מרכז לידה

ללדת_בשמחה*
הודעות: 1
הצטרפות: 01 ינואר 2007, 10:36

מרכז לידה

שליחה על ידי ללדת_בשמחה* »

ילדתי לידה שנייה ללא אפידורל, תפרים ושאר צרות, בעזרת התמיכה המופלאה של המילדות ממרכז לידה טיבעית של תל השומר.
המון סימפטיה ואיכפתיות מדהימה ממש.
מומלץ!
ושתהיה לכולכן חוויה מעצימה ומרגשת.
גן_גורים*
הודעות: 7
הצטרפות: 19 ספטמבר 2006, 23:54

מרכז לידה

שליחה על ידי גן_גורים* »

אני ילדתי לידה ראשונה, ומדהימה, במרכז לידה טבעית בתל השומר. בעיני המקום הזה הוא חלקת אלוהים קטנה, ואין לי ספק שהלידה שלי, שבאמת היתה חוויה מחזקת ומופלאה, היתה כזו במידה רבה הודות לבטחון שהיה לי במרכז הלידה. ההיכרות המוקדמת עם המקום עצמו, והליווי וההכרות עם המיילדות לפני הלידה, סייעו לי מאד בהכנה הנפשית ואין לי ספק שזה חלק משמעותי מהלידה הקצרה והטובה שלי (בסך הכל היינו בבית החולים שעתיים ורבע, מרגע הגעתנו ועד שנולד הגור. אחרי שנולד נשארנו שלושתנו במרכז הלידה שש שעות אינטימיות ונפלאות).
קראתי למעלה בדף התלבטויות לגבי המוניטור, וחשוב לי להסביר שמוניטור אלחוטי הוא מכשיר בגודל עכבר של מחשב, שהמיילדת מחזיקה בכף ידה ומעבירה אותו על הבטן מבלי להפריע בכלל ליולדת (גם אם היא במים עד כמה שידוע לי, אני לא הספקתי להגיע למים...). אני ילדתי על שרפרף לידה, וטיה המיילדת, שהיתה לי זכות גדולה מאד להעזר בה בלידה, העבירה את המוניטור בעדינות בלי שזה בכלל הפריע לי, ואותי דוקא הרגיעה הידיעה שהכל בסדר עם העובר שלי.

מקום מדהים ללדת בו, מעבר לכל ציפייה שהיתה לי.
אורורה*
הודעות: 55
הצטרפות: 28 דצמבר 2006, 00:26

מרכז לידה

שליחה על ידי אורורה* »

גן גורים, מאד מעודד לקרוא מה שכתבת. אני בשבוע 27 וגם חושבת ללדת בתל השומר בחדר הטבעי. מקוה שכל המיילדות שם הן כמו זו שיילדה אותך. האם התערבו לך בכלל? האם יש לך תפרים?
מיקה*
הודעות: 134
הצטרפות: 02 יולי 2004, 07:36

מרכז לידה

שליחה על ידי מיקה* »

גן גורים,
זה נשמע מדהים, אבל הבנתי שהמרכז לידה עולה מעל 4000. זה נכון?
וחוצמזה, יש למישהי מושג האם מקבלים לידה של תאומים ללידה טבעית?
גן_גורים*
הודעות: 7
הצטרפות: 19 ספטמבר 2006, 23:54

מרכז לידה

שליחה על ידי גן_גורים* »

הי אורורה ומיקה, שמחתי שקראתן מה שכתבתי, הלואי שכולן ישמעו על המקום הזה (-:
מיקה - אני לא בטוחה אבל נדמה לי שלא מקבלים לידת תאומים, אבל יכול להיות מאד שאני טועה. שווה להרים טלפון ולשאול. ונכון שזה המון כסף (נדמה לי ש-4300) אבל אני הרגשתי שזה היה שווה כל שקל. מה גם שזה לא שונה בהרבה מלידת בית או מדולה מלווה בבית חולים, או משכירת מיילדת פרטית (מקווה שאני לא טועה ומטעה).היום אני צוחקת ואומרת שעדיף לשלם את הסכום הזה על הלידה, ולא לשלם אותו אחר כך על טיפול נפשי (להתמודדות עם לידה טראומטית) או למיני שיקומים גופניים (חמסה טפו, שתהיה לידה קלה). זה באמת מקום מיוחד.
אורורה - עד כמה שזכור לי שבוע 27 זה זמן מצויין ליצירת קשר עם המרכז. הם עורכים מדי פעם מפגשי היכרות (פעם בחודש?) בחינם, ומאד שווה לבוא ולשמוע. את כבר תרגישי אם זה מתאים לך או לא. יש חסרון מסויים בזה שאי אפשר לבחור מיילדת ספציפית, יש פול ואת "נופלת" על מי שתורנית כשמגיעה הלידה. אני זכיתי בטיה המופלאה כאמור. לשאלתך - היא לא התערבה לי מעבר למה שביקשתי, ותמכה וכיוונה בעדינות אין קץ ומתוך קשב ורגישות. כשנכנסנו לחדר שאלתי אותה מה עושים עכשיו והיא אמרה לי שכלום, מחכים שאני ארצה ללדת. בשום שלב לא הורתה לי ללחוץ או משהו כזה, הציעה לי תנוחות שונות ללידה כדי לעזור לי למצוא מה מתאים לי ולא מעבר לזה, וכשהתלוננתי את התלונה הקלאסית לקראת הסוף שאני לא יכולה לעשות את זה, אמרה בשלווה - את דווקא עושה את זה מצויין. באופן כללי היא הייתה שרועה על הרצפה לפני וחיכתה בסבלנות שאלד (-: וגם אין לי תפרים, גם בזכות הלידה הטובה ובזכות טיה, ואולי גם קצת בזכות אימון באפי-נו).
מאחלת לשתיכן לידות טובות (-: ואשמח לענות לכן על שאלות ותהיות נוספות.
ההולכת_בדרכים*
הודעות: 2455
הצטרפות: 27 אוקטובר 2004, 19:00
דף אישי: הדף האישי של ההולכת_בדרכים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ההולכת_בדרכים* »

  1. טיה היא גם מיילדת בית. ללא ספק נפלת טוב אם נפלת עליה :-)
  2. במרכז לידה של לניאדו משלמים פחות ואפשר לבחור מיילדת מראש.
  3. 4300 זה יקר כמו לידת בית, אבל הרבה יותר יקר מדולה.
בכל אופן, דולה ממילא לא מציעה שירות דומה כך שאין מקום להשוואה.
  1. מסכימה איתך גן גורים, עדיף לשלם למקום בו יש סיכוי ללידה טובה, שכן לידה לא טובה גם עולה כסף בדיוק כמו שכתבת :-P
  2. מרכזי לידה ומיילדות בית לא מקבלים לידות תאומים בכלל.
לאחרונה שתי חברות שלי ילדו תאומים בלידות נפלאות וטבעיות, אבל בחדר ניתוח או במחלקה הרגילה בבי"ח.
גן_גורים*
הודעות: 7
הצטרפות: 19 ספטמבר 2006, 23:54

מרכז לידה

שליחה על ידי גן_גורים* »

אני לא יודעת מספיק על לניאדו, אבל אני רוצה להוסיף שתי מחשבות -
אני רציתי "לידת בית בבית חולים" ולכן היה לי מאד חשוב עניין המלונית שקיימת בתל השומר (כן, הייתה לי לידה יקרה מאד, אבל בסופו של דבר יקרה מפז (-:). כך שבתום שש שעות נפלאות במרכז עצמו, העלתה אותנו טיה למלונית, שם נכנסנו שלושתנו לחדר משלנו עם הגור איתנו, והוא לא היה רגע אחד בתינוקיה או בלעדינו. לא רציתי לסיים לידה במרכז לידה ואז להגיע למחלקת יולדות, גם אם היא מאפשרת ביות מלא. רציתי שנהיה אני, הגור החדש והאיש ביחד, נישן כולנו באותה מיטה ונוכל לסגור דלת, וכך היה. זו אופציה שאין בלניאדו ומבחינתי זה היה חלק מהתמונה שציירתי לי. בודאי ששוב זה עניין של כסף, אבל צריך לקחת בחשבון את המעבר הזה, מהלידה הטבעית והאינטימית לסצנת בית החולים הקונוונציונלית.
עבור מי שמתכוונת להשתחרר מיד הביתה זה לא כל כך משנה, אבל אני הרגשתי שאחרי לידה ראשונה אני בכל זאת רוצה לידי אפשרות של סיוע שמוצע בבית חולים.
וגם, מכיוון שאני בבסיסי פולניה מודאגת, סמכתי יותר על תל השומר במקרה שחס וחלילה חס ושלום אני או הקטנטן נזדקק לסיוע רפואי (אני מקווה שאני לא מעליבה פה את לניאדו, ככה אני הרגשתי (-:).
ההולכת - הזכרתי גם את עניין הדולה שברור שלא מציעה אותו שירות, כי נדמה לי שמי שמתלבטת איך ואיפה ללדת עשויה לחשוב גם על זה, ומכיוון שזה עניין מקובל היום זה נותן בסיס להשוואה. כשאנשים שמעו שאני הולכת ללדת במרכז הטבעי הם כמובן התפלצו מהמחיר, וכשציינתי שזה דומה ללקיחת דולה מבחינת מחיר זה הניח את דעתם. כי זה מוכר וקונוונציונלי ואני נשמעתי להם לא (-: ונו, זה גם לא ממש אותו סכום אבל מילא... זה סיבר הרבה אוזניים תמהות (-:
ההולכת_בדרכים*
הודעות: 2455
הצטרפות: 27 אוקטובר 2004, 19:00
דף אישי: הדף האישי של ההולכת_בדרכים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ההולכת_בדרכים* »

