כבר כמעט בבית

אנונימי

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי אנונימי »

{פלוני אלמונית :)
ברכבת, אני עולה ומתלבטת איפה לשבת. הגוף כמו בוחר בעצמו, הנימוקים כן ולא בכלל לא מגיעים עד לראש, כך נדמה, אלא מסתכמים כבר באזור הבטן. ליד זה לא, ליד זאת לא, אלה בוודאי שלא, זה כן.
שני זוגות ספסלי רכבת, תא רביעיה כזה, אתם יודעים, ואת רובם ממלא איש בלבוש יהודי דתי מאוד, שקוע בספר קריאה קטנטן, כנראה ספר קודש. הוא יושב קרוב למעבר. אני נדחקת לספסל שמולו, אל ליד החלון. כאן יהיה בטוח, אומרת לי הבטן שלי. היא פשוט יודעת, הבטן שלי. איש חרדי מבוגר, במקום ציבורי, הוא לא איום עליה. ואכן, המעבר הדחוק פנימה מתבצע בלי שייאלץ אותי ולו לבדל נגיעה בגופו. כל הגודל הזה מצטמצם במהירות ובלי קשר עין ואני עוברת בבטחה. כל זה קורה בלי שבכלל אחשוב. רק כמה דקות אחר כך, כשכבר פיזרתי את איבריי בנינוחות מעט יותר במשכני החדש לשעה וחצי הקרובות, הבנתי את הבחירה שלי. ואז, ניגשתי אל הטלפון הנייד ללעלע עצמי לדעת בין אינספור אנשים בו זמנית מלעלעים גם הם ברשת החמימה העוטפת אותנו ומוחקת מוחותנו, אבל, אויה, הסוללה נגמרת. המטען בתיק. היד מפשפשת. מה זה? מטען אחר. בתי האהובה החזירה לי את המטען שלי, אבל הוא שינה פניו מאוד. החוט שלו באורך הבלתי מובן של חמישה עשר סנטימטרים. מה? למה שמישהו ייצר כזה חוט ולמה היא החזירה לי כזה חוט?
מרימה עיניים אל שמי הרכבת שנראים כעת רחוקים מתמיד. זה גבוה נורא. אהה! אוכל להכניס לשקע הטעינה ולהניח את הטלפון על סורגי מדף התיקים שנמצא מעל לראשי הנוסעים, אוי. מה זה? אה. זה הכובע השחור העגול הענק של האיש. כובע הדתיים שלו. מונח בדיוק במקום היחיד שהחוט הקצר יאפשר.
אני מתיישבת חזרה. קמה שוב. מנסה להרים אותו מעט עם האצבע אבל נבוכה כאילו נגעתי באיבר פרטי, מוותרת, מסתכלת בייאוש אל האיש הקורא בספר התפילה בדבקות.
והוא, למרבה הפלא, חש במבטי, מרים עיניו בשאלה, מתרומם באבירות, לוקח את המטען בלי לבלבל את המוח, מזיז את כובעו בעצמו ומחבר את התקע שלי לשקע הטעינה, ואז מנסה להכניס את הטלפון אל בין שלבי סורג המדף של התיקים. הוא כל כך מנסה לעשות זאת במהירות ובמינימום התערבות בענייניי, בתנועה עיקשת ודחופה, מנסה למצוא מקום ולהצליח להכניס את הנייד אל בין הסורגים ושיחזיקו אותו, ושהמטען עדיין יישאר מחובר אליו, שיש בזה פשוט משהו מנחם ומחמם לב.
כך הוספנו לנסוע, הוא שקוע בספרו ואני לא יודעת את נפשי כי באמת, כבר אין לי מושג איך מנהלים את זמן הלבד המבורך של נסיעה אנונימית בפנים חתומים, זמן שהיה פעם כר המחשבות הכי מוריק והכי שופע גבעות פרחים ומשבי רוח צבעוניים, ללא טלפון נייד ביד. איך קרה השינוי הזה. איך השתלט עליי כך. איך זה קרה? כל כך שקעתי במחשבות הנוגות והעקרות הללו שלא שמתי לב מתי ירד, וכמעט אפילו לא שמתי לב שהתחנה שלי הגיעה.
כשקמתי ונטלתי מלמעלה את מכשיר הטלפון נוכחתי בהפתעה לגלות שלא רק שזה לא הטעין, כל פיסת המתכת המחברת את המטען אל שקע הטלפון הייתה מעוקמת לחלוטין. נזכרתי במאמציו של האיש ולבי עלה על גדותיו בחדוות האנושיות. פשוט כך.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

