם על חיסון סביל לחצבת שמשפיע מיד למשך שלושה חודשים.

גילו פה התחלה של המחלה ואני די דואגת..שני בניי לא מחוסנים כלל.

אשמח לכל מידע
יעל
אמא_של_תות*
הודעות: 24
הצטרפות: 29 מרץ 2008, 18:51

חיסון חצבת

שליחה על ידי אמא_של_תות* »

מה זה פה?
צורה*
הודעות: 1
הצטרפות: 09 אפריל 2008, 22:04

חיסון חצבת

שליחה על ידי צורה* »

בבית מרקחת בר אילן ברעננה אפשר להשיג חיסון נפרד לטטנוס. אולי גם לחצבת (זה המקום היחיד)
ליאורה_אורה*
הודעות: 311
הצטרפות: 07 מאי 2006, 07:05
דף אישי: הדף האישי של ליאורה_אורה*

חיסון חצבת

שליחה על ידי ליאורה_אורה* »

משרד הבריאות הגיע לכיתה א' של בני. הם רוצים לחסן את הילדים נגד חצבת-חזרת-אדמת.
האם אפשר להשיג חיסון רק לחצבת וחזרת ?
נבהלתי קצת מהסיכונים שתוארו בדף על מחלת החזרת.
מה לעשות ?
תודה@}
גילי_צומברג_ביתן*
הודעות: 38
הצטרפות: 23 מאי 2007, 22:51
דף אישי: הדף האישי של גילי_צומברג_ביתן*

חיסון חצבת

שליחה על ידי גילי_צומברג_ביתן* »

אין חיסון נפרד לחצבת (קונבנציונלי). יש חיסונים הומאופתיים לחצבת בנפרד או לחצבת, חזרת ואדמת יחדיו. מי שצריך הסברים מוזמן להתקשר לגילי צומברג ביתן - 054-5527888
אליס*
הודעות: 63
הצטרפות: 10 ינואר 2006, 13:44

חיסון חצבת

שליחה על ידי אליס* »

בבקשה, ממי שבדק לאחרונה: יש להשיג חיסון חצבת-measles בנפרד? תודה. יש מידע על מקרי מחלה איפהשהו? הייתי כ"כ שלמה עם ההחלטה לא לחסן, ועכשיו עם תינוק בן שבועיים בבית פתאום נראה לי כדאי לחסן את הבת 3. מה דעתכם?
אליס*
הודעות: 63
הצטרפות: 10 ינואר 2006, 13:44

חיסון חצבת

שליחה על ידי אליס* »

גם_יעל*
הודעות: 83
הצטרפות: 21 אפריל 2009, 19:58
דף אישי: הדף האישי של גם_יעל*

חיסון חצבת

שליחה על ידי גם_יעל* »

תודה, זה מסביר.:)
נועה_ברקת*
הודעות: 895
הצטרפות: 30 יוני 2002, 17:11
דף אישי: הדף האישי של נועה_ברקת*

חיסון חצבת

שליחה על ידי נועה_ברקת* »

חשוב גם להוסיף למידע הנ"ל שרוב החולים בהרדוף הם מתבגרים ולאו דווקא ילדים ושההדבקה מתרחשת בשלב הפעיל של המחלה. כלומר - בשביל להידבק ממש צריך להיות באותו חלל עם החולה כשהוא עם חום גבוה, שיעול ונזלת.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

ההדבקה מתרחשת בשלב הפעיל של המחלה. כלומר - בשביל להידבק ממש צריך להיות באותו חלל עם החולה כשהוא עם חום גבוה, שיעול ונזלת.

מאיפה הנתונים האלו?
לידיעתי זה מאוד לא מדויק מה שכתבת. אני יודעת שהשלב המדבק במחלה הוא החל משלב הדגירה של הוירוס- בין שבוע לשבועיים בדרך כלל. בשלב הדגירה האדם לרוב עוד לא יודע שהוא חולה. גם השלב הפעיל מדבר לכמה ימים אבל אז זה באמת פחות מסובך להימנע ממגע עם חולה.