בקשר לחשיבות המעבר למקום כמו המלונית, שהוא אינטימי וביתי אני מסכימה איתך מאוד מאוד גן גורים.
כנראה שלכל מרכז לידה יש את היתרונות והחסרונות שלו.
אני אישית נוטה לייחס חשיבות רבה יותר לעניין בחירת המיילדת, ולא הייתי רוצה להסתמך על המזל בעניין הזה, שנראה לי קריטי לתוצאות הלידה.
בתכלס זה מה שהיה גורם לי להמליץ על לניאדו, יותר מאשר עניין הכסף.
בקשר לאוזניים התמהות, מכירה את התופעה.
לי זה דווקא עושה חשק להסביר יותר למה דווקא מרכז לידה, מה שנקרא להפיץ את הבשורה...
בכל אופן, אני בסופו של דבר בחרתי ללדת בבית :-)
גן_גורים*
הודעות: 7
הצטרפות: 19 ספטמבר 2006, 23:54

מרכז לידה

שליחה על ידי גן_גורים* »

הולכת יקרה, סוף סוף חזר לו האתר לאיתנו ואני יכולה לקרוא את התייחסותך (-: מסכימה איתך מאד בעניין בחירת המיילדת. זו אכן נקודת חולשה של המרכז בתה"ש. אני כמעט ילדתי עם מישהי שלא כל כך רציתי, ובמזל הצירים התחזקו בדיוק בהחלפת משמרת. ובקשר להפצת הבשורה - מסכימה ומפיצה, למי שרוצה ומוכן לשמוע. מכיון שהלידה היא בשבילי כזו חוויה טובה אני ששה לספר עליה, אבל נזהרת מ"להשוויץ", כי גיליתי שלפעמים זה קצת דורך לנשים שחוו לידה לא קלה על נקודות רגישות. ומילה אחרונה, לגבי לידת בית. אשה אחת חכמה אמרה לי - אם יש ספק אין ספק (-:. אז ילדתי במרכז...
אורורה*
הודעות: 55
הצטרפות: 28 דצמבר 2006, 00:26

מרכז לידה

שליחה על ידי אורורה* »

גן גורים, תודה. אני ובעלי הולכים השבוע (סוף סוף) לבדוק את המרכז ללידה טבעית. אשמח לעדכן בהמשך.
ודרך אגב, לא רק אנשים מסתכלים בי בפלצות כשאני אומרת "לידה כמו בבית" - גם הרופא שלי מסתכל עליי ככה. הוא אפילו אמר שזו לידה שמתאימה רק למישהי שילדה כבר, ושאין לו ספק שאני אזדקק לאפידורל. נכון מאד מרגיע?
גן_גורים*
הודעות: 7
הצטרפות: 19 ספטמבר 2006, 23:54

מרכז לידה

שליחה על ידי גן_גורים* »

אורורה, וואי וואי וואי, אני מרגישה איך עולה לי הלחץ דם כשאני קוראת מה שהרופא שלך אמר... גם יחסי הידידות שלי עם הרופא שלי באו לקיצם כשאמרתי שאני רוצה ללדת עם מינימום התערבות רפואית (וזה כשהייתי זהירה ולא הזכרתי לידה טבעית חלילה). הוא התנהג כאילו אמרתי שאני רוצה לכרוע ללדת בשדה ושפך עליי קיטונות זעם ומיני נבואות שחורות / - :.
זו שטות להגיד שזו לידה שמתאימה למי שילדה כבר, פשוט תשאלי במפגש על אחוז הלידות הראשונות (הקצרות והמוצלחות!) במרכז. וזו שטות עוד יותר גדולה לומר לך ש"אין לו ספק" שתצטרכי אפידורל. קשה לרופאים עם המחשבה שלידה זה ארוע נשי אינטימי שלא חייב לעבור תחת ידיהם ועיניהם. וזהו, נשבעתי לעצמי לא להשתלח יותר, אז אני אתאפק...
וחוץ מזה -
יש לך את "לידה פעילה"? ספר נפלא, במרכז הוא מכונה "התנ"ך". ממליצה מאד.
הרבה בהצלחה במפגש, אשמח לשמוע עדכונים וחוויות.
אורורה*
הודעות: 55
הצטרפות: 28 דצמבר 2006, 00:26

מרכז לידה

שליחה על ידי אורורה* »

היי גן גורים! לקח לי המון זמן להיכנס שוב לדף, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם!!! (פרצוף מחייך....), הלכנו לראות את המרכז בתה"ש וגם את החדר הטבעי בליס, וכרגע ההתלבטות שלנו היא שאם אני ארצה אפידורל (אולי, מקווה מאד שלא...) ואז אעבור לחדר רגיל, אז בליס יש יותר אנשים שאנחנו מכירים ושאולי יוכלו לעזור.... כבר שבוע 34, לא פשוט....
אגב, באיזה משקל ילדת את הגור? כי ההערכה שלנו היא 3.600 ושוב, הרופא שלי, (שבכלל לא מלחיץ ואני אף פעם לא יוצאת ממנו בוכה... )- אמר שזה משקל יותר מידי גדול ללידה טבעית, גם בגלל שאני כזו קטנטונת.....
כן, כן, טיפשי, אני יודעת, וכן, יש לי את לידה פעילה, קניתי אותו והוא ממש מדהים!
גן_גורים*
הודעות: 7
הצטרפות: 19 ספטמבר 2006, 23:54

מרכז לידה

שליחה על ידי גן_גורים* »

איזה יופי, נכנסתי במקרה ומצאתי אותך פה (-:
הגור נולד 3645, ואני כמוך, הולחצתי מאד על ידי הרופא שלי (שלפי חישוב יהיר ואגבי בישר לי בערך בשבוע 31 שהוא יוולד 4500...). דיברתי עם איריס מהמרכז והיא הרגיעה אותי מאד, אולי כדאי לך להתייעץ גם. אני פשוט עשיתי הערכת משקל אצל מישהו אחר ונרגעתי. צריך לזכור שההערכות הרבה פעמים טועות מאד, אבל גם לא לזלזל בהן לגמרי במיוחד כשצריך לקחת בחשבון את גודל היולדת... אגב, בן זוגך גדול במיוחד? אני חושבת באופן כללי שיש התאמה בין גודל העובר ליכולת של אמו ללדת אותו (יש כמובן יוצאים מן הכלל, אבל הם אכן יוצאים מן הכלל). כשאני נלחצתי מהאפשרות של עובר גדול וההשלכות על הלידה עשיתי סקר קטן, ושמעתי המון סיפורים על לידות קלות במיוחד של תינוקות שנולדו מעל 4 קילו. אז פיתחתי לי תיאוריה שאולי זה דווקא מקל על העניין, שהתינוק חזק יותר ושועט החוצה... בקיצור, במקרה שלי זה אכן עבד והוא פרץ את דרכו בקלות יחסית (-:
ולגבי האפשרות של אפידורל - גם אני הבאתי אותה בחשבון כי זו הייתה לידה ראשונה ולא ידעתי למה אני נכנסת. לזכור שגם אם מגיעים לזה את עדיין מקבלת את מלוא התמיכה והליווי של מיילדת מרכז הלידה. אותה המיילדת עוברת איתך לחדר הצמוד (ראית?) וממשיכה ללוות את הלידה. הדבר המרכזי בגישה של המרכז היא לראות את היולדת באמת, ואם זו תהיה החלטתך היא תכובד ותיתמך.
חג שמח (-:
ילדת_טבע*
הודעות: 2042
הצטרפות: 12 ספטמבר 2005, 13:35
דף אישי: הדף האישי של ילדת_טבע*

מרכז לידה

שליחה על ידי ילדת_טבע* »

וזו שטות עוד יותר גדולה לומר לך ש"אין לו ספק" שתצטרכי אפידורל
כשרופא הנשים שלי שמע ממש בשבוע 40 שאני מתכוונת ללדת בלי כלום הוא מיד קרץ לבן זוגי ואמר לו "בוא נראה אותה אחרי זה..." חבל לא התערבנו. אחרי הלידה בביקורת של ה6 שבועות הוא שאל על הלידה ובישרנו לו בשמחה שלא היתה כל בעיה בשבילי ללדת בלי לכלום ושזו היתה לידה מדהימה, הוא השפן אמר "ידעתי שכך יהיה! אני יכול לעשות על זה מחקר שיצא מדוייק, ההריון עצמו משקף את הלידה! בגלל שהיה לך הריון קל ולקחת אותו באיזי ככה היתה הלידה שלך. זה הכל." שקרן! אבל הוא לא רצה לצאת דביל כנראה...
האמת, אם הוא לא היה רופא ממש נחמד שהלך איתי עם כל השטויות שלי בהריון ולא הלחיץ אפילו לא לשניה (להפך, למשל כשהסתבר שאין לי נוגדנים של טוסופלסמה ואני עובדת בבית מחסה לחתולים הלך והביא לי מחקרים להראות לכל העולם ואחותו שהקשר בין חתולים לטוקסו הוא נסיבתי בלבד) הייתי עלולה לקחת את האימרה הזו שלו ברצינות ולהחלש ממנה. עזבי שטויות. תקראי פה כמה וכמה סיפורי לידה ראשונה טובים ותתחזקי.
חגית_ל*
הודעות: 2051
הצטרפות: 05 אוקטובר 2001, 17:35
דף אישי: הדף האישי של חגית_ל*