ברכבת, הבחור מאחורי מקשיב למוסיקה באוזניות והמוסיקה נשפכת מהן על כל סביבותיו, בצלילים מתכתיים שאי אפשר להתעלם מהם.
אבל הוא מקשיב לביטלס. הוא שומע בלק בירד. ואחר כך עוד ועוד. מיקס, לא תקליט, אבל כבר מזמן אני סולחת לו לגמרי.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

ברכבת, אני מוצאת לאט פתרונות לרוב הבעיות פה.
במקום שכל כך מקדש חומריות ומעריך אותה כמו המקום המוזר בו אנו חיים, יהיה פשוט מקסים, נפלא ומוצלח, לעשות פה סדר באמצעות מחיר להתנהגויות לא רצויות בציבור. מספרים יבשים, בלי רגשנות.למשל, את האשה שלושה ספסלים ממני שכבר חצי שעה נותנת בטלפון ייעוץ זוגי לחברתה ובן זוגה החרא הנצלן והמניאק שלמיי הוא חושב את עצמו שככה יעשה לה למה מה קרה, בשאגות שמחוררות קרון שלם על תנוכיו ותופיו, הייתי מתמחרת במאתיים שקל. לא משהו כבד מדי. גזירות שהציבור יכול וכו'. אבל אני לא אתמחר. זה כל היופי בזה. מכונה תמדוד.
א. עוצמת קול. ב. אוצר מילים. אולי ג. , מהירות דיבור. ולכל דבר יהיה מחיר. וכולם יקבלו את זה באותה אדישות בה הם מקבלים את הפוסטמה הזאת שאלוהים יעזור לי.
וכעבור זמן לא רב, ישתרר שקט יחסי.
אני כרגע במצב מכיל לא משהו, וחומל לא משהו, אבל באמת שלציבור בהפרעה שאנחנו, זה יעזור. באמת. זה יעשה סדר. אולי אפילו יש תקדימים לזה בעולם.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

תודה לך, ציקדה שהתיישבה היום מול חלוני באין מפריע ובאין רואה ועושה רעש של עשרה צרצרים בגיל ההתבגרות שבדיוק מתחלף להם הקול. תודה לך, אני אוהבת אותך. הייתי כותבת עליך הייקו לו ידעתי להמעיט במילים. בקיוטו באוגוסט, הציקדות פוצחות בפסטיבל תשוקה חסר מעצורים על כל העצים, והיפנים שהיטיבו כל השנה לכלוא כה יפה את יצריהם , עומדים באזניים כלות בעיניים בולשות בחשכת הענפים, ונפשם מאזינה: מי -מי - מי...
כך הם שומעים אותן, זה מה שהם אומרים שהן אומרות, מי - מי - מי . . . תשאלו ילד יפני, איש עסקים מאופק סבר או סבתא לבושת כחול מעוד לפני המלחמה איך עושה ציקדה, והם יענו ללא היסוס: מי- מי- מי... ואני תמיד חושבת איך הן מזמרות בקיץ היפני הניגר מלחות מגשם חם ממאוויים מי מי מי מי יאהב אותי מי יאהב אותי. אומרים ששם במעבה הצליל מנסר יריעות החשיכה העצומות הן מזמנות אהבה, מתעלסות מתעברות ונופלות מתות. אף פעם לא כל כך הבנתי את הסדר הזה אבל בלילותיה הקודחים של קיוטו כל הלא הגיוני נראה הגיוני לגמרי. דווקא ההגיוני מתקבל שם לא משהו, על גבול הגסות רוח. פעם מצאתי זוג כנפיים שנותרו אחרי ליל אהבה ומוות כזה. קיוויתי שהן שייכות לשני גופים שונים שנפגשו באותו הלילה. עכשיו אני מקווה למצוא אותן ולהחזיק אותן לרגע ביד.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