האם את רופאה או עוסקת בתחום מכיוון כלשהו? כדאי להיות מאוד אחראיים כשמביאים אינפורמציה כזו....
אבל אני לא רופאה אז מביאה ציטוט מד"ר יוסי רימר- רופא ילדים:

הוירוס חודר דרך רקמות האף והפה ע"י מגע עם הפרשות רוק של אדם חולה.
2-3 ימים לאחר ההדבקות בוירוס והתרבותו ברקמות המקומיות בלע ,פורץ הוירוס למחזור הדם (שלב זה מכונה "וירמיה") ומתנחל בבלוטות הלימפה ובמערכת הלימפטית, שם הוא מתרבה עוד מספר ימים.
5-7 ימים מרגע ההדבקה פורץ הוירוס שוב למחזור הדם ( שלב זה מכונה "וירמיה משנית") ובעקבותיו חלה הדבקה של איברים ומערכות רבות בגוף.

הוירוס ממשיך להתרבות כל הזמן הזה ברקמות האף והפה ומופרש מהן עוד טרם החלה המחלה עצמה ולכן ניתן להדבק עוד כשהחולה אינו יודע על מחלתו. תקופת הדגירה מהחשיפה לוירוס עד תחילת התחלואה היא 7-18 יום לרוב 14 יום. בטרם המחלה פורצת יש מספר ימים של הרגשה כללית רעה ולעיתים חום.

בריאות לכולנו!
נועה_ברקת*
הודעות: 895
הצטרפות: 30 יוני 2002, 17:11
דף אישי: הדף האישי של נועה_ברקת*

חיסון חצבת

שליחה על ידי נועה_ברקת* »

מאיפה הנתונים האלו?
מצטטת מתוך מכתב ששוגר לחברים על ידי המרפאה ועל פי הנחיות משרד הבריאות
נועה_ברקת*
הודעות: 895
הצטרפות: 30 יוני 2002, 17:11
דף אישי: הדף האישי של נועה_ברקת*

חיסון חצבת

שליחה על ידי נועה_ברקת* »

וללא שום קשר - על פי תפיסת עולמי ותפיסת עולמם של חלק נכבד מחברי לישוב - חצבת, כמו גם מחלות ילדות נוספות הן אורחות רצויות וחלק מתהליך ההתחסנות וההתפתחות הרצויים לאדם.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

הי נועה, אני לגמרי מסכימה איתך בעניין ה-
חצבת, כמו גם מחלות ילדות נוספות הן אורחות רצויות וחלק מתהליך ההתחסנות וההתפתחות הרצויים לאדם.

את האינפורמציה שציטטתי אח"כ קראתי בעוד מקומות אז נראה לי שכדאי לעשות ברור מקיף יותר ולא להסתמך על מקור אחד כשרואים שיש סתירות.
במקרה הזה זו אינפורמציה שיכולה לגרום לחוסר זהירות למי שאינו מעוניין להיחשף למחלה.
אומנם את אני ועוד כמה אנשים נקבל בהבנה ובלי היסטריה גדולה מחלה כזו אבל אני לא בטוחה שעכשיו כשיש התפרצות של חצבת (דבר שקורה מסתבר כל שנתיים שלוש) ארוץ ואחפש להדביק במחלה הספציפית הזו את בני.
@}
אמא_של_קסם*
הודעות: 53
הצטרפות: 24 אוגוסט 2007, 13:12
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_קסם*

חיסון חצבת

שליחה על ידי אמא_של_קסם* »

קיבלתי את אותו טלפון מאותה אחות טיפת חלב בטבעון.
חיסנתי.
למה? כי אני יודעתשהגוף שלו עכשיו (בן 4) יעמוד בחיסון.
אני גם יודעת שאומנם אם חולים מתחסנים אבל אם חולים באופן קשה עלולות להיות לחצבת השפעות שלא הייתי רוצה (במקרים קשים עלולה, למשל, לגרום לאימפוטנציה אצל בנים).
אם היתה לי יכולת לשלוט בחומרת המחלה שיידבק לא הייתי מחסנת. אבל אין.
נועה_ברקת*
הודעות: 895
הצטרפות: 30 יוני 2002, 17:11
דף אישי: הדף האישי של נועה_ברקת*

חיסון חצבת

שליחה על ידי נועה_ברקת* »