מרכז לידה

שליחה על ידי חגית_ל* »

לדואגות - אחותי ילדה בבית בלידה טבעית בן, 5 ק"ג !!!
זה לקח 3 ימים עם מיילדת ולא בארץ, אבל לידה נהדרת, בלי תפרים.
עשבים_בשדה*
הודעות: 2
הצטרפות: 04 אפריל 2007, 21:33

מרכז לידה

שליחה על ידי עשבים_בשדה* »

רוצה לספר על מרכז לידה חדש שנבנה ממש בימים האלו.
בית פרטי בקדימה שבחצר שלו יש בריכה קטנה ונעימה וצמוד אליה נבנה חדר נעים שבו אפשר פשוט ללדת. המקום הנפלא הזה הוא שיתוף פעולה בין דולה ומטפלת במים לרופא מיילד שמציעים ללוות ולקבל לידות שם.
לכל מי שרוצה את הדבר הכי קרוב ללידת בית עם הביטחון ברופא קרוב שחושב קצת אחרת.
ההולכת_בדרכים*
הודעות: 2455
הצטרפות: 27 אוקטובר 2004, 19:00
דף אישי: הדף האישי של ההולכת_בדרכים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ההולכת_בדרכים* »

נשמע מעניין... יש עוד פרטים על המקום והאנשים?
נתי_של_דוגי*
הודעות: 46
הצטרפות: 21 מרץ 2007, 21:42
דף אישי: הדף האישי של נתי_של_דוגי*

מרכז לידה

שליחה על ידי נתי_של_דוגי* »

אורורה ,
עזבי אותך ההערכות משקל...
הרופא שלי העריך את הפצפון שלי כל הזמן 1/2 קילו פחות מהערכת מיילדת הבית שלי ובסוף היא צדקה.
אני רזה ובעלת גובה ממוצע כך שהרופא שלי תמיד היה אומר לי שהוא שמח שהתינוק יהיה בעל משקל סביר בלידה כי זה מתאים לגוף שלי ויתכן שיהיה לי קשה ללדת תינוק גדול ואני היתי תמיד אומרת בחזרה שמה שהגוף שלי ייצר אני אוכל להתמודד איתו (אך בכל זאת הורדתי את כמויות הסוכרים בחודש תשיעי). בסוף יצא תינוק במשקל 3800 גרם בלידה טבעית ללא קרעים.
בהצלחה בלידה , שתהיה לידה מדהימה וקלה!
ללי_באדולינה*
הודעות: 518
הצטרפות: 19 מרץ 2007, 21:14
דף אישי: הדף האישי של ללי_באדולינה*

מרכז לידה

שליחה על ידי ללי_באדולינה* »

נשמע מעניין... יש עוד פרטים על המקום והאנשים?
המקום קסום ונפלא.אספר מנסיוני- אני מטפלת במים ודולה ובשנים האחרונות אני משלבת:
עובדת במים עם נשים בהריון. הכנת הגוף ללידה יחד לימוד הרפיה ונשימות בעזרת המגע המרפא והתומך של המים.

במרכז יש בריכה טיפולית בחצר בה אני עובדת עם נשים בהריון, קליניקה רפואית של אילן- רופא מיילד ועכשיו אנחנו גם בונים חדר לקבלת לידות.
נוצר חיבור מיוחד שבזכותו אנחנו יכולים להציע לנשים את המקום המאפשר והתומך ביותר יחד עם הביטחון שמשרה רופא קרוב (שממש לא מרגיש צורך להכנס אם לא זקוקים לו).
יש אפשרות לשהות במים בכל שלבי הלידה ולהעזר בכלים איתם אני עובדת.
סיפרתי מעט, אשמח מאוד לספר עוד אם תרצו.
מוזמנים בחום לראות ולהרגיש את המקום ופשוט לטבול במים.
מיטל_מ*
הודעות: 525
הצטרפות: 03 מרץ 2006, 17:29
דף אישי: הדף האישי של מיטל_מ*

מרכז לידה

שליחה על ידי מיטל_מ* »

סיפרתי מעט, אשמח מאוד לספר עוד אם תרצו.
רוצים רוצים.
מיכל_בר*
הודעות: 667
הצטרפות: 30 אוגוסט 2005, 22:41
דף אישי: הדף האישי של מיכל_בר*

מרכז לידה

שליחה על ידי מיכל_בר* »

נשמע מצוין. מחכים למרכז לידה שכזה. איפה הוא?
פלוני_אלמוני*
הודעות: 1182
הצטרפות: 14 אוגוסט 2001, 19:35
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמוני*

מרכז לידה

שליחה על ידי פלוני_אלמוני* »

תתחדשו ובהצלחה.
האם יש גם מיילדת?
ללי_באדולינה*
הודעות: 518
הצטרפות: 19 מרץ 2007, 21:14
דף אישי: הדף האישי של ללי_באדולינה*

מרכז לידה

שליחה על ידי ללי_באדולינה* »

אספר עוד בשמחה ומבטיחה גם לרשום בקרוב יותר על עצמי כאן.
המרכז נמצא בקדימה וכרגע יש בו בריכה פעילה וקליניקה רפואית של אילן.
אני מטפלת במים בשיטת ג'הארה ותומכת הריון ולידה.
מתוך השילוב הקסום הזה יוצא לי לפגוש הרבה נשים בהריון, מחוץ ובתוך המים והזכות הגדולה לעבוד עם זוגות במסע המדהים הזה ולקבל עוד ועוד כלים.
בבריכה המדהימה הזו התחלתי לאחרונה לקבל טיפולים (חוג תנועה במים לנשים הרות, טיפולי הכנה והרפיה לקראת לידה וגם "סתם" טיפולי פינוק לכל מי שרוצה להתפנק...)
ואז נוצר החיבור עם אילן.
הוא רופא נשים ומיילד שעובד בבי"ח לניאדו. גישתו "קצת" אחרת. הוא מאמין ביכולתה של האשה ללדת ולא רואה צורך ממשי בנוכחות שלו עד שבאת יש צורך ממשי.
ניסוח קצת מבלבל אבל מקווה שהעברתי נכונה.
לא אדבר הרבה בשם אילן אלא אזמין אותו לכתוב בעצמו בקרוב.
בימים אלו ממש אנחנו בונים חדר נעים ומרווח שנועד לקבלת לידות. החדר צמוד לבריכה הטיפולית וכך אנחנו רוצים לאפשר לאשה שבוחרת ללדת במרכז את השהיה במים החמים, המציפים, המקלים על כאב כל עוד לה זה יתאים.
לשם הביטחון והרוגע יש גם בקליניקה את כל הציוד הרפואי הנדרש, אך שוב-לא אגע בצד הרפואי, אני דולפין אני...
אשמח להוסיף לכאן את הפלייר שהוצאנו.מישהו יודע איך עושים את זה?
אשמח לקישור לאתר רלוונטי או אפילו לכתובת המייל שלך, יש לי הרבה שאלות
אשמח לעוד שאלות, כך אני לומדת מה לספר...
[email protected]
ובאמת הגיע הזמן שאספר על עצמי בדף בית.מבטיחה בקרוב
רצה למים , שבת שלום
אורורה*
הודעות: 55
הצטרפות: 28 דצמבר 2006, 00:26

מרכז לידה

שליחה על ידי אורורה* »

גן גורים, ילדת טבע ונתי של דוגי... תודה על התגובות המאד מחזקות שלכן! גרמתן לי להרגיש הרבה יותר רגועה, ואגב, גם לבעלי שתומך בתיאוריה של " תינוק גדול = לידה יותר קלה כי הוא עוזר לאמא ועושה טוב את החלק שלו!"
כבר שבוע 35 + 4 מקווה שלא יהיה יותר מידי מהר, בכל אופן בשלבים האחרונים של בחירת מקום ללדת, ועוד לא הכנו תיק... אעדכן, כמובן...
ניצן*
הודעות: 82
הצטרפות: 04 נובמבר 2003, 18:26

מרכז לידה

שליחה על ידי ניצן* »

אקווה-דולה, ניסיתי לשלוח לך דוא"ל אבל יש בעיה עם הכתובת שנתת. אשמח לשמוע עוד פרטים. אני אמורה ללדת בתחילת אוקטובר
פשוט_יעל*
הודעות: 79
הצטרפות: 19 יוני 2007, 17:01
דף אישי: הדף האישי של פשוט_יעל*

מרכז לידה

שליחה על ידי פשוט_יעל* »

שלום ניצן, ואקווה דולה ( את אישתו של אילן דרך אגב?) אני מטופלת כמה שנים אצל דר. אילן ובלי קשר ילדתי בבית במים ואני דולה....ואני מלאת התרגשות והערצה על המרכז המקסים שהוא הקים בביתו, זהו דבר שכל כך הרבה נשים התפללו לו, ללדת בצורה הכי טבעית והכי בטוחה, קודם כל דר. אילן הוא רופא מעולה שאני סומכת עליו בעיניים עצומות ואני יודעת שיש לו הנסיון והראייה שלא תסכן אף יולדת שיולדת במרכז וזה שהוא רופא שנמצא כל הזמן בלידת בית רק נותנת הרגשה יותר בטוחה (אפילו יותר מבי"ח) , יש לי המון דברים טובים בנושא ואם אני אמשיך לכתוב אותם אני אגמור פה את כל המקום אז אשמח לעזור לך ניצן שמי יעל והטלפון שלי זה 050-6916919
שרון*
הודעות: 1234
הצטרפות: 27 ספטמבר 2002, 14:27

