מרכז לידה

שליחת תגובה

קל יותר לנהוג כהלכה בנסיבות לחץ כבד מאוד, מאשר להיות ללא רבב בתנאים רגילים
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מרכז לידה

מרכז לידה

על ידי שמחה* » 28 יולי 2021, 21:33

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יודעות אם יש מרכזי לידה שנפתחים מחדש או מרכזי לידה חדשים שנפתחים בעקבות הבג"ץ שאישר קיום מרכזי לידה?

מרכז לידה

על ידי רוצה_רק_טבעי* » 27 יוני 2021, 11:12

שלום לכולם,
מישהי מכירה במקרה מקום שבו ניתן ללדת למי שלא רוצה ללדת בבית ולא ביית חולים
תודה

מרכז לידה

על ידי יולדת_בית* » 15 נובמבר 2018, 07:30

היי חברות,
בתור מי שילדה 3 פעמים בלידות שאינן בבתי חולים, פעמיים בבית ופעם אחת במרכז בית יולדות.
אני רוצה לעדכן,
בימים אלו דוקטור אילן הלוי, ודוקטור אילן שפטן,
שניהם פוטרו מבית החולים לניאדו.
שניהם עמדו ועומדים בחזית שלנו,
הנשים הרוצות ומבינות כי לידה אינה מחלה וכי בתי חולים נועדו לחולים.
אחרי אין ספור סיפורים על התערבויות, זרוזים, חיתוכים והפחדות, הגיע הזמן כנראה לספר לעולם על הצד שלנו.
למי שמעוניינת לשמוע על הלידות הטבעיות האמיתיות, אלו שהן לא בדיסני לנד הכאילו של בתי החולים, שם טבעי זה שם נרדף לתקציבי ענק וקיסרי טבעי פיטוצין טבעי וחדר מיון טבעי...
צרו קשר עם הרופאים וקבלו את כל המידע ממקור ראשון,
בית יולדות גדרה נסגר.

זהו.
נשארנו לבד עם חדרים מקושטים צמודים לחדרי ניתוח.
הגיע הזמן להלחם על זכותנו

מרכז לידה

על ידי תמרוש_רוש » 28 אפריל 2017, 03:52

אני לא מאמינה! :-(
כל כך עצוב ומרתיח.
מתי לעזאזל הם יתחילו לשמוע על רפואה מבוססת ראיות?

מרכז לידה

על ידי תקווה_טובה* » 27 אפריל 2017, 19:51

לא יודעת באיזה דף לכתוב, אבל לא ראיתי שום מידע מעודכן לגבי המאבק של "זכותי ללדת". למי שלא שמע, "בית יולדות" בגדרה, שהיווה פתרון לנשים שרוצות ללדת לא בבי"ח אבל ביתן מרוחק מבי"ח או לא מתאים מסיבה אחרת, קיבל לאחרונה צו סגירה. משרד הבריאות לא מאשר למיילדות בית לפתוח מקום עבור יולדות שרוצות ללדת לא בבית. כרגע הן ממשיכות לקבל לידות בית אבל רק בבית היולדת. זו החלטה לא הגיונית ומרתיחה ממש. הבנתי שגם מרכזי לידה אחרים נסגרו. חפשו בפייסבוק: זכותי ללדת, הם מחפשים נשים שיצטרפו למאבק שהן מנהלות כרגע ויכתבו מכתבים בעניין לגורמים המתאימים.

מרכז לידה

על ידי חו_ה* » 03 אפריל 2012, 00:24

אף אחת לא ילדה במרכז הטבעי בעינכרם? מאוד רוצה לשמוע חוויות

מרכז לידה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 דצמבר 2011, 12:25

בלניאדו צריך להרשם למרכז הלידה הטבעי, ועדיף עד שבוע 34, ע"מ שהטפסים יאושרו ע"י פרופ' ממט, ויספיקו לחזור לחכות לאמא בקבלה.

מרכז לידה

על ידי מרינה_מאוהבת_בים* » 04 דצמבר 2011, 19:59

אפרת מ, המרכזים פועילים לפי פרוטוקולים מוגדרים היטב, הכל! כתוב בחוזה.
ספציפית לשאילתך, בתל השומר היא לא תקבל מיילדת צמודה אם תלד לפני שבוע 37, היא יכולה לבחור בשירות מיילדת פרטית במקום מרכז לידה טבעי ואז מובטחת לה מיילדת אישית גם אם תלד לפי שבוע 37. חשוב לדעת שפול מיילדות אישיות הוא לא אותי פול של מיילדות מהמרכז, המיילדות מהפול של מיילדות אישיות לא דווקא בגישה של לידה טבעית ואין אפשר לבחור, גם במרכז אפרופו...
בלניאדו אם בוחרים בשירות מיילדת אישית היא או המחליפה שלה (שניהן ידועות מראש, לפ בחירה שלה) תגיע בכל מקרה ללידה. למרכז לידה נדמה אין רישום מוקדם, אם בזמן הלידה היא תעמוד בכל הקריטריונים של מרכז, יכניסו אותה על בסיס מקום פנוי.

מרכז לידה

על ידי יערת_דבש* » 01 דצמבר 2011, 21:30

אם אני לא טועה, בעין-כרם ירושלים המיילדת נשארת עם היולדת גם אם הלידה עברה ממרכז הלידה לחדר לידה רגיל.

מרכז לידה

על ידי לרון* » 01 דצמבר 2011, 20:51

מניסיוני (המר) בתל השומר די התנערו מאיתנו אחרי שלא התקבלנו למרכז הטבעי (ירידת מים בלי צירים). לפני כמובן הבטיחו אחרת, אבל בפועל כאשר בן-זוגי התקשר למיילדת וביקש ממנה להגיע, היא אמרה לו שאין טעם וחבל על הכסף כי הסיכויים ללידה טבעית אפסיים. אין לתאר את עוגמת הנפש וגם לא את המיילדת האיומה ש"זכינו" לה אחר-כך. בקיצור - גם אם אומרים שכן בפועל יכולות להיות הפתעות, כמו במקרה שלנו - מיילדת שהעדיפה לסיים את ארוחת יום שישי בערב שלה. המסקנה שלנו הייתה שבי"ח נשאר בי"ח גם אם הוא מתהדר במרכזים "טבעיים" שעיקר מטרתם הוא לייצר עוד כסף. מאחלת לה לידה קלה בכל דרך שתבחר:)

מרכז לידה

על ידי אפרת_מ* » 01 דצמבר 2011, 16:00

שואלת בשביל בת דודה רחוקה שלי - מישהי יודעת אם היא תרשם ללידה במרכז טבעי, אבל תלד מוקדם מאוד (הלידה הראשונה שלה היתה בשבוע 35, וגם בת דודה שלה ילדה בשבוע זה. מצד שני ההריון הזה מאוד מאוד ושנה, אבל יש עדיין סיכוי ללידה מוקדמת מאוד שלא תתקבל במרכז טבעי), אם תהיה זכאית למיילדת צמודה, מכיוון ששילמה על מיילדת?
יותר מעניין אותה המיילדת הצמודה מאשר שחשוב לה ללדת במרכז הטבעי. מדובר על שרון-מרכז. כך שלניאדו ומרכז הם רלוונטיים.

מרכז לידה

על ידי חו_ה* » 15 נובמבר 2011, 21:57

גם אני אשמח לשמוע חוויות מהמרכז הטבעי בעין כרם.
או אם יש מרכז/ צימר ללידה בירושלים.

