מהגרי העבודה ומדינת ישראל

שליחת תגובה

כולנו משפחה אחת
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מהגרי העבודה ומדינת ישראל

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי אבישג_א* » 21 אוקטובר 2012, 12:01

טלי, תהיי בריאה, באמת (-:

ואם עדיין משעמם לך ובא לך איזו מריבה פוליטית טובה על הבוקר את מוזמנת לדף לא יכולה לחיות בארץ הזאת יותר
יהיה לך ממש כיף שם

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 21 אוקטובר 2012, 11:45

סוף לאגדה אודות חלקם הנמוך של המסתננים בפשיעה, לכאורה.
"ככל שאנחנו ניגשים ומפלחים את עבירות האלימות הקשות, את עבירות המין הקשות, את אירועי השוד הקשים, הנתח שלהם הוא הרבה יותר גדול והרבה יותר דרמטי. אם אני אקח רק את שנת 2012 ... המעורבות שלהם באירועי השוד שאנחנו יודעים עליהם ומטפלים בהם היא עברה את 60% מסך כל אירועי השוד בתא השטח הזה ... מעשים של שוד אלים באמצעות סכין, שוקר חשמלי, גז מדמיע או מכות, או בחבורה ... אירועי אונס ומעשי סדום בכוח, המעורבות שלהם כבר מזמן חצתה את ה-60%."
וגם בפשיעה הכללית, ולמרות שלא מדווחות עבירות בין מסתננים לבין עצמם, בדרך כלל:
"שכאשר אוספים את נתוני התיקים על כלל המדינה (לפי נתוני 2009, בהם השתמש נתן), שהם 1,433 תיקי מסתננים מתוך 403,515 תיקים בסך הכל, העומדים על 0.35% מכלל התיקים. ומשווים אותם לשיעור המסתננים בכלל האוכלוסייה, (19,605, מתוך כ 7.5 מיליון אזרחים)המגיע לכדי 0.26%, מתברר שלמרות הכול חלקם של המסתננים בפשיעה הארצית גדול הרבה יותר משיעורם באוכלוסייה"
הניתוח המלא באתר מידה

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 ספטמבר 2012, 19:56

באמת השם מטעה. מה זה מהגרי עבודה? אחרי העבודה הם חוזרים הביתה? אם הם לא מוצאים עבודה הם חוזרים לאפריקה?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 25 ספטמבר 2012, 15:37

בתקרית ביום שישי האחרון בגבול מצרים נודע כי המחבלים עקבו אחרי מסתננים מאפריקה, תקפו את חיילי צה"ל בזמן שהגישו למסתננים מים ולמעשה ניצלו את הסיוע ההומנטרי שהגישו חיילי צה"ל למסתננים על מנת לפגוע בחיילים היקרים.

מן הראוי שכל אותם "פעילי זכויות אדם" וארגוניהם השונים, אותם פוליטיקאים ואותם אנשי תקשורת שרק מספר ימים לפני התקרית הטיחו הכפשות בחיילי צה"ל, כינו אותם יודו-נאצים, השוו את פעילות חיילי צה"ל בגבול מצרים לפעילות החיילים הגרמנים במלחמת העולם השנייה, להקדיש את יום כיפור גם כדי לעשות חשבון נפש על קריאותיהם והשוואותיהם אלו.
בפעם הבאה שמישהו ישווה או ירמוז על השוואה של חיילי צה"ל לנאצים ויטען כי צה"ל לא מגיש סיוע הומנטרי למסתננים, הזכירו להם את השם נתנאל יהלומי ז"ל.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי חוט_השני* » 14 מאי 2012, 09:07

תודה על הפרסום, עצוב לקרוא

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טול_טול* » 14 מאי 2012, 01:19

כן, השם בעייתי ועושה ומערבב בין סוגים שונים של אנשים שהגיעו לכאן מסיבות שונות, עם בעיות שונות ומעמד שונה מבחינה חוקית.
אבל יש בעיות הרבה יותר גדולות בדף הזה מאשר השם שלו....

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי צוויליך* » 13 מאי 2012, 23:44

תוהה לגבי שם הדף:
מהגרי עבודה זה לא בדיוק פליטים, מה?

זה לא (לדוג') תאילנדים לעומת סודנים?

צוויל

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טול_טול* » 06 מאי 2012, 22:35

_ובדיוק היום פרסם פרופ' דוד אסף בבלוג שלו את הפוסט שכתב בנו החייל על ה"מסתננים" - פוסט לא דעתני בכלל רק הלום מציאות ונוגע ללב:
http://onegshabbat.blogspot.com/2012/05/blog-[po]post 05[/po].html_
תודה על הפרסום, עצוב לקרוא.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מישי* » 06 מאי 2012, 21:01

לפעמים הנחות היסוד שלנו בנוגע לאנשים מסויימים, מפריעות לנו לשמוע את שהם אומרים באמת.
לפעמים אנחנו מנסים בכל מאודנו לתקשר עם מישהו חרף כל הנחות היסוד שלנו ומגלים שאין לו שום נכונות, או יכולת, לדיאלוג אמיתי. מצער

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 06 מאי 2012, 20:24

מישי
אני מצטערת שאת חשה כך.
אני בטוחה שאםתעברי שוב על הדברים, תראי שלא טענתי כאלו טענות, חלילה.
לפעמים הנחות היסוד שלנו בנוגע לאנשים מסויימים, מפריעות לנו לשמוע את שהם אומרים באמת.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מישי* » 06 מאי 2012, 20:14

_מישי
אני איתך_
אם כך אני ממש לא מבינה את האופן שבו את בוחרת להציג את הדברים,
את האופן המגמתי שבו את מתארת את המצב כאילו האנשים הללו אשמים במצבם, ובמצבנו.
ועדיין לא הבנתי את האנלוגיה הביזארית שבה השתמשת ואשר בה השווית את ה"בעיה" ל"זבל", כך שמשתמע של"בעיה" יש מחלות מין ונטיות לתקיפה מינית.
אני מרגישה שאת מיתממת ומתחמקת מהדברים, כי נראה לי שכבר מזמן הבנת מה אני מנסה להבין, ועדיין אינך עונה

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 06 מאי 2012, 17:51

מישי
אני איתך, והלוואי שאני טועה, והלוואי שיקרה משהו לפני שעוד יקרה משהו :-\

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מישי* » 06 מאי 2012, 14:58

הממסד לא יעשה כלום, כל עוד האנשים שותקים, ובעיקר האנשים ה"חשובים", אלא שאלה לא גרים בדרום תל אביב.
הממסד לא עושה כלום גם כשכל האנשים ה"חשובים" יוצאים במאות-אלפיהם לרחוב וצועקים כל הקיץ.
ככה ששוב להפיל את האחריות על קבוצות שונות באוכלוסיה - והפעם על צפונים תל אביבים - זה ממש לא לעניין, פשוט כי כבר הוכח שאפשר לצעוק עד מחרתיים ולממסד זה לא משנה בשיט.
אגב, האנשים שאני מכירה שפנו שוב ושוב לחברי כנסת וגם לגופים ציבוריים ופרטיים שונים כדי לנסות לקדם את בעיית הפליטים גרים בכל מיני מקומות.
חלקם צפונים מתל אביב ומכל מיני ערים מדושנות, חלקם אקטיביסטים צעירים שגרים בפלורנטין, בשכונת שפירא ובעוד מקומות שבהם נתקלים יום יום ב"בעיה".