י אני יודעתשהגוף שלו עכשיו (בן 4) יעמוד בחיסון.
אחד הדברם שקלטתי לגבי החלטה לא לחסן היא שחלק גדול מהאנשים לא מחסנים כי הם חושבים שהחיסונים מזיקים לגוף, אולי זה נכון, אבל הסיבה הנכונה לא לחסן היא שהמחלה טובה, גם אם היא קשה. והשאלה שצריך לשאול היא האם הילד שלי/אני אוכל לעמוד במחלה קשה? אם המערכת החיסונית חלשה, או שיש ילד רגיש במיוחד, או שפשוט אין כוחות מכל סוג שהוא למחלה - אז כדאי לחסן.
רויטל_ב*
הודעות: 51
הצטרפות: 28 יוני 2006, 06:06
דף אישי: הדף האישי של רויטל_ב*

חיסון חצבת

שליחה על ידי רויטל_ב* »

מי יודע/ת האם ואיפה אפשר למצוא רק את חיסון החצבת בלי האדמת והאבעבועות ?

הבכורה בכיתה א', נכנסנו למערכת החינוך...

תודה!
רויטל
גילית_ט*
הודעות: 1561
הצטרפות: 20 דצמבר 2006, 13:10
דף אישי: הדף האישי של גילית_ט*

חיסון חצבת

שליחה על ידי גילית_ט* »

שוב יש חצבת בארץ באזור הצפון, הדבר שקצת מדאיג אותי הוא ציטוט של פלפלת מדף אחר
"אלה הסיבוכים שאפשריים לאחר שנים (אפילו עשרות שנים)
SSPE היא מחלה כרונית שמופיעה 6-12 שנים לאחר הזיהום בחצבת. במחלה זו יש הרס של המיאלין במוח והביטויים מתחילים בהפרעות התנהגות, אבדן זכרון וכן הלאה דברים לא נעימים עד למוות.
אני כותבת את זה לא כדי להפחיד, אלא כדי שמי שרוצה להדביק את הילד שלו בחצבת יחשוב פעמיים.
המחלה הזו שכיחה בעיקר בילדים שחלו בחצבת לפני גיל שנתיים (בעיקר, אך לא רק) ובעיקר באזורים כפריים (לא יודעת למה)"

לא יודעת אם נדבקנו , אבל יש לי קטינה מה הסיכוי לסיבוך הנל אחרי 6-12 שנים?
פלונית_כלשהי*
הודעות: 214
הצטרפות: 19 יולי 2010, 08:20

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלונית_כלשהי* »

חיפשתי לך בגוגל, נראה שבערך 20 למליון אם נדבקתם.
גילית_ט*
הודעות: 1561
הצטרפות: 20 דצמבר 2006, 13:10
דף אישי: הדף האישי של גילית_ט*

חיסון חצבת

שליחה על ידי גילית_ט* »

תודה
בר_זהר*
הודעות: 2
הצטרפות: 20 פברואר 2012, 17:48

חיסון חצבת

שליחה על ידי בר_זהר* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

רק לידיעת המעוניינים, שוב יש אצלנו חצבת.
יש התפרצות קלה בהרדוף.
למעוניינים להדבק ולמעוניינים להתרחק.
מבול_בלת*
הודעות: 1
הצטרפות: 15 אפריל 2012, 17:20

חיסון חצבת

שליחה על ידי מבול_בלת* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היום חצבת בטבעון. בביהס שקד 3 מקרים... נראה מה יהיה בהמשך..
מילה_בסלע*
הודעות: 1
הצטרפות: 22 אפריל 2012, 09:27

חיסון חצבת

שליחה על ידי מילה_בסלע* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

קישור לכתבה ממוסף הארץ בסוף השבוע האחרון, 18/4/2012:
לידתה ומותה של אמת מדעית
הירחון הנודע לאנצט (שפירסם לראשונה את המחקר הראשון שקישר בין חיסון משולש לחצבת) בעצם מודה שאין קשר בין החיסון המשולש לבין אוטיזם, ובצעד חריג "מסיר" את הפרסום משנת 1998. המחקר ש"גילה" את הקשר (לכאורה) היה רשלני, גרם לפאניקה בציבור שהובילה מצידה לירידה בחיסונים וכמובן לעלייה בתחלואה בחצבת.
אסף*
הודעות: 47
הצטרפות: 06 נובמבר 2001, 15:00

חיסון חצבת

שליחה על ידי אסף* »