מרכז לידה

על ידי שלולית_י* » 18 יולי 2011, 23:51

תודה לרון, מצטערת לשמוע..
הלידה השניה שלי היתה בשיבא, לפני השיפוץ ובחדר רגיל, ואכן התרשמתי שהצוות לא יודע איך "לאכול" אשה שבאה כמעט בלידה פעילה, ךלא רוצה חוקן, לא רוצה אפידורל, לא מסכימה לניתוח כשהצוות טוען שצריך..
גם בגלל זה אני בודקת את עין כרם, ובדיוק בגלל מקרים כאלו אני שוקלת אם כדאי בכלל לנסות את החדר הטבעי, או שעל כל דבר קטן יפנו אותי לחדר רגיל, אז כבר עדיף להיות שם מלכתחילה וזהו.

מרכז לידה

על ידי לרון* » 18 יולי 2011, 21:16

אני הייתי אמורה ללדת במרכז ללידה טבעית בשיבא. בפועל הייתה לי ירידת מים ללא צירים ובעצם לא אישרו לנו להיכנס למרכז ו"זכינו" במיילדת הכי שמרנית בשיבא. השיא היה שכשהתעקשתי לא ללדת בשכיבה, היא עזבה אותי לנסות ללדת לבד כמו שאני חושבת שאני יכולה ואז חזרה כעבור עשר דקות והודיעה שעכשיו עושים זאת בדרך שלה. השורה התחתונה - בית חולים הוא בית חולים והמרכזים האלה הם בעיקר עסק כלכלי (די רווחי), אנחנו התפתינו כי זה היה נשמע אידיאלי - שילוב של לידה טבעית עם הבטיחות לכאורה של בית חולים, בפועל הצד של הבית חולים הרבה יותר דומיננטי מהצד הטבעי. כשבן הזוג שלי ניסה להזעיק את המיילדת התורנית של המרכז לסייע בלידה בבית החולים היא אמרה לו: חבל על הכסף שלכם, לידה טבעית לא תהיה פה. גם מיילדות נוספות שם הפגינו גישה הרחוקה מלהיות טבעית. במאמר מוסגר הבנתי שזה סוג של צ'ופר למיילדות ויש שם המון עניין של פוליטיקה. לגבי הביות - הביות המובטח כמובן גם הוא נגוז בערפל ברגע שלא התקבלנו ללדת במרכז. המסקנה שלנו הייתה שברגע שנכנסים לבית חולים (ולא משנה באיזה תכנית) מאבדים שליטה על הלידה. שתהיה לידה קלה:)

מרכז לידה

על ידי שלולית_י* » 17 יולי 2011, 20:46

מישהי התנסתה בחדרי הלידה הטבעיים בעין כרם?

אני מבינה שהמקומות היחידים ללידה טבעית עם מיילדת בתוך בי"ח הם רק לניאדו, שיבא, ועין כרם (לפחות למי שבאה מבית שמש..)
אשמח לשמוע תובנות עדכניות על כל אחד מהם. רוב המידע בדף הזה נכתב לפני שנים רבות.

תודה.

מרכז לידה

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 נובמבר 2010, 10:54

נשמע לי כמו שכנוע עצמי בניסיון לעיבוד לידה שלא היתה כמו שיכלה להיות
יש מצב. הנה - זו שהלידה אצלה הייתה חוויה חיובית יותר הסבירה שזה חשוב לעין ערוך יותר מהביות, ואני הסברתי שלהפך. אולי זו תכונת האדם להיות אופטימי ולהתמקד בחצי הכוס המלאה. ואולי אצל כל אחת משתינו יש בזה גם מן הבריחה. בכולופן אני עיבדתי את הצער על החלקים בלידה שלא היו כמו שיכלו להיות, וכתבתי עליהם לא מעט. אז אולי זה עוד פן של העיבוד ואולי לא.

למה צריך לבוא זה על חשבון זה
מלשות. מצטבר שזה המצב בלניאדו ועין כרם שהוזכרו כאן. באחד הלידה טובה יותר ובאחד הביות, ויש מקום להכרעה מה חשוב יותר.

לקראת ההיריון הבא אני מנסה להכיר את נושא מרכזי הלידה, לראות אם הם עונים מספיק על כל מה שחשוב לי, ולכן פתחתי פה בשאלת המימון. יש למישהו תשובה?

מרכז לידה

על ידי יעל_ש* » 14 נובמבר 2010, 10:48

בעיניי עדיין הביות אחרי יותר חשוב
אלף סליחות. נשמע לי כמו שכנוע עצמי בניסיון לעיבוד לידה שלא היתה כמו שיכלה להיות.
לא מבינה למה צריך לבוא זה על חשבון זה.

מרכז לידה

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 נובמבר 2010, 10:35

עדיף ללדת שם ולסבול קצת אחר כך עד שהולכים הביתה, מאשר ללדת באיכילוב, למשל, שם יש ביות מלא מקסים
לוידעת. אני ילדתי בעין כרם, ואני מניחה שמבחינת חדרי הלידה יש הבדל גדול מלניאדו, אבל התאמצתי לעשות מה שאני מעדיפה, וגם כשלא הצלחתי בחלק מהנושאים - בעיניי עדיין הביות אחרי יותר חשוב. יש שם מחלקה נפרדת לביות מלא (אגב, היינו שם כולנו נשות המגזר הדתי{{}}), והצמידות מלאה ללא הפרעות (אין תינוקייה ולכן לא עולה על הדעת של אף אחד להפריד ביני לבין הגור), ואני חוששת שפתיחה אחרת להורות הייתה פוגעת בשנינו יותר מכמה סעיפים לא מוצלחים בלידה (לא מזלזלת בחשיבות הלידה!).

מרכז לידה

על ידי או_רורה* » 14 נובמבר 2010, 10:27

הביות המלא בלניאדו מזעזע....
הייתי שם אחרי לידה שנייה בביות מלא.

הבעיה היא שרוב נשות המגזר הדתי שבאות ללדת בלניאדו - לא מעוניינות בביות מלא.
אין חדרים לביות מלא שמופרדים מהשאר.
אני הייתי בחדר עם 4 יולדות שלא חפצו בביות מלא, עם התינוק שלי, שכמובן קם בלילה לינוק....
ונאלצתי לריב איתן ללא הפסקה...
התלוננו עליי לבסוף בפני הצוות שאני בחוצפתי כי רבה, מביאה לחדר את התינוק שלי ומפריעה להן לישון...


עם זאת, הלידה חשובה לאין ארוך מהביות המלא.
ז"א, עדיף ללדת שם ולסבול קצת אחר כך עד שהולכים הביתה, מאשר ללדת באיכילוב, למשל, שם יש ביות מלא מקסים.

מרכז לידה

על ידי דינה* » 14 נובמבר 2010, 09:51

אם כבר הדף קפץ למה חדש, מישהו יודע אם החדרי לידה החדשים בסורוקה נפתחו?

מרכז לידה

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 נובמבר 2010, 09:40

מישו יכולספר לי איפה עומד היום עניין המימון של קופ"ח ללידה במרכז-לידה? כן-קיים-לא-קיים-קיים-רק-במקומות-שבהסדר-קיים-רק-בחלק-מהקופות-מושלם-פלטינום-או-מה?