חלילה לא ניסיתי להצדיק את האלימות. אבל את לא חושבת שזו בעיה, שכותבים רק על האלימות של תושבי השכונה, בלי לתאר את הרקע? זה רק תורם לתאוריה של האנשים ש"הכל גזענות". סתם, אנשים השתעממו, אז הם הלכו לשרוף כמה כושים. את לא רואה בעיה בכך שאנשים כאן לא ידעו את הרקע למעשה?
אם כבר את מתארת את הרקע למעשה, לעניות דעתי את משמיטה את החלקים החשובים ביותר.
הפשיעה החמורה (שאיני מצדיקה אותה) היא תוצאה, סימפטום.
הרקע האמיתי הוא שנותנים להם להיכנס ואז מתעלמים מקיומם ולבסוף המצב מידרדר ואז האוכלוסיות החלשות יוצאות זו נגד זו.
למה לתאר רק חלק קטן מהתמונה? רק את החלק שמלבה שנאה כלפי צד אחד בסיפור הזה? יש בו צדדים רבים, לא רק שניים.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 06 מאי 2012, 13:07

הממסד לא יעשה כלום, כל עוד האנשים שותקים, ובעיקר האנשים ה"חשובים", אלא שאלה לא גרים בדרום תל אביב.
ואנשים גם לא כל כך יודעים.
ומי שיודע, מעדיף לחשוב שכל הטענות נובעות מגזענות, מכיוון שאחרת, מה זה אומר עליהם, שהם מתעלמים ככה מהמצוקה?

חלילה לא ניסיתי להצדיק את האלימות. אבל את לא חושבת שזו בעיה, שכותבים רק על האלימות של תושבי השכונה, בלי לתאר את הרקע? זה רק תורם לתאוריה של האנשים ש"הכל גזענות". סתם, אנשים השתעממו, אז הם הלכו לשרוף כמה כושים. את לא רואה בעיה בכך שאנשים כאן לא ידעו את הרקע למעשה?

ושוב - אני לא מצדיקה. אבל אם הבעיה לא תטופל (כן, ע"י המדינה), אז האלימות רק תגבר והלהבות רק יעלו. ככה זה בדרך כלל, עם בעיות. הזבל לא נעלם, גם כשאתה מתעלם ממנו. ובסוף גם החצרות של השכנים מהדרות עולות על גדותיהן מרוב זבל, והוא גולש. וכבר לא ניתן להתעלם ממנו. האם אנחנו צריכים להגיע לשם? למרבה הצער, נראה שכן :-\

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מישי* » 06 מאי 2012, 10:44

_מי צריך לקחת אחריות על מצבם?
לדעתי המדינה. לא?_
ודאי שזה מה שאני חושבת.
רק לא הבנתי איך יכול להיות שאת חושבת את זה, כאשר כמעט כל דברייך מופנים לתיאור הבעיה ("הזבל" כדברייך) כנעוצה באנשים עצמם.
הרי הזבל הוא זה שיש לו איידס ותוקף מינית, ולא המדינה... כך באנלוגיה שלך.
למה את לא קוראת אם כך לממסד להתנער ולעשות משהו?
למה את מתמקדת בדברייך באנשים האומללים ולא במישהו שיש לו כוח לטפל בבעיות?
ולמה, למשל, בתגובה לכך שהשליכו בקבוקי תבערה על בתים וגני ילדים של חפים מפשע, במקום לקרוא למדינה לטפל במצב את מגיבה בכך ש"זה היה בתגובה לאונס של בחורה".
האם זה מצדיק פגיעה בחפים מפשע? פוגרום?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי אלה_לי_לה* » 06 מאי 2012, 10:21

פנינית - תודה על הפרסום

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פנינית* » 06 מאי 2012, 09:12

ובדיוק היום פרסם פרופ' דוד אסף בבלוג שלו את הפוסט שכתב בנו החייל על ה"מסתננים" - פוסט לא דעתני בכלל רק הלום מציאות ונוגע ללב:
http://onegshabbat.blogspot.com/2012/05/blog-[po]post 05[/po].html

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מסתננת* » 05 מאי 2012, 23:12

אם כך, אני פשוט מחברת את הדברים - יש בעיה, הבעיה משולה לזבל, הבעיה היא בהתנהגות המדינה - אם כן יוצא מכך שהתנהגות המדינה היא הזבל (-: לא כך?
או כמו שמסיימים הוכחות מתמטיות מ.ש.ל (מה שצריך להוכיח)

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 05 מאי 2012, 21:07

מי צריך לקחת אחריות על מצבם?
לדעתי המדינה. לא?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מישי* » 05 מאי 2012, 21:02

_בל מה ההבדל בין האנשים שהם הבעיה לבין הבעיה? האנשים הם זבל יוצא מכך.
ואם האנשים אינם זבל, עולה שהבעיה נעוצה במקום אחר - למשל בשלטונות הישראליים והמוניציפליים במקומות בהם חיים הפליטים/מסתננים._
טענה שהעלתי שוב ושוב ולא זכיתי לתגובה עליה.
הבעיה היא לא האנשים אלא מצבם. ומי צריך לקחת אחריות על מצבם?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 05 מאי 2012, 20:42

אני לא אוהבת ניסוח שמקביל אנשים לזבל. לא מכבד בעיני.
אה יופי אז הנה משהו ששתינו מסכימות עליו! |יש|

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי נעמי* » 05 מאי 2012, 20:31

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

זהו כלי שמאפשר לכן להתעלם מן הבעיה.
אני לא מתעלמת. אני לא אוהבת ניסוח שמקביל אנשים לזבל. לא מכבד בעיני.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 05 מאי 2012, 20:15

אם אתן נורא רוצות לחשוב שאני (ואנשי השכונות) הם גזענים, ברור שלא אצליח לעמוד בדרככן.
זהו כלי שמאפשר לכן להתעלם מן הבעיה.
הרי הכל בסדר: יש רק אנשים טובים, שמחפשים עבודה, ומנהלים חיים שקטים בקרב שכניהם.
אחרת, עוד תצטרכו לקחת חלק בטיפול בדבר הזה... לא. יותר טוב לחשוב שהכל בסדר, ושאנשים סתם גזענים.
אני חושבת שאין לכן מה לחפש כאן בדף. תחזרו לחיים השקטים והטובים שלכן, ואל תטרידו את עצמכם בבעיות לא קיימות, שאין צורך שאף אחד יטפל בהן. הכל בסדר!