מרכז לידה

שליחה על ידי שרון* »

עלה למרכז הלידה החדש של אילן אתר אינטרנט חדש, הנה הקישור מרכז לידה טבעית - ג'הארה דולה
נעמי*
הודעות: 220
הצטרפות: 09 ספטמבר 2002, 20:19

מרכז לידה

שליחה על ידי נעמי* »

התואר "מרכז לידה" גדול מדי כדי לתאר את דירת הלידה שלי בקבוץ כברי (3 דקות נסיעה מבית החולים בנהריה). אני מיילדת עצמאית מטפלת ומילדת בגישה הוליסטית, בנשים בהריון ובלידה בהתאם להעדפות שלכן . אני מאמינה ביכולת של האישה ללדת ומשתדלת לעודד אותה למצוא את הכוחות הטמונים בה על מנת להתמודד באתגר. למקום אני קוראת "ציר להורות" יש בו בריכת מים וגם מוניטור מיילדותי ,כלים שמאפשרים גמישות וקבלת החלטות מושכלת. בית פתוחבכל יום שישי בבוקר במידה ואין לידה , תתקשרו בבוקר ל054-4795241 פרטים נוספים אפשר גם בwww.metaplim.co.il/zir-lehorut להת' נעמי
טלי_מא*
הודעות: 1707
הצטרפות: 14 דצמבר 2005, 10:27
דף אישי: הדף האישי של טלי_מא*

מרכז לידה

שליחה על ידי טלי_מא* »

דף לעריכה

צריך לרכז למעלה מידע:
על מרכזי לידה טבעית בבתי-חולים ועל צימרים ומרכזי לידה שאינם בבתי חולים - אילנה שמש, מינדי לוי, "ציר להורות" וג'הארה דולה.
דנה_ה*
הודעות: 1160
הצטרפות: 13 אפריל 2004, 22:21
דף אישי: הדף האישי של דנה_ה*

מרכז לידה

שליחה על ידי דנה_ה* »

אני רוצה לספר על מקום חדש שנפתח בימים אלו ממש ליד בי"ח פוריה - "הלוחשות לתינוקות" www.naturalbirth.co.il - שהוקם ע"י שתי מיילדות ותיקות ומקסימות מפוריה - רוזי ורותי למי שמכירה.
רותי ורוזי מציעות ליווי לכל אורך שלבי ההריון, כולל קורסי הכנה ללידה ומעקב הריון ע"י מיילדות ורופא ע"פ צורך, וכמובן יש אפשרות ללדת שם או להתחיל שם את הלידה ולהמשיך בבי"ח עם אותה המיילדת. ניתן גם ללדת בבית עם רותי או רוזי.

אני חושבת שזו אפשרות מצויינת שנפתחת (לצערי לא היתה קיימת בלידה שלי, אבל בלידה הבאה אולי...) - במיוחד לכל מי שגרה רחוק מבי"ח או שאינה מרגישה בנוח ללדת בבית ורוצה את קרבת בית החולים. וחוץ מזה - כולן כאן יודעות שאני ממליצה על בי"ח פוריה בתור מקום טוב ללדת בו, אז אם בסופו של דבר הלידה מסתיימת שם - זה עדיף על פני בתי חולים אחרים.

אשמח לספר על זה עוד אם יש שאלות, או שאפשר ליצור קשר איתן דרך האתר שלהן.
אחת*
הודעות: 2101
הצטרפות: 15 יולי 2001, 00:00

מרכז לידה

שליחה על ידי אחת* »

הן מקבלות שם לנל"ק...?
אם_פי_3*
הודעות: 2737
הצטרפות: 26 יולי 2001, 21:35
דף אישי: הדף האישי של אם_פי_3*

מרכז לידה

שליחה על ידי אם_פי_3* »

חדשות טובות!

אם את בקשר איתן - האתר שלהן דורש שיפוץ דחוף - גם כמה מקומות שיש רצפי אותיות ניסויים ללא משמעות, וגם - בשום מקום לא כתוב איפה זה בדיוק ("מקום קסום בגליל התחתון" זה לא מספיק).
מבינה שחדש - אבל זה היום שער הכניסה של הרבה אנשים.... חבל לפספס.
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

מרכז לידה

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

הייתי גם אולי מוסיפה תמונה שלהן.
דנה_ה*
הודעות: 1160
הצטרפות: 13 אפריל 2004, 22:21
דף אישי: הדף האישי של דנה_ה*

מרכז לידה

שליחה על ידי דנה_ה* »

הן יודעות שהאתר שלהן זקוק דחוף לשיפוץ - כבר אמרתי להן. אני גם חושבת שתמונה זה רעיון טוב. אגיד להן (תודה טרה).
לגבי לנל"ק - אני לא יודעת וצריכה לשאול אותן.
המיקום המדויק הוא נווה עובד - ממש בשער של פוריה.
ארני_ש*
הודעות: 961
הצטרפות: 21 ספטמבר 2003, 07:18
דף אישי: הדף האישי של ארני_ש*

מרכז לידה

שליחה על ידי ארני_ש* »

רוצה ללדת בצימר? הנה האופציות העומדות לרשותך:

אילנה שמש, מושב ישרש 052-3388954.

ג'אהרה דולה, ד"ר אילן הלוי, קדימה, 054-4804531.

מינדי לוי, בית לחם הגלילית 052-3763229.

ציר להורות, נעמי נואה, קיבוץ כברי 054-4795241.

לוחשות לתינוקות, פוריה, רוזי ארזי 054-4742780 רותי 050-7945279.

היות שזו תופעה שהופכת נפוצה יותר , ואופציה לא רעה להרבה אנשים שרוצים לידה חוץ אשפוזית ומסיבות שונות לא יכולים בביתם .
בכתבה הבאה יש כתובות וגם טלפונים , וכמובן מוזמנים להשאיר המלצות .

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3529851,00.html
עולם_קטן*
הודעות: 439
הצטרפות: 06 אוגוסט 2005, 21:56
דף אישי: הדף האישי של עולם_קטן*

מרכז לידה

שליחה על ידי עולם_קטן* »

אוי מאיה,
איזה סיפור לידה ((-))
תודה ששיתפת, בהחלט צריך זמן לעכל דבר שכזה...
מאחלת לכם המון אושר עם הבן
(())
פיגה*
הודעות: 1
הצטרפות: 18 יוני 2008, 22:57

מרכז לידה

שליחה על ידי פיגה* »

אני מחפשת פרטים על מרכז הלידה ע"י פוריה של הלוחשות לתינוקות , אשמח לפרטים טלפון מחיר משהו...
תודה
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

מרכז לידה

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

הלוחשות לתינוקות
נדמה לי שעולה 4500 שח
ליהי_פאי_תפוחים*
הודעות: 257
הצטרפות: 23 מאי 2008, 08:36
דף אישי: הדף האישי של ליהי_פאי_תפוחים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ליהי_פאי_תפוחים* »

טוב בנות אני צריכה עזרה. אני בשבוע 33 הריון ראשון ותקין.
אני לא יודעת איפה ללדת!
אני מאוד רוצה בבית אבל אני גרה עם ההורים והם לא מסכימים.
האפשרות האחרונה שהייתה לי זה תל השומר אבל אחרי הסיפור של מאיה אני כבר לא יודעת.
אני לא יכולה להרשות לעצמי להוציא סכומי עתק אבל אני לא אסלח לעצמי אם אני לא אתן לצוציק ליוולד בדרך שלו.
האם מישהי מכירה מקומות נוספים ללדת? ללא התערבות רפואית. בקצב שלי. אני גרה בתל אביב דרך אגב....
ממש אשמח להכוונה.
מאיה, כאב לי לשמוע על הלידה שלך והמון תודה על ששיתפת אותנו בחוויה. מזל טוב!!!!!
ליהי.
פשוט_יעל*
הודעות: 79
הצטרפות: 19 יוני 2007, 17:01
דף אישי: הדף האישי של פשוט_יעל*

מרכז לידה

שליחה על ידי פשוט_יעל* »

ליהי שלום, יש את בי"ח לניאדו, שם יש מרכז לידה בשיתוף עם דיאדה, המקום מקסים לא מזכיר בית חולים ולא יקר בטירוף , רוב המיילדות סבלניות בלידה וכדאי לך לבדוק,
בנוסף, יש את דר.הלוי שמארח בביתו בצימר לידה שם תוכלי ללדת במים אם תרצי רק תתכונני למשכנתא...למרות שאם חשוב לך תנסי במיליון תשלומים....
שיהיה לך המון בהצלחה ולידה קלה...
אום_אל_קיצקיצ*
הודעות: 1231
הצטרפות: 21 ינואר 2007, 22:53
דף אישי: הדף האישי של אום_אל_קיצקיצ*

מרכז לידה

שליחה על ידי אום_אל_קיצקיצ* »

הי ליהי, במאיר בכפר סבא יש חדר טבעי. חברה שלי ילדה שם לידה מוצלחת. יש לי גם חברה דולה שמכל הלידות שליותה היא חושבת שהלידה שליותה במאיר היתה המוצלחת ביותר. אני יודעת גם שהם מאוד פתוחים בנושא הביות ולא עושים בעיות. אני גם ממליצה לך מאוד לקחת דולה. זה מאוד מרכך את החיכוך עם בית החולים. לי היתה לידה טבעית ומוצלחת בבית חולים (לא מאיר) בין השאר בזכות הדולה שהצליחה ליצור בועה שבה קיימים רק שלושתינו: הדולה אני והבעל, וכל השאר רק תפאורה.
ליהי_פאי_תפוחים*
הודעות: 257
הצטרפות: 23 מאי 2008, 08:36
דף אישי: הדף האישי של ליהי_פאי_תפוחים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ליהי_פאי_תפוחים* »

תודה על העזרה. אני חושבת שמה שהכי מפחיד אותי זה שלוקחים את התינוק לכמה שעות טובות אחרי שהוא נולד.
בתל השומר הבנתי שזה לשש שעות.
אני מרגישה קצת מתוסכלת. אין דבר טבעי יותר מלידה.... זה לא צריך להיות כל כך מסובך. חבל.
עלמו_נית*
הודעות: 102
הצטרפות: 19 דצמבר 2007, 11:02
דף אישי: הדף האישי של עלמו_נית*

מרכז לידה

שליחה על ידי עלמו_נית* »

מבינה לליבך. מצד אחד יש לי המון מה לענות לך...
מצד שני אני מאמינה שלכל אחת הדרך שלה...
ואני גם קצת ממהרת.