מרכז לידה

על ידי אליה* » 03 פברואר 2010, 10:00

הי יקרות,
אשמח לקבל שיתוף מנסיון שלכן במרכז לידה טבעית לניאדו דיאדה. אני בהריון ראשון, שבוע 29...
מה קורה עם ביות מלא שם? מעוניינת שהקטני יישאר צמוד אליי כול הזמן...
תודה מראש@}

מרכז לידה

על ידי ורד_לב* » 20 אוגוסט 2009, 13:13

מקסים!

מרכז לידה

על ידי אנדלוסיה* » 20 אוגוסט 2009, 12:36

סתם מעניין, נתקלתי בפוסט הזה
http://www.haokets.org/default.asp?Page ... temID=4472
תיהנו.

מרכז לידה

על ידי מנסה_להחליט* » 27 אפריל 2009, 20:31

משהי פה ילדה במרכז לידה בתל השומר????????????

מרכז לידה

על ידי שושיק* » 18 מרץ 2009, 20:24

שלום לכן
ילדתי לידה ראשונה בקיסרי חדום
שניה וגינלית בואקום
ועכשיו ממש רוצה לידה טבעית, בעז"ה בלניאדו עם מילדת פרטית.
אני בשבוע 33 ואין לי עדין מילדת רציתי לשמוע עצות
אביגיל לפני כחודשיים כבר אמרה לי שהיא תפושה
פזית לפני כחודש אמרה לי לדבר איתה בשבוע 33 והיום אמרה שכנראה כבר תפושה
אשמח לשמוע המלצות או להפך על פזית, אסנת, פנינה, מנוחה או אחרות
אודה כן מאד על כל מידע!

מרכז לידה

על ידי או_רורה* » 28 נובמבר 2008, 15:43

וואו, כוח האמונה, כול הכבוד לך!!!!

מרכז לידה

על ידי כוח_האמונה* » 27 נובמבר 2008, 22:49

קראתי עכשיו את הסיפור של מאיה על הלידה בתל השומר וכל כך בכיתי.... איזו הרגשה של אובדן שליטה! איזו מערכת מלחיצה ורואת שחורות כשכל מה שהיולדת צריכה זו סביבה רגועה ותומכת... כל כך חבל. גם אני ילדתי בתל השומר, לא בחדר לידה טבעית אלא בחדר לידה רגיל. היתה לידה קשה בטירוף- 72 שעות שבהן סירבתי לקבל אפידורל (מטומטמת! פסיכית!). בשלב כלשהו הרופאים החליטו שצריך ניתוח. אני סרבתי בתוקף וכך נאלצתי להוציא המון אנרגיה שהיתה כל כך חיונית לי על ויכוחים עם הרופאים. בשלב מסוים החליטו "להחרים" אותי ורק נכנסו מדי פעם לשאול אם התייאשתי ואפשר לעבור לחדר ניתוח. בשלב מסוים הגיע הרופא הבכיר והודיע לי שנגמר הויכוח ואני נכנסת לניתוח. ביקשתי לנוח קצת לפני הניתוח והזריקו לי אפידורל. אמרו לי שאשן קצת ויעירו אותי עוד מעט ויקחו אותי לחדר ניתוח. נרדתי. התעוררתי מכאבים כאשר פגה השפעת האפידורל. השינה הקצרצרה נתנה לי המון כוח והחלטתי שאני ממשיכה לסרב לניתוח. התפללתי ולחצתי(למרות שלא הייתי בצירי לחץ עדיין) שוב ושוב וראה זה פלא- התחילו צירי לחץ! קראתי למילדת שקראה לרופאה שאמרה שאין סיכוי שאני בלידה ואני תשושה מדי כדי להחליט מה טוב לי. חייבים ניתוח. אמרה ויצאה מהחדר. המילדת בדקה אותי בכל זאת והודיעה- את בלידה! שתינו בכינו... 4 לחיצות וביתי הבכורה נולדה בריאה ונהדרת.

מרכז לידה

על ידי אינדי_אנית* » 27 נובמבר 2008, 16:11

אני ילדתי בלניאדו לפני 11 חודש ועלה 1050 ש"ח. 3000 זה אולי אם את מזמינה מיילדת פרטית.
אם לא את מקבלת מיילדת שבכוננות והיא איתך כל הזמן אלא אם כן היא צריכה לסייים משמרת..

מרכז לידה

על ידי או_רורה* » 27 נובמבר 2008, 14:32

אה, והמרכז בלניאדו עולה בערך 3,000 ש"ח.
מומלץ לך להתקשר ולברר מה התנאים ללידה שם במדוייק.

מרכז לידה

על ידי ניצן_בשמש* » 27 נובמבר 2008, 13:05

אני ילדתי בג'הרה דולה
מדהים
מומלץ ביותר

מרכז לידה

על ידי או_רורה* » 27 נובמבר 2008, 09:47

ג'הארה שייכת לרופא המדהים והמקסים אילן הלוי, ואשתו טלי.

הם גובים בערך 12 אלף ש"ח ללידה כולל ליווי בשלושה חודשים האחרונים של ההריון.

מרכז לידה

על ידי שושיק* » 26 נובמבר 2008, 21:39

יש למישהי כל מידע עדכני על ג'הארה דולה ועל המרכז בלניאדו אשמח לשמוע!
האם הם יעשו לי בעיות להתקבל אני לידה ראשונה קיסרי שניה ואקום ועכשיו שלישית- טבעית טבעית בעז"ה
יש למישהי מחירים מג'הארה? מה המרחק שלהם מבית חולים?

מרכז לידה

על ידי מיכלי_לי* » 26 אוגוסט 2008, 15:55

@}

מרכז לידה

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 25 אוגוסט 2008, 22:14

תודה רבה מכל הלב על העצות והתמיכה.
החלטתי להרפות ולסמוך כמו תמיד על הלב, היקום וכמובן העובר שיכוונו אותי ברגעים המתאימים.
בנוסף בדקתי שוב סוכר והלכתי לרופא מקסים אחר. אני בריאה לחלוטין ואין סיבה לדאגה.
שולחת תודה ואהבה לכולכן!!

מרכז לידה

על ידי מיכלי_לי* » 24 אוגוסט 2008, 22:09

_לגבי לניאדו לנו ...אבל נדרשת גם אסרטיביות במיוחד אחרי הלידה
(אנחנו הצטיידנו בהמון פתקים שהדבקנו על העריסה מה כן ומה בשום אופן לא)

מצטרפת לדעות לעבור רופא או לפחות ללכת לחווד נוספת של מישהו שידוע כתומך בלידות ללא התערבות._
ממליצה בחום ומצטרפת - להחליף רופא ומיד, אני חושבת שאולי די בביקורת אצל מיילדת בשלב זה שתחזק אותך בהחלטותייך ותחזיר לך את האמון בעצמך.
גם אצלי הרופא בדק משקל לפי מישוש ידני, ולא ציין כלל מה המשקל המוערך- הוא טען כי אם המשקל לא מאוד קיצוני והכל תקין בשביל מה זה חשוב? וכשדאגתי אחרי הלידה הראשונה ששוב יהיה תינוק גדול הוא אמר שידעתי איך ללדת בפעם הראשונה ואדע איך לללדת גם הפעם, והוא רופא נורא קונוונציונלי (ואני לתומי חשבתי שכל הרופאים אדישים ככה)
בהצלחה בבחירה ולידה טובה.

