מכת ציצים

רונ_צ'ה*
הודעות: 287
הצטרפות: 20 מאי 2005, 23:08
דף אישי: הדף האישי של רונ_צ'ה*

מכת ציצים

שליחה על ידי רונ_צ'ה* »

אני אישית, לא מבינה את זה - אולי זה כישלון שלי. אני לא חושבת שזה כישלון שלך בכלל. אני לא חושבת שכל אחד מאיתנו צריך להבין את המניעים לכל פעולה שעושה האחר, אני רק חושבת שאנחנו צריכים לקבל את העובדה שחלק מאיתנו עושים דברים שיש להם מטרה, גם כשהיא לא לחלוטין גלויה או ברורה לנו, ולכבד את הבחירות האלה
לי_אורה*
הודעות: 1940
הצטרפות: 12 אפריל 2005, 19:07
דף אישי: הדף האישי של לי_אורה*

מכת ציצים

שליחה על ידי לי_אורה* »

אני לא חושבת שכל אחד מאיתנו צריך להבין את המניעים לכל פעולה שעושה האחר, אני רק חושבת שאנחנו צריכים לקבל את העובדה שחלק מאיתנו עושים דברים שיש להם מטרה, גם כשהיא לא לחלוטין גלויה או ברורה לנו, ולכבד את הבחירות האלה
בדיוק!!!!! |Y| |Y| |Y| |Y| |Y| |Y|
סבתא_לשמונה*
הודעות: 1140
הצטרפות: 02 יוני 2005, 20:32
דף אישי: הדף האישי של סבתא_לשמונה*

מכת ציצים

שליחה על ידי סבתא_לשמונה* »

לי אורה
א. כשאת כבר מוצאת חנות שבה מוכרים בגדים בגזרות שאת אוהבת ובמידה המתאימה לך - תקני הרבה בגדים כאלה, ומדי פעם תיכנסי לחנות לבדוק אם הביאו עוד._
זו הצעה ריאלית ואני נוהגת כך.
את יכולה לתפור בגדים אצל תופרת - היא תתפור לך בדיוק בסוג הבד, בצבעים ובגזרות שאת תרצי.
לא ריאלי - צריך סבלנות לחפש בד ויש רק מעט תופרות, במיוחד אלה היודעות לתפור מכנסיים וחולצות - רובן מתמחות בשמלות, לבוש שאינו חביב עלי. בקיבוץ של בתי היתה תופרת שגם תפרה מכנסיים וחולצות מקסימים אבל עכשיו היא כבר מתקשה בגלל הגיל. בכלל התופרות, כמו הסנדלרים הולכות ונעלמות. נשארו רק אלה המתקנות בגדים בחנויות או תופרות היוקרה.
ג. את יכולה לקנות גם בגדים מעט גדולים יותר ושהתופרת תקטין אותם. ולעתים יש חנויות שבהן עושים במקום תיקונים תמורת תשלום לא גבוה.
אפשרי לפעמים, אבל להקטין מס. 42 ל - 38 או 36 כמעט אף פעם לא יוצא טוב.
ד. וזה רעיון לסטרטאפ - כמו שיש חנויות לשמנות, לפתוח חנויות שמיועדות לרזות. אולי תוכלי לעניין מישהו/י לפתוח חנות שכזו.
אכן, רעיון. אגב, מקום יחידי שגיליתי מתאים לפני כמה שנים היתה החנות של קאסטרו בגן העיר בת"א. עדיין יש לי בגדים שקניתי שם ואכן קניתי מלאי. הם לא היו זולים, אבל גם לא יקרנים מאוד והאיכות מעולה. אינני יודעת מה המצב שם היום. גיליתי גם חנות קטנה שמשתדלת מדי פעם להביא במיוחד בשבילי בגדים לטעמי ולמידתי אבל לא תמיד היא משיגה.
תודה על העצות ותשומת הלב. @}
סבתא_לשמונה*
הודעות: 1140
הצטרפות: 02 יוני 2005, 20:32
דף אישי: הדף האישי של סבתא_לשמונה*