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מסתננת* » 05 מאי 2012, 19:56

אבל מה ההבדל בין האנשים שהם הבעיה לבין הבעיה? האנשים הם זבל יוצא מכך.
ואם האנשים אינם זבל, עולה שהבעיה נעוצה במקום אחר - למשל בשלטונות הישראליים והמוניציפליים במקומות בהם חיים הפליטים/מסתננים.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי נעמי* » 05 מאי 2012, 19:53

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הדימוי של זבל הוא דווקא מושלם, מבחינתי.

זבל=בעיה - כן?
ומהי הבעיה הזו? הרי אלה אנשים . נכון, הם פליטים/מהגרים/מסתננים/מהגרי עבודה.
אבל קודם כל, הם בני אדם.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 05 מאי 2012, 18:57

הדימוי של "זבל" אינו מתאים כאן
הדימוי של זבל הוא דווקא מושלם, מבחינתי.
הוא מתאים מאוד להמחיש כיצד אף אחד לא רוצה להתמודד עם הבעיה, כולם משתדלים שלא לראות, חוץ ממי שלא יכול להתעלם, כי הזבל מוטל לפתחו.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי נעמי* » 05 מאי 2012, 18:42

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

כלומר, האם התכוונת לטקסט הבא:

אז איך קוראים למי שזורק את הבעיה שלו בחצר של מישהו אחר, ואז כועס עליו כשהוא מנסה להוציא את הבעיה מהבית אל הרחוב? ואם לבעיה גם יש קרוב לוודאי איידס והוא תקף מינית את החצר?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי נעמי* » 05 מאי 2012, 18:39

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

כלומר זבל = בעיה?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 מאי 2012, 18:28

זה אפילו לא אלגנטי מעט ההסבר הזה על ההבחנה בין "הבעיה" לבין האנשים שהם הבעיה.
אבל זה טוב כי לפחות זה מעיד על הבנה שהדימוי של "זבל" אינו מתאים כאן - עדיף מאוחר מלעולם לא...

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 05 מאי 2012, 18:15

האם במילה זבל התכוונת לפליטים? מסתננים? מהגרי עבודה? או שהתכוונת למישהו אחר?
אמרתי וחזרתי ואמרתי (כנראה לא מספיק בברור):
התכוונתי לבעיה . הבעיה של מאות אלפי אנשים חלשים (גם פיזית), שאין להם עבודה ואין להם כסף, שהמדינה הישראלית לא מספיק חזקה כדי לטפל בהמונים שהם, ועל כן הם חווים קושי נפשי רב, ומצבים קיומיים לא פשוטים.
כל זה בחצר האחורית של מדינת ישראל, כמובן, ולא ברמת אביב ג', כמובן, חלילה....

(הנה עוד 3 פעמים שניסיתי לומר את זה, אבל לא הובנתי. מקווה שכעת פירטתי והבהרתי כמו שצריך
המשל התייחס לבעיה , ולא לאנשים.
הבעיה היא הזבל, ולא האנשים.
קיימת בעיה של אוכלוסיה חלשה, מכל הבחינות (גם פיזיולוגית), והבעיה הזו מוטלת לפתחה של החלק בחברה הישראלית שהוא הכי חלש ממילא.)

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 מאי 2012, 17:13

לכל מי שפספס, חובה לראות באינטרנט באולפן שישי של חדשות ערוץ 2 כתבה על המסתננים. בתוך הכתבה היה קטע שלא ניתנה לו תשומת לב מספקת. הופיע שייך מזוקן, אולי סוכן החיזבללה, אולי סוכן האחים המוסלמים, ואולי סתם מטיף מוסלמי עצמאי. הוא לא התבייש להתריס במפורש - זו לא הארץ שלכם. זו לא הארץ של היהודים. זו הארץ של אלוהים (אללה), ולכן הארץ שלו.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי נעמי* » 05 מאי 2012, 17:01

מה יש כאן לשאול?
פלוני אלמונית, אולי לך זה ברור. אני רוצה לקרוא את התשובה של טליה אלמתן לשאלה הישירה שלי:
האם במילה זבל התכוונת לפליטים? מסתננים? מהגרי עבודה? או שהתכוונת למישהו אחר?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 מאי 2012, 16:36

טליה, אשאל אותך ישירות:
מה יש כאן לשאול? זה ברור. פליטים, מסתננים ובכלל בני אדם לא אונסים ואין להם איידס. רק לזבל יש איידס, והוא תוקף מינית.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי נעמי* » 05 מאי 2012, 15:10

אז איך קוראים למי שזורק את הזבל שלו בחצר של מישהו אחר, ואז כועס עליו כשהוא מנסה להוציא את הזבל מהבית אל הרחוב? ואם לזבל גם יש קרוב לוודאי איידס והוא תקף מינית את החצר?
טליה, אשאל אותך ישירות: האם במילה זבל התכוונת לפליטים, או מסתננים או מהגרי עבודה? או שהתכוונת למישהו אחר?

< ולא, אני לא טרול>

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי ???* » 05 מאי 2012, 14:46

באמת איך קוראים למישהו הזה שבסך הכל זורק את
הזבל שלו
בחצר של מישהו אחר?
ומי זה או מה זה ה-

זבל
הזה?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי ???* » 05 מאי 2012, 14:44

אז איך קוראים למי שזורק את הזבל שלו בחצר של מישהו אחר, ואז כועס עליו כשהוא מנסה להוציא את הזבל מהבית אל הרחוב? ואם לזבל גם יש קרוב לוודאי איידס והוא תקף מינית את החצר?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מישי* » 05 מאי 2012, 14:43

קיימת בעיה של אוכלוסיה חלשה, מכל הבחינות (גם פיזיולוגית), והבעיה הזו מוטלת לפתחה של החלק בחברה הישראלית שהוא הכי חלש ממילא.
נכון. זו טענתי בדיוק.
מי אחראי למצב האבסורדי הזה, שבו החלקים הכי חלשים של החברה גם מנוצלים וגם משוסים זה בזה מרוב יאוש ותסכול?
מי שאמור לטפל בעניינים ולא עושה זאת.
השלטון, שלא נוקט שום עמדה או פעולה לעשות משהו עם האוכלוסיה החלשה שנכנסת לארץ.
השאלה מה את חושבת שזה נותן, להטיל את מלוא האחריות על אותם חלשיפ שאין בכוחם לעזור לעצמם?
ומה זה נותן להסית כנגדם ולהשוות אותם לזבל, על כל המשתמע מכך?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מישי* » 05 מאי 2012, 14:40