מרכז לידה

על ידי מאיה* » 24 אוגוסט 2008, 01:51

ליהי
עמוק עמוק בפנים את יודעת איפה ואיך
לכי אחרי הלב
ותדעי לך היפה בנשים
שעמוק בפנים את יודעת ללדת
ולא משנה איפה זה יקרה בסוף זאת תיהיה הלידה שלך
לא משנה מי יהיה שם סביבך
זאת את שיולדת
ובתוך הגוף היפה העגול הזה יש זיכרון של כל הנשים שכבר ילדו
הגוף היפה הזה שלך יודע איך ללדת
המקום
המילדת
כל מי שסביב לך
ואפילו הזמן
זו רק תפאורה
זכרי להביא את עצמך את כולך
את כל הטוב שבך
ואני בטוחה שתיהיה הלידה שרוצה לבוא
גם הלידה שלי
היא נס
וברכה גדולה לכל המשפחה.
זכרי שאת כאן מעבר לכל המסכים וההורמונים
שולחת ברכה לרפואה שלמה
ומאחלת לך ללדת בשמחה
מאיה

מרכז לידה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 19 אוגוסט 2008, 19:54

אם לידת בית עדיין חשובה לך, יש את נעמי נואה שמיילדת במקום שלה בצפון.
כמו כן, אפשר לשקול ללדת בבית של מישהו אחר (חברים, בני משפחה) שמוכן לפנות אותו עבורך ליום ומיים לטובת העניין...
יש לי חברה שילדה בבית של אבא של בעלה! (עם מיכל בונשטיין)
לידת בית כשאין בית

מרכז לידה

על ידי טרה_רוסה* » 19 אוגוסט 2008, 18:28

לי הקורס תרם הרבה. מספיק שלימדו אותי ואת בן הזוג לעשות קולות נמוכים, מה שהציל לי את הלידה, והיה שווה את הכסף. (זה חשוב. את קוראת, אבל בדכ בן הזוג לא. בהכנה ללידה, לעומת זאת, הם כן נחשפים לנושא).
ההכנה להנקה הייתה מעולה וחשובה ונ הבסיס. בלי זה אני לא יודעת מה היה קורה.

מרכז לידה

על ידי עלמו_נית* » 19 אוגוסט 2008, 18:13

מה שיש לי להוסיף מעבר לתגובות שכתבו לך:
תחזקי את הביטחון שלך בעצמך לא באופן מלאכותי אלא באמת מבפנים תעשי מה שאת צריכה בשביל להרגיש בטוחה.
לגבי לניאדו לנו היה נסיון טוב איתם ללא התערבויות אבל נדרשת גם אסרטיביות במיוחד אחרי הלידה.
לגבי קורס הכנה ללידה אצלנו הוא היה הצלחה מכמה סיבות:
  1. זה מעין ארוע לקראת הלידה. דייט שקבענו להקדיש זמן לנושא.
  2. אירגן לי את הידע המחשבות וגם הרגשות למרות שחידש לי רק פרטים בודדים.
  3. הפרט החשוב ביותר שבשבילו גם רציתי את הקורס ואחריו בן זוגי המליץ לכל מכריו לעשות קורס הוא לוודא שבן הזוג מכיר את השתלשלות האירועים ולהעלות לדיון נקודות שקשורות אליו. ידע שאני לא הצלחתי להעביר לו לבד.
  4. חוצמזה גם היה לנו ככה למי להתקשר אם יש התלבטות.
  5. גם ההכנה להנקה היתה נהדרת.
עשינו את הקורס בשלושה מפגשים פרטיים של כשעתיים עם בחורה מקסימה שהיא גם דולה ומטפלת בשיאצו אז קיבלנו טיפים מכל העולמות.
מה שמאוד חשוב לדעתי זה אם קורס לא בבית חולים כי הם מכינים לאיך שהם רוצים שתלדי שזה לא בהכרח (ובהמשך למה שכתבת כנראה שממש לא...) מה שטוב לך...

מצטרפת לדעות לעבור רופא או לפחות ללכת לחווד נוספת של מישהו שידוע כתומך בלידות ללא התערבות.

וממליצה לעשות הערכת משקל אצל טכנאי אולטרסאונד ולא אצל רופא ובמיוחד לא הרופא שלך שמערבב שיקולים שונים.

מרכז לידה

על ידי יעלי_לה » 19 אוגוסט 2008, 11:52

לעשות שוב אולטרסאונד כי הם טועים לעיתים קרובות

כדאי לך לעשות הערכת משקל במישוש אצל מיילדת בית (בין אם תלדי בבית או לא).
הערכת המשקל שלהן הרבה יותר אמינה משל האולטרסאונד (זה ידוע).

_אני בשבוע 33 עם עובר גדול שמתאים לשבוע 36. אין לי סכרת עשיתי את הבדיקות יש לי פשוט תינוק גדול.
האם זה אומר שאני לא יוכל ללדת באופן טבעי? מה האופציות שלי? ניתוח קיסרי?
העובר שוקל 2600 זה לא נשמע לי חריג בכלל._

מי אמר ש-2600 זה משקל שמתאים לשבוע 36? לא נשמע לי הגיוני.
כשהייתי בשבוע 32 הערכת המשקל של העובר שלי באולטרסאונד היתה 2600. אף אחד לא אמר לי שזה בעייתי.

(בשבוע 36 הערכת האולטרסאונד היתה 3200, ואז הרופא כבר התחיל לנסות להפחיד אותי קצת. למה? סתם, כי הוא גילה שאני מתכננת ללדת בבית. טען שאם הוא שוקל ככה עכשיו, בלידה הוא יהיה 4000. המיילדת שלי אמרה שזה שטויות, שהם לא גדלים כ"כ מהר בשלב הזה. באותו שבוע היא העריכה (במישוש) 3000 גג, וניבאה שמשקל הלידה יהיה 3500. גם במהלך הלידה היא העריכה 3500. הוא נולד 3510)

מרכז לידה

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 19 אוגוסט 2008, 10:40

דיברתי עם אילנה שמש הבוקר היא הייתה מקסימה. אני אמורה ללדת בסוף ספטמבר והיא מלאה אז אצלה זו לא אופציה. היא כן אמרה לי לעשות שוב אולטרסאונד כי הם טועים לעיתים קרובות. והיא גם המליצה לי לבדוק בלניאדו אני כנראה אסע היום.
הספר הוא מעולה ונקרא לידה פעילה ממש ממש מומלץ.
דרך אגב, ממש מודה על כל התשובות הרגשתי דיי לבד בעסק אז תודה!

מרכז לידה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 19 אוגוסט 2008, 01:48

אני אתקשר אליה מחר!!
יופי! (())
אני ילדתי אצל אילנה שמש בצימר, כי הבית שגרתי בו לא הרגיש לי מתאים ללידה מכל מיני סיבות.
המחיר ללידה בצימר הוא סביב ה- 4500 ש"ח, אותו המחיר שהיא היתה גובה אם היא היתה מגיעה לביתך
<נוח ועדיף לה ליילד אצלה, ולכן זה לא יותר יקר מאשר לידת בית רגילה>.
אני מאוד ממליצה! תתקשרי אליה ואל תלחצי מהרופאים ש אומרים לי שמשהו לא בסדר אצלי

קראתי שני ספרים מצויינים אני מתרגלת ומשננת כבר ארבעה חודשים
מעולה! איזה ספרים? <סקרנית... :-)>

אמרתי לו שאני לא מעוניינת בהעמסה נוספת והוא אמר שאם לא הוא לא יוכל להיות הרופא שלי יותר.
יופי. אז תעברי לרופא אחר. יש המון רופאים מוכרים ומצוינים <גם בקופ"ח> עם גישה אחרת.

