יקום תומך דף מחזק

מיכלונת_פה*
הודעות: 314
הצטרפות: 12 אוקטובר 2006, 14:49
דף אישי: הדף האישי של מיכלונת_פה*

יקום תומך דף מחזק

שליחה על ידי מיכלונת_פה* »

ניסים קורים!

הכל קורה בסדר האלוהי הנכון!

אני מאוד מאמינה בזה... אופטימית לרוב... אבל לפעמים אני רואה מתחת לפני השטח גם את הפחד והאי-אמונה... (או שאני שומעת את זה בדמות קולם של הורי שמשקפים לי מה קורה אצלי עמוק בפנים...)

אז חשבתי שיהיה נחמד לפתוח דף כזה, בו כולנו מוזמנים לשתף ולספר על ניסים שקרו לנו, כל מיני סינכרוניות... אנשים שהופיעו בזמן הנכון... כסף שהגיע יש מאין ברגע המדויק...

דף אופטימי לרגעים הקשים... תזכורות לימים של ספק וחוסר אמונה שלמה...

אני מצרפת קישור לדף שמתחיל דומה וחבל שאביב הפסיקה לכתוב בו... תמיכה מהיקום (אולי כדאי לחבר?)

וגם בלוג ניסים ונפלאות

(וכמובן גם סיפורים קוסמים - אבל זה קצת שונה לכן פתחתי גם את זה... אם נראה לכם מיותר אפשר לחבר...)
סיפורי_פוגית*
הודעות: 377
הצטרפות: 23 אוגוסט 2006, 22:37
דף אישי: הדף האישי של סיפורי_פוגית*

יקום תומך דף מחזק

שליחה על ידי סיפורי_פוגית* »

ניסים קורים!
כל יום!
כבר מזמן אני רוצה לפתוח דף על הקורס בניסים...
הערסית_מהשכונה*
הודעות: 708
הצטרפות: 05 אפריל 2005, 12:16
דף אישי: הדף האישי של הערסית_מהשכונה*

יקום תומך דף מחזק

שליחה על ידי הערסית_מהשכונה* »

כפררה את בונה עלי יותר מידי סיפורי ניסים. אני את רובם כבר סיפרתי והשאר קרו. אבל בכלל בכלל לא לי.אבל אני מנכסת הכל .(לא מהמילה "נאחססס").דווקא סיפורים של עין הרע יש לי הרבה אבל לא נעים מה יגידו עלי בשכונה, אני מנסה כבר שנים ללבוש פרצוף של טובת לב וגרומת נפש! לא הולך! כמו פעם אחת שיצא לי לגור עם שותפה חולת נפש (במקור) בתלאביב (היא דווקא במקור מטיבעון..וואלה רק שלא תיפגשי אותה ברחוב-ישר תזהי!)....והיא היתה קמצנית טיכו. אפילו את הקלמנטינות הרקובות שהיתה קונה בשוק הכרמל היתה שומרת בחדר ונועלת אותו כדי שאני לא אקח. אז שבוע אחד לפני שטסתי לברזיל השארתי לה פתק שיום אחד היא תקום בבוקר ותגלה שנטשו אותה כל הקלמנטינות כולל האגוזים והשוקולדים כולל הכל מה שיש לה בחדר אינשללה טפו טפו.
אחרי חודש חזרתי , התברר שפרצו לדירה . את החדר שלי עם המצלמות וכל הציוד השאירו שלם ואת החדר שלה המלא בקלמנטינות ועין הרע פרצו וגנבו הכל.
אז היא היתה בטוחה ששלחתי אולי מישו לפרוץ לה את הבית
(את אמורה בקטע הזה ליפול מצחוק על השטיח )(לא -כי אני לא ידעתי אם אני אמורה לצחוק או ליבכות)
אבל ישר התקשרתי לאמא שלי המכשפה והודעתי לה שהצליחה לי פעם ראשונה בחיים קללה..ושאולי תלמד אותי עוד כמה טריקים להפטר מהשותפה כולה ולא רק מהציוד שלה!)