מכת ציצים

שליחה על ידי סבתא_לשמונה* »

לדעתי, הפלורליזם בהופעה ובלבוש הוא משובב נפש, אם כי לפעמים דוחה : גבר בעל כרס המשתפלת עד למותניים לבוש בחולצת טריקו ולפעמים גם במכנסיים קצרים - אולי אין לו בבית ראי מספיק גדול...
המראה של הסיכות והפירסים למיניהם כן מפריע לי, אבל זו בעייה אישית שלי - אם הם מרגישים טוב עם זה, ובכלל בני נוער רוצים להיות חלק מהעדר, זה שלב בהתפתחות, אז שיסתובבו עם זה ואף נערה כזאת אינה מתכוונת להזמין אונס ובוודאי לא מגיע לה שיאנסו אותה.
אשר לקעקועים, רבים מתחרטים עליהם כאשר כבר מאוחר מדי - מה רע במדבקות נייר שניתנות להחלפה ומגוונות הרבה יותרמאשר קעקוע קבוע? המחקרים על דרכי החשיבה בגיל ההתבגרות מוכיחים על חיווט מחדש של המוח ולכן קשה לנו להבין את חלק מבני הנוער לא רק בנושאי הופעה ולבוש.
לילה טוב
הבחירה שלך להתלבש בערב פסח בהתאם לחג ולא בהתאם לנוחיות הצרופה, היא מובנת. הרי גם את רצית להרגיש שחג ולא "סתם יום של חול", אז לפעמים דווקא הויתור על הנוחיות זו הדרך הנכונה.
לי_אורה*
הודעות: 1940
הצטרפות: 12 אפריל 2005, 19:07
דף אישי: הדף האישי של לי_אורה*

מכת ציצים

שליחה על ידי לי_אורה* »

סבתא לשמונה
תודה על העצות ותשומת הלב
תודה {@
וחשבתי על עוד אפשרות: אולי כדאי לך ללמוד תפירת מכנסיים וחולצות? הבנתי שאם תופרים באמצעות דגמים של בורדה, זה הרבה יותר קל. ויש גם אפשרות לפרום מכנסיים ישנים ולהעתיק את הדוגמה וליצור מכנסיים זהים. ואם אין לך כישרון וחשק לתפור, אולי מישהי מבני משפחתך? ואם לא, באמת כדאי להשקיע בחיפוש תופרת טובה. חפשי בדפי זהב.

בהצלחה!
סבתא_לשמונה*
הודעות: 1140
הצטרפות: 02 יוני 2005, 20:32
דף אישי: הדף האישי של סבתא_לשמונה*

מכת ציצים

שליחה על ידי סבתא_לשמונה* »

וחשבתי על עוד אפשרות: אולי כדאי לך ללמוד תפירת מכנסיים וחולצות? הבנתי שאם תופרים באמצעות דגמים של בורדה, זה הרבה יותר קל. ויש גם אפשרות לפרום מכנסיים ישנים ולהעתיק את הדוגמה וליצור מכנסיים זהים. ואם אין לך כישרון וחשק לתפור, אולי מישהי מבני משפחתך? ואם לא, באמת כדאי להשקיע בחיפוש תופרת טובה. חפשי בדפי זהב.
אפילו תפירת כפתור גורמת לי דפרסיה... אני טובה בסריגה אבל תפירה בשבילי היא סיוט. אימי המנוחה ידעה לתפור אבל כל האחרים הם כמוני. אולי באמת אחפש בדפי זהב.
אל_דנטה*
הודעות: 1314
הצטרפות: 22 מרץ 2004, 23:15
דף אישי: הדף האישי של אל_דנטה*

מכת ציצים

שליחה על ידי אל_דנטה* »