בתוך הסל מהגינה הקהילתית הייתה קבוצ'ה. הם לא יודעים שקוראים לה כך. רק אני יודעת. כל מכמני יפן הם סוד פרטי ביני ובינה,
והדלעת הכתומה שחייתי עליה שם כמה שנים ברציפות, אשר כעת המתיקה לי סוד בקרקעית הסל מתחת לצרורות הבזיליקום ושאר העניינים המקומיים שמרגשים באופן מקומי, ריגשה אותי באופן לא מקומי כלל. כשבוע עמדה על השיש והסתכלה אליי בדממת זן. אני מעמידה פנים שזה בגלל שקשה לי לחתוך את היופי הזה והיא מעמידה פנים שהיא לא יודעת שזה בגלל שפשוט קשה, לחתוך אותה. העמדת הפנים היא אמנות יפנית עדינה ומפוארת.
לבסוף, החלטתי לבשל אותה כך בשלמותה במים חמים בסיר סגור, עד שתתרכך. וכשהייתה מוכנה, נבצעה ברכות חמימה, ורק מרחמים על הקורא הלא מוגן אמנע מהתיאור של טעמה, מרקמה, צבעיה ומושלמותה.
את הזרעים אספתי בתבונה. מחשבותיי כבר דוהרות קדימה ומנבאות את גינת הירק שלי. רחצתי אותם היטב מכל השיירים, הנחתי על ריבוע מגבת נייר במקום מכובד במרכז השיש שנוקה לכבודם, והתבוננתי בהם, מתייבשים, מתכנסים, ממתינים לייעודם. עוד כמה ימים אאסוף אותם אל צנצנת ואמתין לזמן הזריעה.

זה פשוט מרתק, להתבונן בטימטום מורכב ועשוי היטב כמלאכת מחשבת. זה אפילו כמעט מפעים. זה יכול לספק תעסוקה לכל הקיץ, רק להסתכל בזה ולהשתומם בפליאה כנה. סבתא של חברתי פעם אמרה לה: "אל תספרי דברים רעים על עצמך. אנשים יזכרו את הדבר הרע, אבל לא יזכרו מי אמר את זה".
עליי. קחו.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

לפעמים אני נתקלת בכל מיני הערות כעוסות על רכבת ישראל. אפילו נתקלתי בכינוי "רקבת" וממש נעלבתי בשמה. חמודונת שכזו, מפלסת דרכים חדשות אל העולם שכמוך. אני כל כך אוהבת אותך. ורק רוצה להגיד, מאז שיש רכבת גם לידנו, יש בי סלחנות אין קץ לכל איחור, כל מזגן קר מדי, כל מדבר בקול רם בנייד. טוב אולי הגזמתי. לא כל מדבר בקול רם בנייד. אבל אל זה שבסיפור הבא לגמרי כן. (מציינת שאין בי סלחנות לפקאצות עם הניידים ששמות נעליים על המושב ליד ולא מאפשרות לשבת. אתכן למשל, אני ממש שונאת ואפילו צעקתי על אחת מכן ברביעי האחרון ואלמלא הפתעת הסובבים ומבוכתו של בני הייתי צועקת עלייך עוד, אהבלה. והתשובה ההגיונית ל "את לא אמורה לשים רגליים במקומות שאנשים יושבים" היא לא "תודה", מטומטמת, אלא הורדת הרגליים)
אבל הסיפור הוא לא עליה:

"יעלי" חייך איש כבן ששים וחמש ברביעיית המושבים לידי אל תוך הנייד. אם יש שם שראוי שייהגה בפי הורה לבתו כך, זה השם "יעלי".
"יעלי, שמעתי מאימא שאנחנו באים אלייך בשני.
מה?
אין קליטה. מה?
הלו? יעלי? שומעת עכשיו? הייתה מנהרה. אז שמעתי מאימא...
אין קליטה
יעלי! אימא לא אמרה לך שאנחנו באים בשני?
מה, למה? אה, לא תהיי? רק בשתים עשרה? אז מה עשינו בזה?
מה? רק בשתים עשרה את יוצאת? נו אז... טוב, מה אני אגיד לך, תדברי עם אימא.
הבאתי לך את כל החולצות חורף שרצית. וגם את הטריקואים לרועי.
לא היית צריכה לשלוח תמונה.
אבל כבר קניתי!
לא צריך תמונה אני יודע יפה מאוד!
אז לא צריך!
אז אני אזרוק לפח.
הלו? הלו?

הלו. רועיקי? נו אתה עוד כותב לי את המכתב? כבר נחתתי לפני שעה. הבאתי לך את הסוכריות. אני אוכל לך אותן. אני מתחיל לאכול אותן. מה לא? למה לא? אז תבוא לסבא. הלו? אין קליטה. אני לא שומע.

מבטו חמוץ, מניח בזעף את הנייד על שולחן הרכבת. מתכווץ ונכנס אל תוך עצמו. במסדרון הרכבת עובר חירש אילם חייכן וקופצני. הוא קצת מעצבן אותי. גם כי אני לא רוצה לתרום וכלואה פה במכלאת תורמים, וגם כי הוא עליז מדי. משהו מכוער בתוכי חושב שמבקשי עזרה צריכים להיראות מסכנים. איחסה עליי. לא. באמת.
הוא מגיע אל הסבא הדחוי שמתעורר משרעפיו וקורא בכיווץ גבינים את הפתק שהוא מחזיק מול עיניו. מסיים לקרוא, נעמד מיד, מכניס ידיים לכיסיו ומוציא מטבע של עשר ועוד מטבע של עשר ועוד כמה, ומניח בכף ידו.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

קמו לי ברכבת! קמו לי ברכבת. שכה אחיה. אם כי חיים זה די ההפך ממה שהדבר הזה מבשר. בחור צעיר ממני במעט, מחייך בנועם. מה יש לך. הוא גבר ואת אישה ועוד מתהלכות על פני הארץ כמה בריות שזוכרות את ההבדלים בינינו ומוקירות אותם. למה לקחת את זה למקומות כאלה. התיישבתי בתודה, רפרפתי בריסיי וכשחדלתי מהריפרוף יכולתי לראות יותר בבירור את הסטיקר על קיר הרכבת מולי ''מפני שיבה תקום והדרת פני זקן''. ככה, בלי פסיק. ידעתם שזה משפט אחד? אין לחמוק. אם פיספסת את ההבהרה בחלק הראשון היא תיזרק בך בחלק השני.
ממקום עמדו הוא שוב מחייך בעדינות. מסיט את מבטו ושב ומביט. מחייך בחביבות עדינה. מבטו אומר דבר מה שלא בא לי לשמוע. אני לא פנויה חביבי, בדיוק סיימתי מערכת יחסים ולא התמלאו עדיין מאגרי הסובלנות הנדרשים לדבר הזה צטערת. סע. אבל אני יושבת בשמחה, כי יש לי מה לכתוב. וקשה ככה בעמידה ברכבת להקליד בטלפון הנייד. אז תודה לך.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