מנסיון אישי - שתי לידות נהדרות במרכז לידה בלניאדו.
עוד מנסיון - תתרכזי במה את כן רוצה (ולא במה שלא), בביטחון הפנימי שלך, ברוגע, ועם זאת - באסרטיביות.
כדאי להפרד גם מהתמימות ולאפשר לשינויים לזרום.

לנו היה מזל גדול שמצאנו מכינה ללידה שהיתה בדיוק בראש שלנו והצליחה לצייד אותנו בידע ובתחושות הנחוצים. אני עסקתי בנושא באובססיביות, אספתי והכנתי המון חומר וכל זה מאוד עזר לי (אם תרצי אוכל להעביר לך במייל - תכתבי לי בדף הבית). המקום הפיזי אכן חשוב מאוד אבל הוא רק אמצעי המקום הפנימי שלך הוא המרכז.

מאחלת לך לידה טובה והורות מדהימה.

מסכימה איתך שהשלב שאחרי הלידה הוא החשוב ביותר. כיוון שיש פחות התייחסות מצד ההורים לנקודה הזו והרבה בלבול בשלב הזה הוא אכן מהווה פרצה לבית החולים להתנהגות שלדעתי לא ראויה. שוב - התכוננו והיו אסרטיביים (כאן צריך מאוד עזרה חיצונית). כמו שאף אחד לא מעלה על דעתו לקחת ילד בן שנתיים או חמש לבדיקה לבד לא ייתכן שיפרידו תינוק שנולד מאימו! וממליצה גם להתכונן לשחרור מוקדם.

בלניאדו לא הכי עוזרים בנושא ביות ולי היתה הרגשה שאף ניסו להכשיל אבל הייתי בטוחה בעצמי. הרבה מהפתרונות הם אצלך בראש בבטן בלב בנשמה... זה היה רק מבחן קטן בכל מסע האמהות...
אום_אל_קיצקיצ*
הודעות: 1231
הצטרפות: 21 ינואר 2007, 22:53
דף אישי: הדף האישי של אום_אל_קיצקיצ*

מרכז לידה

שליחה על ידי אום_אל_קיצקיצ* »

אני חושבת שמה שהכי מפחיד אותי זה שלוקחים את התינוק לכמה שעות טובות אחרי שהוא נולד.
אני חושבת בדיוק כמוך ולכן בין השאר המלצתי על "מאיר" כי הבנתי שהם מאוד רכים בעניין. אני ילדתי באסה"ר כשבררנו מראש שיש ביות מלא, אבל מה, אם את יולדת בין 18:00 לתשע בבוקר לא תקבלי את התינוק כי הוא לא עבר בדיקת רופא. אז מאוד כדאי לברר עם בית החולים את "האותיות הקטנות". הבת שלי נולדה לפנות בוקר אז היא נשארה לבד בתינוקיה "רק" שעתיים ועבורי זאת באמת חויה שלא אסכים לה שנית. היום אני חושבת שאם הייתי מספיק אסרטיבית ומתעקשת היו לפחות מאפשרים לי להיות איתה שם בתינוקיה. מי שזה חשוב לה אסרטיביות מאוד עוזרת.
ליהי_פאי_תפוחים*
הודעות: 257
הצטרפות: 23 מאי 2008, 08:36
דף אישי: הדף האישי של ליהי_פאי_תפוחים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ליהי_פאי_תפוחים* »

טוב לדעת שאני לא היחידה שמרגישה כך.
אני בטוחה שבסופו של דבר הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר.
תודה על הרגישות והעזרה.
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

מרכז לידה

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

הי ליהי
יש את הצימר לידה של אילנה שמש.
את גם יכולה ללכת הביתה אחרי הלידה, את לא חייבת להתאשפז (ואז מחדר הלידה את הולכת הביתה, בלי שהתינוק נפרד ממך, כי הוא לא צריך לעבור במחלקת ילודים, ואת לא צריכה לעבור במחלקת יולדות). אני עשיתי את זה בפוריה, שם זה יחסית פרוצדורה מוכרת, אבל אולי יש גם בתי חולים במרכז שמכירים את "התופעה" הזאת.
רוניתה_פיתה*
הודעות: 599
הצטרפות: 31 מרץ 2008, 03:49
דף אישי: הדף האישי של רוניתה_פיתה*

מרכז לידה

שליחה על ידי רוניתה_פיתה* »

הי ליהי
אני ילדתי בחדר הטבעי ב"מאיר", והגישה שם היתה מאווד תומכת ברצונותיי.
בסיור שלפני הם טענו שהיולדת יכולה ללוות את התינוק לבדיקות (אם היא מרגישה טוב). אני לצערי שכחתי מזה, אז בנזוגי הלך.
ביות - הכי טבעי שם, בכלל לא חשבתי שיש תינוקות בתינוקייה עד שהלכתי לשם להשתחרר.
שחרור מוקדם - רק אחרי 24 שעות מהלידה (אם כי לא התעקשתי, משערת שאפשר גם קודם). לא יודעת לגבי ויתור על האשפוז.
שתהיה לך לידה נהדרת, בכל מקום שתבחרי @}
או_רורה*
הודעות: 1336
הצטרפות: 30 אוגוסט 2007, 08:03
דף אישי: הדף האישי של או_רורה*

מרכז לידה

שליחה על ידי או_רורה* »

מה שאתן לא מבינות (למזלכן...) זה שהחדרים הטבעיים הם לא מרכז לידה. ממש לא.
הם של בית החולים, לא תמיד ניתן להיכנס אליהם, בית החולים מערים קשיים עם זה.
לפעמים הלידה מתחילה בירידת מים ואז בית החולים עלול למנוע, וכ"ו.

מעבר לזה, לא תמיד הם פנויים. במרכז לידה הם מתחייבים על קבלת מס' לידות מסויים באותם תאריכים, אבל לחדר הטבעי? לא.

עניין של מזל נטו.
או_רורה*
הודעות: 1336
הצטרפות: 30 אוגוסט 2007, 08:03
דף אישי: הדף האישי של או_רורה*

מרכז לידה

שליחה על ידי או_רורה* »

יש מרכז לידה בלניאדו (לניאדו -דיאדה) ויש בתל השומר.
ליהי_פאי_תפוחים*
הודעות: 257
הצטרפות: 23 מאי 2008, 08:36
דף אישי: הדף האישי של ליהי_פאי_תפוחים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ליהי_פאי_תפוחים* »

אני אנסה את מאיר. אם לא אז כנראה תל השומר. ואם לא..... אני ישריץ תחת עץ הצפצפה למטה בחצר כמו בימים הטובים שלידה נחשבה הליך טבעי ולא מחלה. (האם ציניות זה חלק מתופעות הלוואי של ההריון......?)
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

מרכז לידה

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

למה לא צימר לידה?
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

מרכז לידה

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

צימר לידה עולה בערך כמו מיילדת בית, לא? היא אמרה שאין לה כסף לזה.
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

מרכז לידה

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

אה, חשבתי שהבעיה היתה שאין לה בית לזה.
ליהי_פאי_תפוחים*
הודעות: 257
הצטרפות: 23 מאי 2008, 08:36
דף אישי: הדף האישי של ליהי_פאי_תפוחים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ליהי_פאי_תפוחים* »

כמה עולה מיילדת בית? כמה עולה צימר לידה? אם אשנס מותניי אני אוכל להוציא 5000 ש"ח זה עוזר?
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

מרכז לידה

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

אפילו יישאר לך עודף.
תיכנסי לדף מיילדות בית, ותעשי כמה טלפונים.
בלה*
הודעות: 433
הצטרפות: 05 אוגוסט 2003, 23:13

מרכז לידה

שליחה על ידי בלה* »

עם כל הצער שבקריאת התיאור של מאיה על הלידה בתל השומר.....
גיסתי ילדה במרכז הלידה הטבעי בתל השומר לפני שבוע. היתה לה לידה מקסימה, בקצב שלה, אף אחד לא לחץ ולא התערב, לא זירז ולא האיץ, לא נגמרה משמרת ולא כלום. התינוקת נשארה איתה כל הזמן. כל הזמן, ביות מלא. יומיים. לא שש שעות בלי תינוק כמו שכתבו למעלה, אלא כל הזמן איתה.
דיברתי עם אחי 25 דקות אחרי שנולדה ביתו והוא לא ידע כמה היא שקלה בלידתה כי לא שקלו אותה עדיין. אני מציינת את זה לטובה כמובן....