דליתוש ב,
אתה חושב שזה היה החלום שלה ? שבתור ילדה היא דמיינה בתענוג איך חותכים בגופה ומכניסים בפנים חתיכה סינטטית? שהיא קיוותה שהשדיים שלה יהיו קטנות כדי שהיא תוכל לנתח אותן?
החלום שלה כמבוגרת, וגם אז אני מניח לא בצורה שאת מתארת אותה (חתיכות סינטטיות וכו'). אני מניח שהיא חשבה שבעלה ימשך אליה יותר, וכל הבחורים הללו שרק נכנסים ושנים לא רואים אותה ממטר ורק משלמים והולכים, פתאום יתבלבלו בגללה, וגם לדואר היא תכנס ולא תהיה יותר קיר אלא דמות שמדברים עליה אחרי שהיא הולכת וגם מול הראי - איזה כיף!
עכשיו מה זה משנה אם זה כתוצאה מניתוח או 15 שנה אצל מטפל לקאניאני או על ידי תזונה?
אינני רואה איך זה מזיק ואני לא בהכרח רואה פתרונות פשוטים וקלים אחרים עבורה. אינני רואה איך זה מזיק לחברה או לפרט.
ההקשר שבו הדברים קורים הוא ברור, היום יש אופציה לעשות ניתוח ולהגדיל את הציצים למי שרוצה.
חלק מהאנשים חושבים שזה יפה, אחרים שזה דוחה. אלא שחושבים שזה יפה, יש להם תת תרבות שלמה משל עצמם עם מגזינים, סדרות טלוויזיה ורפרנסים תרבותיים שלמים שונים משלי.


אספר לך סיפור אישי קטן על פרנויית דימוי האישה בתקשורת.
לפני כמה שנים הייתי מעורב בקמפיין של בטלוויזיה שכולו יועד למפרסמים.
החלטנו להסתלבט על המפרסמים (יש שמועה שהם אוהבים הפוך על הפוך) ועל כך שבסופו של יום, במקום לעשות את העבודה שלהם הם בוחרים באופציה הקלה, ושמים בחורה עם סיליקון למכור את המוצר.
כמובן שבתשדיר, ברגע הנכון, כדי להמחיש 'בחורה עם ציצים מסיליקון' הראנו בחורה עם ציצים מסיליקון.
כל הקליפ הקצר והאידיוטי הראה מנגנון פירסומי שלם של שיווק מוצר דמיוני.
כל כך פוליטיקלי קורקט לא הייתי בחיים כמו בתשדיר הזה. הייתי עם הטובים בעד הטובים ונגד הרעים (בהפוך על הפוך על הפוך). והנה, האימייל הראשון למחרת השידור היה משדולת הנשים שדרשו להסיר את הקליפ הפוגעני לאלתר או ש..
ולמה? כי הראנו בחורה עם ציצים מסיליקון.
מוסר השכל לשנים הבאות: אל תצלם בחורות.
בחורים? אין בעיה. בחורות - לא. למה? כי זו רזה מדי ואיזה מסר זה יעביר, וזו שמנה מדי אז יחשבו אתה מתחנף מדי ועוד ועוד, פתאום כל תמונה מייצגת סטריאוטיפ. (שזה אגב, גם יופי ומעניין ומאפשר הרבה מרחב למשחק)

אינני בשום אופן מתעלם ממשקל הדימוי החזותי בחיינו, בחלקו בעיצוב התפיסה התרבותית שלנו, לטוב ולרע.
אני עוסק בתחום הזה וגם מלמד אותו.
אני רגיש לכך מאוד, מהפרסומות המגעילה לאופנת אירית עם בחורה מגעילה על ספה עד לדיווח חדשות כביכול אוביקטיבי הגורם בעצם בחירת המילים לעיצוב תודעה, אולם אני מתעקש להזכיר לעצמי שכל כך הרבה אנשים הצביעו לליברמן לא בגלל שהוא עבד עליהם אלא בגלל שהם פשוט מסכימים איתו, ופה יש הבדל מהותי בינינו.
דליתוש_ב*
הודעות: 1383
הצטרפות: 14 דצמבר 2004, 11:40
דף אישי: הדף האישי של דליתוש_ב*

מכת ציצים

שליחה על ידי דליתוש_ב* »

ואני לא בהכרח רואה פתרונות פשוטים וקלים אחרים עבורה.
אני כן :-)
לעשות מה שבא לה, כדי לפתח תפיסת ערך עצמי שלא מבוסס (רק, או בעיקר) על נקודת המבט הגברית (ע"פ המוסכמות המקובלות).