במקום לענות לו בכיתי כמו מטומטמת
טוב, זה כי קצת נבהלת מהנתונים ומהפרשנות שלו אליהם. זה יכול לקרות לכל אחת...
ולזה התכוונתי קודם שכתבתי לך על תחושת חוסר האונים והפחד שיכולה לעלות בלידה בבית חולים לנוכח צוות רפואי שמדבר ומתייחס בצורה מסוימת.
מי שיולדת בבי"ח <וגם במרכז לידה!> צריכה לקחת בחשבון שהיא יכולה להתקל בתרחיש כזה, ולחשוב איך היא מכינה את עצמה מראש לכך - בעיקר הכנה רגשית.

מרכז לידה

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 19 אוגוסט 2008, 00:41

נהדרת אני אתקשר אליה מחר!! תודה.

מרכז לידה

על ידי טרה_רוסה* » 19 אוגוסט 2008, 00:16

אכן משאלת הלב היא לידת בית. יש לי שני מכשולים. אני גרה אצל משפחתי ואמא שלי אנטי גמור. ובעיה נוספת היא לצערי המימון. הבנתי שלידת בית תעלה לי מעל 10,000 שקלים סכום שממש אין לי.
אבל כתבתי לך שזה עולה פחות מ-5000. את לא קוראת את התגובות? יש את אילנה שמש שהיא מיילדת בית, ויש לה צימר לידה, כך שזה שאין לך בית משלך לא צריך להיות בעיה. למה את לא מתקשרת אליה לדבר איתה? הפרטים שלה בדף מיילדות בית.

מרכז לידה

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 19 אוגוסט 2008, 00:01

להולכת בדרכים, קודם כל תודה!
אכן משאלת הלב היא לידת בית. יש לי שני מכשולים. אני גרה אצל משפחתי ואמא שלי אנטי גמור. ובעיה נוספת היא לצערי המימון. הבנתי שלידת בית תעלה לי מעל 10,000 שקלים סכום שממש אין לי.
קראתי שני ספרים מצויינים אני מתרגלת ומשננת כבר ארבעה חודשים. אני מרגישה בריאה וחזקה ורק הרופאים אומרים לי שמשהו לא בסדר אצלי.
הרופא אמר לי לעשות שוב עוד שבועיים מעקב גדילה ושוב העמסת סוכר. עשיתי גם את ה 50 וגם את ה 100 ויצא תקין. אמרתי לו שאני לא מעוניינת בהעמסה נוספת והוא אמר שאם לא הוא לא יוכל להיות הרופא שלי יותר. במקום לענות לו בכיתי כמו מטומטמת.
לא יודעת מה לעשות....

מרכז לידה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 18 אוגוסט 2008, 23:40

הי ליהי @}
קראתי רק עכשיו את כל ההודעות שלך ואני חייבת לציין שקצת התבלבלתי...
מצד אחד את נשמעת מאוד בטוחה בטבעיות של תהליך הלידה וביכולת שלך ללדת בפשטות, ונראה שברור לך לגמרי שאת לא מעוניינת בהתערבות רפואית.
מצד שני, את בודקת לא מעט אופציות ללידה בבתי חולים או במרכזי הלידה השייכים להם - כלומר פותחת עוד ועוד אפשרויות בהן תוכלי להתקל בהתערבות.
נראה שמשאלת הלב שלך היא ללדת בבית... אז למה שלא תדברי עם מיילדות בית בתור אופציה ראשונה?
למה את בכלל טורחת לבדוק מרכזי לידה? <הבהרה - לא שאלו מקומות "רעים", פשוט לא נראים לי מתאימים למה שכתבת שאת באמת רוצה>

למעשה חווית כבר היום את ההתערבות הרפואית הראשונה בלידה שלך -
תראי איך ברגע הצליחו להלחיץ אותך כך שתשקלי ניתוח קיסרי < האם זה אומר שאני לא יוכל ללדת באופן טבעי? מה האופציות שלי? ניתוח קיסרי? >
האופציות שלך פתוחות לגמרי, רק את קובעת איפה טוב ומתאים לך ללדת!
ולגופו של ענין - לאף יולדת אין ביטוח שהיא תצליח ללדת לידה טבעית, אבל במקרה שלך (הערכת משקל גבוהה) בוודאי שאת יכולה לנסות וללכת על לידה טבעית.
הערכות משקל הן דבר שאי אפשר לסמוך עליו בכלל... רופאים טועים בזה כל הזמן! אל תתני לזה להוציא לך את הרוח מהמפרשים.

_אני לעיתים רחוקות בלבד מרגישה תסכול או לחץ ולצערי עכשיו אני מרגישה מתוסכלת ממש.
אולי פשוט להרפות ולראות מה יקרה...._
זה מדהים כמה כוח יש לממסד הרפואי על המיינד שלנו. אפילו אישה רגועה מטבעה נלחצת כשרופא חורץ את דינה בארשת יודעת כל...
לא הייתי ממליצה דווקא להרפות ולזרום במצב כזה, אלא לראות זאת כסימן מקדים לאיך את עלולה להרגיש בלידת בית חולים ולהכין את עצמך בהתאם.

לגבי הקורס - לדעתי הכנה רגשית/נפשית/רוחנית ללידה היא בעלת אפקט גדול יותר מהכנה אינפורמטיבית, אם כי גם זו חשובה.
אם את מסוגלת ללמוד לבד מספרים אז יופי, ואם לא - אז מומלץ ללכת לקורס, אבל לא כזה של בית חולים שמכין אותך להסכים להתערבויות, אלא קורס באוריינטציה של לידה טבעית אצל מדריכה פרטית.

שיהיה בהצלחה! @}

מרכז לידה

על ידי או_רורה* » 18 אוגוסט 2008, 21:09

אום אל קיצקיצ, הגעתי 40 שעות אחרי ירידת המים.
לא נראה לי שיש לקח מזה.

מרכז לידה

על ידי מיכלי_לי* » 18 אוגוסט 2008, 20:36

אני ילדתי פעמיים תינוקות שהמשקל שלהם היה גדול ביחס אליי (האחרונה- 3730), לא היה בטוח שירדו בתעלה. לידה ראשונה קשה יחסית אך נרתיקית, לידה שנייה טיבעית - הגעתי עם צירים צפופים וילדתי בחדר רגיל ואפשרו לי ללדת איך שרציתי.
עובר גדול הוא לא אינדיקציה זה תלוי בעוד גורמים.

מרכז לידה

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 18 אוגוסט 2008, 18:30

אני הגעתי למשל לליס עם ירידת מים, בלי צירים המון שעות ולא נתנו לי להיכנס לחדר הטבעי
בלי קשר לנושא, אולי אפשר כלקח לא להגיע לבית חולים לפני שמתפתחים צירים ואז כשמגיעים להגיד שהתחילו לפני שעה או משהו כזה.

_עוד שאלה, לא עשיתי קורס הכנה לעשות עכשיו? חלק אמרו מיותר וחלק אמרו שממש עזר להן
בטח שלעשות. אלא אם קראת בעיון את הספרים החשובים בנושא לידה טבעית ופעילה._
אני לא עשיתי קורס אלא קראתי ועשיתי תרגילים לפי "לידה פעילה" והייתי מאוד מוכנה ללידה. נראה לי שקורס זה למי שאין לו כוח לשבת ולהכין את עצמו לבד. הכנה נפשית - במילא לא בקורס.