ליהי פאי יקרה, גם על לניאדו תמצאי סיפורים לא נעימים, וגם על כל חדר לידה טבעי ועל כל מרכז לידה אחר - בכל מקום יש מזה ומזה, יש מהכל.
קראת סיפור אחד של מאיה, שהוא אכן לא נעים, אבל חבל לבטל את האפשרות בגלל סיפור אחד.
מציעה לך ללכת ולבקר בבתי החולים במרכז לשקול כל דבר לגופו... והעיקר שתהיה לידה טובה ומעצימה.
או_רורה*
הודעות: 1336
הצטרפות: 30 אוגוסט 2007, 08:03
דף אישי: הדף האישי של או_רורה*

מרכז לידה

שליחה על ידי או_רורה* »

ממש לא מסכימה, בלה.
לידיעתך, יש הרבה יותר סיפורים לא טובים על בתי חולים מאשר סיפורים טובים. מה לעשות?
ואין מה להשוות בין תל השומר ללניאדו.

בגלל שלא בטוח שהלידה תתנהל כך שהיא תגיע למרכז הלידה, מאוד חשוב לבדוק את בית החולים עצמו, מה הוא נותן וכו.
ליהי_פאי_תפוחים*
הודעות: 257
הצטרפות: 23 מאי 2008, 08:36
דף אישי: הדף האישי של ליהי_פאי_תפוחים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ליהי_פאי_תפוחים* »

טוב אני נוסעת מחר לתל השומר. מחרתיים ללניאדו ואז נחליט.
או רורה את יכולה לאמר לי למה לניאדו עדיף על תל השומר?
אם אני מוציאה 4300 שקלים בתל השומר הייתי רוצה לדעת שזה המקום המתאים.
עוד שאלה, לא עשיתי קורס הכנה לעשות עכשיו? חלק אמרו מיותר וחלק אמרו שממש עזר להן.
או_רורה*
הודעות: 1336
הצטרפות: 30 אוגוסט 2007, 08:03
דף אישי: הדף האישי של או_רורה*

מרכז לידה

שליחה על ידי או_רורה* »

לי הקורס עזר ברמה של הידע הטכני, וזה שהיה לי את מי לשאול שאלות.
ברמה הנפשית לא עזר בכלל, בדיעבד הייתי ממליצה ללכת או לקורס של 1 על 1, או לאיזושהי מיילדת או רופא או משיהי שעושה הכנה רגשית ללידה. (לא אינפורמטיבית בלבד).

לא ילדתי בתל השומר ולא בלניאדו.
אני לא ממש סגורה על עצמי, אבל ממה ששמעתי - לניאדו פחות התערבותי.
יכול להיות שאני טועה - הבנות פה באתר יודעות הרבה יותר.(מי שילדה שם).

אם את משלמת ומגיעה כן למרכז לידה - זה הכי טוב.
הבעיה שלא תמיד הם נותנים להיכנס לשם.
אני הגעתי למשל לליס עם ירידת מים, בלי צירים המון שעות ולא נתנו לי להיכנס לחדר הטבעי.
ככה שחשוב לבדוק - מה קורה במידה ולא מאפשרים לי כניסה לחדר הטבעי או למרכז - מה אז?
מה המדיניות של בית החולים בנוגע לכל מה שחשוב לך?
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

מרכז לידה

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

ליהי, אני אשמח אם תפרסמי את ההתרשמויות שלך אחרי הסיורים פה, שנשכיל כולנו :-)
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

מרכז לידה

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

עוד שאלה, לא עשיתי קורס הכנה לעשות עכשיו? חלק אמרו מיותר וחלק אמרו שממש עזר להן
בטח שלעשות. אלא אם קראת בעיון את הספרים החשובים בנושא לידה טבעית ופעילה.
ליהי_פאי_תפוחים*
הודעות: 257
הצטרפות: 23 מאי 2008, 08:36
דף אישי: הדף האישי של ליהי_פאי_תפוחים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ליהי_פאי_תפוחים* »

טוב הייתי היום בתל השומר במרכז ללידה טבעית ולצערי אני לא יכולה ללדת שם.
אני בשבוע 33 עם עובר גדול שמתאים לשבוע 36. אין לי סכרת עשיתי את הבדיקות יש לי פשוט תינוק גדול.
האם זה אומר שאני לא יוכל ללדת באופן טבעי? מה האופציות שלי? ניתוח קיסרי?
העובר שוקל 2600 זה לא נשמע לי חריג בכלל. אני לעיתים רחוקות בלבד מרגישה תסכול או לחץ ולצערי עכשיו אני מרגישה מתוסכלת ממש.
אולי פשוט להרפות ולראות מה יקרה....
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

מרכז לידה

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

מה האופציות שלי? ניתוח קיסרי?
יש לך רופא? מה הוא אמר?
אום_אל_קיצקיצ*
הודעות: 1231
הצטרפות: 21 ינואר 2007, 22:53
דף אישי: הדף האישי של אום_אל_קיצקיצ*

מרכז לידה

שליחה על ידי אום_אל_קיצקיצ* »

אני הגעתי למשל לליס עם ירידת מים, בלי צירים המון שעות ולא נתנו לי להיכנס לחדר הטבעי
בלי קשר לנושא, אולי אפשר כלקח לא להגיע לבית חולים לפני שמתפתחים צירים ואז כשמגיעים להגיד שהתחילו לפני שעה או משהו כזה.

_עוד שאלה, לא עשיתי קורס הכנה לעשות עכשיו? חלק אמרו מיותר וחלק אמרו שממש עזר להן
בטח שלעשות. אלא אם קראת בעיון את הספרים החשובים בנושא לידה טבעית ופעילה._
אני לא עשיתי קורס אלא קראתי ועשיתי תרגילים לפי "לידה פעילה" והייתי מאוד מוכנה ללידה. נראה לי שקורס זה למי שאין לו כוח לשבת ולהכין את עצמו לבד. הכנה נפשית - במילא לא בקורס.
מיכלי_לי*
הודעות: 197
הצטרפות: 23 אוגוסט 2007, 18:28
דף אישי: הדף האישי של מיכלי_לי*

מרכז לידה

שליחה על ידי מיכלי_לי* »

אני ילדתי פעמיים תינוקות שהמשקל שלהם היה גדול ביחס אליי (האחרונה- 3730), לא היה בטוח שירדו בתעלה. לידה ראשונה קשה יחסית אך נרתיקית, לידה שנייה טיבעית - הגעתי עם צירים צפופים וילדתי בחדר רגיל ואפשרו לי ללדת איך שרציתי.
עובר גדול הוא לא אינדיקציה זה תלוי בעוד גורמים.
או_רורה*
הודעות: 1336
הצטרפות: 30 אוגוסט 2007, 08:03
דף אישי: הדף האישי של או_רורה*

מרכז לידה

שליחה על ידי או_רורה* »

אום אל קיצקיצ, הגעתי 40 שעות אחרי ירידת המים.
לא נראה לי שיש לקח מזה.
ההולכת_בדרכים*
הודעות: 2455
הצטרפות: 27 אוקטובר 2004, 19:00
דף אישי: הדף האישי של ההולכת_בדרכים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ההולכת_בדרכים* »

הי ליהי @}
קראתי רק עכשיו את כל ההודעות שלך ואני חייבת לציין שקצת התבלבלתי...
מצד אחד את נשמעת מאוד בטוחה בטבעיות של תהליך הלידה וביכולת שלך ללדת בפשטות, ונראה שברור לך לגמרי שאת לא מעוניינת בהתערבות רפואית.
מצד שני, את בודקת לא מעט אופציות ללידה בבתי חולים או במרכזי הלידה השייכים להם - כלומר פותחת עוד ועוד אפשרויות בהן תוכלי להתקל בהתערבות.
נראה שמשאלת הלב שלך היא ללדת בבית... אז למה שלא תדברי עם מיילדות בית בתור אופציה ראשונה?
למה את בכלל טורחת לבדוק מרכזי לידה? <הבהרה - לא שאלו מקומות "רעים", פשוט לא נראים לי מתאימים למה שכתבת שאת באמת רוצה>

למעשה חווית כבר היום את ההתערבות הרפואית הראשונה בלידה שלך -
תראי איך ברגע הצליחו להלחיץ אותך כך שתשקלי ניתוח קיסרי < האם זה אומר שאני לא יוכל ללדת באופן טבעי? מה האופציות שלי? ניתוח קיסרי? >
האופציות שלך פתוחות לגמרי, רק את קובעת איפה טוב ומתאים לך ללדת!
ולגופו של ענין - לאף יולדת אין ביטוח שהיא תצליח ללדת לידה טבעית, אבל במקרה שלך (הערכת משקל גבוהה) בוודאי שאת יכולה לנסות וללכת על לידה טבעית.
הערכות משקל הן דבר שאי אפשר לסמוך עליו בכלל... רופאים טועים בזה כל הזמן! אל תתני לזה להוציא לך את הרוח מהמפרשים.

_אני לעיתים רחוקות בלבד מרגישה תסכול או לחץ ולצערי עכשיו אני מרגישה מתוסכלת ממש.
אולי פשוט להרפות ולראות מה יקרה...._
זה מדהים כמה כוח יש לממסד הרפואי על המיינד שלנו. אפילו אישה רגועה מטבעה נלחצת כשרופא חורץ את דינה בארשת יודעת כל...
לא הייתי ממליצה דווקא להרפות ולזרום במצב כזה, אלא לראות זאת כסימן מקדים לאיך את עלולה להרגיש בלידת בית חולים ולהכין את עצמך בהתאם.