הדרך הביתה ארוכה. בחוץ חם, באוטו מזגן. מסתכלת על השעון מסתכלת על מד הדלק מסתכלת על הצג של הנייד. הכול לא לטובתי. הם כבר בבית, אני משתוקקת להביא להם מכל טוב הארץ והדרך מתעקשת על המשך המתפתל שלה, והראש שלי לא מחליט איזו שיחה לנהל עם עצמו: על האין-זמן לעצור בסופר, או על הנזקים שנגרמים למנוע בנסיעה בלי דלק. זו בעצם אותה שיחה, נודניק, אני מתכוונת להגיד לו, כשלפתע רואה מימין הדרך סוכה חמודה ומקושטת ורמז לכל מיני פירות. אני מאיטה ורואה שבפנים יש שטיחים, שומים תלויים, כל מיני קישוטים, אבטיחים בצלים זיתים כבושים ובקיצור כל מגדנות הארץ. אולי אקנה מלון? עוצרת, יורדת. אישה אחת שמאוד חם לה מתקרבת מבפנים אל פתח הסוכה ומחייכת בבקשה בבקשה. נעים להיכנס פנימה. ממש התחושה המזוקקת של אורחת.יש מלון? אני שואלת אותה. ברור שיש, מונח ממש לידנו הרי, אבל רציתי להגיד משהו. והיא עונה "כן" בסלחנות מלאה לשאלה האידיוטית. אנחנו עומדות זו מול זו ואני פתאום נזכרת שזה רמדאן. זה רמדאן עכשיו ואת מוכרת אוכל, כל הכבוד זה בטח קשה.
אני גם קטפתי בבוקר את כל אלה, ברמת הגולן, ענתה, והצביעה אל מדף שלא ראיתי קודם, עמוס דובדבנים.
ואז באתי לפה ועכשיו פה. קודם הייתי בבית ניקיתי את הבית, ועכשיו פה.
בלי אוכל בלי מים? כל העבודה הזאת כל היום? כל הכבוד לך את אישה חזקה.
ברוך השם, היא אומרת. ברוך השם. ומרימה סנטר לכיוון מקומו המשוער של השם הטוב, בלוויית תנועת גבות שובבה שכמו אומרת הגזמת, קטן עליי. בשבילו? הכול! הכול! מה קרה לך. עבודה שיפחיד אותי? קצת חום שיפחיד אותי? ובעודה לא אומרת את כל אלו, פונה אל הבצלים היפים מאחוריה ואומרת לי: אלה שתיים בעשר, ויפים. תראי אותם.
באמת יפים, אני אומרת לה.
אספתי בצלים, מלון, שקלנו, שילמתי. חישבנו לאט יחד בחום היום. היא אחרי מטע דובדבן, ספונג'ה כל הבית וצום, ואני סתם גרועה בחשבון. חישבנו יחד, בקול רם כל אחת בשפתה, ובסוף הרימה אליי מבט ואמרה אני יעני מחזירה לך שניים. כן. היא ראתה את המבט המהסס בעיני, אני לא מצליחה לעשות חשבון פשוט, נהיה לי מערבל בטון בתוך הראש. לא רק בגלל הצום שלה. תמיד. לוקחת ממני את הכסף, מחפשת בקופסא, שולה שקל אחד, אומרת אין, מרימה אלי מבט, מחייכת, אני אומרת לה לא חשוב, לא צריך, פעם הבאה, היא צוחקת, מכניסה יד עמוק לציצי, מפשפשת בזריזות, מוציאה עוד שקל נותנת ומברכת אותי בעליזות וצוחקת עוד. אני צוחקת גם. שתינו עומדות צוחקות. אומרת לי כשניקיתי הבית היום, מצאתי על ה... והיא מחפשת את המילה ואומרת "ארד!" ובהיר לי שארד זה ארץ, מצאה על הארץ, ואז צוחקת ואומרת בעברית מאומצת "כשהילדים שלי אומרים אמא אני רוצה כסף אני צועקת עליהם אין! אומרים לי יש! ומכניסים היד פה שיודעים פה תמיד יש כסף!" היא כל כך מצחיקה וחמודה, ולשתינו כל כך חם ובכל זאת כמה יפה בסוכה הזאת. זו לא באסטה רגילה של אבטיחים, זה סגור אך מאוורר כהלכה, זה מלא בשטיחים, קישוטים תלויים, שקדים, שומים, משהו שם חי ורגוע ונינוח.
השהיתי מבט על הדובדבנים. היא מתרגשת: זה טעים! טעים!! אומרת לי.
כן? אני שואלת והיא עונה לי כן! אני אכלתי! באמת טעים!
ואז שתקה והוסיפה "אתמול. אתמול בלילה אכלתי."נראה לך משנה לי, אחותי? מי יגיד לנו מתי לאכול דובדבנים, תגידי לי. מי?
נכון, ענתה, מי יגיד לנו בכלל מה לעשות, אנחנו. מי?
אנחנו, האדמה אומרת תודה שאנחנו דורכות עליה! הוספתי
השטיח מבסוט! צחקה והגיפה את המחצלת שמכסה על הפתח.
הוצאתי אורנג'דה אשכוליות. הוציאה עראק. הורדנו חזיות, מתוך שלה נפלו עוד כמה גרושים. גילגלנו סיגריה והמשכנו לדבר. אנחנו עדיין מדברות.סתם, לא באמת. אין דבר כזה אורנג'דה אשכוליות.
אחרי שאמרה לי שטעים ושאכלה אתמול וכל זה, קניתי קילו ונסעתי הביתה.
עירית_לוי
הודעות: 4246
הצטרפות: 13 יוני 2004, 20:33
דף אישי: הדף האישי של עירית_לוי