לא השבת לשאלתי - האם הבנו לא נכון את האנלוגיה שבה את משווה את אותה אוכלוסיה חלשה לזבל?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 05 מאי 2012, 10:28

קיימת בעיה של אוכלוסיה חלשה, מכל הבחינות (גם פיזיולוגית), והבעיה הזו מוטלת לפתחה של החלק בחברה הישראלית שהוא הכי חלש ממילא.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מישי* » 04 מאי 2012, 22:12

אז איך קוראים למי שזורק את הזבל שלו בחצר של מישהו אחר, ואז כועס עליו כשהוא מנסה להוציא את הזבל מהבית אל הרחוב? ואם לזבל גם יש קרוב לוודאי איידס והוא תקף מינית את החצר?
האם הזבל באנלוגיה הזו הוא לא זר/מסתנן/פליט שגם חולה באיידס?
כי אחרת באמת לא הבנתי מה את אומרת ואודה לך אם תנסחי מחדש.
עשית אנלוגיה מאוד ברורה למיטב הבנתי

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 04 מאי 2012, 15:36

שירה
לא ולא. זה התפקיד של מג"ב.
וואלה, צודקת!
בתור מי שהיתה שם כבר כמה פעמים במרק לוינסקי, ולבה עמוק עם הפליטים, אני יכולה לומר שלא הייתי מתחלפת בחיים עם תושבי שכונות הדרום.
תודה על דבריך הכנים.

טול טול
למי שלא עקב מאוד באדיקות נראה כאילו כל הציטוטים והתגובות שלך הן אלי בעוד שרק הפסקה הראשונה מתייחסת לדברים שאני כתבתי.
את צודקת. "החיפזון מן השטן" - אקפיד יותר!
מתנצלת מעומק הלב על הטעות בייחוס הדברים, שלא אחזור עליה, כדי שלא להשריש אותה. נראה שמי שבוחרת להסתתר מאחורי כינוי אלמוני יודעת מה שהיא עושה, שכן שכחתי את הכינוי שלה וזכרתי את שלך, ועל כן ייחסתי לך את צורת הדיון הקלוקלת שלה :-( מבקשת סליחה על הטעות שלי.
("החיפזון מן השטן" תופס גם לגבי הניסוח של משל הזבל, כמובן...)

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טול_טול* » 04 מאי 2012, 15:12

טליה,
את מגיבה אלי ואל אחרים באותה תגובה, משפט ממני ומשפט מאחרים, מה שבאמת גורם להוצאה מההקשר של הדברים. למי שלא עקב מאוד באדיקות נראה כאילו כל הציטוטים והתגובות שלך הן אלי בעוד שרק הפסקה הראשונה מתייחסת לדברים שאני כתבתי. שאר הפסקאות מצטטים את מישי.

את יכולה לספר לעצמך סיפורים עד מחרתיים, כדי להרגיע את עצמך שאת לא נוהגת איפה ואיפה, שאת לא עיוורת לאלימות כלפי סוג חד מסוים של אנשים, אבל את בדיוק זה.
אני לא יודעת מאיפה את מביאה את זה, זו פעם ראשונה שאני מגיבה באתר על דברים שאת כתבת, בעבר הגבתי בדף הזה (ולא באף דף פוליטי אחר באתר), אבל לא באופן אישי לדברים שכתבת. גם כאן הגבתי באופן אישי אליך ולא בהכללה לקבוצה של אנשים שאת אולי משתייכת אליהם, גם התגובות של אחרים בדף היו אליך אישית ולא לקבוצה.


_כשאת משווה אדם ממוצא מסוים לזבל
ועכשיו עשית מעשה עיתונאי: הוצאת מילים מהקשרן. שוב לא יפה בעיני.
הבעיה היא הזבל, ולא האנשים.
עם זאת, אתן לך את הספק, שאולי באמת לא הבנת. ועל כך אני מצטערת - שיותר הגיוני שתייחסי לי את האמירה המכוערת יותר._
אני אשמח אם תצליחי להסביר אחרת את המשפט שלך: אז איך קוראים למי שזורק את הזבל שלו בחצר של מישהו אחר, ואז כועס עליו כשהוא מנסה להוציא את הזבל מהבית אל הרחוב? ואם לזבל גם יש קרוב לוודאי איידס והוא תקף מינית את החצר?_ כי אני לא הצלחתי להבין אותו בשום דרך אחרת, לכן גם שאלתי: _טליה את עוצרת רגע לפני שאת כותבת? , כי קיוויתי שזה רק נפלט לך ולא באמת התכוונת לזה כמו שזה יצא.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי שירה* » 04 מאי 2012, 14:27

כבר לפני שנים היה צה"ל צריך למנוע את ההפקרות של גבול פתוח, שדרבנה עשרות אלפים לזרום לישראל
לא ולא. זה התפקיד של מג"ב. לצה"ל תפקידים אחרים לגמרי. בכל אופן, ככה זה אמור להיות במדינה נורמלית אבל שלנו לא נורמלית. מתקשה להבין איך משפטן יכול בכלל לכתוב דבר כזה.

אלה שנמצאים כאן צריכים לקבל היתרי עבודה, תוך ניכוי אחוז משמעותי משכרם, שיוחזר להם עם העזיבה...
בהינתן שגם כך אלה שעובדים מנוצלים עד עפר, ניכוי משכרם ישאיר אותם כנראה במינוס. זה לא רעיון טוב בכלל. שוב, הצעה לא חוקית. האיש אמור להיות משפטן אבל שלטון החוק נעצר אצלו מול הפליטים. אסור לנקות מהשכר לגנבים ממקום העבודה אז למה לפליטים מותר? כי זה מכשיר נוח שאיש לא ימחה עליו?

בתור מי שהיתה שם כבר כמה פעמים במרק לוינסקי, ולבה עמוק עם הפליטים, אני יכולה לומר שלא הייתי מתחלפת בחיים עם תושבי שכונות הדרום. כשאני חוזרת לביתי בתל אביב, רחוק משם, אני נושמת לרווחה. יש שם קבוצה ענקית, אבל ממש ענקית, משועממת מאוד, אפס תעסוקה ועניין, ובלי גרוש על התחת. כמה טוב יכול לצאת מזה?
אף אחד לא רוצה לחיות בסמיכות לאנשים שמצוקה כזו. מהתרחשות כזו נולד הביטוי "עניי עירך קודמים". כי טיפוח עניי עירך משרת קודם כל אותך. אבל במקרה הזה, לא משנה כמה מרק אחלק, וכמה אהבה אתן לאנשים הללו, הבעיה הזו לא תיפטר ככה. נדרשת התערבות ממוסדת וזו איננה מגיעה.