לגבי הקורס - לדעתי הכנה רגשית/נפשית/רוחנית ללידה היא בעלת אפקט גדול יותר מהכנה אינפורמטיבית, אם כי גם זו חשובה.
אם את מסוגלת ללמוד לבד מספרים אז יופי, ואם לא - אז מומלץ ללכת לקורס, אבל לא כזה של בית חולים שמכין אותך להסכים להתערבויות, אלא קורס באוריינטציה של לידה טבעית אצל מדריכה פרטית.

שיהיה בהצלחה! @}
ליהי_פאי_תפוחים*
הודעות: 257
הצטרפות: 23 מאי 2008, 08:36
דף אישי: הדף האישי של ליהי_פאי_תפוחים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ליהי_פאי_תפוחים* »

להולכת בדרכים, קודם כל תודה!
אכן משאלת הלב היא לידת בית. יש לי שני מכשולים. אני גרה אצל משפחתי ואמא שלי אנטי גמור. ובעיה נוספת היא לצערי המימון. הבנתי שלידת בית תעלה לי מעל 10,000 שקלים סכום שממש אין לי.
קראתי שני ספרים מצויינים אני מתרגלת ומשננת כבר ארבעה חודשים. אני מרגישה בריאה וחזקה ורק הרופאים אומרים לי שמשהו לא בסדר אצלי.
הרופא אמר לי לעשות שוב עוד שבועיים מעקב גדילה ושוב העמסת סוכר. עשיתי גם את ה 50 וגם את ה 100 ויצא תקין. אמרתי לו שאני לא מעוניינת בהעמסה נוספת והוא אמר שאם לא הוא לא יוכל להיות הרופא שלי יותר. במקום לענות לו בכיתי כמו מטומטמת.
לא יודעת מה לעשות....
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

מרכז לידה

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

אכן משאלת הלב היא לידת בית. יש לי שני מכשולים. אני גרה אצל משפחתי ואמא שלי אנטי גמור. ובעיה נוספת היא לצערי המימון. הבנתי שלידת בית תעלה לי מעל 10,000 שקלים סכום שממש אין לי.
אבל כתבתי לך שזה עולה פחות מ-5000. את לא קוראת את התגובות? יש את אילנה שמש שהיא מיילדת בית, ויש לה צימר לידה, כך שזה שאין לך בית משלך לא צריך להיות בעיה. למה את לא מתקשרת אליה לדבר איתה? הפרטים שלה בדף מיילדות בית.
ליהי_פאי_תפוחים*
הודעות: 257
הצטרפות: 23 מאי 2008, 08:36
דף אישי: הדף האישי של ליהי_פאי_תפוחים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ליהי_פאי_תפוחים* »

נהדרת אני אתקשר אליה מחר!! תודה.
ההולכת_בדרכים*
הודעות: 2455
הצטרפות: 27 אוקטובר 2004, 19:00
דף אישי: הדף האישי של ההולכת_בדרכים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ההולכת_בדרכים* »

אני אתקשר אליה מחר!!
יופי! (())
אני ילדתי אצל אילנה שמש בצימר, כי הבית שגרתי בו לא הרגיש לי מתאים ללידה מכל מיני סיבות.
המחיר ללידה בצימר הוא סביב ה- 4500 ש"ח, אותו המחיר שהיא היתה גובה אם היא היתה מגיעה לביתך
<נוח ועדיף לה ליילד אצלה, ולכן זה לא יותר יקר מאשר לידת בית רגילה>.
אני מאוד ממליצה! תתקשרי אליה ואל תלחצי מהרופאים ש אומרים לי שמשהו לא בסדר אצלי

קראתי שני ספרים מצויינים אני מתרגלת ומשננת כבר ארבעה חודשים
מעולה! איזה ספרים? <סקרנית... :-)>

אמרתי לו שאני לא מעוניינת בהעמסה נוספת והוא אמר שאם לא הוא לא יוכל להיות הרופא שלי יותר.
יופי. אז תעברי לרופא אחר. יש המון רופאים מוכרים ומצוינים <גם בקופ"ח> עם גישה אחרת.

במקום לענות לו בכיתי כמו מטומטמת
טוב, זה כי קצת נבהלת מהנתונים ומהפרשנות שלו אליהם. זה יכול לקרות לכל אחת...
ולזה התכוונתי קודם שכתבתי לך על תחושת חוסר האונים והפחד שיכולה לעלות בלידה בבית חולים לנוכח צוות רפואי שמדבר ומתייחס בצורה מסוימת.
מי שיולדת בבי"ח <וגם במרכז לידה!> צריכה לקחת בחשבון שהיא יכולה להתקל בתרחיש כזה, ולחשוב איך היא מכינה את עצמה מראש לכך - בעיקר הכנה רגשית.
ליהי_פאי_תפוחים*
הודעות: 257
הצטרפות: 23 מאי 2008, 08:36
דף אישי: הדף האישי של ליהי_פאי_תפוחים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ליהי_פאי_תפוחים* »

דיברתי עם אילנה שמש הבוקר היא הייתה מקסימה. אני אמורה ללדת בסוף ספטמבר והיא מלאה אז אצלה זו לא אופציה. היא כן אמרה לי לעשות שוב אולטרסאונד כי הם טועים לעיתים קרובות. והיא גם המליצה לי לבדוק בלניאדו אני כנראה אסע היום.
הספר הוא מעולה ונקרא לידה פעילה ממש ממש מומלץ.
דרך אגב, ממש מודה על כל התשובות הרגשתי דיי לבד בעסק אז תודה!
יעלי_לה
הודעות: 4313
הצטרפות: 08 ספטמבר 2005, 09:00
דף אישי: הדף האישי של יעלי_לה

מרכז לידה

שליחה על ידי יעלי_לה »

לעשות שוב אולטרסאונד כי הם טועים לעיתים קרובות

כדאי לך לעשות הערכת משקל במישוש אצל מיילדת בית (בין אם תלדי בבית או לא).
הערכת המשקל שלהן הרבה יותר אמינה משל האולטרסאונד (זה ידוע).

_אני בשבוע 33 עם עובר גדול שמתאים לשבוע 36. אין לי סכרת עשיתי את הבדיקות יש לי פשוט תינוק גדול.
האם זה אומר שאני לא יוכל ללדת באופן טבעי? מה האופציות שלי? ניתוח קיסרי?
העובר שוקל 2600 זה לא נשמע לי חריג בכלל._

מי אמר ש-2600 זה משקל שמתאים לשבוע 36? לא נשמע לי הגיוני.
כשהייתי בשבוע 32 הערכת המשקל של העובר שלי באולטרסאונד היתה 2600. אף אחד לא אמר לי שזה בעייתי.

(בשבוע 36 הערכת האולטרסאונד היתה 3200, ואז הרופא כבר התחיל לנסות להפחיד אותי קצת. למה? סתם, כי הוא גילה שאני מתכננת ללדת בבית. טען שאם הוא שוקל ככה עכשיו, בלידה הוא יהיה 4000. המיילדת שלי אמרה שזה שטויות, שהם לא גדלים כ"כ מהר בשלב הזה. באותו שבוע היא העריכה (במישוש) 3000 גג, וניבאה שמשקל הלידה יהיה 3500. גם במהלך הלידה היא העריכה 3500. הוא נולד 3510)
עלמו_נית*
הודעות: 102
הצטרפות: 19 דצמבר 2007, 11:02
דף אישי: הדף האישי של עלמו_נית*

מרכז לידה

שליחה על ידי עלמו_נית* »

מה שיש לי להוסיף מעבר לתגובות שכתבו לך:
תחזקי את הביטחון שלך בעצמך לא באופן מלאכותי אלא באמת מבפנים תעשי מה שאת צריכה בשביל להרגיש בטוחה.
לגבי לניאדו לנו היה נסיון טוב איתם ללא התערבויות אבל נדרשת גם אסרטיביות במיוחד אחרי הלידה.
לגבי קורס הכנה ללידה אצלנו הוא היה הצלחה מכמה סיבות:
  1. זה מעין ארוע לקראת הלידה. דייט שקבענו להקדיש זמן לנושא.
  2. אירגן לי את הידע המחשבות וגם הרגשות למרות שחידש לי רק פרטים בודדים.
  3. הפרט החשוב ביותר שבשבילו גם רציתי את הקורס ואחריו בן זוגי המליץ לכל מכריו לעשות קורס הוא לוודא שבן הזוג מכיר את השתלשלות האירועים ולהעלות לדיון נקודות שקשורות אליו. ידע שאני לא הצלחתי להעביר לו לבד.
  4. חוצמזה גם היה לנו ככה למי להתקשר אם יש התלבטות.
  5. גם ההכנה להנקה היתה נהדרת.
עשינו את הקורס בשלושה מפגשים פרטיים של כשעתיים עם בחורה מקסימה שהיא גם דולה ומטפלת בשיאצו אז קיבלנו טיפים מכל העולמות.
מה שמאוד חשוב לדעתי זה אם קורס לא בבית חולים כי הם מכינים לאיך שהם רוצים שתלדי שזה לא בהכרח (ובהמשך למה שכתבת כנראה שממש לא...) מה שטוב לך...

מצטרפת לדעות לעבור רופא או לפחות ללכת לחווד נוספת של מישהו שידוע כתומך בלידות ללא התערבות.