האח... אני עובר על העמוד הזה ועל מיטב ההודעות בו מהשנים האחרונות, הודעות רבות מהן ניכר בבירור שלכותבים מאחוריהן אין שום רצון לדעת את האמת. הודעות שמאחוריהן עומדת אג'נדה בלבד. ואם מציגים מידע, זהו כמובן מידע שיש לו מטרה מתוקף היותו חלק מאידאולוגיה, לכן הוא מוצג באופן חלקי, דיסאינפורמטיבי, שמי שמתמצא יכול להבחין בקלות בבורות. יש גם הודעות אחרות שמלמדות על פניקה ופחד. כמה מיותר.
מה שדברי הבל יכולים לעשות. את הנזק על איוולתם של הוריהם שילמו הילדים. ויש גם שימשיכו לשלם. ילדות שאיתרע מזלן להיות בנות להורים כאלו, לכשיגדלו להיות נשים ויהרו, מכיוון שלא חוסנו לאדמת (מחלה קלה עם תסמיני שפעת ולעיתים פחות) הן בסיכון מוגבר,אמיתי מעשית, ומוכח מחקרית ללדת תינוק עם מומים קשים. זה מה שהמציאות מראה, ואין אחרת. ואת זה הוריהן בחרו לא למנוע.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אני גרה בדרום תל אביב
איזור שמלא פליטים
ואני חרדה מהמחלה הזו!!! פחד מוות
מאידך, בתור אחת שנפגעה מחיסון, אני חרדה מהחיסון עוד יותר
נתתי לקטנה חיסון הומאופתי ויצאו לה נקודות אדומות על הגב, אבל ממש טיפה והיא משתעלת כמו כלב, גם אני, למען האמת.
אם היה חצבת בנפרד יש מצב שהייתי מחסנת
לא יודעת
אןפפפפפפפ!!!
שחר_גבל*
הודעות: 2
הצטרפות: 09 יוני 2013, 02:34

חיסון חצבת

שליחה על ידי שחר_גבל* »

עדיין אין להשיג חצבת בנפרד..?
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

הי . אני צריכה להתחסן שחצבת. האם ידוע לכן על אופציה כיום לרכוש את החיסון בנפרד?
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

מה היתרון בנפרד?
כשזה בא ביחד זה מגיע עם חזרת ואדמת - האם בהם יש בעייתיות גדולה יותר מאשר בחיסון של החצבת?
אני חיפשתי אדמת בנפרד , כי מצב הנוגדנים היה כך שהיה בזה יותר צורך, ולא מצאתי.
הולכת_והרוח_בפניי*
הודעות: 415
הצטרפות: 11 אוקטובר 2014, 21:23
דף אישי: הדף האישי של הולכת_והרוח_בפניי*

חיסון חצבת

שליחה על ידי הולכת_והרוח_בפניי* »

אני מתכננת לנסוע לחו"ל בקיץ וחוששת קצת מהחצבת. עד עכשיו לא חיסנו, כי לאחר ייעוץ חיסונים שעשינו הסיכונים מהחיסון עלו על היתרונות.

למה לא לעשות חיסון?
כי אני מאמינה שעם המחלה עצמה הילד שלי יהיה מסוגל להתמודד, אם תבוא
כי יועצת החיסונים, במקרה שלנו (מחלה אוטואימונית אצל האבא) ייעצה שלא
הנתונים של WHO מצביעים על מספר זניח של חולים בחודש במדינה אליה אני רוצה לנסוע

למה לעשות?
מפחידים אותי הסיבוכים לטווח ארוך אצל הילד
מפחיד אותי להדבק בעצמי כי אני בהריון
לא ביקשתי סימוכין מהיועצת למחקרים עליהם הסתמכה
בנמלי תעופה מסתובבים אנשים מכל העולם, הסיכויים להדבקות לא ברורים לי.