אני חושבת שלבי יכול להיות גם עם הפליטים וגם עם תושבי השכונות. במילים של בן דרור ימיני אין את החלק הראשון. הלב שלו רק במקום אחד, כאילו שזה עולה כסף לחוש אמפטיה גם אל הצד השני.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 04 מאי 2012, 13:54

"גם אותי הסיפור של רומן מרגש, סיפרה לי השבוע ורדי, משכונת קרית שלום. אני בעד השארת רומן עד סוף הלימודים. לא לנצח. ביקשתי מהחברים שלי לבוא לדרום העיר. אין להם מושג מה קורה שם. הצעתי לכל מי שחתם על העצומה להשתתף בפעולות להורדת הפשע. הם עיקמו את הפרצוף והלכו. אכפת להם רק לחתום ולהיראות יפים. החיים שלי, מקוננת התלמידה, השתנו בשנים האחרונות. הגינות הציבוריות מחוץ לתחום. הן בשליטת המסתננים. הליכה פשוטה ברגל, עד לאוטובוס שמגיע לביה"ס, הפכה למשימה מאובטחת. ההטרדות הפכו לעניין של שגרה. השבוע הגיעה ורדי לכנס של תושבי הדרום במרכז הקהילתי בשכנות שפירא.... גם אנרכיסטים או רדיקלים חופשיים אחרים הסתננו למקום, על תקן של תושבי שכונה, אמיתיים ומתחזים. האסיפה פוצצה. ורדי הייתה היחידה שהספיקה לומר דברי טעם סדורים ורהוטים. לא שנאה. לא גזענות. רק ביקורת על המחדל המתמשך, שהופך את התושבים לקורבנות. האחווה האוניברסלית של פעילי הזכויות נעצרת כשמדובר בתושבי השכונות החלשות....
למען הסר ספקות, אין שום צורך "לגרש". יש צורך, ראשית, לעצור את ההסתננות ההמונית, שמופעלת על ידי תעשיית ג'יהאד ופשע. כבר לפני שנים היה צה"ל צריך למנוע את ההפקרות של גבול פתוח, שדרבנה עשרות אלפים לזרום לישראל.... ושנית, יש לבצע החזרה הומנית. אלה שנמצאים כאן צריכים לקבל היתרי עבודה, תוך ניכוי אחוז משמעותי משכרם, שיוחזר להם עם העזיבה... ישראל גם יכולה וצריכה להעניק מקלט למספר מסוים של פליטים, בהתאם לנורמות הבינלאומיות ובאופן יחסי לגודלה."

בן-דרור ימיני באנרג'י encr]כל מילה id[/po]=f2b4c1b55be76d1e6d7b777256ea0370&id=3646 (החלק האחרון של הטור נוגע למהגרים)

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מיקה* » 04 מאי 2012, 12:21

אינטו איציה,
תודה. מתאר את המצב במדויק. כול כך עצוב לשסות אוכלוסיה חלשה אחת באחרת.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 04 מאי 2012, 11:03

אינטו איציה יש לי 3 מילים בשבילך:
הקרן לישראל חלשה :-\

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי אינטו_איציה* » 04 מאי 2012, 10:36

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340, ... 94,00.html
הייתי שם...מחזקת את הכתוב.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 04 מאי 2012, 09:42

אבל טליה, בחייך, רובנו המוחץ פה בארץ בני מהגרים..
אני לא רואה כך את הדברים.
אנחנו עם ששב לארצו.
ומעבר לזה, שאנחנו הפרחנו את הארץ הזו. אין שום מקום בעולם שעשה כזו דרך ארוכה בכזה זמן קצר. גם אם לא תחשיבי לנו את זכות האבות, לא תוכלי להתעלם מזכות החזקה.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי נגה* » 04 מאי 2012, 09:26

אבל טליה, בחייך, רובנו המוחץ פה בארץ בני מהגרים..

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 04 מאי 2012, 09:17

טול טול את יכולה לספר לעצמך סיפורים עד מחרתיים, כדי להרגיע את עצמך שאת לא נוהגת איפה ואיפה, שאת לא עיוורת לאלימות כלפי סוג חד מסוים של אנשים, אבל את בדיוק זה.
אבל אני יודעת להגן על עצמי יפה, ולא לקחת ללב אלימות מילולית (במיודח ממישהו שאני לא מכירה - שתי נקודות לך וכל הכבוד שאת כן משתמשת בכינוי שלך, אגב. באמת. תודה אמיתית @}).

מה מקור הבעיה לדעתך? גנטי?
עשית מעשה לא יפה. שמת בפי מילים מכוערות. אנשים עלולים לשכוח שלא אני אמרתי את זה, ולייחס לי את ההתבטאות הזו.
ובכל זאת - מקור הבעיה היא שיש המון אנשים במצב מאוד קשה.

כשאת משווה אדם ממוצא מסוים לזבל
ועכשיו עשית מעשה עיתונאי: הוצאת מילים מהקשרן. שוב לא יפה בעיני.
הבעיה היא הזבל, ולא האנשים.
עם זאת, אתן לך את הספק, שאולי באמת לא הבנת. ועל כך אני מצטערת - שיותר הגיוני שתייחסי לי את האמירה המכוערת יותר. :-\

והאם את באמת לא רואה את ההקבלה המצמררת לתקופות אפלות בהיסטוריה?
באיזה אופן ההקבהלה? באמת אני לא רואה.
(ובכל זאת, חוק גודווין . כל אדם שמשתתף בדיונים ברשת פשוט חייב לקרוא :-))

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי ללו* » 03 מאי 2012, 22:55

שאפשר לרצות שכל המהגרים לא יהיו פה ועדיין להישאר אנושי ולראות בהם בני אדם לא זבל
|Y|

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טול_טול* » 03 מאי 2012, 22:04

התגובה של בת אדם מראה שאפשר לרצות שכל המהגרים לא יהיו פה ועדיין להישאר אנושי ולראות בהם בני אדם לא זבל.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טול_טול* » 03 מאי 2012, 22:02

יפה טול טול. אולי תנסי גם לשאול את מי שקראה לי מרושעת.
יש הבדל מבחינתי בין לקרוא למישהי מרושעת, שזה הצמדת תכונת אופי של בני אדם לבן אדם ספציפי, אפשר לדון האם התכונה הזו אכן מתאימה לך או לא, אבל זה עדיין מאוד רחוק מבחינתי מלהתייחס לבני אדם בתור אובייקט: זבל. מי שכינה אותך במילה לא יפה, עדיין לא הפך אותך ללא אנושית, והייתה התייחסות אליך כבת אדם ספציפית ולמילים ספציפיות שכתבת (אני לא הייתי מגדירה אותך כמרושעת, אלא רק את המשפט שכתבת כמרושע), את עשית הכללה לקבוצה ספציפית של בני אדם והפכת אותם ללא בני אדם. עם בני אדם אולי רבים, אבל זבל פשוט זורקים או שורפים והקונוטציה של דברייך פשוט זעזעה אותי.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מישי* » 03 מאי 2012, 21:54

שוב, זה שיש בעיה - על זה אין ויכוח.
מה מקור הבעיה לדעתך? גנטי?
כי לדעתי המקור הוא בחינוך, בחלוקה בלתי שוויונית ובלתי הוגנת של משאבים.
המשאבים האלה הם בעיקר כלכליים אבל הם משפיעים על התרבות, החינוך, התשתיות, התסכול בקרב הקהילות ועוד ועוד ועוד.