וממליצה לעשות הערכת משקל אצל טכנאי אולטרסאונד ולא אצל רופא ובמיוחד לא הרופא שלך שמערבב שיקולים שונים.
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

מרכז לידה

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

לי הקורס תרם הרבה. מספיק שלימדו אותי ואת בן הזוג לעשות קולות נמוכים, מה שהציל לי את הלידה, והיה שווה את הכסף. (זה חשוב. את קוראת, אבל בדכ בן הזוג לא. בהכנה ללידה, לעומת זאת, הם כן נחשפים לנושא).
ההכנה להנקה הייתה מעולה וחשובה ונ הבסיס. בלי זה אני לא יודעת מה היה קורה.
ההולכת_בדרכים*
הודעות: 2455
הצטרפות: 27 אוקטובר 2004, 19:00
דף אישי: הדף האישי של ההולכת_בדרכים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ההולכת_בדרכים* »

אם לידת בית עדיין חשובה לך, יש את נעמי נואה שמיילדת במקום שלה בצפון.
כמו כן, אפשר לשקול ללדת בבית של מישהו אחר (חברים, בני משפחה) שמוכן לפנות אותו עבורך ליום ומיים לטובת העניין...
יש לי חברה שילדה בבית של אבא של בעלה! (עם מיכל בונשטיין)
לידת בית כשאין בית
מאיה*
הודעות: 241
הצטרפות: 31 מאי 2003, 22:11

מרכז לידה

שליחה על ידי מאיה* »

ליהי
עמוק עמוק בפנים את יודעת איפה ואיך
לכי אחרי הלב
ותדעי לך היפה בנשים
שעמוק בפנים את יודעת ללדת
ולא משנה איפה זה יקרה בסוף זאת תיהיה הלידה שלך
לא משנה מי יהיה שם סביבך
זאת את שיולדת
ובתוך הגוף היפה העגול הזה יש זיכרון של כל הנשים שכבר ילדו
הגוף היפה הזה שלך יודע איך ללדת
המקום
המילדת
כל מי שסביב לך
ואפילו הזמן
זו רק תפאורה
זכרי להביא את עצמך את כולך
את כל הטוב שבך
ואני בטוחה שתיהיה הלידה שרוצה לבוא
גם הלידה שלי
היא נס
וברכה גדולה לכל המשפחה.
זכרי שאת כאן מעבר לכל המסכים וההורמונים
שולחת ברכה לרפואה שלמה
ומאחלת לך ללדת בשמחה
מאיה
מיכלי_לי*
הודעות: 197
הצטרפות: 23 אוגוסט 2007, 18:28
דף אישי: הדף האישי של מיכלי_לי*

מרכז לידה

שליחה על ידי מיכלי_לי* »

_לגבי לניאדו לנו ...אבל נדרשת גם אסרטיביות במיוחד אחרי הלידה
(אנחנו הצטיידנו בהמון פתקים שהדבקנו על העריסה מה כן ומה בשום אופן לא)

מצטרפת לדעות לעבור רופא או לפחות ללכת לחווד נוספת של מישהו שידוע כתומך בלידות ללא התערבות._
ממליצה בחום ומצטרפת - להחליף רופא ומיד, אני חושבת שאולי די בביקורת אצל מיילדת בשלב זה שתחזק אותך בהחלטותייך ותחזיר לך את האמון בעצמך.
גם אצלי הרופא בדק משקל לפי מישוש ידני, ולא ציין כלל מה המשקל המוערך- הוא טען כי אם המשקל לא מאוד קיצוני והכל תקין בשביל מה זה חשוב? וכשדאגתי אחרי הלידה הראשונה ששוב יהיה תינוק גדול הוא אמר שידעתי איך ללדת בפעם הראשונה ואדע איך לללדת גם הפעם, והוא רופא נורא קונוונציונלי (ואני לתומי חשבתי שכל הרופאים אדישים ככה)
בהצלחה בבחירה ולידה טובה.
ליהי_פאי_תפוחים*
הודעות: 257
הצטרפות: 23 מאי 2008, 08:36
דף אישי: הדף האישי של ליהי_פאי_תפוחים*

מרכז לידה

שליחה על ידי ליהי_פאי_תפוחים* »

תודה רבה מכל הלב על העצות והתמיכה.
החלטתי להרפות ולסמוך כמו תמיד על הלב, היקום וכמובן העובר שיכוונו אותי ברגעים המתאימים.
בנוסף בדקתי שוב סוכר והלכתי לרופא מקסים אחר. אני בריאה לחלוטין ואין סיבה לדאגה.
שולחת תודה ואהבה לכולכן!!
מיכלי_לי*
הודעות: 197
הצטרפות: 23 אוגוסט 2007, 18:28
דף אישי: הדף האישי של מיכלי_לי*

מרכז לידה

שליחה על ידי מיכלי_לי* »

@}
שושיק*
הודעות: 64
הצטרפות: 27 דצמבר 2007, 20:47

מרכז לידה

שליחה על ידי שושיק* »

יש למישהי כל מידע עדכני על ג'הארה דולה ועל המרכז בלניאדו אשמח לשמוע!
האם הם יעשו לי בעיות להתקבל אני לידה ראשונה קיסרי שניה ואקום ועכשיו שלישית- טבעית טבעית בעז"ה
יש למישהי מחירים מג'הארה? מה המרחק שלהם מבית חולים?
או_רורה*
הודעות: 1336
הצטרפות: 30 אוגוסט 2007, 08:03
דף אישי: הדף האישי של או_רורה*

מרכז לידה

שליחה על ידי או_רורה* »

ג'הארה שייכת לרופא המדהים והמקסים אילן הלוי, ואשתו טלי.

הם גובים בערך 12 אלף ש"ח ללידה כולל ליווי בשלושה חודשים האחרונים של ההריון.
ניצן_בשמש*
הודעות: 38
הצטרפות: 13 נובמבר 2008, 22:37

מרכז לידה

שליחה על ידי ניצן_בשמש* »

אני ילדתי בג'הרה דולה
מדהים
מומלץ ביותר
או_רורה*
הודעות: 1336
הצטרפות: 30 אוגוסט 2007, 08:03
דף אישי: הדף האישי של או_רורה*

מרכז לידה

שליחה על ידי או_רורה* »

אה, והמרכז בלניאדו עולה בערך 3,000 ש"ח.
מומלץ לך להתקשר ולברר מה התנאים ללידה שם במדוייק.
אינדי_אנית*
הודעות: 1097
הצטרפות: 26 אוקטובר 2006, 22:38
דף אישי: הדף האישי של אינדי_אנית*

מרכז לידה

שליחה על ידי אינדי_אנית* »

אני ילדתי בלניאדו לפני 11 חודש ועלה 1050 ש"ח. 3000 זה אולי אם את מזמינה מיילדת פרטית.
אם לא את מקבלת מיילדת שבכוננות והיא איתך כל הזמן אלא אם כן היא צריכה לסייים משמרת..
כוח_האמונה*
הודעות: 161
הצטרפות: 12 נובמבר 2008, 21:53
דף אישי: הדף האישי של כוח_האמונה*

מרכז לידה

שליחה על ידי כוח_האמונה* »

קראתי עכשיו את הסיפור של מאיה על הלידה בתל השומר וכל כך בכיתי.... איזו הרגשה של אובדן שליטה! איזו מערכת מלחיצה ורואת שחורות כשכל מה שהיולדת צריכה זו סביבה רגועה ותומכת... כל כך חבל. גם אני ילדתי בתל השומר, לא בחדר לידה טבעית אלא בחדר לידה רגיל. היתה לידה קשה בטירוף- 72 שעות שבהן סירבתי לקבל אפידורל (מטומטמת! פסיכית!). בשלב כלשהו הרופאים החליטו שצריך ניתוח. אני סרבתי בתוקף וכך נאלצתי להוציא המון אנרגיה שהיתה כל כך חיונית לי על ויכוחים עם הרופאים. בשלב מסוים החליטו "להחרים" אותי ורק נכנסו מדי פעם לשאול אם התייאשתי ואפשר לעבור לחדר ניתוח. בשלב מסוים הגיע הרופא הבכיר והודיע לי שנגמר הויכוח ואני נכנסת לניתוח. ביקשתי לנוח קצת לפני הניתוח והזריקו לי אפידורל. אמרו לי שאשן קצת ויעירו אותי עוד מעט ויקחו אותי לחדר ניתוח. נרדתי. התעוררתי מכאבים כאשר פגה השפעת האפידורל. השינה הקצרצרה נתנה לי המון כוח והחלטתי שאני ממשיכה לסרב לניתוח. התפללתי ולחצתי(למרות שלא הייתי בצירי לחץ עדיין) שוב ושוב וראה זה פלא- התחילו צירי לחץ! קראתי למילדת שקראה לרופאה שאמרה שאין סיכוי שאני בלידה ואני תשושה מדי כדי להחליט מה טוב לי. חייבים ניתוח. אמרה ויצאה מהחדר. המילדת בדקה אותי בכל זאת והודיעה- את בלידה! שתינו בכינו... 4 לחיצות וביתי הבכורה נולדה בריאה ונהדרת.
או_רורה*
הודעות: 1336
הצטרפות: 30 אוגוסט 2007, 08:03
דף אישי: הדף האישי של או_רורה*

מרכז לידה

שליחה על ידי או_רורה* »

וואו, כוח האמונה, כול הכבוד לך!!!!
שליחת תגובה

חזור אל “מדור לידה”