טוב ההמשך עוד יותר הזוי ממה שאת רק מדמיינת אבל זה לא קשור בכלל לדף הזה. את רואה איזה נאחסית אני , רצית סיפורים על התגשמות חלומות ואני מספרת לך על התגשמות קללות....
וואלה!
פעם הבאה נעבור לניסים!
לוונדר_סגול*
הודעות: 1068
הצטרפות: 24 ספטמבר 2004, 16:05
דף אישי: הדף האישי של לוונדר_סגול*

יקום תומך דף מחזק

שליחה על ידי לוונדר_סגול* »

אח איזה ערסיסית איזה...
{@
מיכלונת_פה*
הודעות: 314
הצטרפות: 12 אוקטובר 2006, 14:49
דף אישי: הדף האישי של מיכלונת_פה*

יקום תומך דף מחזק

שליחה על ידי מיכלונת_פה* »

אני דווקא צחקתי מזה:
אבל ישר התקשרתי לאמא שלי המכשפה והודעתי לה שהצליחה לי פעם ראשונה בחיים קללה..ושאולי תלמד אותי עוד כמה טריקים להפטר מהשותפה כולה ולא רק מהציוד שלה!)
חוט_השני*
הודעות: 1307
הצטרפות: 02 פברואר 2006, 11:34
דף אישי: הדף האישי של חוט_השני*

יקום תומך דף מחזק

שליחה על ידי חוט_השני* »

אני ממש עכשיו מאוד אשמח לשמוע כמה סיפורי ניסים טובים.
ענת_קדם*
הודעות: 292
הצטרפות: 17 דצמבר 2004, 23:36
דף אישי: הדף האישי של ענת_קדם*

יקום תומך דף מחזק

שליחה על ידי ענת_קדם* »

אני יכולה לספר סיפורי ניסים בלי הפסקה. בכל יום יש נס. כל רגע אני מזמנת לי מפגש מעניין, חניה נוחה וכל דבר שאני צריכה. סיפור קוסמי של פגישה עם בעלי(היום בעלי אז לא)
הכרנו בצבא, היה מתח מסויים ביננו אבל מעולם לא שוחחנו לעומק. מהצד של בעלי יש סיפור מעט שונה-הוא ראה אותי מקפצת לי בשביל ואמר לחבר שלו: "עם כזאת בחורה אני אתחתן"...אבל לסיפור שלי. בשלב מסויים הוא השתחרר לא שמרנו על שום קשר. גם אני השתחררתי וחלפה לה נדמה לי שנה מאז. חברה מהצבא שאלה אותי יום אחד אם יש לי את הטלפון של (נקרא לו די) די? עניתי "לא, אני מעולם לא הייתי בקשר איתו". היא ענתה לי: "אם תראי אותו תביאי לי את הטלפון שלו כי הוא אבד לי". עניתי לה "לא שמעת? אני לא בקשר איתו בכלל כבר הרבה זמן" והיא חזרה על המשפט "אם תראי אותו תביאי לי את הטלפון". אני התייאשתי עניתי :"טוב". הייתי בטוחה שהיא נפלה על הראש. באותו ערב יצאתי לקאמל קומדי קלאב ושם בדרך לשרותים אתם ודאי מנחשים את מי ראיתי..כמובן את די. המומה החלפנו טלפונים. הזמן חלף בערך עוד שנה אני כבר טסתי לטיול ארוך בחו"ל. שבוע אחרי שחזרתי לארץ הוא התקשר פתאום. לא היה לו מושג מה קורה איתי. רצה להפגש. הוא הזמין אותי לעל האש...הסכמתי ואז ביטלתי כי אני גם צמחונית (לשעבר) וגם לא מכירה אף אחד מה יש לי לעשות שם. שנייה אחרי הוא צלצל שוב והזמין אותי במקום לאלי ומריאנו. אני רק אומר שהר' הדרום אמריקאית שלו הפילה אותי לריצפה והשאר הסטוריה. נשואים וחובקים איש קטן.
אגב בשבוע שהייתי בארץ הלכתי לקוראת בקלפים (_אין לי מושג למה) היא פתחה בנושא האהבה ואמרה משהו מהעבר מזל אריה שאת הכרת אבל לא היה לכם ממש קשר יחזור תוך עד 3 ימים ואז שלפה קלף חתונה. אני שכחתי מזה לגמרה ופתאום באמצע הפגישה נזכרתי בזה, סתם מסקרנות שאלתי "מה המזל שלך?" (לא מסוג השאלות שמתאים לי לשאול) הוא ענה אריה, למה? אני נחנקתי ועניתי "סתם.."
חוט_השני*
הודעות: 1307
הצטרפות: 02 פברואר 2006, 11:34
דף אישי: הדף האישי של חוט_השני*