שבעלה ימשך אליה יותר, וכל הבחורים הללו שרק נכנסים ושנים לא רואים אותה ממטר ורק משלמים והולכים, פתאום יתבלבלו בגללה, וגם לדואר היא תכנס ולא תהיה יותר קיר אלא דמות שמדברים עליה אחרי שהיא הולכת וגם מול הראי - איזה כיף!

אולי יהיה כיף שבעלה ימשך אליה איך שהיא בדיוק כרגע, ושהבחורים הנכנסים ידברו גם אליה ולא רק עליה, בצורות מגוונות כאישה וכאדם, כשהיא תכנס לדואר היא לא תהיה קיר ללא קשר לגודל השדיים שלה, אלא דמות אנושית בעלת חשיבות וזכאות ליחס. שהיא עומדת מול הראי היא תאהב את עצמה וגופה כפי שהוא.
מה רע?
אני לא אומרת שהיא חייבת לאהוב ולהעריך את עצמה כפי שהיא ואם היא עושה אחרת היא טפשה או שבויה או השד יודעת מה. אני רק אומרת שיכול להיות כיף גם אחרת. ואני חושבת וחוששת שאם אשאל אותה, לא יהיה לה מושג על מה אני מדברת. אני לא חושבת שהיא חושבת שהיא יכולה לחוות תשומת לב אם היא לא כוללת שינוי עצמה על מנת לזכות בה. אני יכולה רק להניח בלי לחשוב שאני צודקת שהיא לא חוותה תשומת לב משמעותית מהסוג שאני מדברת עליו.
אני שיפוטית ומנחשת רגשות ומחשבות של אחרות. אני יודעת. אין לי בעיה עם זה, העיסוק בדוגמאות ספציפיות הוא אמצעי לא מטרה.

בעצם זה שאת נמצאת שם, עם השערות שלך על הרגליים, עם החינוך הביתי, עם המנשא, עם המיטה המשפחתית, עם מה שלא יהיה, כבר נפתחה בפניהם אפשרות.
אולי אני נאיבית. באמת, אני כבר לא יודעת מה לחשוב, אבל אני חושבת שיש עוד דרכים לפתוח אפשרויות, לא פחות יעילות וחשובות.
אולי בעצם בעיני המודעות האישית זו יותר הצידה ופחות הדרך, לא יודעת. משהו כזה.
הדרך שלנו, נרצה או לא, היא דרך קבוצתית, קהילתית, חברתית.
היום קראתי השערה שהתפתחות מוח גדול לעומת גודל גוף נפוצה אצל חיות "קהילתיות" שמעורב באורח חייהן שיתוף פעולה עם אחרים מבני מינם.
ככל שכמות מערכות היחסים שנדרשת עולה, גדל המוח.
אנחנו חיות חברתיות. נקודה.
קהילה יציבה היא תנאי לקיומנו, לטווח הארוך . להבנתי.

הרצון שלי לפעולה חברתית וציבורית בנושאים אישיים לגמרי הוא פרקטי, לא מוסרי.
סבתא_לשמונה*
הודעות: 1140
הצטרפות: 02 יוני 2005, 20:32
דף אישי: הדף האישי של סבתא_לשמונה*

מכת ציצים

שליחה על ידי סבתא_לשמונה* »