כשאת משווה אדם ממוצא מסוים לזבל בנשימה אחת עם העובדה שהוא "מפיץ מחלות" את עושה כמה עוולות גם יחד:
א. את מציגה את העובדות באופן דמגוגי מהסוג הגרוע ביותר (יוצרת השוואה בין קבוצה מסוימת לבין דבר נחות, מסריח ודוחה, שמעורר רתיעה אינטואיטיבית. מאד מאד דומה להשוואת יהודים לג'וקים ולסרטן).
בכך את מייצרת תעמולה רוויית שנאה, שגם אם היא מבוססת על העובדות היא בוחרת לנופף בהן ולהציג אותן באופן מניפולטיבי במיוחד.
ב. את מתעלמת מן הדבר החשוב ביותר: אחריות. פתרונות.
יש כאן אוכלוסיה ענייה, נחשלת, סובלת.
היא כבר כאן.
אם לא מגרשים אותה - מה יש לעשות בה?
ואם כן מגרשים אותה - מה כדאי לעשות בה עד הגירוש?
אם יש בקרבם הרבה חולי איידס, האם לא רצוי וראוי שהם יאותרו, יטופלו, או לפחות יקבלו הסברה נאותה בסיסית וכמה קונדומים?
האם את באמת לא רואה את האחריות של מי שקודם מכניס אותם, אחר כך מתעלם מהם ובכך נותן במה להתפשטות כל הבעייתיות הכרוכה בהימצאותם כאן, ולבסוף מאשים אותם במצב ומלבה את השנאה כלפיהם.

והאם את באמת לא רואה את ההקבלה המצמררת לתקופות אפלות בהיסטוריה?
תקופות שבהן הסיתו באלימות וללא לאות נגד יהודים, אפילו שבמקרים רבים מצבם של היהודים היה טוב יותר וקל יותר ממצבם של הפליטים הללו?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 03 מאי 2012, 16:39

טליה את עוצרת רגע לפני שאת כוותבת? תנסי לקרוא שוב את מה שכתבת, תנסי לדמיין עם אחר, מקום אחר, סיטואציה דומה, עדיין נשמע לך הגיוני?
יפה טול טול. אולי תנסי גם לשאול את מי שקראה לי מרושעת.
סליחה, שכחתי. רק מתנחלים צריכים להיות נחמדים ונעימים כל היום. או שזה היה בעצם שלכולם מותר להיות לא נחמדים אבל רק אם זה כלפי מתנחלים? אני כזו מבולבלת!

כן, יש יותר פשיעה בקרב מהגרי העבודה (וזה רק טבעי). יש גם יותר איידס.
מה תורמת לחייכם ההתעלמות מהמציאות?
איפה ביירון קייטי כשצריך אותה.

עוד כמה קריאות השכמה:
ערבים עושים יותר עבירות תנועה.
יותר ילדים ערבים נדרסים ברוורס ע"י נהגים ערבים.
באחוזים גבוהים בצורה יוצאת דופן, הילדים הללו נושאים נכויות ומומים כאלה ואחרים
ששששש......
ברית מילה כן כואבת לתינוקות;
ברית מילה הינה התערבות כירורגית מיותרת מבחינה פזיולוגית, ומסוכנת;
תחליפי חלב הם פשרה עצומה לעומת הנקה;
שששששש......

אסור לומר

יש כאן בעיה, אבל היא לא שלכם - כמה נח! כמה קל לא לדבר על הבעיות, כל עוד מישהו אחר צריך להתמודד איתם! כמה שאתם יפים וצודקים!

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי נמאסת* » 03 מאי 2012, 03:08

אז איך קוראים למי שזורק את הזבל שלו בחצר של מישהו אחר, ואז כועס עליו כשהוא מנסה להוציא את הזבל מהבית אל הרחוב? ואם לזבל גם יש קרוב לוודאי איידס והוא תקף מינית את החצר?
אז איך קוראים למישהי שמתעקשת להתנחל באתר של חינוך ביתי ולזרוק את הזבל האידיאולוגי שלה באתר ואז כועסת כשמנסים להסביר לה שהזבל הפוליטי שלה לא שייך לכאן ואם לזורעת הארס קוראים טלית שכולה תכלת והיא כולה טינופת צופים?
זה כבר לא רק פשיזם בדף אחד, עכשיו היא יורה לכל הכוונים.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי בת_אדם* » 02 מאי 2012, 23:58

באמת נשבר הלב - על אנשים שעקרו מהקהילה ומהמשפחה שלהם, בתקוות שוא לחיים טובים יותר.
שילמו את כל חסכונות המשפחה למתווכים ועברו דרך נוראית, רק בשביל להגיע למקום לא להם, בו אין להם שום סיכוי לחיים טובים יותר.
הלוואי שכל מחלקי האורז ומבדרי הילדים היו פועלים על מנת לעזור באמת לאותם אנשים לשפר את חייהם - ויש דרך אחת כזו - לחזור הביתה.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי לא_מתפלאה* » 02 מאי 2012, 23:44

בואי לגינת לוינסקי, טליה. אולי יפתח לך הלב שנאטם אי שם.
לא, לא יתקפו אותך מינית, לא נושאי איידס ולא שחורים מפחידים בחשכת הערב היורד, גם לא יזרקו עליך בקבוק תבערה.
רק תראי תורים של אנשים עומדים בסדר ובשקט מופתי, מצפים לקערת אורז . למנת האוכל היומית שלהם.
לראות את זה ולמות מבושה, מכאב. אם יש לך לב (ולא רק יהודי)
רק צריך להיות בן אדם, כזה שלא מסית כך נגד אוכלוסיה שלמה ומאשימם באונס נערות ובהפצת מחלות.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טול_טול* » 02 מאי 2012, 23:40

ובאירופה כשקורה מקרה כזה יש הפגנות ענק ובראשן עומדים ראשי המדינה וראשי הקהילות הדתיות השונות, כנגד הגזענות והאלימות.
אצלינו התגובה לבקבוקי התבערה היא דממה המצד המנהיגים והפגנות כנגד הפליטים.
כמו שנאמר "אור לגויים".