מרכז לידה

על ידי טרה_רוסה* » 18 אוגוסט 2008, 16:21

מה האופציות שלי? ניתוח קיסרי?
יש לך רופא? מה הוא אמר?

מרכז לידה

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 18 אוגוסט 2008, 14:36

טוב הייתי היום בתל השומר במרכז ללידה טבעית ולצערי אני לא יכולה ללדת שם.
אני בשבוע 33 עם עובר גדול שמתאים לשבוע 36. אין לי סכרת עשיתי את הבדיקות יש לי פשוט תינוק גדול.
האם זה אומר שאני לא יוכל ללדת באופן טבעי? מה האופציות שלי? ניתוח קיסרי?
העובר שוקל 2600 זה לא נשמע לי חריג בכלל. אני לעיתים רחוקות בלבד מרגישה תסכול או לחץ ולצערי עכשיו אני מרגישה מתוסכלת ממש.
אולי פשוט להרפות ולראות מה יקרה....

מרכז לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 18 אוגוסט 2008, 11:58

עוד שאלה, לא עשיתי קורס הכנה לעשות עכשיו? חלק אמרו מיותר וחלק אמרו שממש עזר להן
בטח שלעשות. אלא אם קראת בעיון את הספרים החשובים בנושא לידה טבעית ופעילה.

מרכז לידה

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2008, 10:42

ליהי, אני אשמח אם תפרסמי את ההתרשמויות שלך אחרי הסיורים פה, שנשכיל כולנו :-)

מרכז לידה

על ידי או_רורה* » 18 אוגוסט 2008, 09:39

לי הקורס עזר ברמה של הידע הטכני, וזה שהיה לי את מי לשאול שאלות.
ברמה הנפשית לא עזר בכלל, בדיעבד הייתי ממליצה ללכת או לקורס של 1 על 1, או לאיזושהי מיילדת או רופא או משיהי שעושה הכנה רגשית ללידה. (לא אינפורמטיבית בלבד).

לא ילדתי בתל השומר ולא בלניאדו.
אני לא ממש סגורה על עצמי, אבל ממה ששמעתי - לניאדו פחות התערבותי.
יכול להיות שאני טועה - הבנות פה באתר יודעות הרבה יותר.(מי שילדה שם).

אם את משלמת ומגיעה כן למרכז לידה - זה הכי טוב.
הבעיה שלא תמיד הם נותנים להיכנס לשם.
אני הגעתי למשל לליס עם ירידת מים, בלי צירים המון שעות ולא נתנו לי להיכנס לחדר הטבעי.
ככה שחשוב לבדוק - מה קורה במידה ולא מאפשרים לי כניסה לחדר הטבעי או למרכז - מה אז?
מה המדיניות של בית החולים בנוגע לכל מה שחשוב לך?

מרכז לידה

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 17 אוגוסט 2008, 22:26

טוב אני נוסעת מחר לתל השומר. מחרתיים ללניאדו ואז נחליט.
או רורה את יכולה לאמר לי למה לניאדו עדיף על תל השומר?
אם אני מוציאה 4300 שקלים בתל השומר הייתי רוצה לדעת שזה המקום המתאים.
עוד שאלה, לא עשיתי קורס הכנה לעשות עכשיו? חלק אמרו מיותר וחלק אמרו שממש עזר להן.

מרכז לידה

על ידי או_רורה* » 17 אוגוסט 2008, 10:41

ממש לא מסכימה, בלה.
לידיעתך, יש הרבה יותר סיפורים לא טובים על בתי חולים מאשר סיפורים טובים. מה לעשות?
ואין מה להשוות בין תל השומר ללניאדו.

בגלל שלא בטוח שהלידה תתנהל כך שהיא תגיע למרכז הלידה, מאוד חשוב לבדוק את בית החולים עצמו, מה הוא נותן וכו.

מרכז לידה

על ידי בלה* » 16 אוגוסט 2008, 23:04

עם כל הצער שבקריאת התיאור של מאיה על הלידה בתל השומר.....
גיסתי ילדה במרכז הלידה הטבעי בתל השומר לפני שבוע. היתה לה לידה מקסימה, בקצב שלה, אף אחד לא לחץ ולא התערב, לא זירז ולא האיץ, לא נגמרה משמרת ולא כלום. התינוקת נשארה איתה כל הזמן. כל הזמן, ביות מלא. יומיים. לא שש שעות בלי תינוק כמו שכתבו למעלה, אלא כל הזמן איתה.
דיברתי עם אחי 25 דקות אחרי שנולדה ביתו והוא לא ידע כמה היא שקלה בלידתה כי לא שקלו אותה עדיין. אני מציינת את זה לטובה כמובן....

ליהי פאי יקרה, גם על לניאדו תמצאי סיפורים לא נעימים, וגם על כל חדר לידה טבעי ועל כל מרכז לידה אחר - בכל מקום יש מזה ומזה, יש מהכל.
קראת סיפור אחד של מאיה, שהוא אכן לא נעים, אבל חבל לבטל את האפשרות בגלל סיפור אחד.
מציעה לך ללכת ולבקר בבתי החולים במרכז לשקול כל דבר לגופו... והעיקר שתהיה לידה טובה ומעצימה.

מרכז לידה

על ידי טרה_רוסה* » 14 אוגוסט 2008, 23:50

אפילו יישאר לך עודף.
תיכנסי לדף מיילדות בית, ותעשי כמה טלפונים.

מרכז לידה

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 14 אוגוסט 2008, 23:28

כמה עולה מיילדת בית? כמה עולה צימר לידה? אם אשנס מותניי אני אוכל להוציא 5000 ש"ח זה עוזר?

מרכז לידה

על ידי טרה_רוסה* » 14 אוגוסט 2008, 11:34

אה, חשבתי שהבעיה היתה שאין לה בית לזה.

מרכז לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 14 אוגוסט 2008, 11:33

צימר לידה עולה בערך כמו מיילדת בית, לא? היא אמרה שאין לה כסף לזה.

מרכז לידה

על ידי טרה_רוסה* » 14 אוגוסט 2008, 11:08

למה לא צימר לידה?

מרכז לידה

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 14 אוגוסט 2008, 08:01

אני אנסה את מאיר. אם לא אז כנראה תל השומר. ואם לא..... אני ישריץ תחת עץ הצפצפה למטה בחצר כמו בימים הטובים שלידה נחשבה הליך טבעי ולא מחלה. (האם ציניות זה חלק מתופעות הלוואי של ההריון......?)

מרכז לידה

על ידי או_רורה* » 13 אוגוסט 2008, 09:55

יש מרכז לידה בלניאדו (לניאדו -דיאדה) ויש בתל השומר.

מרכז לידה

על ידי או_רורה* » 13 אוגוסט 2008, 09:54

מה שאתן לא מבינות (למזלכן...) זה שהחדרים הטבעיים הם לא מרכז לידה. ממש לא.
הם של בית החולים, לא תמיד ניתן להיכנס אליהם, בית החולים מערים קשיים עם זה.
לפעמים הלידה מתחילה בירידת מים ואז בית החולים עלול למנוע, וכ"ו.

מעבר לזה, לא תמיד הם פנויים. במרכז לידה הם מתחייבים על קבלת מס' לידות מסויים באותם תאריכים, אבל לחדר הטבעי? לא.