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי עירית_לוי »

כמה טוב שחזרת |L|
יעלי*
הודעות: 663
הצטרפות: 08 אוקטובר 2003, 21:33

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי יעלי* »

תקשיבי, את צריכה להדפיס את שימי קצת כורכום על רקע ניירי ממוחזרי כזה כמו של באופן.
זה עושה להם ממש טוב, לסיפורים שלך.
:-)
אמא_של_מוש*
הודעות: 552
הצטרפות: 15 יוני 2017, 21:53
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_מוש*

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי אמא_של_מוש* »

כמה טוב שחזרת (-:
שיחות*
הודעות: 889
הצטרפות: 17 נובמבר 2003, 23:29

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי שיחות* »

נכון, אני ממש רוצה נייר כזה! מקווה שזה לא ייקר את כל העסק יותר מדי. ( אולי אמרת בצחוק אבל אני ממש רציתי נייר כזה ועכשיו בעזרתך הבנתי למה.)
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי בשמת_א* »

כמה טוב שבאת הביתה {@ כמה טוב לראות אותך שוב {@

"אתמול. אתמול בלילה אכלתי
יכול להיות שלא כולם מכירים את מנהגי הרמדאן.
צמים כל היום, אוכלים רק בלילה.
כמו אצלנו שמחכים לשלושה כוכבים? גם אצלם, עם רדת החשיכה מותר לאכול.
כשהייתי באיסטנבול, בדיוק בזמן הרמדאן, זו היתה חוויה מדהימה. לא נדבר על התחושה העמוקה שגורמת לך להבין שגם את באה מהאימפריה העותומאנית, או איך זה שתל אביבית כמוני מרגישה בבית לשמוע את המואזין 5 פעמים ביום, אבל הקטע הזה שהמסעדות ריקות לחלוטין במשך היום - מלבד תיירים, והמסעדה פעילה ומכינים אוכל, לתיירים בלבד, וברגע שהחשיכה יורדת, ממש תוך שנייה, כל הרחובות מלאים, כל המסעדות מלאות, מה זה מלאות! מפוצצות! עד אפס מקום! הכל שמחה ועליזות והמוני אדם אוכלים בצפיפות גדולה זה ליד זה, מכל טוב הארץ.
שיחות*
הודעות: 889
הצטרפות: 17 נובמבר 2003, 23:29

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי שיחות* »

כן, בשמתי, יודעת, אבל הרגשתי שהיא כן אכלה מאלה ממש, שקטפה באותו הבוקר. עליהם הצביעה ומהם התלהבה ועל זה נבהלה ומיהרה לתקן. ואני מקווה שאכלה מהם! בבוקר!
שיחות*
הודעות: 889
הצטרפות: 17 נובמבר 2003, 23:29

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי שיחות* »

תארי לך, יצאה מהגליל למטע בצפון הגולן לפנות בוקר, עבדה בדובדבנים, חזרה הביתה ניקתה את כל הבית טיפלה בילדים, יצאה לעמוד בבאסטה מי יודע עד מתי בערב. אני מקווה מאוד שזללה קצת דובדבנים.
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

כבר כמעט בבית

שליחה על ידי בשמת_א* »

(-:
שליחת תגובה

חזור אל “בלשנות ולשונאות”