דעתכם בעניין?
מחפשת_לצמוח*
הודעות: 73
הצטרפות: 09 מאי 2017, 00:04

חיסון חצבת

שליחה על ידי מחפשת_לצמוח* »

אם את עצמך מחוסנת את אמורה ליהיות מוגנת.
לגבי החיסון לילד דעתי האישית שעדיף לחסן וליהיות רגועים.
בתחילת חייה של ביתי בעלי התנגד שהיא תקבל חיסונים, אבל הסברתי לו שכיוון שנרצה לשלוח אותה לגן ולבית הספר בשלב מסוים עדיף שתיהיה מחוסנת. החיסונים עוברים ב"ה יפה בלי תופעות חריגות.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

חיסון הומאופתי לחצבת.
מישהי יכולה להסביר לי ממה הוא מורכב?
אני רוצה לתת לתינוק בן שנה וחצי.
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

חיסון חצבת

שליחה על ידי בשמת_א* »

מישהי יכולה להסביר לי ממה הוא מורכב?
שאלה להומיאופת...
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

נוסעים לאירופה, משפחה שאינה מחוסנת לחצבת, או לכלום, בעצם.
מספרים על מגפת חצבת שם.
יש למישהו משהו חכם לומר בנושא?
אחת*
הודעות: 2101
הצטרפות: 15 יולי 2001, 00:00

חיסון חצבת

שליחה על ידי אחת* »

יש למישהו משהו חכם לומר בנושא?

מה נראה לך שיהיה חכם לעשות? פחות לומר...
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

חיסון חצבת

שליחה על ידי בשמת_א* »

כל פעם מספרים. כנראה נתקעו עם מלאי של חיסונים שתיכף יפוג תוקפם P-:
אם אתם לא מחוסנים, אני מניחה שעשיתם את המחקר שלכם ואתם יודעים איך לשמור על הבריאות?
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

בשמת, באמת יש תחילת מגיפה עכשיו (שמנסים לעצור) זה לא קשור למלאי חיסונים.
פלונית_אלמונית_2*
הודעות: 16
הצטרפות: 08 אוקטובר 2001, 17:34

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלונית_אלמונית_2* »

נתקעו עם מלאי של חיסונים שתיכף יפוג תוקפם
נהפוכו... יש מחסור בחיסונים.
ויש מגפה.
וחצבת זו מחלה קשה מאד.
אמנע_כרגע_מהזדהות_כי_אין_לי_כוח_להתקפות*
הודעות: 1
הצטרפות: 09 נובמבר 2018, 12:07

חיסון חצבת

שליחה על ידי אמנע_כרגע_מהזדהות_כי_אין_לי_כוח_להתקפות* »

וחצבת זו מחלה קשה מאד.
מי קבע שחצבת היא מחלה קשה מאד?
היא אמנם מאד מידבקת, אבל היא כלל לא קשה, ויש הטוענים שכדאי מאד לחלות בה בגיל צעיר.
הפאניקה של מערכת הבריאות, וכן של "דוחפי החיסונים", גרמה לסחרור מערכות שיצא מכל פרופורציה. ההתפרצות הנוכחית איננה קשורה כלל לנמנעי חיסונים אלא להתפרצות מחזורית רגילה של המחלה. בשנה שעברה היו עשרות בודדות של חולים, ואילו השנה יש כבר 1,500. אז או שאין קשר לנמנעי חיסונים (אם מספרם באוכלוסיה נותר בעינו), או שיש פי מאות יותר נמנעי חיסונים שבגללם יש התפרצות. אם האפשרות השנייה נכונה, כדאי מאד לבדוק מדוע יש כל-כך הרבה הורים שבוחרים שלא לחסן את ילדיהם בחיסון נגד חצבת...
מה, הם התרחפנו? פתאום יש להם גישה ליוטיוב? פתאום הם החליטו לעשות החלטות לא רציונליות?
כדאי לשים לב שנמנעי החיסונים הם בדרך כלל משכילים יותר מהממוצע באוכלוסיה, בארה"ב אלו "לבנים מהמעמד הבינוני-גבוה", ויש לא מעט עובדי מערכת הרפואה ביניהם.
זרח_הפרח*
הודעות: 529
הצטרפות: 20 מרץ 2010, 20:33
דף אישי: הדף האישי של זרח_הפרח*

חיסון חצבת

שליחה על ידי זרח_הפרח* »

_יש מחסור בחיסונים.
ויש מגפה._

ואנחנו (לא לסקול) ניסינו לגשת אתמול לטיפת חלב להקדים את החיסון השני של גיל שש, ונאמר לנו שההוראה היא לא להקדים אלא לחכות לגיל שש, אלא אם היה מגע עם ילד שאובחן כחולה חצבת. ככה שנראה שהם לא לחוצים, אלה.
פלונית*
הודעות: 5019
הצטרפות: 02 אוקטובר 2001, 03:13