עניין של מזל נטו.

מרכז לידה

על ידי רוניתה_פיתה* » 13 אוגוסט 2008, 01:43

הי ליהי
אני ילדתי בחדר הטבעי ב"מאיר", והגישה שם היתה מאווד תומכת ברצונותיי.
בסיור שלפני הם טענו שהיולדת יכולה ללוות את התינוק לבדיקות (אם היא מרגישה טוב). אני לצערי שכחתי מזה, אז בנזוגי הלך.
ביות - הכי טבעי שם, בכלל לא חשבתי שיש תינוקות בתינוקייה עד שהלכתי לשם להשתחרר.
שחרור מוקדם - רק אחרי 24 שעות מהלידה (אם כי לא התעקשתי, משערת שאפשר גם קודם). לא יודעת לגבי ויתור על האשפוז.
שתהיה לך לידה נהדרת, בכל מקום שתבחרי @}

מרכז לידה

על ידי טרה_רוסה* » 12 אוגוסט 2008, 21:40

הי ליהי
יש את הצימר לידה של אילנה שמש.
את גם יכולה ללכת הביתה אחרי הלידה, את לא חייבת להתאשפז (ואז מחדר הלידה את הולכת הביתה, בלי שהתינוק נפרד ממך, כי הוא לא צריך לעבור במחלקת ילודים, ואת לא צריכה לעבור במחלקת יולדות). אני עשיתי את זה בפוריה, שם זה יחסית פרוצדורה מוכרת, אבל אולי יש גם בתי חולים במרכז שמכירים את "התופעה" הזאת.

מרכז לידה

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 12 אוגוסט 2008, 21:13

טוב לדעת שאני לא היחידה שמרגישה כך.
אני בטוחה שבסופו של דבר הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר.
תודה על הרגישות והעזרה.

מרכז לידה

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 12 אוגוסט 2008, 14:39

אני חושבת שמה שהכי מפחיד אותי זה שלוקחים את התינוק לכמה שעות טובות אחרי שהוא נולד.
אני חושבת בדיוק כמוך ולכן בין השאר המלצתי על "מאיר" כי הבנתי שהם מאוד רכים בעניין. אני ילדתי באסה"ר כשבררנו מראש שיש ביות מלא, אבל מה, אם את יולדת בין 18:00 לתשע בבוקר לא תקבלי את התינוק כי הוא לא עבר בדיקת רופא. אז מאוד כדאי לברר עם בית החולים את "האותיות הקטנות". הבת שלי נולדה לפנות בוקר אז היא נשארה לבד בתינוקיה "רק" שעתיים ועבורי זאת באמת חויה שלא אסכים לה שנית. היום אני חושבת שאם הייתי מספיק אסרטיבית ומתעקשת היו לפחות מאפשרים לי להיות איתה שם בתינוקיה. מי שזה חשוב לה אסרטיביות מאוד עוזרת.

מרכז לידה

על ידי עלמו_נית* » 12 אוגוסט 2008, 11:15

מבינה לליבך. מצד אחד יש לי המון מה לענות לך...
מצד שני אני מאמינה שלכל אחת הדרך שלה...
ואני גם קצת ממהרת.

מנסיון אישי - שתי לידות נהדרות במרכז לידה בלניאדו.
עוד מנסיון - תתרכזי במה את כן רוצה (ולא במה שלא), בביטחון הפנימי שלך, ברוגע, ועם זאת - באסרטיביות.
כדאי להפרד גם מהתמימות ולאפשר לשינויים לזרום.

לנו היה מזל גדול שמצאנו מכינה ללידה שהיתה בדיוק בראש שלנו והצליחה לצייד אותנו בידע ובתחושות הנחוצים. אני עסקתי בנושא באובססיביות, אספתי והכנתי המון חומר וכל זה מאוד עזר לי (אם תרצי אוכל להעביר לך במייל - תכתבי לי בדף הבית). המקום הפיזי אכן חשוב מאוד אבל הוא רק אמצעי המקום הפנימי שלך הוא המרכז.

מאחלת לך לידה טובה והורות מדהימה.

מסכימה איתך שהשלב שאחרי הלידה הוא החשוב ביותר. כיוון שיש פחות התייחסות מצד ההורים לנקודה הזו והרבה בלבול בשלב הזה הוא אכן מהווה פרצה לבית החולים להתנהגות שלדעתי לא ראויה. שוב - התכוננו והיו אסרטיביים (כאן צריך מאוד עזרה חיצונית). כמו שאף אחד לא מעלה על דעתו לקחת ילד בן שנתיים או חמש לבדיקה לבד לא ייתכן שיפרידו תינוק שנולד מאימו! וממליצה גם להתכונן לשחרור מוקדם.

בלניאדו לא הכי עוזרים בנושא ביות ולי היתה הרגשה שאף ניסו להכשיל אבל הייתי בטוחה בעצמי. הרבה מהפתרונות הם אצלך בראש בבטן בלב בנשמה... זה היה רק מבחן קטן בכל מסע האמהות...

מרכז לידה

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 12 אוגוסט 2008, 08:23

תודה על העזרה. אני חושבת שמה שהכי מפחיד אותי זה שלוקחים את התינוק לכמה שעות טובות אחרי שהוא נולד.
בתל השומר הבנתי שזה לשש שעות.
אני מרגישה קצת מתוסכלת. אין דבר טבעי יותר מלידה.... זה לא צריך להיות כל כך מסובך. חבל.

מרכז לידה

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 11 אוגוסט 2008, 14:25

הי ליהי, במאיר בכפר סבא יש חדר טבעי. חברה שלי ילדה שם לידה מוצלחת. יש לי גם חברה דולה שמכל הלידות שליותה היא חושבת שהלידה שליותה במאיר היתה המוצלחת ביותר. אני יודעת גם שהם מאוד פתוחים בנושא הביות ולא עושים בעיות. אני גם ממליצה לך מאוד לקחת דולה. זה מאוד מרכך את החיכוך עם בית החולים. לי היתה לידה טבעית ומוצלחת בבית חולים (לא מאיר) בין השאר בזכות הדולה שהצליחה ליצור בועה שבה קיימים רק שלושתינו: הדולה אני והבעל, וכל השאר רק תפאורה.

מרכז לידה

על ידי פשוט_יעל* » 11 אוגוסט 2008, 13:59

ליהי שלום, יש את בי"ח לניאדו, שם יש מרכז לידה בשיתוף עם דיאדה, המקום מקסים לא מזכיר בית חולים ולא יקר בטירוף , רוב המיילדות סבלניות בלידה וכדאי לך לבדוק,
בנוסף, יש את דר.הלוי שמארח בביתו בצימר לידה שם תוכלי ללדת במים אם תרצי רק תתכונני למשכנתא...למרות שאם חשוב לך תנסי במיליון תשלומים....
שיהיה לך המון בהצלחה ולידה קלה...

מרכז לידה

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 11 אוגוסט 2008, 13:42

טוב בנות אני צריכה עזרה. אני בשבוע 33 הריון ראשון ותקין.
אני לא יודעת איפה ללדת!
אני מאוד רוצה בבית אבל אני גרה עם ההורים והם לא מסכימים.
האפשרות האחרונה שהייתה לי זה תל השומר אבל אחרי הסיפור של מאיה אני כבר לא יודעת.
אני לא יכולה להרשות לעצמי להוציא סכומי עתק אבל אני לא אסלח לעצמי אם אני לא אתן לצוציק ליוולד בדרך שלו.
האם מישהי מכירה מקומות נוספים ללדת? ללא התערבות רפואית. בקצב שלי. אני גרה בתל אביב דרך אגב....
ממש אשמח להכוונה.
מאיה, כאב לי לשמוע על הלידה שלך והמון תודה על ששיתפת אותנו בחוויה. מזל טוב!!!!!
ליהי.