אתן כותבות כל הזמן על היופי הנשי וכיצד נשים תופשות את עצמן ומה מעדיפים הגברים.
אתן מתעלמות מהמקבילה הגברית. כיצד גברים תופשים את עצמם - גבוה לעומת נמוך, בעל כרס מול רזה, והכי נפוץ - ההתמודדות עם הקרחת ולפעמים הנסיונות המגוכחים להסתירה במקום לקבל זאת כתופעה טבעית.
וכיצד הנשים תופשות את הגברים מבחינת הצורה החיצונית - נושא שכדאי לחשוב עליו.
(אישית, לי מפריע מאוד מראה של כרס המשתפלת מעל החגורה, כלומר, אינני טובה מהגברים המעדיפים רזות...).
מוכרים לנו בפרסומת את אידיאל הדוגמן, האם אנחנו לא מושפעות מכך?
לי אורה
קראי, בקשה בדף טעויות נפוצות בעברית 3. אני רוצה לכתוב שם על טעות שגם את עושה. הדף הזה אינו המקום המתאים.
לי_אורה*
הודעות: 1940
הצטרפות: 12 אפריל 2005, 19:07
דף אישי: הדף האישי של לי_אורה*

מכת ציצים

שליחה על ידי לי_אורה* »

קראתי וצודקת מאוד.
ארני_ש*
הודעות: 961
הצטרפות: 21 ספטמבר 2003, 07:18
דף אישי: הדף האישי של ארני_ש*

מכת ציצים

שליחה על ידי ארני_ש* »

לימונית , קראתי את ההודעה הראשונה בעמוד , וממש התרשמתי מהתגובה שלך , איך קיבלת את כל ההערות בדף והמחיקות , וכל ההשתלחויות בך , ובמקום לכעוס לקחת את זה פנימה ועשית משהו עם התגובה הראשונית שלך , ממש ממש התרשמתי, חבל שאין לך דף בית , לכתוב לך שם אבל אני לוחצת את ידך בחום, רק בשביל זה כל הדף הזה שווה.
דליתוש_ב*
הודעות: 1383
הצטרפות: 14 דצמבר 2004, 11:40
דף אישי: הדף האישי של דליתוש_ב*

מכת ציצים

שליחה על ידי דליתוש_ב* »

סבתא לשמונה:
אישית, לי מפריע מאוד מראה של כרס המשתפלת מעל החגורה, כלומר, אינני טובה מהגברים המעדיפים רזות
אני לא חושבת שהם "רעים".

ומה מעדיפים הגברים.
אני לא דיברתי על מה מעדיפים גברים. דיברתי על מה "אומרים" לנו שגברים ונשים מעדיפים.
למזלנו הרב, יש הבדל ניכר בין שני אלו בהרבה מקרים.
ובהרבה אחרים לא ממש.

לא בדקתי איך גברים תופסים נשים מבחינה חיצונית. אם כי במסרים הציבוריים הגלויים והסמויים ברור לי שמדובר על התפיסה שמתוארת כתפיסה "הגברית".
מה שהתרבות אומרת על מיתוס היופי הנשי והגברי, מדבר מדמותיהם של גברים ונשים גם יחד ומשפיע על גברים ונשים גם יחד.
תפיסת היופי המקובלת, על-פי הכרותי האישית משותפת גם לגברים וגם לנשים.
התנגדות לנסיונות פענוח וראייה רחבה שלה, קיימת ללא קשר למגדר.

בעצם שאלתי מה אומרת התרבות שלנו (ואנחנו לא חייבות להאמין ויכולות לברור את סדרי העדיפויות שלנו בכל רגע ורגע) על יופי נשי ועוצמה נשית.
(לא יכולה להתאפק- אני שומעת שהיא עושה קשר בל יפרם בין יופי וחולשה. אולי זה רק בראש שלי).

מה היא אומרת על יופי גברי ועוצמה גברית?
על פי הפרשנות האישית שלי, היא אומרת שלהיות גבר יפה זה בטח לא מזיק, אבל ממש לא תנאי ללהשיג אישה (יפה), עוצמה כלכלית, כבוד, זכות להשמע, להנהיג.
בפוליטיקה, בכלכלה, בעבודה, בבית, זה אקסטרא חביב ותו לא .
יש כמובן חריגים ומסרים אחרים ומיתוסים למיניהם גם אצלם וגברים מתמודדים גם הם עם מראם החיצוני, מידת התאמתו למיתוס היופי המקובל בחברתם הנוכחית וההשלכות האישיות של המצב לגביהם.
מה שמעיד מבחינתי על היותם אנושיים :-) ולא על פגם שיש לתקן.