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי לא_מתפלאה* » 02 מאי 2012, 23:39

טול טול
בשבילך, ששנתך תהיה טובה יותר. יש אנשים טובים

http://www.youtube.com/watch?v=[po]2h 6a1YLO3Q[/po]
"מרק לוינסקי" בטקס הדלקת משואות אלטרנטיבי ממש לפני שבוע.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טול_טול* » 02 מאי 2012, 23:35

אוף, הדף הזה פשוט מזעזע, אני לא מצליחה להבין למה אני נכנסת אליו שוב ושוב, ועוד לפני שאני הולכת לישון (טוב, אחרי הדף הזה זה כנראה רק מנסה).

_אני מרושעת?
אז איך קוראים למי שזורק את הזבל שלו בחצר של מישהו אחר, ואז כועס עליו כשהוא מנסה להוציא את הזבל מהבית אל הרחוב? ואם לזבל גם יש קרוב לוודאי איידס והוא תקף מינית את החצר?_
טליה את עוצרת רגע לפני שאת כוותבת? תנסי לקרוא שוב את מה שכתבת, תנסי לדמיין עם אחר, מקום אחר, סיטואציה דומה, עדיין נשמע לך הגיוני?
את אוהבת קישורים, אז הנה עוד אחד, כשבאירופה החלו להצית בתי מהגרים עד עכשיו כמה מאות הרוגים בגרמניה, עדיין נשמע מוצדק והגיוני? כי את יודעת, גם שם הם לוקחים את מקומות העבודה, מביאים פשע ולכלוך.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מיכל* » 02 מאי 2012, 23:29

והנה לינק לדו"ח של מרכז המחקר והמידע של הכנסת בנוגע לרמת הפשיעה אצל מהגרי העבודה, הפליטים, וכל אלה ש יש קרוב לוודאי איידס :
http://www.knesset.gov.il/mmm/data/pdf/m02625.pdf
אני לא להטוטנית לינקים ואפילו פרח אני לא יודעת לעשות כאן, אבל אני מקווה שאני אעבור מתוקה ושוחרת טוב לפחות כמו טליה.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מיכל* » 02 מאי 2012, 23:20

יש בני אדם שהם זבל. אכן, אכן. איפה ביירון קייטי כשצריך אותה.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 02 מאי 2012, 23:16

אני מרושעת?
אז איך קוראים למי שזורק את הזבל שלו בחצר של מישהו אחר, ואז כועס עליו כשהוא מנסה להוציא את הזבל מהבית אל הרחוב? ואם לזבל גם יש קרוב לוודאי איידס והוא תקף מינית את החצר?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 02 מאי 2012, 23:14

הנה מה שארע (וזה ממש לא כאילו שלא היו בעיות עם הפליטים עד התקיפה החמורה הזו):
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/362/ ... =402&loc=1
ותביני שהמשטרה לא יכולה לעשות כלום. אין לנו כלים משפטיים להתמודד אפילו עם התוקף.
(המרגיעון: מותר לכעוס)

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי לא_מתפלאה* » 02 מאי 2012, 23:09

את מרושעת. ניסיון אונס היה בבית שמש אתמול. לא של פליטים. ובכל יום יש כאלו בכל הארץ. לא של פליטים. אז את כותבת כאן מילות ארס. כרגיל.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 02 מאי 2012, 23:06

לינק על הצתת דירות של פליטים וגן ילדים ובו ילדים מגיל 0-6 הבאת לכאן? טליה?
הארוע בעקבות אונס של נערה, שגם לאחריו לא נעשה דבר. אם כל כך מסוכן להם שם בדרום ת"א שיעברו לצפןם ת"א נראה כמה נערות צפוניות יאנסו לפני שמישהו יעשה משהו. שפ לא יהיה צורך בבקבוקי תבערה "גזעניים".

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי לא_מתפלאה* » 02 מאי 2012, 22:39

לינק על הצתת דירות של פליטים וגן ילדים ובו ילדים מגיל 0-6 הבאת לכאן? טליה?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי לא_מתפלאה* » 02 מאי 2012, 22:32

לא מפליא שטליה בחרה , גם לכאן, להביא לינק. ככה. בשביל הקטע. כאילו אחרים לא קוראים בכלי התקשורת השונים. אז היא מבקשת להאיר את עינינו וגם להאביס אותנו במידע מוטה ומסית.
רישעות וערלות לב. מזל שיש מספיק אנשים שיודעים שכלי התקשורת נוטים לכתוב מידע לא מדוייק וגם שאם יש פשע של מבקשי מקלט (ויש) , מעבר לכך שהוא לא באחוזים גבוהים כפי שפורסם, יש לו סיבה.
יש מי שאשם ומביא עלינו את המצב הזה.יש מי שרוצה לא לעזור להם להתקיים בכבוד, בדיוק כמו עם הפלשתינאים שכניה השקופים של טליה.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי מישי* » 02 מאי 2012, 20:57

40% ממקרי הפשע בת"א: פליטים ומסתננים
לא מפתיע.
הם מגיעים הנה, הממסד מתעלם מהם וזורק אותם בערים ובריכוזי אוכלוסיה,
בלי לנסות לדאוג להם - להגירה למקום אחר / לאפשרויות פרנסה וקיום / לעזרה בהשתלבות או בחזרה לחיים, כאן או במקום אחר.
מה בדיוק צפוי שיקרה עם אנשים נואשים שמתייחסים אליהם כשקופים?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 02 מאי 2012, 14:49

40% ממקרי הפשע בת"א: פליטים ומסתננים
חדשות 2

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טול_טול* » 01 אפריל 2012, 19:49

הדף הזה נשאר תקוע בראש שלי כל היום,
וכיוון שגם הדג נחש היו שם הרבה היום,
אז הנה עוד קישור, מערבולת של חול

שיהיה לכל באי עולם חג חירות שמח ובשנה הבאה חירות מלאה.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי אבישג_א* » 01 אפריל 2012, 00:00

עדי ל כותבת לללו
_ההגדרה שלך "נפתח לבקשתך" עדיין צורמת לי. הדף והתכנים מאוד מעציבים (כן, גם מחליאים)
וכמובן שלא התאים לי שתכנים מהסוג הזה יוכנסו לדף תמיכה בפליטים שנפתח על ידי בזמנו.
אבל גם כדף בפני עצמו, זה בעיני לא לעיניין וזה שהוא נפתח ככזה לא הופך אותו לפחות נורא._

ללו עונה לה
_לגבי המחאה - לדעתי אפשר ורצוי למלא את הדף הזה בקולות מחאה (אישית, אני לא מוחה על כל תכניו, רק על חלקם).
לגבי המחיקה - תשמעי, אי-אפשר למחוק דעות של אחרים. למחוק דף אפשר, אבל אז הדעות יצוצו במקומות אחרים.
טוב, נו, נראה לי שלא נגיע להסכמה בנושא הזה._

עדי ל כותבת ב כיכר השוק
טליה,
אין גזירה שוה לכל הדפים כי הם אינם שווים.
את נוקטת כאן בדרכים אלימות ופסולות ואת מרשה לעמצך לעשות זאת משום שבמשך שנים קבלת כאן לגיטימציה לכך.
אני מבינה שקשה לאנשים לפעול בסיטואציה הזו מולך משום שאת חלק בלתי נפרד מקהילת האתר ופעילה כאן מאוד.
אבל, אני חושבת שיש להפריד בין התנהלות לגיטימית באתר לזו שאינה כזו.
זה תפקיד מנהלי האתר ואני מצפה מהם לנהוג בהתאם למהלכייך ולא לאפשר כאן התנהלות שהיא סוג של "תג מחיר".