יקום תומך דף מחזק

שליחה על ידי חוט_השני* »

כמה סיפורי ניסים טובים
יש ניסים לא טובים?
:-)
התכוונתי סיפורים טובים על ניסים
הערסית_מהשכונה*
הודעות: 708
הצטרפות: 05 אפריל 2005, 12:16
דף אישי: הדף האישי של הערסית_מהשכונה*

יקום תומך דף מחזק

שליחה על ידי הערסית_מהשכונה* »

אמא שלי מספרת שאבא שלה , שהיה סוחר קטלני חובב ערק וקוסקוס עם דגים, היה לוקח אותה (כשהיתה ילדה) יחד איתו לכל העיסקאות הממולחות , כי היתה עושה לו מזל טוב והיה יוצא מהעיסקה עם סטיפה של כסף ונותן לה קצת בכיס -עמלת מכשפות!ככה לא היה חסר לה כסף אף פעם....
ואני,מה לעשות , יצאתי דומה לסבא במקום לאמא ..(אך..איפה הימים של הערק ..פאסטיס ושישליק על האש)...
מנהל הבנק תמיד היה אומר לי : "וואלק" (היה עירקי) יש לך מלא כסף בחשבון, רק יש קו קטנטן משמאל למספר!!!!
בקיצור מה שרציתי לספר שבשנת "החלפת המחזורים" האחרונה שהיתה לי (ע"ע רודוף .ש.)נפלו עלי כספים מכל מיני מקומות שרק בעתידות של בזוקה מישו היה יכול היה לחזות אותם.
מישו דפק לי את הפז'ו בתאונה האוטו הלך טוטאללוסט זה היה לא מעט זמן אחרי שהתפטרתי מהעבודה וחייתי להנאתי בת"א בין בתי הקפה ולשכת האבטלה האקדמאית ! את הפיצוי על הרכב קיבלתי אחרי חודש ...אבא'שלי אמר לי :"תכניסי אותו בפק"ם חודשי תרויחי שקל בחודש , יותר טוב במצבך , לא לקחת סיכונים") טוב. אז עשיתי מה שאבאשלי אמר לי.
יומיים אחרי אני מתקשרת לבדוק כמה עלתה הריבית , ואני מגלה שהסכום -לא פחות ולא יותר-הכפיל את עצמו!!!
אמרתי לפקידה שהיא טועה ומפגרת והיא טרקה לי את הטלפון. אז התקשרתי לאבא לשאול אותו אם יכול ליהיות שבפקם חודשי הסכום מכפיל את עצמו תוך יומיים!!!! דממה על הקו. ואז הוא התחיל לצעוק..כמעת נחנק לי על בזק, "תגידי את משוגעת...השקעת במניות" אמרתי לו לא מה פיתאום וככה וככה וככה ....
בסוף הוא הגיע למסקנה שהם איפשהו טעו טעטעות פאטאלית בבנק - ופקד עלי לגשת מייד ולהעמיד אותם על טעותם - יענו להפרד מהממון הרב ברוחב לב.
טוב. הייתי ילדה טובה. עשתי בידיוק מה שאבא אמר.
רק שהאילו בבנק חשבו שהשתגעתי ..וכחצי שעה העבירו אותי מפקיד אחד לשני וכל אחד מהם בתורו ניסה להסביר לי שאני לא ממש שפויה . והכסף שיש שם הוא שלי.
בסוף התעצבנתי . אמרתי יופי. אין בעיות .שלי-שלי! מהש'תגידו.....
ככה נהייתי עשירה בין לילה. לקחתי חופשה ארוכה ברחבי תבל ופיזרתי את ממוני עד הגרוש האחרון, וחזרתי ארצה.
אבא שלי עד היום פוחד שיבואומהבנק לעצור אותי ..ומנסה בין לבין להשקיע בפק"ם!
שליחת תגובה

חזור אל “קולנוע / סרטים”