מרכז לידה

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 יוני 2008, 00:25

הלוחשות לתינוקות
נדמה לי שעולה 4500 שח

מרכז לידה

על ידי פיגה* » 18 יוני 2008, 22:57

אני מחפשת פרטים על מרכז הלידה ע"י פוריה של הלוחשות לתינוקות , אשמח לפרטים טלפון מחיר משהו...
תודה

מרכז לידה

על ידי עולם_קטן* » 11 יוני 2008, 21:13

אוי מאיה,
איזה סיפור לידה ((-))
תודה ששיתפת, בהחלט צריך זמן לעכל דבר שכזה...
מאחלת לכם המון אושר עם הבן
(())

מרכז לידה

על ידי ארני_ש* » 18 אפריל 2008, 19:26

רוצה ללדת בצימר? הנה האופציות העומדות לרשותך:

אילנה שמש, מושב ישרש 052-3388954.

ג'אהרה דולה, ד"ר אילן הלוי, קדימה, 054-4804531.

מינדי לוי, בית לחם הגלילית 052-3763229.

ציר להורות, נעמי נואה, קיבוץ כברי 054-4795241.

לוחשות לתינוקות, פוריה, רוזי ארזי 054-4742780 רותי 050-7945279.

היות שזו תופעה שהופכת נפוצה יותר , ואופציה לא רעה להרבה אנשים שרוצים לידה חוץ אשפוזית ומסיבות שונות לא יכולים בביתם .
בכתבה הבאה יש כתובות וגם טלפונים , וכמובן מוזמנים להשאיר המלצות .

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3529851,00.html

מרכז לידה

על ידי אנונימי » 18 אפריל 2008, 19:26

מרכז לידה

על ידי דנה_ה* » 17 מרץ 2008, 16:22

הן יודעות שהאתר שלהן זקוק דחוף לשיפוץ - כבר אמרתי להן. אני גם חושבת שתמונה זה רעיון טוב. אגיד להן (תודה טרה).
לגבי לנל"ק - אני לא יודעת וצריכה לשאול אותן.
המיקום המדויק הוא נווה עובד - ממש בשער של פוריה.

מרכז לידה

על ידי טרה_רוסה* » 17 מרץ 2008, 12:05

הייתי גם אולי מוסיפה תמונה שלהן.

מרכז לידה

על ידי אם_פי_3* » 17 מרץ 2008, 11:24

חדשות טובות!

אם את בקשר איתן - האתר שלהן דורש שיפוץ דחוף - גם כמה מקומות שיש רצפי אותיות ניסויים ללא משמעות, וגם - בשום מקום לא כתוב איפה זה בדיוק ("מקום קסום בגליל התחתון" זה לא מספיק).
מבינה שחדש - אבל זה היום שער הכניסה של הרבה אנשים.... חבל לפספס.

מרכז לידה

על ידי אחת* » 17 מרץ 2008, 10:45

הן מקבלות שם לנל"ק...?

מרכז לידה

על ידי דנה_ה* » 16 מרץ 2008, 16:18

אני רוצה לספר על מקום חדש שנפתח בימים אלו ממש ליד בי"ח פוריה - "הלוחשות לתינוקות" www.naturalbirth.co.il - שהוקם ע"י שתי מיילדות ותיקות ומקסימות מפוריה - רוזי ורותי למי שמכירה.
רותי ורוזי מציעות ליווי לכל אורך שלבי ההריון, כולל קורסי הכנה ללידה ומעקב הריון ע"י מיילדות ורופא ע"פ צורך, וכמובן יש אפשרות ללדת שם או להתחיל שם את הלידה ולהמשיך בבי"ח עם אותה המיילדת. ניתן גם ללדת בבית עם רותי או רוזי.

אני חושבת שזו אפשרות מצויינת שנפתחת (לצערי לא היתה קיימת בלידה שלי, אבל בלידה הבאה אולי...) - במיוחד לכל מי שגרה רחוק מבי"ח או שאינה מרגישה בנוח ללדת בבית ורוצה את קרבת בית החולים. וחוץ מזה - כולן כאן יודעות שאני ממליצה על בי"ח פוריה בתור מקום טוב ללדת בו, אז אם בסופו של דבר הלידה מסתיימת שם - זה עדיף על פני בתי חולים אחרים.

אשמח לספר על זה עוד אם יש שאלות, או שאפשר ליצור קשר איתן דרך האתר שלהן.

מרכז לידה

על ידי טלי_מא* » 02 מרץ 2008, 09:16

דף לעריכה

צריך לרכז למעלה מידע:
על מרכזי לידה טבעית בבתי-חולים ועל צימרים ומרכזי לידה שאינם בבתי חולים - אילנה שמש, מינדי לוי, "ציר להורות" וג'הארה דולה.

מרכז לידה

על ידי נעמי* » 11 פברואר 2008, 21:40

התואר "מרכז לידה" גדול מדי כדי לתאר את דירת הלידה שלי בקבוץ כברי (3 דקות נסיעה מבית החולים בנהריה). אני מיילדת עצמאית מטפלת ומילדת בגישה הוליסטית, בנשים בהריון ובלידה בהתאם להעדפות שלכן . אני מאמינה ביכולת של האישה ללדת ומשתדלת לעודד אותה למצוא את הכוחות הטמונים בה על מנת להתמודד באתגר. למקום אני קוראת "ציר להורות" יש בו בריכת מים וגם מוניטור מיילדותי ,כלים שמאפשרים גמישות וקבלת החלטות מושכלת. בית פתוחבכל יום שישי בבוקר במידה ואין לידה , תתקשרו בבוקר ל054-4795241 פרטים נוספים אפשר גם בwww.metaplim.co.il/zir-lehorut להת' נעמי

מרכז לידה

על ידי שרון* » 24 אוגוסט 2007, 12:12

עלה למרכז הלידה החדש של אילן אתר אינטרנט חדש, הנה הקישור מרכז לידה טבעית - ג'הארה דולה

מרכז לידה

על ידי פשוט_יעל* » 19 יוני 2007, 17:01

שלום ניצן, ואקווה דולה ( את אישתו של אילן דרך אגב?) אני מטופלת כמה שנים אצל דר. אילן ובלי קשר ילדתי בבית במים ואני דולה....ואני מלאת התרגשות והערצה על המרכז המקסים שהוא הקים בביתו, זהו דבר שכל כך הרבה נשים התפללו לו, ללדת בצורה הכי טבעית והכי בטוחה, קודם כל דר. אילן הוא רופא מעולה שאני סומכת עליו בעיניים עצומות ואני יודעת שיש לו הנסיון והראייה שלא תסכן אף יולדת שיולדת במרכז וזה שהוא רופא שנמצא כל הזמן בלידת בית רק נותנת הרגשה יותר בטוחה (אפילו יותר מבי"ח) , יש לי המון דברים טובים בנושא ואם אני אמשיך לכתוב אותם אני אגמור פה את כל המקום אז אשמח לעזור לך ניצן שמי יעל והטלפון שלי זה 050-6916919

חזרה למעלה