מעניין מי כאן מפעיל אלימות וסותם פיות

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טול_טול* » 31 מרץ 2012, 18:00

נערך דיון בככר השוק והוחלט פה אחד למחוק את הדפים הפוליטיים מהאתר.

לא מנהלים דיונים ב ככר השוק, זה ממש לא המקום לקבל בו החלטות.

ולא כל נושא שלא מסכימים בו הוא פוליטי, או אולי בעצם הכל פוליטי, כי כבר נאמר שהאישי הוא פוליטי.

ולכבוד פסח אני מקשרת שוב לשיר Ur]ממצרים En4[/po] של עלמה זוהר, בתקופה הזאת של השנה עם כל הדיבורים על חג החירות אני נעשית קצת יותר רגישה בנושא.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 31 מרץ 2012, 10:36

מקובל עלי, רק שיחזירו גם את הדף הפוליטי הימין בתקשורת הישראלית.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי עוד_פלונית* » 30 מרץ 2012, 22:53

מה עושים?
נמנעים מלהכנס לוויכוחים פוליטיים בדף.
ומי שלא יכולה - אפשר גם פשוט לא להכנס.
ממש לא דף למחיקה.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 30 מרץ 2012, 22:13

תודה עדי ל
נערך דיון בככר השוק והוחלט פה אחד למחוק את הדפים הפוליטיים מהאתר.
שמחתי על הקול האחיד ורצתי לבצע.
אני מרגישה שהדיון אודות מדיניות המדינה בנוגע למהגרים הוא פוליטי, ועל כן אין מקומו באתר (גם אם חשוב מאוד ומעניין מאוד בשבילי).
מה עושים?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי עדי_ל* » 30 מרץ 2012, 20:00

טליה,
מה העיניין?
אולי יש למחוק דעות כמו שלך שמובעות גם כאן למעלה ...
אבל נוהגים בך בכבוד ובסבלנות יחסית .
בדף זה נכתבו (גם) דברים חשובים על מעמד הפליטים בארצות מוצאם ועוד.
לא למחיקה.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 30 מרץ 2012, 19:07

דף-למחיקה

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 15 פברואר 2012, 16:45

פט קונדל - אתאיסט מוצהר וקומיקאי בריטי לשעבר - מספר על ההשפעה של ההגירה המוסלמית על שוודיה.
בואו ונלמד מנסיונה של שוודיה.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 ינואר 2012, 10:41

גם הצדיק הנסתר "סגן שר החוץ"
על זה נאמר - גם כן צדיק.
הוא בכלל חושב מתוך הקופסה. סליחה, מתוך הארגז. (ארגז הכלים שלו).

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 ינואר 2012, 22:36

נו נו נו מדינת ישראל. מה זה? באים אורחים ולא נותנים להם להיכנס?

גם הצדיק הנסתר "סגן שר החוץ" אמר שלא ניתן להחזיר אותם לאריתריה, אבל עדין מדינת ישראל הכירה רק בשני אנשים כפליטים, כיוון שאת שאר המקירים היא לא בחנה.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 ינואר 2012, 21:40

הם בלתי חוקיים כיוון שהמדינה לא מתירה את כניסתם.
נו נו נו מדינת ישראל. מה זה? באים אורחים ולא נותנים להם להיכנס?

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 ינואר 2012, 21:35

אין מצב שיש להם איידס.
מה פתאום איידס? בטח שאין מצב!
הם גם בכלל לא שחורים. זו סתם עלילה. (לא עלילת דם, כי עלילת דם זה רק נגד יהודים).

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 ינואר 2012, 20:45

ועדיין יש עלילות דם, אבל זה נושא אחר)
שכחתי שעלילות דם הן רק כנגד יהודים וכל טענות היהודים הינם אמת לאמיתה.

הם בלי חוקיים כיוון שהמדינה לא מתירה את כניסתם.
במהלך השנים 2008-9 הוכרו שני אנשים כפליטים!!

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 ינואר 2012, 14:41

רב גונדר בכיר שמנהל כלא בשרות בתי הסוהר הישראלי יכניס אסיר אחד עם איידס שהגיע מאריטריאה אליו לכלא?
מה זה דף בדיחות פה?
אתם מבינים מה גודל הסיכון פה? לטבחים, למנקים, לאסירים היהודיים שמתפללים כל יום ולאסירים היהודיים שרצחו, אנסו, שרפו ושיקרו? ולבני משפחותיהם שאיתם מותר להם להתייחד?
אתם מבינים כמה סוהרים זה מסכן?
אין מצב שיש להם איידס.
המחלה היא בתוכנו!

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 21 ינואר 2012, 19:42

כן היו כל מיני שמועות על היהודים. זה נקרא "עלילת דם".
כמובן היום יש בדיקות לכל הדברים האלה.
(ועדיין יש עלילות דם, אבל זה נושא אחר)

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 ינואר 2012, 19:28

מה זה בדיוק מהגרי עבודה? אחרי העבודה הם חוזרים הביתה? יש מהגרים שלא באים לעבוד להרוויח ולהתפרנס במקום ההגירה? אם לא מסתננים, אז למה לא לקרוא להם מהגרים בלתי חוקיים?
באמת. זה לא קינטור.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 ינואר 2012, 16:25

_30% מקרב המסתננים הינם נשאי איידס.
10% הינם נשאי שחפת._

הדבר השחור- המגפה הביאה גם להגברת שנאת היהודים: במהלך השנים 1347-1348 נפוצה שמועה שיהודים מרעילים את בארות המים והם הגורמים לפרוץ מגפת הדבר, במטרה להשמיד את העולם הנוצרי.

מהגרי העבודה ומדינת ישראל

על ידי טליה_אלמתן* » 21 ינואר 2012, 15:10

30% מקרב המסתננים הינם נשאי איידס.
10% הינם נשאי שחפת.
רק 5% מקרב המסתננים מגיעים מדרפור (ורק לגביהם המלצת האו"ם היא שלא לגרשם).
כתבה מערוץ 2

חזרה למעלה