אאאאאאה!
רציתי לענות לך,
אל דנטה , לאט ובענין על רשימתך בנוגע לארצי.
רציתי לקרוא את הדף בסבלנות ובאינטלגנטיות.
אבל,
אל דנטה , אז כתבת-
יש לו אחריות עקיפה לקיומו של דני רובס.
אני לא יכולה להשאר אדישה.
הנ"ל אחד הדברים היפים, המתוחכמים, הרגישים והמוכשרים שצמחו פה.
כן, פטפטן וטרחן לא קטן.
ואפילו אלה לא מורידים לי ממנו.
אני יכולה להפנות אותך לשירים מסוימים.
<יערת להרגע>...
אורי, כן- צודק, האישה בשיר לא פסיבית. אני פשוט חושבת, שהדמות של הגבר בשיר היא זאת שמתמודדת, היא הפעילה רגשית, על האישה אנחנו לא יודעים דבר, ולכן היא כמו פסיבית בעיני. המעניין הוא מה יעש הגבר ומה יש לו להגיד על כך.
איך אתה יכול לאמר שהיא בוגדת בבעלה?
אסור לאישה שבעלה נהרג, ואפילו בקרב, להזדיין??
כן, עם החבר שלו. מי אמר שזה שלילי בהכרח.
מענין התיאור שלך על העלק רגישות של שלמה.
אני פשוט תוקפת את זה מכוון אחר. הוא לא בן זונה, הוא גבר, ובמיוחד טעון מינית. בלתי פתור. והוא מביא את זה ליצירה שלו, ולפני כן לחיים. לא יכולה לשפוט אותו, יכולה לכבד את זה שהוא מספר לי את כל זה.
בקשר לתדמית שלו, אני כבר שמתי לב, שלדמויות מפורסמות יש מה שנקרא "פרסונה", והיא התדמית שנבחרת בקפידה ע"י מנהלים אישיים ואנשי מקצוע אחרים. ריטה לא כזאת מלכה, דודו טופז לא כזה מניאק, שלמה ארצי לא כזה ישראלי, ומה שבטוח הם הרבה יותר רבגוניים ממה שמראים לנו.
אבל תקשורת צריכה להיות שטוחה, וצריך להיות בה פילוח-
כדי שנבדיל "מוצר" אחד ממשנהו, במקרה זה זמרים, הם עוטים על עצמם דמות, שיש בה ייחוד, שיזהו אותה, שיזדהו איתה.
התחפושת של שלמה היא ג'ינס, מגבת, בקבוק מים וחבר'ה שהולכים סביבו-מאוחריו, ויפה אמרת, שגם עוד שתי בנות קיבוצניקיות זרוקות מאחור.
פורנוגרפ או לא? עובדה שהמון אנשים מזדהים עם הטקסטים, כנראה יש עוד איזה פורנוגרפ או שניים בארץ, או לפחות צורכי-פורנו.
מלעשות.