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלונית* »

זה לא עניין של לא לחוצים, זה (להערכתי) עניין של ניהול סיכונים ביחס לכך שיש כרגע כמות מוגבלת של חיסונים בארץ.
למי שחשוב לו להקדים, יש אפשרות של מרפאת מטיילים.
סלט_פירות*
הודעות: 1340
הצטרפות: 14 נובמבר 2004, 14:09
דף אישי: הדף האישי של סלט_פירות*

חיסון חצבת

שליחה על ידי סלט_פירות* »

וחצבת זו מחלה קשה מאד.
שאלתי את אמא שלי על זה. היא סיפרה שזו היתה מחלה בשיגרה ושלא דיברו עליה כמסוכנת. ולא, ילדים לא מתו סביבה מחצבת גם בשנות החמישים.
פלונית_אחרת*
הודעות: 355
הצטרפות: 26 אפריל 2002, 21:27

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלונית_אחרת* »

התהייה שלי היא מה יהיה על הילדים הלא מחוסנים, שלא נחשפו למחלות ילדות כיוון שהרוב מחוסן, וחשפו אל מחלו הילדות בגיל מבוגר יותר.
לכן אני שוקלת לחסן אותם כעת, בשנות העשרה שלהם.
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

חיסון חצבת

שליחה על ידי בשמת_א* »

נראה לך שאת או ילדים בגיל כזה עלולים למות מחצבת? למה לחסן ילדים כה גדולים? אם לא חיסנת אותם, בוודאי היתה מחשבה מאחורי זה. למשל, מחשבה על המנגנון התקין של המערכת החיסונית ואי רצון לפגוע בו דרך החיסונים. מחשבה נוספת שרמזתי אליה אבל אכתוב במפורש: את עצמך את מתכוונת לחסן? אם לא, אז למה נוער בגיל העשרה?
פלונית_אחרת*
הודעות: 355
הצטרפות: 26 אפריל 2002, 21:27

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלונית_אחרת* »

ממש לא התייחסתי לחיסונים כהגנה ממוות אלא ממחלה, אני חוסנתי/ חליתי במחלות הילדות כאשר הייתי ילדה.
היום לילדים אין הזדמנות להחשף לחלק מהמחלות (שלי חלו בשעלת ובאבעבועות רוח ), כך שאם וכאשר יחשפו יהיו כבר בוגרים, את חלק מהמחלות עדיף לעבור בגיל צעיר, כמו חזרת, או אדמת שמוכנה לעובר.
כמו כן מערכת החיסון של הילדים הרבה יותר בשלה וחזקה עכשיו, כך שהחיסונים פחות מדאיגים אותי.
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

חיסון חצבת

שליחה על ידי בשמת_א* »

בשביל מה להגן ממחלה? הסיבה לחיסונים היא כדי להגן ממוות או מנכות קשה. המחלה עצמה דווקא מחסנת, חיסוניות שגם מחזיקה לאורך החיים וגם עשויה לעבור לדור הבא.
פלונית*
הודעות: 5019
הצטרפות: 02 אוקטובר 2001, 03:13

חיסון חצבת

שליחה על ידי פלונית* »

לפי הבנתי, מחלות ילדות כדאי לעבור בילדות, ולכל אולי לשקול חיסון במידה והילדים לא חלו בילדות.
אורית*
הודעות: 599
הצטרפות: 11 מאי 2002, 22:55

חיסון חצבת

שליחה על ידי אורית* »

זרח הפרח.
אם יש לך ילד שאת רוצה לחסן. את יכולה לדווח שהוא נחשף לחצבת.
ההנחיות של משרד הבריאות הן לחסן מיידית במקרה של חשיפה.
אני חיסנתי עכשיו את בת השש. כי היא מסתובבת הרבה במקומות שעלולים להיות חשופים להדבקה. והיא פוגשת תינוקות שלא מחוסנים. אז אני לא רוצה שאחד מהתינוקות האלה יידבק ממנה.
שליחת תגובה

חזור אל “חיסונים באופן טבעי”