נקודת מבט זו משתנה בזמן האחרון וציינו את זה כאן בדף (ליאורה, נדמה לי)
גברים עוברים ניתוחים פלסטיים, מורטים שיערות, מתאפרים, משקיעים זמן וכסף בביגוד. יש גברים עם הפרעות אכילה, קשיי דימוי עצמי וחוסר בטחון, אונס ילדים ונערים שאינו ניתן לויכוח, הכחשה או התעלמות ועוד.
כמובן, לצד מנהיגות גברית עם מראה חיצוני מגוון מאוד.


מה קרה?
האם ל אידיאל הדוגמן ולחברות המסחריות שעומדות מאחוריו יש קשר לזה?

להבנתי, זו החוליה הנצפית ביותר בשרשרת גורמים ארוכה.
לי_אורה*
הודעות: 1940
הצטרפות: 12 אפריל 2005, 19:07
דף אישי: הדף האישי של לי_אורה*

מכת ציצים

שליחה על ידי לי_אורה* »

_נקודת מבט זו משתנה בזמן האחרון וציינו את זה כאן בדף (ליאורה, נדמה לי)
גברים עוברים ניתוחים פלסטיים, מורטים שיערות_
מודה בהכנעה :-D - אכן אני העלאתי את הנושא והבאתי לינקים לכמה כתבות בנידון. זו אכן תופעה מעניינת. רק בגליון שישבת של הארץ התפרסמה כתבה ארוכה על הזמר היווני שלומי סרנגה ועל כל אמצעי ההתייפיפות שלו: הסרה של כל שיער בחלק הגוף העליון במכון מיוחד (והוא גם הדוגמן הראשי שלהם) אך הוא מדגיש שבניגוד לגברים אחרים הוא מעדיף שלא למרוט את שיער הגבות שלו, את הבגדים שהוא אוהב ללבוש, כמה הוא מכור למכון הכושר וכמה חשוב לו שהוא יראה יפה ואסתטי בעיניו, הוא מספר על הדיאטה שלו ועל התסרוקת שאיתה הוא מזוהה וכו' והוא מאוד שמח שמכנים אותו מטרוסקסואל. מעניין איך הוא מתנהג לאשתו ולבנו וכמה זמן וצומי הוא מקדיש להם וכמה הוא שותף בגידול בנו, בניהול הבית וכו' וכו'. ואני כמובן לא מתייחסת אליו באופן אישי, אלא לתופעה.
אל_דנטה*
הודעות: 1314
הצטרפות: 22 מרץ 2004, 23:15
דף אישי: הדף האישי של אל_דנטה*

מכת ציצים

שליחה על ידי אל_דנטה* »

שלומי סרנגה הוא ערס וככה ערסים התנהגו מימי סן רמו לימנו אנו רק שאז זו היתה ערסיות פשוטה והיום זה פאקינג מטרוסקסואליות. ברררררר.....
השאלה הגדולה היא מה הדבר ההזוי הזה עשה במוסף הארץ? מי הוא העורך הדביל החדש של המוסף? מה זה דה מרקר המגעיל הזה? דה דרייבר?

דליתוש, הפנתי את השאלה אליך בדף אחר: מי זה הם? מה הם אומרים?
דליתוש_ב*
הודעות: 1383
הצטרפות: 14 דצמבר 2004, 11:40
דף אישי: הדף האישי של דליתוש_ב*

מכת ציצים

שליחה על ידי דליתוש_ב* »

אל דנטה, בוקר טוב
אני לא יודעת מי זה הם... באיזה הקשר מדובר? לא הבנתי.
באיזה דף אחר? דיון כללי על נורמות...? ( שם שאלת למה יופי זה רע :-) ואני אענה אח"כ...
בקיצור, הסבר בבקשה.
לי_אורה*
הודעות: 1940
הצטרפות: 12 אפריל 2005, 19:07
דף אישי: הדף האישי של לי_אורה*

מכת ציצים

שליחה על ידי לי_אורה* »

שלומי סרנגה הוא ערס.
לא יודעת. לא אוהבת לכנות אנשים בכינויים כאלה. מכל מקום מה שרציתי להדגיש היה שיותר ויותר גברים, משכבות שונות של העם (וגם זו נקודה חשובה), מקדישים תשומת לב רבה למראה החיצוני שלהם ומוכנים לסבול (מריטת שיער גבות ושיער גוף, ניתוחים פלסטיים ועוד) כדי להיות מתאימים יותר לנורמה אסתטית די חדשה לגברים.
לי_אורה*
הודעות: 1940
הצטרפות: 12 אפריל 2005, 19:07
דף אישי: הדף האישי של לי_אורה*

מכת ציצים

שליחה על ידי לי_אורה* »

ודליתוש, אחלה של עריכה! כל הכבוד על העבודה הקשה, גם המחשבתית (מה להעביר לאן) וגם הטכנית-הביצועית |Y|
איזה כיף שהדף הזה קליל קליל ונפתח במהירות הבזק :-)
סבתא_לשמונה*
הודעות: 1140
הצטרפות: 02 יוני 2005, 20:32
דף אישי: הדף האישי של סבתא_לשמונה*

מכת ציצים

שליחה על ידי סבתא_לשמונה* »

אתמול בערוץ 8 היה סרט על ניתוחים פלסטיים במצרים העתיקה לפני 4000 שנה ! ועל זה נאמר - לא למדו כלום ולא שכחו כלום, או כפי שאמר קוהלת: "אין חדש תחת השמש".
האם קוהלת באמת צודק? אני מקווה שהוא טועה. יש הרבה חדש, בחלקו גרוע אבל בחלקו הגדול טוב. מעמד האישה והילדים הוא אחד השינויים לטובה. כמובן, השואה האקולוגית היא הוא אולי שינוי הגדול לרעה.
סיגל_ב*
הודעות: 3017
הצטרפות: 29 פברואר 2004, 08:57
דף אישי: הדף האישי של סיגל_ב*

מכת ציצים

שליחה על ידי סיגל_ב* »

דליתוש, מעט באיחור אבל לא פחות התפעלות:
כל הכבוד על העריכה המאומצת והמושקעת!
קבלי || || |*| !
דליתוש_ב*
הודעות: 1383
הצטרפות: 14 דצמבר 2004, 11:40
דף אישי: הדף האישי של דליתוש_ב*

מכת ציצים

שליחה על ידי דליתוש_ב* »

תודה!
שירית*
הודעות: 25
הצטרפות: 02 אוגוסט 2005, 22:51

מכת ציצים

שליחה על ידי שירית* »

לא סתם יש קושי לכ"כ הרבה אנשים להכנס להריון.

צודקת, גם אני עדיין לא ראיתי איש בהריון :)
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

מכת ציצים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אשמח אם יומשך הדיון המעניין הזה
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

מכת ציצים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אשמח אם יומשך הדיון המעניין הזה
גמאני
פלונית_אמלוני*
הודעות: 2
הצטרפות: 12 אפריל 2020, 14:30

מכת ציצים

שליחה על ידי פלונית_אמלוני* »

אין שום קשר ללבוש ובטח ובטח אין שום דבר מיני באישה מניקה, כל קשר בין הנקה למין חולה בהחלט!
אני_מליה*
הודעות: 180
הצטרפות: 21 דצמבר 2018, 22:21
דף אישי: הדף האישי של אני_מליה*

מכת ציצים

שליחה על ידי אני_מליה* »

אני כל כך אוהבת בגדים חושפניים! כשהייתי בברזיל אחת ההנאות הכי גדולות הייתה לצפות בנשים וגברים עם גוף לא אמיתי לבושים חשוף חשוף....
שליחת תגובה

חזור אל “תופעות שונות בתקשורת”